Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 00:25
Ode
Ode is offline
Ik was vandaag bij mijn vriendje. Op een gegeven moment lagen we te vrijen toen zijn moeder binnen kwam.

Ze legde zijn schone was met een stale gezicht in de kast en ging de deur weer uit.

Ik durf dus echt niet meer te vertonen. Ik stel me helemaal voor dat elke keer dat ze me nu ziet, ze aan dat moment denkt.
Oud 16-06-2003, 00:28
Verwijderd
Drie keer raden hoe die moeder aan je vriendje komt, meid. :] In 'n krop sla hebben ze 'm vast niet gevonden. Dus: kalmeer, ze zal het heus niet erg vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 06:43
QT
QT is offline
Ik zou me ook rotgeschaamd hebben als we betrapt zouden zijn door mijn ex-schoonouders...

maar goed ondertussen lieten ze ons wel met zijn 2en in een eenpersoonsbed slapen etc... dus ze wisten t echt wel...

Bovendien, door je eigen ouders lijkt me ook een verschrikking.. Misschien nog wel erger
Oud 16-06-2003, 06:57
Vevay
Ik zou me ook schamen, maar aan de andere kant; lieve schat, je bent 16, en je vriendje zal ook ongeveer rond die leeftijd zitten. Zijn moeder zal naar mijn idee heus niet zo zijn dat ze denkt dat jullie alleen maar samen de Donald Duck liggen te lezen als jullie samen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 07:44
CryptapiX
CryptapiX is offline

offtopic:
Citaat:
QT schreef op 16-06-2003 @ 07:43:
maar goed ondertussen lieten ze ons wel met zijn 2en in een eenpersoonsbed slapen etc... dus ze wisten t echt wel...
owja.. als je bij elkaar in bed slaapt moet je ook gelijk neuken

ontopic:
tjah tis vet klote lijkt me, maar ze is vast zelf ook wel jong geweest dus ze begrijpt het wel
Oud 16-06-2003, 07:58
miro
miro is offline
T lijkt me best wel shit om betrapt te worden door mns schoonmoeder maargoed

Zij doet alsof dr neus bloedt, dan doe jij dat toch ook?? Misschien is ze wel heel erg geschrokken, maarja je kunt er moeilijk zelf over beginnen. Lijkt me t beste als je dr helemaal niks over zegt, dan vergeet je t vanzelf
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 08:40
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik ben wel is betrapt door het zusje....... das best erg alleen had ze het zelf nooit door...... en wij altijd maar hard roepen rensssss waarom kom je altijd binnu als we liggu te knuffelen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:22
ABrules
ABrules is offline
je bnet jong en je wil wat... die moeder snapt dat heus wel... en als je er zo mee zit... je zou kunnen vragen wat ze er van vind... nog erger ... maar dat zou niet verkeerd zijn denk ik... ze zou gewoon iets zeggen van... dat het wel goed is ofzo...
Oud 16-06-2003, 11:25
The0
The0 is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 16-06-2003 @ 08:44:

offtopic:

ontopic:
tjah tis vet klote lijkt me, maar ze is vast zelf ook wel jong geweest dus ze begrijpt het wel
Heb je half gelijk.

Schoonouders snappen ook wel dat als je 2 tieners in een 1persoonbed dumpt er meestal andere dingen gebeuren dan slapen. Wel lijkt het me idd rot om betrapt te worden
Oud 16-06-2003, 12:22
Ode
Ode is offline
Mijn vriendje heeft haar er over aangesproken.

Ze zei dat als ze niet binnen was komen lopen, ze het ook wel door had gehad. Ze vond het niet zo leuk. Mijn vriendje heeft een eigen huisje maar daar word nu verbouwd dus woont hij tijdelijk weer bij paps en mams. Ze vond dat hij zich wel had kunnen inhouden tot ie weer in zijn eigen huisje zat.
Oud 16-06-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ode schreef op 16-06-2003 @ 13:22:
Mijn vriendje heeft haar er over aangesproken.

