Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Van mijn ex (dat bedacht ik me net ffies) kreeg ik deze 2
''Sommige mensen zeggen dat verliefd een geweldig gevoel is, ik kan niet slaap als ik verliefde word XXX'' ''Lieve shatje,ik wil altijd bij jou zij...soms is beetje moeilijk door voetbal. Mag mogen wel, je bent iemand op wie ik kan rekenen en waar ik met heel mij hart hou'' Hij komt uit Afrika, vandaar dat t soms niet helemaal klopt, maar dat vond ik juist zoooo cute! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
echter als er aanleiding voor was... dan idd zou ik t ook niet echt leuk meer vinden
|
Ja, maar ze smste het toch?
![]() En trouwens, ik vind dat wel een slechte zaak, als je 't mobiel nummer van je vriendje niet herkent.. Je hoeft 'm niet uit je hoofd te kennen, maar een beetje HERkennen, is geen overdreven luxe.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Toen ik in Duitsland zat heeft hij me vaak gesmst:
Hey lief schatje van me. Ik hou echt superveel van je nog 4 nachtjes slapen en ik kan je weer knuffelen. Hey schatje ik weet dat je nu ligt te huilen, maar je moet maar gewoon aan donderdag denken dat je mij weer ziet en......lachen maar!Maar goed nu heb je vast weer een glimlach op je gezicht. En zo moet je gaan slapen en lekker over mij gaan dromen dan komt het allemaal wel goed en ben je niet meer verdrietig. Ik hou superveel van je en zal dat ook altijd blijven doen. heel veel kusjes aan t aller liefste en mooiste vriendinnetje dat ik me kan wensen. Dit paste natuurlijk niet in 1 berichtje dat was wel minder. ![]() |
![]() |
|
Deze gaat over het werk, ik ben dan eerder afgewerkt en ik mag niet alleen naar huis fietsen 's nachts, mijn vriend is 1 uurtje later klaar:
Ja... dat is toch een vrijdag en een zondag! Ik bedoel dat jij dan op mij kunt wachten... En we samen naar huis fietsen! ![]() Gewone smsjes met een lieve boodschap erin.... heerlijk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Van mijn vriendje....
It's a Beautifull day, the sun is shining, I feel good, but I feel much better with You in my arms.. Mijn knuffelbeertje! Nja, het feest ging wel.. alleen er ontbrak iets.. ( Ik Ik ![]() ![]() Er is een rivier die nooit ophoud, en mijn liefde voor jou is net zolang als die rivier! Nu gaak ff lkker dromen over de liefste en meest sexie persoon! JIJ! xxx Enk hep er nog veel meer, maark moet ze altijd weggooien.. kunnen er maar 15 in ![]() Hijs egt super lieff.. en heeeeel romantisch.. En wij zijn beetje heel erg sms-verslaafd.. maar we kicken af.. en proberen meer te bellen ![]() |
![]() |
|
Heb 2 lieve (mayb iets te achteraf lezend, maar goed) smsjes van mijn vriend gekregen :
*Hey liefste meid, Ik baal er toch wel enorm van dat je nu niet naast mij ligt ![]() *Ey lieve Miekz, Dat is niet zo mooi meiske. Zou wel jammer zijn als je morgen nog ziek bent ![]()
||
Citaat:
![]() gek ![]()
|
kheb laatst geteld, meer dan 80 smsjes in exact 5 dagen
![]() ![]() ![]() maar 1tje was nadat k foto gstuurd had wat ik al veeeel eerder moest doen ![]() stond iets in van. *... misschiens vin je t wel stom dat k dit zo zeg:$ maar kvind je heel mooi eig. Khou van je. ![]() die von k zo lief, helaas was me btg op en t was weer es snachts dus t poskantoor was nat. nie open en k kon dus nix trugsturen ![]() en toen kwam latr ook nog smsje van ongv zoiets: *Vond je t stom hoe ik t zei? Sry dan...* (hij is n btje onzekr, is nie de enige ![]() Ehn dan von k helemaal nie ![]() ![]() en nog wel meer, soms als we *samen/appart* tv kijken (t zelfde programma op afstand) dan ff iets sturen. Of gwoon s'nachts rond n uur of 2 ff weltrusten wensen, is ook wel leuk als je dat s'ochtends leest hoor ![]() hij is zooo lief ![]() Wel meer lieve smsjes, maar kweenie allemaal meer en zijn btje pers. nat; ) ![]() Maar tis wel n lieverd ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (ik stuurde dat ik eindelijk kleren voor de diploma uitreiking had gevonden ![]() Wauw ![]() ![]()
|
![]() |
*hey liefie, hoestie? alles goed, hou van je.. kus Sander*
* Ey liefie, als ik over een paar jaar nog net zo veel van je hou en net zo veel om je geef als nu trouw ik met je, Kus Sander* *XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX* Ik vond ze wel lief. Ik had er veel meer maar ik heb maar een inbox van 7 smsjes dus ja..... ![]() Oh ja wacht eens hier is er ook nog een uit de periode dat ik ze overschreef in een schrift: *Ey liefie, wil ook dat we vaker bij elkaar kunnen zijn, hou van je, mis je, kusje voor elke keer dat mijn hart klopt als ik niet bij je kan zijn. Kus Sander* hmm, ik moet toch weer beginnen met schrijven, wel heel leuk om te lezen....
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Ik stuur bijna nooit sms-jes. Als mijn vriendin moet weten dat ik van haar hou, dan heb ik liever dat ze dat uit mijn mond hoort, dan dat ze dat leest.
|
ik had rond de kerst een erg lief smsje gehad
![]() hij had een kut kerst gehad en ik had hem gebelt gewoon gezellig gepraat en daarna kreeg ik een smsje van: Je bent het leukste kerstkado ooit gehad *knuff* die vond ik toen zo leuk, keb hem nog steeds opgeslagen ![]() mjuh aangezien het niet me vriendje was enzow ![]()
|
ik ook een kerstberichtje... had net die dag ff met m gesmst (was niet mn vriendje)
*you made my day, gelukkig hadden we nog ff tijd voor mekaar. volgend jaar ben je gewoon hier bij mj...* van n ex van me nadat n collega voor de gein me een aanzoek had gedaan *goeie morgen schatje!! maar goed dat je nee hebt gezegd, voorlopig ben je namelijk van mij. kus mij* van n lieve jongen *whaaa ik snap er niks meer van... loop naar de muur geen marijke. terwijl ik... zo'n zin in je had. of mag ik dat niet zeggen:$ nouja slaap lekker dikke kus* en van mn beste vriend *hey lekkere opwindende schattige kylie, alles goed op je survival? je schatje dawson ![]() goh had niet verwacht dat ik nog zoveel leuke had ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
ik kreeg een keer onder de les een smsje (mn telefoon staat altijd op trilfunctie), hij had toen ook les.
ik realiseer me ineens, dat ik heel erg blij ben dat ik jou heb.
|
![]() |
|
|