Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me in veel van zijn woorden wel vinden hoor, maar ik heb er ook het een en ander aan opmerkingen over. |
![]() |
||
Citaat:
![]() meneertje ik kan je 1 woord zeggen wat het hele probleem is: ;kapitalisme; je kan er omheendraaien maar het veroorzaakt wel de problemen van vandaag. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic, ik filosofeer nergens 'het liefste over' nadenken over dingen kan af en toe gewoon leuk zijn.. onder het genot van een biertje proberen de problemen van deze wereld op te lossen.. ik bedoel, je moet wat ![]() -de postbode-
||
![]() |
Citaat:
Het zou leuk zijn als je die onzin uitspraken nou ook nog eens zou onderbouwen. Misschien is het wel zo wat jij zegt en heb ik het bij het verkeerde eind, dan maakt het me niet uit. Maar denk jij dat het communisme het antwoord is, vertel dan maar eens hoe je dat ziet gebeuren |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ff terug over de problemen in onze samenleving. Ik vind Kapitalisme de grootste veroorzaker van de problemen zoals vluchtingenstroom, criminaliteit, afbraak sociale voorzieningen onderwijs en gezondheidszorg enz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
over de beweegredenen van mensen, waarom ze handelen zoals ze handelen.
dat is opzich heel breed, maar in praktijk komt het bij mij meestal neer op: politiek, religie, wetenschap en contact tussen mensen (groepsgedrag bijvoorbeeld) (wat vaak dan weer meer ethische probleemstellingen zijn) verder over de werking tussen zintuigen en hersenen; de waarneming van kleuren bijvoorbeeld, en pijn. > maar ook smaak; waarom vind de een iets wel mooi en de ander niet. en persoonlijkheid, de ziel, karakter, dat soort dingen; de geestelijke kant van de mens zeg maar. vragen als 'waar komt je persoonlijkheid vandaan'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar dit is ontzettend off topic ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Al vind ik het dan wel weer jammer van die cola. (Amerikaanse caffeïnekoolzuurbom ![]() Magoed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoe dan ook, ik filosofeer het liefst over dingen waarvan ik al conclusies heb getrokken. 't Is mischien een verkeerde instelling, maar wel makkelijk.
|
|