Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 15:55
Cube
Cube is offline
heb je een cool spel voor de GAMECUBE en wil je er wat over kwijt vertel het maar hier kan het.......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 16:14
II_Duce
II_Duce is offline
gamecube is grappug
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:01
ABrules
ABrules is offline
Soul Calibur duurt te lang... het heeft echt een arcade vechtspel nodig... en wat is er nu beter dan Soul Calibur?? het moet alleen opschieten... voor de rest ontbreken de realistische echt goede racegames en fifa 2003 is aardig, maar ze kunnen beter pro evolution op laten schieten... De rpg's duren ook te lang, Skies of Arcadia is gewoon te klassiek, wat ook wel zn charmes heeft, maar het geen uitzonderlijk goed spel maakt... dus wachten we nog op FF Crystal...
2nd en 3rd partys blijven wat achter, en Nintendo zelf heeft wel meesterlijke spellen uiteraard, maar dat zijn er gewoon te weinig...

heb dus wel een cube in huis... maar ze hadden best wel wat meer mogen hebben al...
Oud 13-06-2003, 15:52
Cube
Cube is offline
Citaat:
ABrules schreef op 13-06-2003 @ 15:01:
Soul Calibur duurt te lang... het heeft echt een arcade vechtspel nodig... en wat is er nu beter dan Soul Calibur?? het moet alleen opschieten... voor de rest ontbreken de realistische echt goede racegames en fifa 2003 is aardig, maar ze kunnen beter pro evolution op laten schieten... De rpg's duren ook te lang, Skies of Arcadia is gewoon te klassiek, wat ook wel zn charmes heeft, maar het geen uitzonderlijk goed spel maakt... dus wachten we nog op FF Crystal...
2nd en 3rd partys blijven wat achter, en Nintendo zelf heeft wel meesterlijke spellen uiteraard, maar dat zijn er gewoon te weinig...

heb dus wel een cube in huis... maar ze hadden best wel wat meer mogen hebben al...

dat klopt maar ik heb bijna allen maar nintendo klasiekers das gewoon het beste van de cube zoals Super smash Bros melee das gewoon kicken met ze vieren of star wars roque Leader en natuurlijk mag mario nie ontbreken en zijn broer luigi is heb ik ook en pikmin das ook wel een grappig spel alleen als je hem hebt uitgespeeld dan is het een erg saai spel, mijn niewe spel is natuurlijk zelda the legend of the windwaker al uitgespeeld in 2 weken tijd hij was weer even simpel als de vorige maar ocarina of time daar ben ik wel ehhhh... 1 jaar en 6 maanden mee bezig geweest gaat binnenkort metroid prime of starfox adventures kopen asl ik weer geld heb en ik ben ondertussen ook wel toe aan een nieuwe memorie kard
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 00:27
Rareware
Rareware is offline
Wacht ook op Soul Calibur II en op FF: CC/

Heb 2 weken terug Skies of Arcadia: Legends gehaald. Hij is heel goed maar wel een beete makkelijk. Maar het maakt wel weer goed dat ie best wel lang is en je hebt zat side quests en zo. Lekker met je scheepje andere scheepjes aanvallen dat is lachen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:37
Redbull
Redbull is offline
Dat vind ik op dit moment wel van de meeste cube spellen te zeggen, dat ze te makkelijk zijn....
Oud 16-06-2003, 13:07
Cube
Cube is offline
Citaat:
Redbull schreef op 16-06-2003 @ 12:37:
Dat vind ik op dit moment wel van de meeste cube spellen te zeggen, dat ze te makkelijk zijn....
daar ben ik het helemaal mee eens ken je "the legend of zelda: The windwaker het heeft me 2 weken en 3 dagen gekost om hem uit te spellen en pik min nog geen week star wars een middag en ik heb al bijna alles zilver en mario sunshine ( niet alle sterren) 4 weken of te wel ze zijn inderdaad te simpel er mag wel effe een nieuwe uitdaging komen......
Oud 16-06-2003, 20:49
Ieke
Ieke is offline
Wanneer komt FF dan?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet veel van mijn spelletjes heb uitgespeelt Bij mario is het zo fustrerend als een level niet lukt dat ik het maar even heb weggegooit. Ben nu toch bezig met Zelda en dat vind ik een stuk leuker om te spelen. (veel leuker )
Oud 16-06-2003, 21:40
Rareware
Rareware is offline
FF: CC, FF X-2 komen als het mee zit nog in december hier uit. Anders rond maart of zo.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:13
Cube
Cube is offline
wat is ff x -2?

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 16:16.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:23
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
Cube schreef op 17-06-2003 @ 17:13:
wat is ff x -2?
Final Fantasy X-2 voor de PS2
Oud 17-06-2003, 18:00
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Cube schreef op 16-06-2003 @ 14:07:
daar ben ik het helemaal mee eens ken je "the legend of zelda: The windwaker het heeft me 2 weken en 3 dagen gekost om hem uit te spellen en pik min nog geen week star wars een middag en ik heb al bijna alles zilver en mario sunshine ( niet alle sterren) 4 weken of te wel ze zijn inderdaad te simpel er mag wel effe een nieuwe uitdaging komen......
dan mot je Metroid Prime op Hard uitspelen en 100% scannen.
dan ben je nog wel ff bezig.
en ik vind een spel pas uitgespeeld als je alles 100% hebt.
Oud 18-06-2003, 12:53
Shinosu
Shinosu is offline
Citaat:
Ik ben eigenlijk blij dat ze niet zo moeilijk zijn, anders kom ik nooit verder. Dit standpunt verschilt denk ik per persoon, of je goed kunt gamen of niet. Ik kan me voorstellen dat het voor goeie gamers best frustrerend is.
Oud 18-06-2003, 14:47
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Windwaker is oké, niet te makkelijk en niet te moeilijk. Jij hebt het dan wel verbazingwekkend snel uitgespeeld.

Rogue Leader had leuk kunnen zijn, maar lijd vaak tot frustratie als het voor de zoveelste keer weer 'mission failed' is. Ligt inmiddels als weer heel lang in de kast.

Ook bij Sunshine flinke frustratie als het weer niet lukt. Soms donder je ook naar beneden in het haven-level door een irri-spook, en kan je weer helemaal backtracken...

Super Mario Smash: beetje weinig moves, kan wel heel erg leuk zijn. Levels konden beter.

Mortal Kombat heeft een iritante besturing.
Oud 18-06-2003, 15:37
Cube
Cube is offline
Citaat:
Shinosu schreef op 18-06-2003 @ 13:53:
Ik ben eigenlijk blij dat ze niet zo moeilijk zijn, anders kom ik nooit verder. Dit standpunt verschilt denk ik per persoon, of je goed kunt gamen of niet. Ik kan me voorstellen dat het voor goeie gamers best frustrerend is.
yep dat is heel erg frustrerend
Oud 18-06-2003, 15:41
Cube
Cube is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 18-06-2003 @ 15:47:
Windwaker is oké, niet te makkelijk en niet te moeilijk. Jij hebt het dan wel verbazingwekkend snel uitgespeeld.

Rogue Leader had leuk kunnen zijn, maar lijd vaak tot frustratie als het voor de zoveelste keer weer 'mission failed' is. Ligt inmiddels als weer heel lang in de kast.

Ook bij Sunshine flinke frustratie als het weer niet lukt. Soms donder je ook naar beneden in het haven-level door een irri-spook, en kan je weer helemaal backtracken...

Super Mario Smash: beetje weinig moves, kan wel heel erg leuk zijn. Levels konden beter.

Mortal Kombat heeft een iritante besturing.
'

nie fikken met super smash ok

en over zelda ik weet nie of je ocarina of time en majura's mask al wel eens hebt gespeeld maar dit is gewoon weer een zelfde game met bijna geen nieuwe moves of puzels als je die al kent gaat je heel snel door het spel....

en roque leader is gewoon echt zoon spel wat je doet als je verveelt en effe iemand dood wil maken.
ik heb wel al bijna allesw zilver maar goud is inderdaad onmogelijk....
Oud 18-06-2003, 16:18
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
Cube schreef op 18-06-2003 @ 16:41:
'

nie fikken met super smash ok

en over zelda ik weet nie of je ocarina of time en majura's mask al wel eens hebt gespeeld maar dit is gewoon weer een zelfde game met bijna geen nieuwe moves of puzels als je die al kent gaat je heel snel door het spel....

en roque leader is gewoon echt zoon spel wat je doet als je verveelt en effe iemand dood wil maken.
ik heb wel al bijna allesw zilver maar goud is inderdaad onmogelijk....
Nie fikken? Wat bedoel je daarmee?

