Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En die wil ik niet. Dus wordt t gewoon maar dr. Martens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ook wel oudere meisjes, een jaar of 14/15, die krols worden en zich kleden en opmaken als een overjarige hoer, dan kan ik me toch voorstellen dat er heel wat gasten zich kunnen vergissen. dan kan je het de marc dutroux's van de toekomst ook niet helemaal kwalijknemen.. MTV en TMF zijn inderdaad wel de schuldigen. maar je hebt toch ouders om kinderen een beetje te sturen. ik zou iig als ik een dochter zou hebben haar nooit zo de deur uitlaten. dan doe ik haar wel een vibrator cadeau en kan ze lekker thuisblijven ![]() gelukkig gaat de grote J. P. hier wat aan doen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Mogen meisjes die jonger zijn dan 12 of 16 goedkoper naar binnen? ("kindertarief") Zoja, zeg dan dat je niet gelooft dat ze zo jong zijn en dat je ze geen korting geeft. ![]() Citaat:
Er.... pedofielen is t toch juist om die kinderlijfjes te doen. Niet om volwassen lijfjes of kinderlijfjes die volwassen doen. Lijkt mij. Citaat:
![]() (ben t met je eens hoor ![]()
||
Citaat:
(Want dan moet ik me zorgen gaan maken ![]() En ik moest wel lachen, gouden navelpiercingS en korte truitjeS...Als je een grotere maat hebt heb je meerdere nodig? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het is hip om meerdere truitjeS aan te doen hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Iemand die te dik is hoort niet in strakke kleding. Punt. Het is namelijk ten eerste helemaal niet mooi om te zien, zo'n rollade ingesnoerd in een veel te strak shirtje en legging, ten tweede doet het niets voor je figuur...veel mensen denken dat je er jonger en aantrekkelijker uitziet als je strak zittende kleren aantrekt, maar dat is dus absoluut niet zo. Als je een té strakke broek aandoet ziet het er altijd lelijk uit, hoe mager je ook bent. En vooral bij dikke mensen is het zo dat het er juist alleen nog maar ranziger uitziet als ze van die loeistrakke kleren aantrekker. Dan júist lijk je dik.
Het maakt me overigens helemaal niks uit als een stevig of mollig meisje in een strakke legging wil lopen, dat moet iedereen zelf weten, maar er zijn grenzen...soms zie je echt mensen waarvan je denkt 'mijn GOD, hebben die thuis geen spiegel ofzo?' |
![]() |
|
zie ook mijn reactie bij topic 'Stijlloos!!!"
ik vind dit afschuwelijk! Kleine meisjes van 12 die eruit proberen te zien als 18 vind ik dom. Als 12-jarige moet je eruit zien als iemand die 12 is en niet 18. Toen ik zelf 12 was dacht ik helemaal niet aan make-up en sexy kleding. Dat kwam pas toen ik een jaar of 15, 16 was en uit begon te gaan. Maar dat die kleintjes zo erbij lopen vind ik raar. Als ik NU zo over straat zou gaan, zou mn ma allereerst die kleding verscheuren en me opsluiten totdat ik wat anders aantrek. Dikke mensen in strakke kleding kán wel, maar niet té strakke kleren. Dan puilt al dat vet er overheen ![]()
|
OK, iemand die dik is moet niet iets te strak aandoen maar om naar de maat te gaan die als voorbeeld diende 40/42... sorry maar vind wel dat zo'n mensen dat best nog kunnen aandoen. Het lijkt hier of ik één van die mensen ben en ik geef eerlijk toe dat ik vroeger kledij van die maat droeg... allé nog ni zo lang gelede enfin soit da doet er ni toe. Vind het best mooi zo'n mensen in een kort topje. Dat staat de meeste. Ik vind dan zo'n supermager ding in een kort topje lelijker omdat je al die botten er ziet uitsteken wat ook geen mooi zicht is...
||
Citaat:
Dat heeft niets te maken met leeftijd. Een kleuter in een pak ziet er niet uit, een 16 jarig kind behangen met sesamstraattroep is passé, kinderachtig, maar een moeder die in de kleding van dr dochter loopt kan ook niet meer. Jemoet je naar je leeftijd kleden. Als 45 jarige vrouw kán je je gewoon niet meer vertonen in een lage heupbroek met een strak synthetisch shirtje. Ongeacht of je 't figuur er voor hebt of niet. Zo'n oude kop er boven ziet er gewoon belachelijk uit.
||
Citaat:
||
Citaat:
Daar gaat 't toch niet over ![]()
|
![]() |
|
Afgezien van de hele bla die men hier weer neerkotst ben ik het er mee eens dat men er erg hetzelfde uitziet. Laatst was ik op een diploma-uitrijking en de een na de ander.... erg saai.
|
Verwijderd
|
als iedereen zich nou gewoon naar leeftijd kleed.........maar goed dat doet dus niet iedereen. die domme kindjes van 12 willen er perse 17 uitzien alleen lukt dat dus nooit als je 12 bent wat je ook aandoet en hoeveel plamuur je ook op je gezich smeert, het ziet er altijd dom uit...niet doen dus
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het alleen jammer dat lagere schoolkindjes zich tegenwoordig ook al zorgen moeten maken over wat ze morgen moeten aantrekken. Ik vond het wel leuk om daar totaal zorgeloos over te zijn.
Maar iedereen draagt toch wat hij/zij wil. En dat kan stijlloos zijn. Maar sinds wanneer bepaal ik de norm?
|
Wel leuk als je gaat mensen kijken. Maar dan is het wel zo dat ik die mensen er gewoon niet uit vind zien, maar dat is wel grappig om te zien. Ik vind dat mensen zich wel een beetje naar hun leeftijd moeten kleden, maar het moet er gewoon niet opvallend stom uit zien. Enook 12 jarigen kunnen zich wel een beetje bloot kleden, maar het moet niet opvallen..
|
Verwijderd
|
ik deed in groep 7 mn haar niet eens, ik kwam uit bed ging naar school om het zo maar te zeggen, dan kom je tussen groep 8 eerste en zo'n fasetje waar ik begon te proberen.
beviel me nix : p Tja, nu zorg ik dat mn haar beetje redelijk zit, draag de kleren die ik lekker vind zitten, doe wat deo op zodat ik niet stink en nat onder de oksels word en dat is t... Af en toe kauwgum... ik weet niet of dat naar de leeftijd is maarja.. |
![]() |
|
Ik vind het anders niet normaal dat kinderen van 12 jaar ouder willen lijken. Toen ik 12 was, gedroeg ik me daar ook naar (geloof ik) en liep ik niet met een giga plamuurlaag op en naaldhakken. Geen van mijn vriendinnen toen ook. Misschien ligt het ook wel aan de tijd, dat de kinderen van 12 van nu er gewoon ordinairder uitzien dan toen, omdat al die sloeries in videoclips er ook zo uitzien.
En die mannen van 50 met dikke bierbuiken moeten zich ook niet gedragen alsof ze 18 zijn, en met een blote buik lopen want dát ziet er ook niet uit.. |
![]() |
|
![]() |
Het is denk ik gewoon veroorzaakt door de beroemde sterren zoals: Britney Spears, Shakira, Christina Aguilera, Idols is ook een grote oorzaak naar mijn mening. Dit laatste programma gaat zoo erg af op uiterlijk en naar prestaties van nog zeer jonge mensen vaak dat het logisch is dat mensen (waaronder kinderen) zich hieraan een voorbeeld gaan nemen.
De kinderen van 10 tot 14 lopen nu bijna allemaal met nephaar in knallende kleuren zoals Dewi. En ze kijken al op 3 jarige leeftijd naar clips als K3 en dan zie je die kleintjes opok al meedoen aan de trends. Ik ken kinderen die echt al hun kleren van K3 willen. En Britney, Shakira en Christina kleden zich allemaal supersexy..en de jonge meisjes denken daarom dat als zij zich ook zo gaan kleden dat ze dan ook mooi gevonden worden. Verder is het de schuld van de kledingindustrie want die spelen hier al te goed op in. Ik zie vaak kleding hangen voor kleine kindjes waarvan ik denk..dat is net een miniatuur Christina of zo. En al dit bij elkaar is dat de jeugd gewoon beinvloed wordt en zelf hiervan niet bewust is. Dat oudere mensen in strakke en korte kleding lopen en er ook zo trendy willen uitzien in knalgele/ oranje topjes en mini rokjes vind ik ook afschuwelijk. Dat past gewoon niet bij de leeftijd vind ik. Of ze nu dik of dun zijn het blijft een beetje ordinair. Maar ze willen er nu eenmaal allemaal graag bij horen... |
![]() |
|
Ja, daar heb je wel gelijk in... Denk ook wel dat ze beïnvloed worden door vele van die popsterren. Wat eigenlijk wel grappig is is dat ook die popsterren zoals bv. Britney Spears zich nu ook zo begint te kleden gewoon om nog wat fans te lokken. Vind dat persooonlijk heel laag... Ik vind niet dat popsterren enzo een voorbeeld moeten zijn maar wel dat ze toch wat aan de kinderen laten zien dat bloot niet alles is. Allé kan da moeilijk uitleggen... vind K3 persoonlijk daarvoor nog tof. Ze weten dat ze muziek voor kinderen maken en gedragen zich dan ook zo. De meisjes van K3 zijn wel flasy gekleed maar ze zien er toch tof uit en maken zichzelf niet ouder dan ze zijn! Als je dan naar de M-kids kijkt die gewoon afschuwelijkzijn! Die meiskes zijn 1 jaar jonger als ik en amai... zo'n groot verschil! Heb die nog nooit gezien zonder een berg make-up!! Niet dat ik die zoveel zie maar altijd als ze op TV komen of in een boekske... echt afgrijselijk! Popsterren moeten geen voorbeeld zijn maar als je weet dat uw muziek meestal door kinderen wordt geaprecieerd doe daar dan ook iets aan! Britney wil wat oudere fans, dat ze dan wat volwassenere (of hoe je dat ook zegt) muziek maakt!
|
En daarbij komt het feit dat we in een maatschappij leven waarin jong zijn staat voor mooi en gezond, dus wil iedereen zo lang mogelijk jong zijn/lijken...en dat is natuurlijk ook weer te zien in de kleding, alleen vergeten sommige mensen indd dat die kleding soms helemaal niet staat...
|
Het is echt erg hoe jonge meisjes van 10-12 er af en toe bijlopen....strings, minirokjes, naveltruitjes....ok ik snap het dat de jeugd tegenwoordig sneller volwasser wordt,maar toch...was met carnaval op een basisschool en sommige meisjes liepen er zo erg bij dat het team nu een reglement wil opstellen over de kleding met carnaval....
Hee en niet zeiken over maatje 38/40....ik loop idd niet met strakke dingen rond en naveltruitjes....maar ik vind dit toch geen zwaar dikke maat ofzo....dat jullie nu allemaal maatje 34/ 36 hebben.... |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan moet je je er wél een beetje naar kleden. Daar gaat 't dus over
|
![]() |
|
|