Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Youp van t Hek is nog altijd favoriet bij mij
Bert Visscher vind ik ook goed Herman Finkers Herman van Veen Hans Teeuwen Brigitte Kaandorp *soms dan, niet alles van haar is leuk* Freek de Jonge De Vliegende Panters Jiskefet is erg leuk ![]() Je had vroeger*mjah vroeger* Van Kooten en De Bie, dat was ook geweldig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tja, ik vind Hans Teeuwen ook heel gaaf maar af en toe vind ik dat echt heel erg schuin. Die gasten van 'dit was het nieuws' (jan jaap en raoul) vind ik ook zeer grappig. En Youp ook. Ach, ik vind zoveel leuk!
||
Citaat:
![]() Maarre ik vind dat bert visscher en de vliegende panters rouleren!!
|
![]() |
Bert Vischer
Hans Liberg Lebbis& Jansen Youp v/h Hek Freek de Jonge Brigitte Kaandorp Stuk voor stuk humoristisch, Bert Vischer ietswat 'grover' Freek de Jonge vrij beschaafd. hans Liberg kan ik uren naar kijken, hij is geweldig, wat hij han met een paar instrumenten en wat fantasie, geweldig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hans Teeuwen...iew...ik heb 3 kwartier geprobeerd het leuk te vinden..tevergeefs
![]() jezus..waarom vindt iedereen hem zo grappig?? ![]() najah...dat van die luie straatmuzikant is best leuk en had hij niet een stukje over kakkers op een boot ofzo? maar tijdens een van die shows..ik weet niet welke... ben ik gewoon maar gaan slapen... hij is zo overdreven enzo...vaak nogal voorspelbaar...zo'n stukje over de jostiband is toch niet grappig..dat is eerder een grap van mijn buurman ofzo..(en dit zeg ik niet omdat ik het beledigend voor die gehandicapte gasten vind ![]() Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 11:40. |
![]() |
|
Jochem Myjer, echt niet gasten. Die man heeft al zn grappen gejat: hij imiteerd als in Kopspijkers, is zo druk als Bert Visscher, jat grappen van Hans Teeuwen, De Vliegende Panters en Theo Maassen en als je dat weg laat heeft hij geen show meer over
Verder heb ik niet echt een favoriet, al steeks Hans Teeuwen er vaak wel boven uit. De andere goeien zijn gewoon iets meer aan een bepaalde sfeer verbonden, zoals Bert Visscher, Freek De Jonge, De Vliegende Panters, Youp van 't Hek en Theo Maassen Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 12:14. |
![]() |
|
lebbis en/of jansen
jan jaap van der wal om hen moet ik echt heel hard lachen. jan jaap vooral, heb nog nooit een show van m gezien, maar met ...en dit was het nieuws blijf ik er altijd in, afschuwelijk lachwekkend ![]() maar vind heel veel cabereties leuk; herman finkers moet ik ook altijd nog om lachen, brigitte kaandorp ook, youp van thek, hans teeuwen enz. iedereen is ergens wel leuk op zijn of haar manier. alleen sanne wallis de vries oid, die vind ik echt stom. brr. |
![]() |
|
kep 'out now' van jan jaap vd wal gezien, en die was egt heeel goed!!
verder zijn Arie&Sylvester , Rooyackers Kamps & Kamps en bertje vis mijn favorieten!!! Youp is ook goed, maar dat publiek is zo irritant, dat lacht alleen al omdat hij scheldt... ![]() Hans Teeuwen vinnik af en toe wel gaan... meestal te grof... ow!!! wie ik egt AFSCHUWELIJK vind is marc-marie huybrechts (of hoe je dat ook mag schrijven!) in dit was het nieuws was 'ie egt lachen, maar die shows van hem!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf vind Hans echt het einde; hij is ontzettend grappig, origineel en dan ook nog eens een lust voor het oog. In december ga ik naar een show, hopelijk zit ik een beetje vooraan. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Eric van Sauers is goed!
![]() tja meesten zijn al genoemd, maar dan even wat nieuwe namen: Javier Guzman, nieuw talent maar al erg populair Jochem Myjer, show heet adéhadé, dus trek je conclusie ![]() Klaas, echt heel grappig ![]() Guido weijers, erg popi Sara Kroos, groot talent aldus kritici Leon van der Zanden, schijnt erg bijzonder te zijn Rooyackers, Kamps&Kamps, erg koel stel ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 |