![]() |
|
ogen: 9
![]() neus: 6 oren: 7,5 lippen: 8 tanden: 9 ![]() algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7,5 borsten / borstkas: 6,5 buik: 4,5 armen: 7,5 algeheel cijfer middendeel: 6 bovenbenen: 5 onderbenen: 8 billen: 6 voeten: 7,5 algeheel cijfer onderdeel: 7 Toch best goed ![]() De algehele cijfers zijn niet precies het gemiddelde, maar ik heb ook naar andere dingen gekeken en naar het geheel gekeken en daar een cijfer voor gegeven.............................
|
neus: 5 oren: 7 lippen: 6.5 tanden: 6 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7 borsten / borstkas: 5 buik: 3 armen: 4.5 algeheel cijfer middendeel: 4 bovenbenen: 2.5 onderbenen: 5 billen: 4 voeten: ? 10 algeheel cijfer onderdeel: 4?
Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 19:21. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]italianboy schreef op 15-06-2003 @ 19:06:
[B]ogen: 9 neus: 7 oren: 7 lippen: 6 tanden: 6 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): gem = 7.0 borsten / borstkas: 5.5 buik: 5 armen: 6 algeheel cijfer middendeel: gem = 5.5 bovenbenen: 4 onderbenen: 9 billen: 7 voeten: 8 algeheel cijfer onderdeel: gem = 7.0 7+7+5.5=19.5/3= 6.5 hmm ik denk beter over mezelf als ik dacht ![]()
|
ogen: 8
neus: 8 oren: 8 lippen: 9 tanden: 6 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7,8 borsten / borstkas: 6 buik: 7 armen: 7 algeheel cijfer middendeel: 6,6 bovenbenen: 5 onderbenen: 8 billen: 4 voeten: 7 algeheel cijfer onderdeel:6 alles gemiddeld: 6,8 maja, ik heb ook weinig zelfvertrouwen dus...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ogen: 7.5
neus: 7.5 oren: 7.5 lippen: 8 tanden: 8 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 8 borsten / borstkas: 7.5 buik: 6 armen: 7.5 algeheel cijfer middendeel: 7.5 bovenbenen: 5 onderbenen: 7.5 billen: 5 voeten: 8 algeheel cijfer onderdeel: 6.5 Ik vind mezelf lelijk van m'n navel tot mn knieën ![]() |
![]() |
|
Ik kan hier geloof ik niet aan 'meedoen'. Ik ben gewoon tevreden over mijn lichaam, maar ik kan er geen cijfers aan geven.
|
ogen: 7
neus: 2 oren: 8 lippen: 6 tanden: 7 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 6 borsten / borstkas: 2 buik: 6 armen: 8 algeheel cijfer middendeel: 5,333 bovenbenen: 5 onderbenen: 7 billen: 6 voeten: 5 algeheel cijfer onderdeel: 5,8
|
Verwijderd
|
here we go;
ogen: 8 neus: 7 (mooi klein) oren: 7 (ook mooi klein) lippen: 6 tanden: 7 (mijn beugel is er volgende week uit ![]() algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7 borsten: 4 (te groot en gewoon lelijk ![]() buik: 6 armen: 6 algeheel cijfer middendeel: 5,3 bovenbenen: 4 (wat te dik) onderbenen: 6 (redelijk dun, dus mijn benen zijn een beetje ehm... uit verhouding ![]() billen: 6 voeten: 4 (mijn grote teen is echt te groot, scheelt 1 schoenmaat ![]() algeheel cijfer onderdeel: 5 Totaal: 5,8 |
![]() |
|
ogen:8,5
neus:7 oren: 9 (ze zijn niet voor niets rechtgezet ![]() ![]() lippen: 8 tanden: 8 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 8,2 borsten / borstkas: 9 buik: 8 armen:8 algeheel cijfer middendeel: 8,3 bovenbenen: 8 onderbenen:8,5 billen:8 voeten:9 (mooi kleine voetjes, slanke enkel) algeheel cijfer onderdeel: 8,6 Totaal gemiddeld: 8,45 Ben ik nou de enige die zichzelf zo hoog geeft? ![]() ![]() Ach, ik ben gewoon heel tevreden met mijn lijf! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 14:37. |
![]() |
|
neus: 2(word soms ook wel grootneus genoemd.) oren: 8 lippen: 6 tanden: 8 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling):7,5 toch? borsten / borstkas: 8 buik: 7 armen: 8 algeheel cijfer middendeel: 7,nog wat bovenbenen: 9(fiets benen) onderbenen: 6 billen: 8(krijg er altijd positieve commentaar over) voeten: 5 algeheel cijfer onderdeel:7 Have to life with it.....
|
![]() |
neus: 7 oren: 7 lippen: 7 tanden: 7 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7.2 borsten / borstkas: 7 buik: 8 armen: 7 algeheel cijfer middendeel: 7.33 bovenbenen: 8 onderbenen: 8 billen: 9 voeten: 7 algeheel cijfer onderdeel:8
|
neus: 5 oren: 5 lippen: 6 tanden: 5 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 5,6 ![]() borsten / borstkas: 4 buik: 2 armen: 4,5 algeheel cijfer middendeel: 3,8 bovenbenen: 4 onderbenen:5 billen: 3 voeten: 2 algeheel cijfer onderdeel: 3,5 tsja ![]()
|
![]() |
ogen: 8
neus: 7 oren: 8 lippen: 8 tanden: 8 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 7,5 borsten / borstkas: 7.5 buik: 7 armen: 7 algeheel cijfer middendeel: 7,2 bovenbenen: 6,5 onderbenen: 7 billen: 7 voeten: 6,5 algeheel cijfer onderdeel:6,8
|
whahah oke dan voor mezelf neem ik aan:
ogen: 8 neus: 7 oren: 8 lippen: 9 tanden: 6,8 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling): 6,7 borsten / borstkas: 9 buik: 8,5 armen: 9 algeheel cijfer middendeel:8,8 bovenbenen: 8 onderbenen: 8,5 billen:9,7 voeten: 9 algeheel cijfer onderdeel: 9 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ogen:7
neus: 8 oren: 8,5 lippen: 6 tanden: 7,5 algeheel cijfer voor je hoofd (uitstraling):7,5 borsten / borstkas: 6 ( mag wel iets groter. ) buik:6 ( mag wel iets dikker. ) armen:7 algeheel cijfer middendeel: 6,5 bovenbenen: 8 onderbenen: 6 billen:8 voeten:5 algeheel cijfer onderdeel: 6,8
||
![]() |
Citaat:
|
|