Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.nhdp.nl/modules.php?name=...opic&p=223#223
Deze meneer heeft het omgekeerde probleem, maar ik zou de fabrikant even bellen, krijg je een cd thuis zoals te lezen is. |
![]() |
|
aargh.. Ik krijg wel in XP een extra schijfje erbij maar die is niet toegankelijk, ook de software om de camera mee in te lezen komt met een melding van "select source" oftewel dat er geen bron is. Ik kan niet reply-en op dat forum maar dat had ik al gelezen dat verhaal. Ik ben niet de enigste. Mischien moet ik dan maar virtual pc met win 98 installen en daarmee werken.
|
![]() |
|
Misschien irritante vraag, maar waarom breng je 'em niet terug? Je mag verwachten van een camera die je nu koopt dat hij met de gangbare OSen compatible is. Dat blijkt niet zo te zijn, en dat voor een cam van €190. Ik zou 'em gewoon terug brengen en ergens anders een nieuwe kopen. Zijn genoeg goede cams te koop voor die prijs, Canon vind ik een goed merk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is logisch, zeker voor de prijs dat je 'em koopt. Maar niet alleen op juridisch vlak kun je dit aankaarten, moralistisch klopt dit ook niet. Ik zou gewoon teruggaan en als ze weigeren zou ik heel vervelend gaan doen in die winkel. Dit is namelijk mensen shit aansmeren uit het stenen tijdperk. Of je juridisch in je gelijk staat heeft voor mij dan ook niet al teveel betekenis.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook software waarop staat dat het onder Win98 draait, en dat draait ook prima onder XP. |
![]() |
|
een vriend van mij heeft ook deze cam, maar daar werkt hij wel gewoon onder xp en geinstalleerd met de cd die je erbij krijgt.
Dus het ligt aan jouw pc ofzo................................ op kijkshop staat ook gewoon compatible with XP http://www.kijkshop.nl/online/Shop/p...ale+camera%27s anders de importeur bellen zelfs die gegevens heb ik voor je ![]() Importeur: Sabre tel: 020 - 6928888 |
![]() |
|
Ik had de importeur gebeld voor een driver cd-tje die ik ook heb ontvangen maar is de zelfde cd als dat ik bij de cam zelf kreeg
![]() Greetz. |
![]() |
|
Dat ding ondersteunt gewoon geen Windows XP.
Ik verbaas me erover dat je 'em niet hebt teruggebracht, want een goedkoop ding was het zeker niet. Windows XP opnieuw installeren heeft ook geen zin. Je zou hoogstens een dual boot Windows 98/XP kunnen maken.
|
Zeker wel, ik had eigenwijs laatst SpyCam drivers erop geinstalled waardoor er een source bron onstond bij die software, en denk dat die drivers resten hebben achtergelaten die nu in conflict komen met de nieuwe drivers. Vele hebben gemeld dat deze cam zeker onder xp draait (pro & Home) dus het ligt echt aan mijn xp installatie. En terugbrengen ben ik nu een beetje te laat mee. Maar goed, hopen dat server edition ook wordt ondersteunt
![]() |
![]() |
|
http://www.nhdp.nl/modules.php?name=...=getit&lid=196
Daar staan de XP drivers ![]() (wel eerst even registreren op de site) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |