| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
hmm. was als flauwe post bedoelt... maar goed, the animal eats what the hand feeds. Als de gemiddelde puberende puber als #1 muziekbron TMF heeft, en al zijn vriendjes en vriendinnentjes ook, dan verkoopt het wel.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Grmbl Die clips zijn eeeeerrrug lachwekkend juist! Hoe diep kan je zinken om je zo te vertonen...wij hebben onze protie humor voor vandaag in ieder geval weer gehad.
en nu geen gezeur meer. discussie gesloten. wie de negerposses leuk vindt kan daar bijna elk moment van de dag van genieten, wie niet kan wegzappen. Helaas hebben we nog geen antwoord op onze vraag: wat maakt dat zo leuk, maar het is nu wel duidelijk dat we geen normaal antwoord kunnen verkrijgen door gezeik van beide kanten. daaag
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Verder zijn hier inderdaad mensen die van hiphop houden, maar dan nog niet die posers die jij bedoeld met hun bling-bling en ch1ck4s 4ll 0v3r 7h4 pl4c3. Dus ja, waarschijnlijk is het allemaal logisch wat er hier gebeurt.
|
|
||
|
Citaat:
ik ook begrijp de lol niet van die muziek/clipjes
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zoek nog een Chick voor mijn cultureel verantwoorde punkrocksingle tegen Shell en alle andere moederneukende multinationals. Bovendien zeiken we Bush af en stemmen we GroenLinks -of als we heel gewaagd zijn SP
-.Enige wat je aan moet is een stringdong en als het even kan moet je ook even met dat -bekje van je bij de regisseur, moi, komen zitten.
|
|
|
||
|
Citaat:
mischien dat ze je daar kunnen genezen ofsow.. zoek het zlef maar uit, ik gha daarvoor geen vingerspieren voor warmmaken
|
|
||
|
Citaat:
hoe luid die sitenaam? daar zou ik best eens even het gastenboek willen verbranden...
|
|
||
|
Citaat:
oh iz het een soort van onderdrukking? dan vind ik dat we met zn alle zo snel mogelijk naar blingblingland moeten reizen en alle negerchicks uit hun onderdrukking moeten be(v)rijden...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics