Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit gaat over droom instrumenten.....
Dat er mensen over Yamaha of Squier dromen..... Die moeten toch echt eens naar een psychiater.... K ga ze niet allemaal plaatsen hier, ff een als voorbeeld ![]() Kijk verder zelf maar op www.basslab.de
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op www.basslab.de staan mooie dingen
![]() Alleen de meeste hebben dat ding aan de bovenkant tel lang. Ik denk dat ik er later daar 1 laat maken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Grotere versie op http://www.fender.com/new_repository...3300010_xl.jpg Is het enige wat ik nog nodig heb...Speakers heb ik al Handig bij m'n DeArmond bas waar geen plaatje van te vinden is op het net.... |
![]() |
|
![]() |
http://pic5.picturetrail.com/VOL67/8...9/19671293.jpg
Dit is mijn setup.Na lang sparen. Koch powertone met 4 x 12" celestion greenbags uit 1970 eronder!!! Rocks like a motherfucker!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
bekijk mijn favorieten:
http://www.analoguesolutions.com ---> vostok http://www.uwlax.edu/LS/Music/theory/moog.html
|
![]() |
naw al die gitari hier zijn echt om te (waar is het kots smilietje?)
ik wil een echte mooie gibson sg supreme kopen ![]() dit is wel de mooiste de fire burst ![]() er is er nog een maar die vin ik niet zo mooi kijk zelf maar op: gibson.com Dûzzz |
![]() |
|
Drelletje, iedereen heeft andere smaak, ik vind bijvoorbeeld die plaatjes die jij hebt gekozen wel leuk, maar de vorm van de gitaar alleen niet zo... tja, of mij favo instrument kan ook een moooooie lange vleugelpiano zijn, liefst zwart
|
Het grootste deel van m'n droom heb ik al verwezenlijkt, kijk maar:
![]() vlnr/vbnb: Fender Mustang, Yamaha FG, (Squier Strat), Fender Dual Showman Reverb, (Marlin), SWR Redhead, Hagstrom II, Fender JazzBass, Marshall 1960 Vintage, EHX Electric Mistress, EHX BassBalls, EHX Small Stone, EHX Octave Multiplexer, EHX Big Muff Pi, EHX Crying Tone, Shure SM58 Hahaha! ![]() Maar ik wil nog wel een Hagstrom III, dat zijn echt mooie gitaren en die spelen echt goed! Verder heb ik nog twee bandleden die ook wel wat leuks hebben staan, zie hier: ![]() Als je een jaartje werkt en je weet waar je de laagste prijzen hebt, dan heb je het allemaal zo, dit is het bewijs ervan. (Ik zal maar weer ophouden met het gepats) Kijk nog maar wel even op www.electricians.tk om alles in actie te horen...
||
Citaat:
ik vind jagmasters die fenders SUPERGEILLLLL maar iedereen in mijn omgeving vind hem lelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet alleen de brug vervangen door een Mustang brug, want de brug die op Jazzmasters en Jaguars zit is wel klote.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zit er aan te denken om zo'n mustang reissue te kopen. Ik zag dat het in Duitsland flink wat goedkoper is. Weet jij nog adressen?
||
Citaat:
P.S. Jij zal Mr. Epp & The Calculations wel kennen denk ik, of niet?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(Waarschijnlijk gaat straks iemand ons melden dat we afdwalen)
|
Verwijderd
|
Opnieuw:
ESP B-105/205 [afbeelding] Ernie Ball MusicMan Stingray [afbeelding] [OLP plaatje, want die van de MusicMan zelf is lelijk] voor de overige benodigdheden zou mijn Ibanez GSR200 voldoen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 4 is voor echte manne ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ha gaaf een post van me van de eerste pagina:
Voor hardcore/metal: Ibanez SR765 Prijs: ? [afbeelding] Voor punk(rock): MusicMan StingRay in VS: $ 1.139,99 in Nederland: meer dan 2000 euro [afbeelding] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Brief aan God Verwijderd | 8 | 28-12-2005 12:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
~ Onbereikbaar verliefd ~ (bégin van een lang ! verhaal) Anne | 23 | 17-05-2002 14:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |