Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Nee, links is absoluut geen aflopende zaak. Integendeel zelfs, linkse partijen als de SP en in mindere mate GroenLinks trekken meer en meer (voornamelijk jonge) leden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarna kan ik altijd nog de kamer in en minister van Justitie of Buitenlandse Zaken worden ![]() |
![]() |
|
Mijn droom was altijd om in de Verpleging te gaan en iteindelijk naar een ontwikkelingsland gaan.
Helaas gaat dit niet door door de stomme overheid die gen geld in de zorgsector stopt en moet ik iets anders zoeken. Ik zit nu al ruim een jaar thuis en zal dus nog een jaar worden. Dan zou ik weer te oud voor een gewone opleiding zijn... Nu denk ik aan SPW en dan of kinderdagverblijf os basisschool, zo jong mogelijk.
||
Citaat:
Overigens lopen veel psychologiestudenten stuk op het feit dat psychologie voor 30% uit wiskunde bestaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De "wat wil je later worden curve" trophus | 54 | 16-07-2007 04:11 | |
Flora & Fauna |
Wat vinden jullie hiervan? Eend | 22 | 06-02-2005 15:39 | |
Liefde & Relatie |
Wat wil hij nu? *carmen* | 25 | 03-01-2005 21:10 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik nu?? gewoon ik | 10 | 03-02-2003 19:23 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Algemene schoolzaken |
wat willen jullie later? Psychologie? shania | 15 | 23-01-2002 08:56 |