![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb die van mij zo goed afgericht dat hij klaarkomt op het moment dat ik klaarkom. En bij mij wisselt het, van vijf minuten tot een uur. Ligt eraan waar we zin in hebben, hoe lang het voorspel geduurd heeft, dat soort dingen.
Ik ben overigens dertig, en het is nog steeds even lekker. Qua strak dus.
|
mmm bij mij duurt het over het algemeen (nouja ik heb "het" nog niet onwijs vaak gedaan, maar toch) wel een minuut of 30 of meer(als we er zin in hebben). Behalve de eerste drie keer. toen moest ik me na 5 minuten al "inhouden" nu pas na een minuut of 30.
kan misschien komen omdat ik besneden ben. ze zeggan dat je dan minder gevoelig ben. duZ |
![]() |
|
hmm Vampiria, wij wisselen nooit van standje... Vind je dat fijn? Want als hij eenmaal in me is en beweegt is t super lekker, maar als ik dan in een ander standje verder zou gaan zou ik denk ik weer opnieuw moeten beginnen, omdat ie dan vanuit een andere hoek in me komt...
(Denkt aan eerst missionaris, dan op zijn hondjes)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Jij bent altijd ZO tactisch ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toetje? Mis ik iets?
|
Mijn vriend en ik zijn geniaal. We kunnen het namelijk allebei uitstellen. En dat is heel fijn, want dan kunnen we tegelijk klaarkomen.
De ene sekspartij duurt maar 5 minuutjes (bij vluggertjes bijvoorbeeld), ik kom dan meestal ook niet klaar. Maar mijn vriend kan het ook heel lang volhouden. Hij heeft het wel eens anderhalf uur volgehouden en hij vertelde me dat hij bij zijn exvriendin nog langer kon. 1 keer zelfs 5 uur lang! ![]() |
![]() |
|
![]() |
huh?!
5 uur lang? =) aauw dat wíl ik niet eens geloven ![]() nhajj, eerste keer al na 10 minuutjes (als ie zijn best doet,anders 3), tweede keer na een halfuurtje ofzo. en dan ben ik écht verzadigd.
|
Hmm ligt eraan..
ik weet precies hoe ik hem moet laten klaarkomen dus meestal zorg ik dat ik eerst klaarkom en dan hij of tegelijk. en dat duurt van 5 tot 15/20 minuten zo ongeveer
|
pff, hangt ervan maar net vanaf...voorspel (wat en hoe lang?) en hoe opgewonden je nou eigenlijk bent...soms wil ik t ook gewoon niet uitstellen.
over het algemeen zou ik 30-40 minuten zeggen, t langste wat ik heb gehaald was 2 en een half uur oid, maar toen was ik te moe om nog verder te gaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
Aha, wij gaan kletsen, de katten knuffelen en we vallen gezellig met zijn allen op een helftje van het bed in een grote innige omstrengeling in slaap. Ook heel ontspannend.
|
Verwijderd
|
De laatste tijd steeds wat korter dan in het begin... ik denk dat dat komt doordat-ie minder masturbeert (bijna niet meer de laatste tijd geloof ik zelfs) en dus gevoeliger is, én doordat we wat meer op elkaar ingespeeld zijn en het dus lekkerder is
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoelang duurt het voordat je met de niet voorkeurhand kan schrijven? Verwijderd | 21 | 16-03-2015 22:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoelang duurt het voor je slaapt? Muchacha | 56 | 12-04-2005 22:21 | |
Seksualiteit |
Hoelang duurt het voordat de pil werkt? obmod | 3 | 16-04-2004 09:44 | |
Seksualiteit |
Hoelang voordat tweede keer stijf? Verwijderd | 24 | 12-07-2003 23:04 | |
Software & Hardware |
[domeinen] Hoelang duurt URL-koppeling + DNS-doorvoering? MilieuGaatVoor | 4 | 24-06-2002 20:39 | |
Seksualiteit |
Hoelang duurt het bij de heren voordat ze klaarkomen? Marlis | 29 | 14-01-2002 23:45 |