Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 15:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Jaja hij is er, den nieuwen BZB. Kerels hebben nieuwe kleding, nieuwe show en nieuwe muziek. Het mag wel weer eens na 3 jaar.

Een plaatje is nog niet voor handen, maar die komt nog wel.

Ken je BZB nog niet??
Onder welke steen kruip jij vandaan?

Goed hier een mooi stukje geschiedenis.

VOLKEL - Het is allemaal begonnen toen een aantal jaren geleden de kerstviering van school moest worden opgeluisterd. De oerknal van de Band Zonder Banaan…! Inmiddels heeft deze zevenkoppige dwaze band, afkomstig uit Volkel en Uden, al vele mensen versteld doen staan. De regio's waar ze te gast zijn, groeien als kool (red. onvoorstelbaar!).

Met een mix van metal en meligheid wordt elke zaal, feesttent of festival omgetoverd in een groot feest. Wat je ziet zijn onmogelijke acts, volop theater en gekkigheid. Wat je hoort zijn ongepolijste d(r)euntjes en verder veelal eigen werk, met een duidelijk herkenbaar BZB-geluid.

Lowlands '98, Pinkpop '99 en Parkpop 2000; de Band Zonder Banaan kwam, zag en overwon! Het gaat dus goed met deze 'Circusband' waarvoor de belangstelling nog steeds groeit en - zolang elke club, zaal of feesttent wordt platgespeeld - niet lijkt te stoppen.

Op internet is nog nergens info te vinden over de cd, maar enkele vrienden van me zijn alweer naar 4 optredens geweest de afgelopen 2 dagen en die vinden de cd heel erg vet. Vol nutteloze teksten over frikandellen en bier. Het stukje theater schijnt ook super te zijn.

Nou meningen!
Oud 22-06-2003, 15:30
Ketjing
Ketjing is offline
BZB is leuk!
Heb ze 1 keer live gezien in Nijmegen en dat was super. Ben zeer benieuwd naar dit nieuwe album.
Oud 22-06-2003, 15:30
Verwijderd
bzb vind ik echt geen reet aan..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 22-06-2003 @ 16:30:
sterf!
Oud 22-06-2003, 15:32
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ken het alleen van naam
klinkt
klinkt carnaval & bier

soort rowwen heze
Oud 22-06-2003, 15:34
funest
funest is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:36
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ik heb zoveel goede herinneringen aan BZB

ZUIPEEEEEE!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 16:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 22-06-2003 @ 16:32:
ken het alleen van naam
klinkt
klinkt carnaval & bier

soort rowwen heze
Nee veel minder serieuze muziek, maar echt supergaaf en gezellig. Meer feestmuziek, maar dan wel met een metal randje.
Oud 22-06-2003, 16:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 22-06-2003 @ 16:36:
ik heb zoveel goede herinneringen aan BZB

ZUIPEEEEEE!!!!!!
Oud 22-06-2003, 16:19
Jules
Jules is offline
86dagreed zegt:

vind die band echt geweldig
sinds 'sigarendanz auf meine bielen'. die band hebik al zo vaak gezien, en elke keer is het gewoon weer feest.

die acts en de mix van metal punk en stompzinnige deuntjes is gewoon lachen, met af en toe een cynische ondertoon in de teksten.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 16:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
"Koning pintenman" blijft natuurlijk heerschen en daarnaast is "vet ja" ook een topper. Maat de nieuwe cd schijnt echt boordevol met toppers te staan. Dikke moshpit muziek.
Oud 22-06-2003, 17:08
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Dat dacht ik ook. Toen zag ik ze live voor onze school (1 of ander Fontys festivalletje. Hopelijk is dat dit jaar weer.) en 't was erg leuk. Geweldige leuke show. En live best goede muziek.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 17:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 22-06-2003 @ 18:08:
Dat dacht ik ook. Toen zag ik ze live voor onze school (1 of ander Fontys festivalletje. Hopelijk is dat dit jaar weer.) en 't was erg leuk. Geweldige leuke show. En live best goede muziek.
Ja klopt, show is heel gaaf en muzikaal zijn ze ook in orde hoor. Double bass
Oud 22-06-2003, 18:20
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 22-06-2003 @ 17:16:
Nee veel minder serieuze muziek, maar echt supergaaf en gezellig. Meer feestmuziek, maar dan wel met een metal randje.
de sjonnies op de metal tour
hmm laat maar ik download wel wat
Oud 22-06-2003, 18:22
Ketjing
Ketjing is offline
Tijdens live optreden vond ik Mietjes erg leuk, dat hele nummer is trouwens leuk. Verbrande liefde is ook 1 van mijn favorieten
Oud 22-06-2003, 18:25
Upke
Upke is offline
BZB rulezzz!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 19:45
zwoesj
zwoesj is offline
band zonder banaan is gaaf

Vetja!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 19:50
Green Day
Green Day is offline
Super cool. Ennuh: het genre heet Braborock

Vind Scheit aan de bazen hun coolste nr. Werd veel gedraaid in het rockcafe (!?) waar ik vroeger vaak kwam. Maar goed, ik kom dan ook uit de streek en ze zijn hier vrij populair.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 09:19
Roxy
Roxy is offline
ik heb ze oooit een keer gezien maar dat is wel echt lang geleden, kan me wel herinneren dat ik het erg grappig en koel vond enzo... verder weet ik er niet zo veel vanaf eigenlijk, binnekort eens een keer gaan kijken..
Oud 23-06-2003, 17:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Roxy schreef op 23-06-2003 @ 10:19:
ik heb ze oooit een keer gezien maar dat is wel echt lang geleden, kan me wel herinneren dat ik het erg grappig en koel vond enzo... verder weet ik er niet zo veel vanaf eigenlijk, binnekort eens een keer gaan kijken..
Moet je doen!
Oud 23-06-2003, 17:29
Verwijderd
De cd kon ook gesigneerd uit de muur getrokken worden bij de febo ergens bij de cd presentatie.

ik ken alleen mietjes, dat is wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 17:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Danique schreef op 23-06-2003 @ 18:29:
De cd kon ook gesigneerd uit de muur getrokken worden bij de febo ergens bij de cd presentatie.

ik ken alleen mietjes, dat is wel grappig.
jaja 3 vrienden van me hebben dat gedaan, gesigneerde cd uit de muur trekken voor de prijs van een frikandel. Geweldige stunt
Oud 23-06-2003, 17:44
Ketjing
Ketjing is offline
Gisteren was er een klein stukje op Hart van Nederland, de actie van een cd voor 1,10 was onderwerp. Ook hoorde je een stukje van een nieuw nummer het enige wat ik herkende was: Halleluja. Klonk wel erg leuk
Reageren

Regels voor berichten