Rogue Leader zit ik nu vast bij die bespin raid mission.
Oud 19-06-2003, 08:50
Cube
Cube is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 18-06-2003 @ 17:18:
Nie fikken? Wat bedoel je daarmee?

Rogue Leader zit ik nu vast bij die bespin raid mission.
fikken f*cken

je bedoelt raid on bespin
efffe iets handigs is gewoon op je radar kijken en dan goed hoog gaan vliegen dan waneer je er boven zit dan duik je er op af en schiet je die power dinges verrot
Oud 19-06-2003, 11:51
$@nd€r $@l@m@nd€r
Citaat:
Cube schreef op 19-06-2003 @ 09:50:
fikken f*cken

je bedoelt raid on bespin
efffe iets handigs is gewoon op je radar kijken en dan goed hoog gaan vliegen dan waneer je er boven zit dan duik je er op af en schiet je die power dinges verrot
fikken f*cken? Ik volg het nog steeds niet . Wel bedankt voor je tip.
Oud 19-06-2003, 12:58
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
210 euro voor een gamecube plus windwaker vin ik best aantrekkelijk.... .. .. . . . . keuzes keuzes..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 13:50
Verwijderd
Ja ik had exclusieve versie dus ik kreeg de N64+masterquest games er ook nog eens bij

Ik denk dat je gamecube vooral moet kopen als je maten in de buurt hebt wonen die lekker van die mario cart spelletjes willen spelen. (aan te raden wanneer je "weg" bent )
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:35
Cube
Cube is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 19-06-2003 @ 13:58:
210 euro voor een gamecube plus windwaker vin ik best aantrekkelijk.... .. .. . . . . keuzes keuzes..

doen doen doen gewoon doen je zal er geen spijt van hebben

Oud 19-06-2003, 17:36
Cube
Cube is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 19-06-2003 @ 14:50:
Ja ik had exclusieve versie dus ik kreeg de N64+masterquest games er ook nog eens bij

Ik denk dat je gamecube vooral moet kopen als je maten in de buurt hebt wonen die lekker van die mario cart spelletjes willen spelen. (aan te raden wanneer je "weg" bent )

mario party is ook een te gek spel om met zijn velen te doen of Super Smash brother melee dat speel ik wel hele middagen met mijn vrienden.....
Oud 19-06-2003, 18:02
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Cube schreef op 19-06-2003 @ 18:35:
doen doen doen gewoon doen je zal er geen spijt van hebben

tjah. kan het makkelijk missen enzo..
misschien toch nog van de buitenwereld genieten.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 20:40
Koning
Koning is offline
ik vind de gamecube cool, maar heb een xbox.. ach ook leuk
Oud 21-06-2003, 11:45
JaJ
JaJ is offline
tis waarschijnlijk vaak zat gezegt, maaruh:

x*ZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZel daZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZel daZeldaZeldaZeldaZelda

voor x = het aantal keer dat dit in een post mag zonder dat het gedeleted word (hoeveel is dat eigelijk, admins?)
Oud 21-06-2003, 13:54
Last Resort
Last Resort is offline
Ik heb net warioworld..., vind ik erg lache gamepje
Oud 22-06-2003, 15:54
Cube
Cube is offline
Citaat:
JaJ schreef op 21-06-2003 @ 12:45:
tis waarschijnlijk vaak zat gezegt, maaruh:

x*ZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZel daZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZeldaZel daZeldaZeldaZeldaZelda

voor x = het aantal keer dat dit in een post mag zonder dat het gedeleted word (hoeveel is dat eigelijk, admins?)
zelda is een vet cool spel
Oud 23-06-2003, 20:00
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Cube schreef op 22-06-2003 @ 16:54:
zelda is een vet cool spel
wow, die snapte het bijna, maar ik mis een paar bijstellingen:

zelda is een vet, wat wilzeggen, het aller vetste dat er is, cool, idem, spel, hoewel wij ons afvragen of die term geoorloofd is voor zoiets geweldigs.

!!!!!!!

zo dan
Oud 23-06-2003, 20:42
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Ik vin Zelda nogal tegevallen eigelijk.
Oud 01-07-2003, 10:04
Cube
Cube is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 23-06-2003 @ 21:42:
Ik vin Zelda nogal tegevallen eigelijk.

ieder zijn eigen mening
Oud 01-07-2003, 14:23
reuffneck32
reuffneck32 is offline
het is leuk....alleen veel te makkelijk, te kort, kvin OoT toch wel stuk(kie) beter
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:42
JaJ
JaJ is offline
Kweet niet... zeer moeilijk kiezen, maar WWis veel breder, met secrets en worldmap bedoel ik, dan OOT. Je kunt hier echt ronddwalen in een wereld. Bij OOt doe je eigelijk alles om verder te komen, behalve dan mask of thruth en biggoronsword, en bij WW heb je veel meer sidequests. Allen ik vind dat de beloningen nogal tegenvallen... maar als je daar doorheen weet te kijken.

voor de rest zou ik zeggen, join het WW topic(ow, daar ben je al )
Oud 03-07-2003, 03:02
Memnoch
Memnoch is offline
Zelda is ownage maar een beetje makkelijk/simpel
*moet echter nog aan de masterquest beginnen*
Oud 06-07-2003, 13:51
reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
JaJ schreef op 01-07-2003 @ 19:42:
Kweet niet... zeer moeilijk kiezen, maar WWis veel breder, met secrets en worldmap bedoel ik, dan OOT. Je kunt hier echt ronddwalen in een wereld. Bij OOt doe je eigelijk alles om verder te komen, behalve dan mask of thruth en biggoronsword, en bij WW heb je veel meer sidequests. Allen ik vind dat de beloningen nogal tegenvallen... maar als je daar doorheen weet te kijken.

voor de rest zou ik zeggen, join het WW topic(ow, daar ben je al )

ja.....maar ik weetnie of ik nu een spoiler ga typen...maar in elk "hokje" zit 1 eiland.....dus je hoef gelijk al niet meer te zoeken of er 2 eilandjes zijn.
en ok....bij ww zitten wel veel sidequest, maar het blijft (te) makkelijk, met OoT was je gewoon langer bezig (ik dan).
en daar kon je nog......hoe heten die beesten....die spinnetjes zoeken enzo, en mischien als je nu begin met de zelda serie, dat dit je erste zelda spel is da je de puzzels moeilijk vond...maar als je al eerder zelda spellen heb gedaan weet je de oplossingen ook al enzo...
met OoT zat je nog wel is ergens goed vast.....
maar ik bedoel niet dat ww slecht is...ik vind het zeker een leuke game.
maar het is niet de beste zelda, dat vind ik OoT.

Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 16:01
JaJ
JaJ is offline
scultula's ja, klopt die beloning was trouwens ook maar lame, oneindig geld, alsof je daar ook te weinig van hebt.

je hebt gelijk wat die puzzels betreft, maar das niet alleen oot-ww hoor. ik had al wat zelda spellen gespeeld toen ik aan OOt, en dan zit je in een tempel waar je de boog krijgt, hangen er ogen aan de muur... goh wat zou je nu toch moeten doen?

ik heb ook veel langer gedaan over oot dan over ww. Ik zei al... zeer moeilijk kiezen. WW heeft iig veel meer nostalgie, maar dan moet je alle andere zeldas wel weer gespeeld hebben.

ik weet het goed gemaakt. zelda ww/oot platina edition met bonusdisk met oot/masterquest en met ww is de beste
Oud 07-07-2003, 12:36
Skullkid
Skullkid is offline
Citaat:
[B] zelda: The windwaker het heeft me 2 weken en 3 dagen gekost om hem uit te spelenB]
WAAAAAAT!? The Wind Waker in twee weken uitgespeeld? Dan heb je echt gehaast! Heb je alle Treasure Charts en Special Charts? De side-quest voor de Deluxe Pictobox? De Nintendo Gallery geopend? Alle 128 Figurines verzameld? Zunari's Magic Armor? Alle Empty Bottles alle Mini-Games uitgespeeld? Orca 1000 keer geraakt? En, als je dat allemaal hebt gedaan, ben je al begonnen aan de 2e Quest, met extra geheimen?!

En je hebt gelijk, Super Smash Bros. Melee met z'n vieren is de ultieme party-game!

"Falcon...PUNCH!!!"
Oud 07-07-2003, 18:12
JaJ
JaJ is offline
idd, smash melee overruled elk ander multiplayer spel. jammer dat je met een rotfiguurtje vecht. mijn carachter doet zijn haar tenminste goed als ie uitdaagt
Oud 08-07-2003, 13:40
Skullkid
Skullkid is offline
Ik speel met iedereen, maar m'n voorkeur gaat naar Link, Zelda/Sheik, Mario, en Fox.

Kirby is lache!
Reageren

Regels voor berichten