Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 15:54
Montalegre
Montalegre is offline
M'n vriendje heeft laatst gezegd dat hij soms stiekem met mijn beste vriendin zoent. Hij zegt dat onze relatie daardoor spannender en sterker wordt. Ik weet niet hoe ik dit moet opvatten, en of dit onder vreemdgaan valt. Ik hou zoveel van hem, hij is superlief, maar kan ik dit wel accepteren? M'n vriendin heeft trouwens ook een vriendje. Die weet nog van niks.

Kan iemand me helpen?
Oud 22-06-2003, 15:57
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Waarom vraag je ons wat jij moet vinden?.....

Wat denk je zelf?
Oud 22-06-2003, 16:00
miro
miro is offline
Wat heb jij voor rare mensen om je heen?

Wat je moet doen? Dat moet je zelf weten. Ik vind het iig niet normaal dat je beste vriendin met je vriendje zoent en dat hij jouw dat dan ook doodleuk verteld. Dan weet jij nog niet wat je moet doen.....

Dumpen, allebei.
Oud 22-06-2003, 16:12
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
miro schreef op 22-06-2003 @ 17:00:
Wat heb jij voor rare mensen om je heen?

Wat je moet doen? Dat moet je zelf weten. Ik vind het iig niet normaal dat je beste vriendin met je vriendje zoent en dat hij jouw dat dan ook doodleuk verteld. Dan weet jij nog niet wat je moet doen.....

Dumpen, allebei.

Rare mensen??
Wil jij je er wel eens even buiten houwe? Ik heb niet om JOUW mening gevraagd en bemoei je met je eigen zaken! Je hebt het wel over mijn vriendje ja! Domme trol!
Oud 22-06-2003, 16:16
Its_Just_Me
Its_Just_Me is offline
zulke reacties kan je verwachte als je een topic opent
en IEDEREEN mag hier reagere
Oud 22-06-2003, 16:18
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
hey moet je luisteren als je vriendje om vergiffenis vraagt vergeef hem dan maar maar als ie vreemd blijft gaan dan moet je eens goed nadenken of je echt veel van hem houdt en als dat zo is, houd hem dan aan, maar doe hem anders weg@!!
Oud 22-06-2003, 16:19
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
Its_Just_Me schreef op 22-06-2003 @ 17:16:
zulke reacties kan je verwachte als je een topic opent
en IEDEREEN mag hier reagere
Hou je erbuiten! Wat doe jij hier??
Oud 22-06-2003, 16:20
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:12:
Rare mensen??
Wil jij je er wel eens even buiten houwe? Ik heb niet om JOUW mening gevraagd en bemoei je met je eigen zaken! Je hebt het wel over mijn vriendje ja! Domme trol!
Volges mij heb je wel om haar mening gevraagd, en bij deze ook om mijne aangezien ik het ook een stel rare mensen vind op basis van wat jij schrijft...

Ga je me nu ook uitschelden
Oud 22-06-2003, 16:20
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 17:18:
hey moet je luisteren als je vriendje om vergiffenis vraagt vergeef hem dan maar maar als ie vreemd blijft gaan dan moet je eens goed nadenken of je echt veel van hem houdt en als dat zo is, houd hem dan aan, maar doe hem anders weg@!!
Mijn vriendje is geen stuk afval die je zomaar wegdoet!
Oud 22-06-2003, 16:21
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:20:
Mijn vriendje is geen stuk afval die je zomaar wegdoet!
Mag ik vragen wat je nou eigenlijk wel wilt horen, want blijkbaar sta je helemaal niet open voor iemand anders mening en wil je alleen maar een benadrukking van wat je zelf denkt...

Whatever dat mag wezen
Oud 22-06-2003, 16:23
miro
miro is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:12:
Rare mensen??
Luister meisje. Misschien heb je het verkeerd begrepen. Dit is forum. Dat betekent dat iedereen mag reageren op jouw vraag zelfs ik. En weet je wat, dump die rare mensen toch maar niet, jij verdient ze. Als mensen zo naief zijn als jij dan vragen ze dr gewoon om.
Oud 22-06-2003, 16:24
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-06-2003 @ 17:21:
Mag ik vragen wat je nou eigenlijk wel wilt horen, want blijkbaar sta je helemaal niet open voor iemand anders mening en wil je alleen maar een benadrukking van wat je zelf denkt...

