Advertentie | |
|
![]() |
|
De eerste. Het is niet eerlijk om door te gaan met iemand die niet meer verliefd op je is, niet voor jezelf en niet voor die ander.
En vreemdgaan is al helemaal gemeen, dus... Het uitmaken lijkt mij de beste oplossing. Doet misschien even pijn, maar minder dan die andere twee
|
Ik zit te twijfelen tussen 1 en 2. Want verliefdheid vind ik toch minder diep dan echt houden van.
Dus als iemand verliefd is op iemand anders, maar gaat voor de huidige relatie omdat de liefde daar veel groter is vind ik niet dat je echt ontrouw bent, tuurlijk is het vreselijk als die gene (ofjezelf) verliefd is op iemand anders, maar verliefdheid gaat sneller over dan houden van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het allerbelangrijkst is natuurlijk dat je er open over bent en dat je samen tot oplossing kunt komen. Trouw heeft met name te maken met dat je open kunt zijn en dit soort zaken niet achter houdt
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Trouwen is goed, maar niet trouwen beter? Bart Klink | 38 | 31-10-2006 17:22 | |
Liefde & Relatie |
relatie maar verliefd op een getrouwde man helpless girl | 86 | 10-04-2004 19:15 | |
Liefde & Relatie |
Kennis heeft relatie met een Turkse getrouwde man Stefanie | 12 | 03-04-2004 20:20 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Is het beetje goed? Eerste namelijk.. Soezen | 5 | 26-01-2003 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op getrouwd iemand Noortje_S | 121 | 20-08-2002 12:06 |