![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
M'n bovenarm, vlak boven m'n elleboog. Tas met ringmap kwam tussen m'n stuur en m'n bovenbeen, en voor ik 't wist ging ik over m'n fiets en lande op m'n handen. Rechts was niks aan de hand, m'n linkerarm kon ik niet bewegen. Maar het deed geen pijn ofzo. In het ziekenhuis kwam de pijn wel, maar echt erg was 't niet. Alleen die revalidatie na een luttele 4 weken gips duurt zó lang, dat is nog wel 't vervelendste.
|
![]() |
|
Jah, toen ik klein was (naja jaar of 9 denk ik) knakte mijn rechterpink dubbel. Iedereen dacht dat ie gekneusd was, omdat ik m nog wel kon bewegen. Ook niet naar de dokter geweest ofzo. Maar toen t uiteindelijk over was bleek ie super krom te staan. Conclusie: hij was wel gebroken en scheef gegroeid... Mjah heb er verder geen last van
![]()
|
M'n rechter arm gebroken. In het ziekenhuis (!) van een glijbaan afgesprongen, en verkeerd terecht gekomen. Het scheelde wel; de dokters waren dichtbij. Ik was toen 6 jaar.
Toen ik elf was heb ik m'n enkel gebroken. Ben toen op school verkeerd van een paaltje afgesprongen. Tja ik ben gewoon niet zo goed in springen...
|
de chirurg heeft m'n elleboog twee keer gebroken tijdens twee operaties
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn borstbeen: ik deed aan topturnen en ik kwam bij het maken van een gestrekte salto verkeerd neer => borstbeen gebarsten (wisten we pas later) een dag later ging ik bij een vriendin spelen. We speelden blad-steen-schaar. mijn tegenstander en ik liepen dus naar elkaar maar diene struikelde en viel op mij => ik zakte in elkaar en na een tijd kon ik weer terug op mijn benen staan en ben dan me mijn mama naart ziekenhuis gerede
|
![]() |
|
2 keer.
Sprongbeen, zit in je voet. Ik was negen en deed slingertik op hockeytraining. Krak. Ik heb nog doorgetraind ook, maar toen ik thuis kwam deed het opeens zo'n pijn... ![]() Op dit moment heb ik mijn scheenbeen gebroken, heb een ongeluk gehad. Ben aangereden door een auto. (ik op de fiets) Maarja, ik kom er wel weer bovenop... ![]()
|
k heb in februari mn ellepijp gebroken precies onder mijn pols. k was lekker an t snowboarden en toen zeer lullig gevallen. gewoon een zachte val voorover. alleen k lande op een stuk ijs.
in t ziekenhuis hebben ze mn arm 2 x recht moeten zetten. de eerste keer kreeg k een verdoving. helaas hadden ze mijn arm verkeert recht gezet dus een uur later kon die voor de 2de keer gezet worden. ik hoefde geen verdoving want de oude werkte nog wel, volgens hun. niet dus. t doet behoorlijk pijn als je arm wordt rechtgezet en de verdoving is net uitgewerkt. ik ben nu nog bezig met revalideren want ik kan mijn hand nog niet genoeg buigen.
|
Verwijderd
|
ik had het er es over met een vriendin dat ik nog nooit iets gebroken had en nog nooit in het ziekenhuis had gelegen, nou die zelfde dag brak ik mijn vinger. was bij turnen bij het oprollen van de lange mat, ik flikkerde en wou mezelf opvangen, kwam met 1 had op de mat en de anderen rolde de mat maar door, ze dachten dat ik aan het gillen van het lachen was...
|
![]() |
|
|