Ze zei dat als ze niet binnen was komen lopen, ze het ook wel door had gehad. Ze vond het niet zo leuk. Mijn vriendje heeft een eigen huisje maar daar word nu verbouwd dus woont hij tijdelijk weer bij paps en mams. Ze vond dat hij zich wel had kunnen inhouden tot ie weer in zijn eigen huisje zat.
Ach ja, maak je er maar niet druk om, ze vinden het iig niet erg ofzo (alleen beetje vervelend waarschijnlijk). Wees de volgende keer misschien eens lekker opvallend beleefd, dat werkt meestal wel
En dan nog iets; het zijn z'n ouders, hij is het niet. 't Is fijn een goede band met ze te hebben, maar geen vereiste. Ze komen er wel weer bovenop
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:50
Faery
Faery is offline
Je alleen nog bij die lui vertonen als je straalbezopen bent, lmfd. Wat boeit het op zo'n moment allemaal nog?
Oud 16-06-2003, 12:53
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 16-06-2003 @ 08:44:

offtopic:

Je moet wel heel naïef zijn om te denken dat dat tóch niet gebeurd

Ik zou me maar geen zorgen maken om die moeder, pas als ze nu ineens raar tegen je gaat doen wel...
Oud 16-06-2003, 12:53
AtHell
AtHell is offline
Achja nu hoeft ze zich tenminste geen zorgen temaken dat haar heerlijk burgerlijke Kees misschien homo zou kunnen zijn, stel je eens voor dat je dát aan het buurtcommité moet uitleggen.
Oud 16-06-2003, 13:42
Tactic
Tactic is offline
Geez,

Kloppen is tegenwoordig ook niet meer normaal?

Nee, we stormen gewoon binnen met de schone was

Tijd voor een slot op de deur!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:50
Sano
Sano is offline
Citaat:
Tactic schreef op 16-06-2003 @ 14:42:
Geez,

idd, dat brengt het geheel op iets anders. Die moeder wist dat jullie met zn tweeen op die kamer waren, de kans is dan groot dat je dan iets aan het doen bent dat niet voor ouders ogen bestemd is. Vrijen gaat meestal samen met veel geluid, meestal denk je dat als je het "zacht" doet er niemand achter komt maar achteraf blijkt dat zelfs de buren het hoorden. (vooral het bed dreunt lekker door, dat hoor je meestal niet in de kamer zelf maar heel goed op de verdieping beneden de kamer)
Volgens mij is de kans groot dat ze het bewust gedaan haar zoon "een lesje te leren". Namelijk dat ie moet wachten totdat hij weer in zijn eigen huis is.
Ouders proberen op de raarste manieren hun minimale macht te verdedigen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 14:57
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-06-2003 @ 13:53:
Je moet wel heel naïef zijn om te denken dat dat tóch niet gebeurd

Ik zou me maar geen zorgen maken om die moeder, pas als ze nu ineens raar tegen je gaat doen wel...
kzeg niet dat niet gebeurd
maar als ik een kind zou hebbe die met zn/haar vriend/vriendin in 1 bed zou gaan slapen denk ik echt neit meteen "die gaan neuke"
Oud 16-06-2003, 16:03
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 16-06-2003 @ 15:57:
kzeg niet dat niet gebeurd
maar als ik een kind zou hebbe die met zn/haar vriend/vriendin in 1 bed zou gaan slapen denk ik echt neit meteen "die gaan neuke"
Nee maar het is dan wel te verwachten..
Als je echt zou willen dat ze het niet zouden doen zou je ze wel elk op een aparte kamer leggen.. Maar als jij ze samen in 1 bed laat slapen dan weet je dat het er dik in zit dat er meer gebeurt dan slapen.
Oud 16-06-2003, 16:14
poesiefox
poesiefox is offline
Beter zijn moeder dan jouw vader, geloof me.....wat een rel was dat. En dat was echt alleen maar Suske en Wiske lezen op mijn kamer. We waren twintig. En hij vond dat dat geen pas gaf...

Maar inderdaad, tijd dat hij wat privacy krijgt.
Oud 17-06-2003, 15:43
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-06-2003 @ 17:14:
Beter zijn moeder dan jouw vader, geloof me.....wat een rel was dat. En dat was echt alleen maar Suske en Wiske lezen op mijn kamer. We waren twintig. En hij vond dat dat geen pas gaf...

Maar inderdaad, tijd dat hij wat privacy krijgt.
Geez, je bent 20 en hij is boos? Wat een onzin zeg.

Leeft zeker met oogkleppen op en in de jaren '40/'50 ?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:47
Verwijderd
Tsja, als zijn moeder ons ooit samen op zijn bed zou vinden dan vind ze mij waarschijnlijk niet zo lief meer, zachtgezegd. Blijven slapen mag niet, etc. Ze weet nl dat haar zoon niet zo'n lieverdje is geweest maar jah...
euhm... dris niks ergs aan hoor. Ze komt er vanzelf wel weer overheen tenzij je met zo'n 'schoonmoeder' als mij opgescheept zit
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:01
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Ode schreef op 16-06-2003 @ 01:25:
Ik was vandaag bij mijn vriendje. Op een gegeven moment lagen we te vrijen toen zijn moeder binnen kwam.

Ze legde zijn schone was met een stale gezicht in de kast en ging de deur weer uit.

Ik durf dus echt niet meer te vertonen. Ik stel me helemaal voor dat elke keer dat ze me nu ziet, ze aan dat moment denkt.
Droog
Oud 17-06-2003, 22:32
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
Ode schreef op 16-06-2003 @ 13:22:

Ze zei dat als ze niet binnen was komen lopen, ze het ook wel door had gehad. Ze vond het niet zo leuk.
npu heb jij nu even lekker die meder bertrapt.. ze heeft dus zelf gezegt dat ze het tochw el wist.. als ze het wist komt ze dus bewust binnenlopen als jullie doen... of ligt dat nu aan mij?
Oud 18-06-2003, 11:12
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 17-06-2003 @ 23:32:
npu heb jij nu even lekker die meder bertrapt.. ze heeft dus zelf gezegt dat ze het tochw el wist.. als ze het wist komt ze dus bewust binnenlopen als jullie doen... of ligt dat nu aan mij?
Beetje vaag inderdaad! net als of ze zelf nooit sex hebben
Oud 18-06-2003, 14:50
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Oef...is mij ook gebeurd..ik boven..toen kwam z'n moeder binnen..ben maar gewoon blijven liggen..de dekens over me heen...wist echt niet wat ik moest doen..schaamde me diep..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2003, 14:55
Arun
Arun is offline
't is volstrekt normaal toch? dat zal die moeder ook wel denken..
zij is ook ooit jong geweest..

ik kan er wel om lachen ja haha
Oud 18-06-2003, 17:51
Billy_bob
Billy_bob is offline
Werd vanmiddag bijna met wat anders betrapt
Oud 18-06-2003, 18:44
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Hahahha heb je er ook wel es last van... Sommige mensen komen soms ook zo getimed binnen hee

Gr,
DAloverBOY
Oud 18-06-2003, 18:51
Snellius
Snellius is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 18-06-2003 @ 18:51:
Werd vanmiddag bijna met wat anders betrapt
Blokfluit spelen?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:57
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Oud 18-06-2003, 19:06
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
Tactic schreef op 16-06-2003 @ 14:42:
Geez,

Idd! gelukkig heb ik een slot op de deur van mn kamer
Oud 18-06-2003, 19:07
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
leon-v schreef op 18-06-2003 @ 20:06:
Idd! gelukkig heb ik een slot op de deur van mn kamer
Maarja... soms vergeet je die deur en dan wordt je wels betrapt ja
Oud 18-06-2003, 19:16
TOETJUH
TOETJUH is offline
wij zijn ook weleens betrapt door mijn moeder! op dat moment baal je echt ja maar verder moet je gewoon denken ach wat kan mij het als ik het maar leuk heb! en over een paar dagen denk je er niet meer aan hoor
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 01:18
vrijgezel
vrijgezel is offline
betrapt vind ik wel een groot woord maar het was wel zo dat we bezig waren en dat zijn moeder of 1 van zijn 3 broertjes op de deur klopten dus wij onder de deken enzo van jaaaaaaaaaaaaaaaah??? en dan kwam er een hoofd om de deur echt zo van ohw..... eh... nou ja laat maar.

Oud 20-06-2003, 02:33
MazeMouse
MazeMouse is offline
Dit effect ken ik
Ben je bij je vriendin.
Komt je 'schoonma' binnenwandelen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en vraagt of we een kop thee willen.
(ik voelde me eerlijk gezegd niet fijn meer bij die mensen daarna ) En ook het in de kast leggen van schone kleren is vaak genoeg gebeurd.