Whatever dat mag wezen
Nee, dat mag je niet vragen. Laat me met rust.

Mensen, ik vraag alleen maar wat advies, krijg ik allemaal kut-reacties die heel makkelijk gezegd zijn als je hier buiten staat... als het jouw vriendje zou zijn en je zit er middenin, dan is het anders!!
Oud 22-06-2003, 16:25
miro
miro is offline
O ja... en t is MEVROUW domme trol voor jou.
Oud 22-06-2003, 16:25
miro
miro is offline
Je vraagt advies, maar t mag geen negatief advies zijn want dan wordt iedereen gelijk uitgescholden

vette
Oud 22-06-2003, 16:26
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
miro schreef op 22-06-2003 @ 17:23:
Luister meisje. Misschien heb je het verkeerd begrepen. Dit is forum. Dat betekent dat iedereen mag reageren op jouw vraag zelfs ik. En weet je wat, dump die rare mensen toch maar niet, jij verdient ze. Als mensen zo naief zijn als jij dan vragen ze dr gewoon om.
Als we zo beginnen: je blijft een trol, ga jij maar lekker naar een toko ofzo, ga iets nuttigs doen, val me niet lastig. Ik kan je niet uitstaan.
Oud 22-06-2003, 16:27
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
miro schreef op 22-06-2003 @ 17:25:
O ja... en t is MEVROUW domme trol voor jou.
Hou op met je belachelijke reply's in dit topic.
Knoop
Knoop is offline
wtf...als die gozer zegt dat ie van je houd dan issie nog een grotere leugenaar als bush & blair together...kom op zeg "de relatie word er spannender door" Als je dit toestaat dan zal ie steeds een stapje verder gaan totdat ie met haar ligt te ketsen, onder hem mom van..."onze relatie word er spannender op". Ik weet niet hoe oud je bent, maar aan zo'n soort relatie te zien een jaar of 14/15
Its_Just_Me
Its_Just_Me is offline
jij reageert dom op de reacties..
vind je t raar dat je dan zulke reacties terugkrijgt

je moet gewoon kijke wat je t beste lijkt..
kzou het iig nie pikke als me vriend met me beste vriendin zou zoene.. k zou eerst goed met ze gaan prate denk ik
Oud 22-06-2003, 16:28
miro
miro is offline
Ik lach me kapot
Oud 22-06-2003, 16:29
Sithan
Sithan is offline
Ben ik nu een raar mens als ik vraag om een slotje
Oud 22-06-2003, 16:29
miro
miro is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:26:
Als we zo beginnen: je blijft een trol, ga jij maar lekker naar een toko ofzo, ga iets nuttigs doen, val me niet lastig. Ik kan je niet uitstaan.
Ik vind t eigenlijk wel leuk om je lastig te vallen, want weet je, als je zo doorgaat dan komt er hier zo een slot op

O ja, en je vraagt er zelf om

heerlijk even lekker kinderachtig doen
Oud 22-06-2003, 16:30
Its_Just_Me
Its_Just_Me is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-06-2003 @ 17:29:
Ben ik nu een raar mens als ik vraag om een slotje

nee
Oud 22-06-2003, 16:30
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
wij zitten er idd niet midden in, wij zijn idd maar buitenstaanders, dus wij kunnen niet voor jou denken. We kunnen wel Proberen adviezen te geven maar als jij er zo negatief tegenover staat.. laat dan maar zitten.
Oud 22-06-2003, 16:31
Knoop
Knoop is offline
damn....doe eens mee aan de iq test...dr is er hier maar een een trol en das je vriendje, en als jij hem ongestraft zn gang laat gaan ben jij ook een trol..en niet miro dus
Oud 22-06-2003, 16:32
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:24:
Nee, dat mag je niet vragen. Laat me met rust.
Val ik je lastig of zo

Maar om dan toch maar even een positief advies te geven...

Mens anders zoen je gewoon ff lekker met die vriend van die vriendin van je...sta je kiet
Oud 22-06-2003, 16:32
Montalegre
Montalegre is offline
Waarom verkloten jullie mijn topic... jullie begrijpen me gewoon niet... jullie zeggen meteen dat ik hem moet dumpen maar weten niet hoeveel ik van hem hou! En dan krijg ik ook nog eens alle shit over me heen van jullie! Stelletje kleuters! En miro, jij bent een afgelebberde komkommersalade!
Oud 22-06-2003, 16:33
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-06-2003 @ 17:32:
Val ik je lastig of zo

Maar om dan toch maar even een positief advies te geven...

