Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 15:23
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Ik ben echt een bonk stress, en zenuwen.
Ik kan geen 5 minuten achter elkaar t zelfde doen, kan me nerges op concentreren, en ben echt gespannen, heel snel geirriteerd etc, ik denk aan stress. Dit komt door n privesituatie met mn vriendinnetje, denk ik, maar dit vreet dus heel erg aan me, krijg ook hartkloppingen en hyperventilatie, en t lijkt alsof ik niet kan ontspannen, vroeger kon ik een filmpje pakken, dan was ik helemaal relax, maar ik kan t nu niet opbregen om 2 uur achter 1 dingen te zitten, daar heb ik de rust niet meer voor...Ik ben ook heel zenuwachtig voor nieuwe dingen, terwijl ik daar normaal nooit last van had...soms kan ik ook echt geen hap door mn keel krijgen,omdat ik zo zenuwachtig ben, en waarvoor? dat weet ik nou niet

wat moet ik doen in Godsnaam?

is het misschien de schildklier? mn moeder heeft dat nl ook, die werkt te snel daarom voel je je opgejaagd etc, maar ik weet t dus niet.

Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 16:02.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:42
squat
squat is offline
Huisarts.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 18:17
Verwijderd
naar je huisarts gaan, als het dan iets met je schildklier is (waarom dat zo zou zijn weet ik niet) dan kan je je laten testen of het daar misschien aan ligt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 20:19
Vini-Vidi-Vici
niemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 20:25
sweetsy15v
sweetsy15v is offline
mss iets doen aan die prive situatie?
of idd bezoekje aan huisarts?
Oud 22-06-2003, 20:52
Vini-Vidi-Vici
ja maar die situatie heb ik zelf niet onder controle
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 17:35
Brown eye
Brown eye is offline
naar de huisarts idd
Oud 23-06-2003, 20:54
Vini-Vidi-Vici
hmm ja, ja op sommige momenten gaat t wel, en op sommige momenten weer niet, ik heb het niet contstant zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:29
SuperSanne
SuperSanne is offline
huisarts. Als je moeder het heeft heb je dikke kans dat jij het ook hebt. Anders kan die je misschien iets van anti-stress spul voorschrijven. En zelfs als 't niks is, so what??? liever een keertje te vaak gaan dan te weinig.
Oud 24-06-2003, 09:29
Vini-Vidi-Vici
ja,maar krijgen mannen het uberhaupt aan de schildklier?volges mij niet hoor...tenmisnte zegt mn pa,kan wel,maar is heel uitzonderlijk ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:55
KiMZz
KiMZz is offline
Mjah ten eerste kun je die situatie met je vriendinnetje proberen op te lossen, ten tweede kun je naar de huisarts gaan zoals iedereen hier zegt, maar je kan je ook een keer helemaal ontspannen door je te laten masseren. Is echt super. Ook al kan je geen 2 minuten hetzelfde doen, als het echt lekker is blijf je wel liggen. Daarna voel je je hartstikke relaxed!! Maar je snapt wel dat dat na een paar uurtjes weer weg is...
Oud 24-06-2003, 12:59
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 24-06-2003 @ 10:29:
ja,maar krijgen mannen het uberhaupt aan de schildklier?volges mij niet hoor...tenmisnte zegt mn pa,kan wel,maar is heel uitzonderlijk ofzoiets
Mijn opa heeft het aan z'n schildklier. Het komt niet zoveel voor bij mannen, maar uitzonderingen heb je altijd. Ik zou echt naar de huisarts gaan, al is het maar voor je eigen peace of mind
Oud 24-06-2003, 13:02
Verwijderd
huisarts

ik herken het wel een beetje.. bij mij is nu vastgesteld dat ik niet tegen spanningen kan, maar ik word achteraf heel ziek, en ik kan wel wat doen, maar niet te lang, en niet teveel op 1 dag

1 tip iig is het een beetje rustig aan doen..

Voordat het bij mij werd vastgesteld hebben ze mn bloed geprikt (het kan dus idd aan je schildklier liggen), ik ben ook neurlogisch en psygsioch uitgezocht maar dit is allemaal via de huisarts gegaan.. ik raad jou aan daar ook eens langs te gaan
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:07
Vini-Vidi-Vici
ja zal ik dan maar eens gaan doen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten