Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
a. één van m'n eerste hiphop albums was b. ik het één van de beste hiphop albums ooit vind |
![]() |
||
Citaat:
nee ik vroeg naar platen die bijzonder zijn. niet die bijzonder voor jou zijn. deze kent iedereen dus is niet speciaal. punt
||
Citaat:
het leek me zo wel duidelijk en ik geloof wel dat ik weet hoe ik mijn topic bedoel.
||
Citaat:
ik zeg hoe ik het bedoel en dat ik vind dat die post gewoon hier absoluut niet thuishoort. Dat die echt niet in het topic past. En niet 'volgens mij'.. maar aangezien het mijn topic is begrijpt ie t dus gewoon verkeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Smerig en ziek.
|
punt 1, als je hoesen post doe het dan in het kader van dit is een mooie hoes en niet van dit is een mooie plaat/cd qua muziek. En dan vallen de categorieen deathmetal e.d. al meteen af want die hoesen zijn lelijk, (mening mening jaja).
punt 2, als je hoesen post heb je programmas zoals photoshop waarmee je ze in een formaat kan posten dat je niet je scherm op 299090 bij 43959459 pixels hoeft te zetten om zo helemaal in je scherm te kunnen zien. punt 3, link posten is een optie maar plaatje gaat sneller. en heb je mooi overzicht, als je het niet werd verneukt door punt 1 en 2
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hahahahahhahahahahaha wat een hoes!!
|
|