Mens anders zoen je gewoon ff lekker met die vriend van die vriendin van je...sta je kiet
Dat kan ik toch niet maken!! Haar vriendje weet van niks!!
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:32:
afgelebberde komkommersalade!
MEVROUW afgelebberde komkommersalade voor jou
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
Knoop schreef op 22-06-2003 @ 17:31:
damn....doe eens mee aan de iq test...dr is er hier maar een een trol en das je vriendje, en als jij hem ongestraft zn gang laat gaan ben jij ook een trol..en niet miro dus
Ik laat me niet uitmaken voor trol hier! Wat je zegt ben je zelf!
Oud 22-06-2003, 16:34
miro
miro is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:32:
Stelletje kleuters! En miro, jij bent een afgelebberde komkommersalade!

en jij bent raar

Je vraagt om advies, en t mag alleen positief zijn. Oftwel, als iedereen zegt van , t maakt niet uit, dan is t goed volgens jou. Vraag dan niet om advies. Blijkbaar ligt het intelligentieniveau van je vriendje evenhoog als dat van jou. Dus mijn raad "blijf lekker bij elkaar"
Oud 22-06-2003, 16:34
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:33:
Dat kan ik toch niet maken!! Haar vriendje weet van niks!!
Ok dit geeft dus de serieusheid van dit topic aan...

en om er nog maar ff serieus op te antwoorden...

Ach dat maakt toch niet uit, doe je dat vriendje misschien ook een plezier
Oud 22-06-2003, 16:35
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
miro schreef op 22-06-2003 @ 17:34:
en jij bent raar
Wat mensen tegenwoordig al niet verzinnen om iemand anders te beledigen
Oud 22-06-2003, 16:35
Knoop
Knoop is offline
get a life...je vraagt om advies dat krijg je....denk er nou eens over na...iedereen hier zegt dat je hem moet dumpen, denk je niet dat dat dan het beste is...en dat doet cker pijn en is cker moeilijk als je veel van m houdt...maar als ie straks zegt; "ik ben met dr naar bed geweest, maar dat houdt onze relatie spannend", wat doe je dan?? je kan hem niet zn gang laten gaan, hij is het type jongen van geef hem één vinger, en hij pakt je hele hand
Oud 22-06-2003, 16:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Knoop schreef op 22-06-2003 @ 17:35:
get a life...je vraagt om advies dat krijg je....denk er nou eens over na...iedereen hier zegt dat je hem moet dumpen, denk je niet dat dat dan het beste is...en dat doet cker pijn en is cker moeilijk als je veel van m houdt...maar als ie straks zegt; "ik ben met dr naar bed geweest, maar dat houdt onze relatie spannend", wat doe je dan?? je kan hem niet zn gang laten gaan, hij is het type jongen van geef hem één vinger, en hij pakt je hele hand
heb je t nou tegen mij

Ben ik nou raar of heb je t net aangepast
Oud 22-06-2003, 16:37
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-06-2003 @ 17:36:
heb je t nou tegen mij
nope....kmaakte een foutje maar das alweer verholpen...sorry!
miro
miro is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-06-2003 @ 17:35:
Wat mensen tegenwoordig al niet verzinnen om iemand anders te beledigen
Nou als je de intelligentie hebt van een komkommersalade kun je ook niet veel meer verzinnen he
Breg
Breg is offline
ik denk dat jij en je vriendje bij elkaar moeten blijven. Hij heeft blijkbaar veel voor je over. Hij doet van alles om jullie relatie spannender te maken, en dat is wel wat waard. En daarnaast vind ik jouw vriendin ook een geweldige meid, dat ze jouw vriendje met zijn 'taak' wil helpen en tegelijk ook nog haar eigen relatie met haar vriendje spannender maakt door met een ander te zoenen. Je mag je gelukkig prijzen dat je zulke geweldige mensen om je heen hebt. En luister niet wat alle anderen zeggen, want ze weten idd totaal niet in welke positie jij je bevindt en dat ze dan ook nog het lef hebben om hier zo te reageren hoe komen ze erop. Iedereen weet toch dat je hier alleen maar antwoorden mag geven die de topicstarter graag wil horen.

Veel succes met je vriendje, ik denk dat jullie nog lang en gelukkig samen zullen zijn.

Oja, 1 laatste ding:
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
miro schreef op 22-06-2003 @ 17:34:

en jij bent raar

Je vraagt om advies, en t mag alleen positief zijn. Oftwel, als iedereen zegt van , t maakt niet uit, dan is t goed volgens jou. Vraag dan niet om advies. Blijkbaar ligt het intelligentieniveau van je vriendje evenhoog als dat van jou. Dus mijn raad "blijf lekker bij elkaar"
En jou een plezier doen door jouw raad op te volgen zeker? Nou nee, dank je, die eer gun ik je niet. Ik ga hem lekker dumpen! ZO! En die raad van jou flikker ik in de vuilnisbak!
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Knoop schreef op 22-06-2003 @ 17:37:
nope....kmaakte een foutje maar das alweer verholpen...sorry!
Ach ik sta best open voor advies hoor
Oud 22-06-2003, 16:38
miro
miro is offline
he kut, mn avatar doet t niet meer
miro
miro is offline
oh nou weer wel
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Breg schreef op 22-06-2003 @ 17:37:
ik denk dat jij en je vriendje bij elkaar moeten blijven. Hij heeft blijkbaar veel voor je over. Hij doet van alles om jullie relatie spannender te maken, en dat is wel wat waard. En daarnaast vind ik jouw vriendin ook een geweldige meid, dat ze jouw vriendje met zijn 'taak' wil helpen en tegelijk ook nog haar eigen relatie met haar vriendje spannender maakt door met een ander te zoenen. Je mag je gelukkig prijzen dat je zulke geweldige mensen om je heen hebt. En luister niet wat alle anderen zeggen, want ze weten idd totaal niet in welke positie jij je bevindt en dat ze dan ook nog het lef hebben om hier zo te reageren hoe komen ze erop. Iedereen weet toch dat je hier alleen maar antwoorden mag geven die de topicstarter graag wil horen.

Veel succes met je vriendje, ik denk dat jullie nog lang en gelukkig samen zullen zijn.

Oja, 1 laatste ding:
Hij is fijn
Oud 22-06-2003, 16:39
miro
miro is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:37:
En jou een plezier doen door jouw raad op te volgen zeker? Nou nee, dank je, die eer gun ik je niet. Ik ga hem lekker dumpen! ZO! En die raad van jou flikker ik in de vuilnisbak!
Je vergeet dat mn eerste raad was om m te dumpen

Nee joh, dat je mn raad opvolgt verwacht niet van je , dat zou weer blijven van teveel intelligentie

Enne.... Als je m zo makkelijk dumpt, tja, dat bewijst wel weer wat....
Oud 22-06-2003, 16:39
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:37:
Goed zo meisie...zet je maar lekker af tegen ons
Oud 22-06-2003, 16:40
Montalegre
Montalegre is offline
Citaat:
Breg schreef op 22-06-2003 @ 17:37:

Oja, 1 laatste ding:

Bedankt. Je bent de enige die serieus reageert. En misschien heb je wel gelijk, want ik hou wel van hem en misschien moet ik hem wel gewoon vertrouwen. Thanx! Hier heb ik wat aan!
Oud 22-06-2003, 16:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Montalegre schreef op 22-06-2003 @ 17:40:
Bedankt. Je bent de enige die serieus reageert. En misschien heb je wel gelijk, want ik hou wel van hem en misschien moet ik hem wel gewoon vertrouwen. Thanx! Hier heb ik wat aan!
Dat er tenminste nog iemand serieus reageert, fijn is dat he
miro
miro is offline
Citaat:
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
meid, dit is sarcastisch...hij meent t niet...hij zet je voor lul
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
miro schreef op 22-06-2003 @ 17:41:
Loop je dr nou serieus uit te lachen

JEEEEE nog een serieuze reactie
Oud 22-06-2003, 16:42
Doefus
Doefus is offline
je zegt dat iedereen je vriend als een stuk vuil behandeld...maar volgens mij behandeld hij jouw als een stuk vuil!!!

Regels voor berichten