Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm......ik denk dat we het moeten uitmaken omdat je nooit tijd voor me hebt is mijn verhaal
![]() gelukkig dumpte ik hem op het zelfde moment door te zeggen: je haalt gewoon bij iemand anders wat je niet bij mij krijgen kan.....zou wel gezellig zijn 2 meiden nou loop lekker achter je pik aan maar loop mij voorbij (sorry hij was lullig door gewoon tegen meisjes te zeggen dat ie single was
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik heb een keer iemand gedumpt via msn... niet echt subtiel.
||
Citaat:
Al is dat makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk.
|
Verwijderd
|
Alle methoden waarbij het niet persoonlijk gedaan wordt zijn nogal lomp. SMS, MSN, mail, telefoon. Allemaal een beetje slap.
Overigens spant de kroon toch wel het eerst een tijdje niet meer zien van die persoon en vervolgens van vrienden te horen krijgen dat ze al een aantal weken met iemand anders een 'relatie' heeft. |
![]() |
|
De lulligste manier waarop ik gedumpt was toen ik was paardrijden heeft hij stiekem een briefje in de brievenbus gedaan met daarop "Het is uit. Jeroen ps morgen gaat NIET door.
Best wel heel erg zwak van hem.. hebben daarna ook een jaar ruzie gehad.. maar ja nu zijn we weer vrienden en kunnen we er best wel om lachen.
|
Verwijderd
|
Hij gaf me geen enkele duidelijkheid, hij zei niet dat het uit was, hij zei niet of hij nog wel wat voor me voelde of niet, hij liet gewoon ineens nix meer van zich horen. Als ik hem dan belde deed hij ontzettend bot en gemeen. Als ik met 'm af wou spreken om te praten zei hij "ja, is goed, ik zal er zijn." Maar dan kwam hij niet opdagen.
|
![]() |
|
Ik heb 't een keer via smsjes (3 in totaal) uitgemaakt..
Het stelde toch niks voor, en ik vond die smsjes wel mooi in verhouding staan.. Maar goed, naderhand toch wel lullig...
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
De meesten praten er hier zo eenvoudig over niet uitmaken via sms, telefoon en ga zo maar door... Nou naar die raad had ik ook geluisterd van vrienden en had het dus uitgemaakt met een vriendin van me waar ik toen bijna 2 maanden meehad... Ik heb haar heel persoonlijk benaderd, maar volgens mij had ik dat liever niet zo mee willen maken... Ik had de moed op school verzameld inderdaad een stomme plaats om het uit te maken, maar ik had eindelijk de moed... Maar toen deze woorden eenmaal over mijn lippen waren gekomen ging ze bijna heel de school bijhuilen... Echt erg en daar stond ik dan te kijken ow jeee.... En wie was op een gegeven moment de schuldige? MOI! Ik moest niet echt huilen al stonden wel de tranen in mijn ogen.. De meesten vonden het een superlullige plek om het uit te maken enz enz... Maar ik had eindelijk de moed.... Nu denk ik dat ik het beter eerst voorzichtig via sms had moeten laten weten hoe ik erover dacht en dan pas haar had moeten benaderen...
Maar ach.... Onpersoonlijk, persoonlijk ik weet het niet.. Ze zijn allebei even lullig en is niet goed te praten... Bij beide zal degene huilen en verdriet hebben of kwaad op je worden... Dus ik weet het zo net nogn iet... Gr, DaLoverBoy
|
Verwijderd
|
een week niks meer laten horen en het dan via e-mail zeggen
![]() en mijn ex maakte het uit via sms, voordat ik van vrienden van hem hoorde (via msn) dat hij niet meer zo geinteresseerd in me was ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De lompste manier waarop iemand mij ooit heeft gedumpt, is door middel van twee goede gesprekken, de eerste zo'n uur lang ("Ik twijfel zo"), de ander zo'n drie a vier uur lang, waarin het echt uit ging. Dat laatste gesprek werd nog gezellig ook.
Maargoed, dat was dan ook de enige keer dat iemand het met mij uitmaakte ![]() Zelf heb ik nooit gedumpt ![]() Lulligste manier zou idd zijn om niets meer van je te laten horen... Andere lullige manier, gehoord van een vriendin van mijn zus, toegepast door een kennis van die vriendin van mijn zus: Meisje belt vriendje, moeder van vriendje neemt op. - "Met mevrouw Dinges", + "Ja hallo, met Dingetje, ik ben de vriendin van uw zoon, zou u tegen hem willen zeggen dat het uit is?" - "Euhhh" + "Danku, daag!" *klik* Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 20:22. |
![]() |
|
Het lulligste is via sms of msn inderdaad..
De lulligste manier waarop ik zelf ooit gedumpt ben? Via de telefoon, maargoed, dat had ik wel verdiend, want dat heb ik zelf ook ooit gedaan ![]()
|
2 maanden geleden ofzow.. via smsje
![]() en gisteren via msn ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben nooit gedumpt
![]() De meeste lompe manieren zijn wel langsgekomen, ik zie wel weer dat ik best 'lompe' dingen heb gedaan ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
uhm msn heb ik 2x gebruikt.. maar was niet echt de bedoeling.. we hadden het gewoon over ons en voor ik het wist was het uit. ik had het nog niet eens gezegd!!! en verder een keer gewoon face to face, was moeilijk, maar ik voelde me er beter bij dan via msn..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|