Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://home.studenten.net/~mutant/Cat.jpg
En je ziet nog maar de helft. Ik ga het echt niet opsommen, de kettingen zie je niet maar dat zijn er meestal 5. Armbanden tot bijna aan de ellebogen, als ik zin heb, als ik geen zin heb een stuk of 15 aan iedere pols en als ik echt helemaal nix zin heb, alleen een werchterbandje en zelfgemaakt bandje. Ringen idem. Ben gewoon gek op juwelen en draag ze het liefst allemaal tegelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ongeveer dezelfde sieraden. Mijn parelketting heeft alleen een gouden sluiting, ik heb 3 kleine briljantjes op mijn gouden ring, mijn parelknopjes zijn wat kleiner (zelfde formaat als de parels vd ketting eigenlijk), en mijn slavenarmband is wat dunner, en heeft 'scherpere' randjes. Ik draag verder vaak parelarmbandjes van de H&M (soms 8 tegelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik draag meestal een parelketting en bijpassende oorbellen, een gouden slavenarmband, een zegelring, een andere ring en een bicolor horloge. Maar soms draag ik ook ipv bovengenoemde ketting en oorbellen een cartier-ketting en oorbellen. Dat is een ketting en oorbellen met brons, zilver en goud erin verwerkt.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vond goud ook wel leuk, maar een beetje te 'oud' staan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er is hier in de stad geen H&M. ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een nepgoud kettinkje met een echt gouden hartje met een steentje erin om mn nek, het hangertje heb ik van mn vriendje. Vroeger zou ik het niet gedragen hebbe denk ik, maar het hangt net op het punt dat mn borsten bol worden, of hoe je dat uit wil leggen
![]() ![]() ![]() En ik vind het wel een mooi geheel ![]()
||
Citaat:
oew ik heb dr ook zo een om nu ![]() |
![]() |
|
![]() |
links.... 30 zwarte ruberen bandjes en een groene met glitters en een horloge rechts 2 ambandjes met zwarte en doorzichtige kraaltjes 1 met zwarte kralen een met grijs/witte kralen een spike armband en een ander vaag lere bandjes wel mooi ![]() kettingen... een spike band... daar onder heel klein een half hartje van mij en mijn beste vriendin dan een vaag kettinkje wel mooi met wat je niet ziet een jing-jang er in en een ankh Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 22:10. |
![]() |
|
Ik draag vooral zilver (schakelketting (dezelfde armband daarvan is kapot
![]()
Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 14:44. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |