Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kampioen wordt Ajax of PSV. Ik denk Ajax, omdat ik ze dit seizoen beter vond spelen en ik gok dat ze volgend seizoen minder CL-wedstrijden zullen spelen.
Feyenoord bakt er volgend seizoen weinig van denk ik. Met afstand derde. Heerenveen 4e. Roda haalt dit keer wel Europees: 5e. 6e Plaats kan vanalles worden. NAC/NEC/RKC/Twente/Willem II/... Onderin degradeert Volendam gelijk weer. RBC en Zwolle spelen nacompetitie. Europees haalt Ajax 2e ronde CL. Meer niet helaas. Worden onverdiend waarschijnlijk uitgeschakeld door zo'n italiaans clubje. PSV weten we nu allemaal wel. Feyenoord 3e ronde UEFA Cup. Wanneer ze de iets betere clubs beginnen te loten halen ze het niet meer. NAC, NEC en Utrecht: hooguit 1 van die clubs haalt de 2e ronde. NAC en NEC zijn ongeplaatst en loten dus moeilijkere clubs. En FC Utrecht speelt de eerste thuiswedstrijd zonder publiek. 't Wordt Europees voor de Nederlandse clubs dus helemaal niets. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik verwacht weer veel van AC Milan
Ze moeten alleen wel een paar goede aankopen doen Figo of Totti Ik denk dat ze allebei niet komen maar als één van de twee komt of allebei dan hebben ze wel een goed team Als Figo niet komt kunnen ze Tomasson nog wel ruilen tegen Davids -----------------Dida Cafu Nesta Maldini Kaladse ---------Gattuso Pirlo Figo----------Totti --------Scheva Inzaghi Of -----------------Dida Cafu Nesta Maldini Kaladse -----Gattuso Pirlo Davids -----------------Totti -------------Scheva Inzaghu of ------------------Dida ---Roque Junior Nesta Maldini -----Gattusi Pirlo Davids -Figo--------------Totti -------------Scheva Inzaghi Dan winnen ze zeker de CL..ja wel beter dan Real dnek ik |
![]() |
|
![]() |
PSV kampieon
Ajax 2e feyenoord 3e Héél groot gat naar de 4e PSV en Ajax 2e ronde Feyenoord als enige redelijk in de Uefa cup Volendam laatste Zwolle ook nacompetitie en miss...ado excelsior promoveert en miss...de graafschap Kezman topscorer en doet t ook voor de verandering goed in de CL AC Milan wint weer de Champions League Real Madrid gaat het toch ook weer redelijk doen (finale) Barcelona wordt 2e achter Real Madrid in de competitie In de CL kwartfinale Italiaans voetbal blijft 't goed doen Duits voetbal blijft slecht Arsenal kampioen en redelijk in de CL ManU gaat 't ook wel redelijk doen |
![]() |
|
![]() |
Wat ik niet begrijp is dat iedereen zo negatief denkt over fc utrecht... Ik begrijp zelf ook dat er qualiteit is ingeleverd met de vertrokken spelers maar de vervangers zijn al binnen:
Wapenaar-Ponk (denk aan Utrecht-Ajax afgelopen seizoen) Vreven-Lamey Kuijt-okay dat is wel een aderlating én eventueel: zwaanswijk-Friske(schijnt een Deen te zijn)&Touzani die weer terug id na een beenbreuk Bosschaart-Daarvoor komt Broerse Duss, naar mijn idee speelt er volgend seizoen weer een degelijk elftal, waarschijnlijk niet rijp voor Europees voetbal, maar te goed en te ervaren voor degradatie voetbal.
|
![]() |
Het probleem met Vitesse was dit seizoen dat ze teveel ervaring inleverde en te weinig (oudere) spelers hadden die de doorbrekende talentjes af en toe een schop onder de kont gaven. Voetballen kunnen ze wel die jochies (denk aan de Uefa cup, Wolfsburg) maar gewoon te weinig ervaring. Dit probleem is van blijvende aard (ze verkopen weer een oudere leidende speler nam stefanovic en van Halst is al weg) en daarom ben ik bang dat de generatie grote talenten van Vitesse nooit tot wasdom zal komen in Arnhem.
Bovendien is het genie van de jeugdopleiding inmiddels naar PSV dus ziet de toekomst er slecht uit voor Vitesse...
|
1. Ajax (Nu wordt klasseverschil wel eindelijk doorslaggevend, niet het stomme geluk van PSV)
2. Feyenoord (Sterk collectief) 3. PSV (moet het weer hebben van de spitsen en individuen) 4. SC Heerenveen (terug waar het hoort, vergroot stadion geeft vleugels, nieuwe verrassende aankopen) 5. Roda JC (profiteerd van halvering Utrecht) ...................................................................... .... 16. FC Zwolle 17. RBC 18. Volendam
||
Citaat:
Het speelde nog niet eens zo heel lang geleden Eerste Divisie dus hou je mond met dat gezeik "waar het hoort" kom op man doe ff normaal. Dronken ofzo?
||
![]() |
Citaat:
Feyenoord wil hem in eerste instantie als linksback maar wil hem in de toekomst naar het centrum van de verdediging halen. Bosschaart en Broerse speelden dus op dezelfde positie afgelopen seizoen
||
Citaat:
Maar ik zal ff serieus reageren, waar denk jij dan waar Heerenveen thuishoort??Volgens mij is het een redelijke subtopper en er is sprake van een stadionvergroting, die de capaciteit brengt naar 25000-28000 toeschouwers. Lijkt me niet dat Heerenveen 28000 toeschouwers een duel om de 11e, 12e plek wil laten zien, maar Europees voetbal. Bovendien heeft Heerenveen de 5e begroting van de Eredivie, mocht je het niet geloven, hier heb ik een bronnetje . Dus, daarom hoort Heerenveen rond de plaatsen van de subtop. Dat zijn de plaatsen 4 t/m 8.
|
![]() |
|
Nu al?
![]() Maar nu al een beetje proberen te schatten kan geen kwaad... Wie kampioen word kan ik nu nog niet zeggen, heb nog niet veel over transfers gehoord. Blijft nog ff afw8en... gaat Van Hooydonk weg? En Kezman en Van Bommel? En zo ja, wie komt daarvoor in de plaats? Bij Utrecht, Zwolle en Twente gaan veel spelers weg dus van die ploegen "verwacht" ik niet veel. Zie op dit moment wel NEC en Roda wel weer in de subtop eindigen... NAC zou ook weer leuk zijn... RKC denk ik ook wel weer in het linker rijtje... hoop Heerenveen ook weer op een UEFA Cup plaats ![]() En let op RBC! Sinds Maaskant daar is gekomen is het daar steeds beter gaan lopen! En naast Ajax, PSV en Feyenoord waren zij de enige club zonder financiële problemen. Ze kunnen dus goede spelers aankopen. Hebben nu wel Vos verloren, maar Ikedia en Hesp krijgen ze daarvoor terug. Het zou me niet verbazen als RBC aan het einde van volgend seizoen nog hoger staat dan aan het einde van dit seizoen!
|
ik hoop dat NAC het goed doet in de competitie maar dat zal afhangen van hoe ver nac komt in de uefa anders zal een terugslag misschien wel logisch zijn.
Ik denk dat nac best ver kan komen in de uefa cup ligt aan de tegenstanders maar als je ziet hoe nac heeft gespeeld dit jaar........met een scorende spits hadden we 6 wedstrijden voor het einde van de competitie al definitief 4e gestaan. Als we(nac publiek) het stadion weer eens laten trillen zoals vroeger en het laatste deel van afgelopen competitie kan alles lukken al hoewel we met ten cate een goede trainer hebben ingeleverd kunnen we met Lokhoff een echte Naccer die de clubcultuur kent in thuiswedstrijden hoge ogen slaan uitwedstrijden weet ik nog niet. gegroet!
||
Citaat:
Wedden dat het stadion gaat trillen! 'En steek je kop maar uit het raam!' |
![]() |
||
Citaat:
(oh en trouwens, de Uefa cup was tegen Werder Bremen en niet tegen Wolfsburg)
|
Einduitslag seizoen 2003-2004:
1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. Roda JC 5. NEC 6. FC Utrecht 7. NAC 8. RKC 9. FC Twente 10. Vitesse 11. RBC 12. Heerenveen 13. Willem II 14. FC Zwolle 15. AZ 16. ADO Den Haag 17. Volendam 18. FC Groningen Dit lijstje had ik eerder op dit forum geplaatst, maar ik ben van gedachten veranderd: Draai Heerenveen en FC Utrecht maar om. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
PSV kampioen, voor Ajax en Feyenoord.. Daarachter Heerenveen en Roda, dan een groot gat naar de rest. Onderaan Volendam, daarboven Zwolle en ADO.
|
![]() |
|
|