Het went eerlijk gezegd wel (alhoewel het nog steeds irritant is )
Oud 20-06-2003, 06:59
lacyra
lacyra is offline
Citaat:

Ong het zet zelfde: Zijn zusje kwam ff naar binnen...*schaam* En nu weet geloof ik de hele familie waar we mee bezig waren..(Zusje schreewde nog al hard "Mama, ze zijn aan t neuken!") Aaarrgg!!
Oud 20-06-2003, 07:24
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
lacyra schreef op 20-06-2003 @ 07:59:
Ong het zet zelfde: Zijn zusje kwam ff naar binnen...*schaam* En nu weet geloof ik de hele familie waar we mee bezig waren..(Zusje schreewde nog al hard "Mama, ze zijn aan t neuken!") Aaarrgg!!
*verslikt zich in d'r boterham*

Oud 20-06-2003, 07:39
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik denk dat jij ej inderdaad rot geschrokken bent maar wat zou jij als moeder doen.. ik denk dat die nog meer geschrokken is..

Enne misschien lieert ze er nog wel wat van zoals kloppen ofzow

had mijn moeder ook ineens door na zoiets.. dat het toch slimmer was om na het kloppen niet meteen binnen te stappen maar op de "jaa kom maar binnen" te wachtten
Oud 20-06-2003, 09:10
pyres74
pyres74 is offline
nou ben ik echt blij dat ik nog nooit ECHT betrapt ben
en neej ik ga de situatie ook niet opzoeken
tenzij een leuke jongen zich nu aanmeldt
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 09:44
Speedfreakssj
Speedfreakssj is offline
Citaat:

Meid, je bent echt DE LUL.

je krijgty nu IEDERE verjaardag of de keer dat je er komt of het lekker was en zo.

dat heet het "doorzeiken op foute dingen" syndroom.
het word dan alleen wel leuk gebracht en ze vinden het vermoedelijk alleen maar leuk om jullie te plagen.
als die ouders een beetje cool zijn houden ze het voor zich. en "valen "ze je vriendje er niet steeds mee "lastig".

denk maar aan het idee dat iemand vreselijk op zijn bek gaat in de kroeg. daar word ook lange tijd over nagesproken en gelachen.

dusse. maak je geen zorgen. als ze met een stalen gezicht de rest doet zal ze vast wel hebben gedacht: jou pakken we nog wel een keer. en dan in de vorm van een dildo-taart of zoiets op je verjaardag.
ALS ze hmor hebben. zou ik iig wel doen als ik mijn zoon met zijn meisie zou betrappen.
TENZIJ het de relatie zou kunnen schaden.

maarre, tja, wie ben ik? Kheb geen kinderen.
Oud 20-06-2003, 16:51
lacyra
lacyra is offline
Citaat:
Orpa schreef op 20-06-2003 @ 08:24:
*verslikt zich in d'r boterham*

En bedankt! Was trouwens ni waar, we lagen alleen in bed..T was al "af"
Oud 20-06-2003, 18:37
Doomslayer666
Doomslayer666 is offline
Citaat:
lacyra schreef op 20-06-2003 @ 07:59:

mjah.. klopt.. maar dat maakt ze nix uit..

mij wel.. k heb liever ni dat strax mijn zusje achter de deur staat en dan zit mee te luisteren wat wij allemaal doen..
Oud 22-06-2003, 21:28
raarbeestje
raarbeestje is offline
het zou echt klote zijn als ik betrapt zou worden met mijn vriend
want mijn ouders zijn ZWAAR TEGE..
ze komen ook de hele tijd controlere !
stom he!?
kome ze opeens binne gelopen..
ze hebbe gelukkig nog nie echt iets gezien ofzow
maar het moet ZOW stiekem de hele tijd..
als we bij hem thuis zijn niet..
die moeder is bijna nooit thuis dus dat komt wel goed uit..
en die oudere broer komt ook nie binne net als mijn zus..
omdat hij da weet en hij geeft er nix om hij vind het wel leuk
voor ons enz..
maar ja ik vind het gewoon kei klote om zo stiekem te moeten doen
en k heb ook nog het probleem mijn zus heeft gewacht tot dur 18e!
en ik was 14 voor de 1ste keer dus mijn ouders vermoorde me!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten