Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Jummie!!!!
Ik neem altijd de vegetarische turkse pizza als ik met koopavond moet werken. Dan kan je zelf ook sausje uitzoeken, zodat je niet naar knoflook hoeft te ruiken. Die vegetarische turkse pizza's zijn bij die Donner dunner, zijn meer warps zegmaar. En ze zijn HEERLIJK!!
|
![]() |
Jaah het is echt zo heerlijk!
Ik was 25 jaar geleden in Marokko, en daar hadden ze die ook heh. Ik vond vooral het gebakken vlees erin lekker, echt fantastisch heerlijk! Maar ik was dus zo aan het kauwen, voel ik iets hards... Is het een teennagel! Dus ik kijk er zo in heh, zie ik daar zo'n oogbal liggen met een tumor erop. Vraag ik aan die verkoper:"Ey, waar worden deze dingen van gemaakt?" Zegt die man met een osama-baard:"Turken en balkansalade." Echt waar! Ik schrok me kapot, maar het was eigenlijk wel lekker... mmm volgende keer weer ![]()
|
![]() |
Neej, dus echt niet te vreten heh. Er zitten van die vieze zwarte dingetjes op en die zijn zuur. En verder een of ander raar groenkleurig laagje op sommige plaatsen waarbij het net lijkt of er haartjes op zitten.
Dat smaakt egt vies. Het binnenste valt wel mee(, behalve die stukken zeilboot dan. Kan ook gewoon vinger van een schildpad zijn hoor.) Nee, jullie hebben geen smaak, geef mij maar een worst. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jonkvrouw, saai mij nu uw hand! #1398 Verwijderd | 500 | 05-06-2011 22:45 | |
De Kantine |
Tenderness, Love and Saai #1328 Verwijderd | 500 | 02-03-2011 16:19 | |
Eten & Drinken |
Het grote "wat lust de volgende forummer" topic #33 blurred | 500 | 30-08-2010 17:18 | |
Eten & Drinken |
Favoriete snack.. Behoorlijk | 44 | 29-05-2007 09:15 | |
Eten & Drinken |
het grote "wat lust de volgende forummer" topic Ilsje | 499 | 20-10-2003 19:28 | |
Eten & Drinken |
Turkse pizza CrazY G | 14 | 07-08-2003 16:05 |