Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 13:45
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Van welke clubs verwacht je veel/weinig volgend seizoen?
Oud 23-06-2003, 13:53
Arun
Arun is offline
Weinig: FC Utrecht
Veel: Uhm.. NAC of NEC misschien..? En Ajaks..
Oud 23-06-2003, 14:27
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Tis nog erg vroeg om dat te zeggen.
De meeste clubs zijn nog op zoek naar versterkingen of er gaan gaan nog spelers weg.

Maar zoals het nu lijkt verwacht ik dat FC Utrecht het slecht doet (soort Vitesse van afgelopen seizoen)
Mijn clubie FC Groningen verwacht ik niet veel spectaculairs ik hoop dat ze zich 7/8 wedstrijden voor het einde van de competitie veilig hebben gespeeld.
Ik denk dat RBC het ook slecht zal gaan doen net als FC Zwolle.

Ik denk dat het kampioensschap zal gaan tussen PSV en Ajaks waar uiteindelijk Ajaks als de grote winnaar uitkomt.

In europees verband denk ik dat alleen Ajaks en Feyenoord het goed zullen doen.
Ik denk dat PSV er weer niet in slaagd de 2de ronde te halen.
En NAC en NEC zullen er in de 1ste of 2de ronde van uefacup er ui zullen vliegen.
Utrecht zal het ook niet redden Europees gezien.

Maar zoals ik al zei ik wacht liever tot bekent is welke club welke speler aantrekt dan zien we wel verder.
Oud 23-06-2003, 14:34
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ kampioen.
Elkhattabi topscorer met 36 goals.
Zwarthoed minst gepasseerde keeper met 14 tegen.

Oud 23-06-2003, 14:49
KBrink
KBrink is offline
Ajax kampioen en hoger dan dit jaar in CL
PSV 2de en haalt 2de ronde CL
Feyenoord 3de kwart of halve finale Eufa cup

rest van clubs word helemaal niks in europa.
utrecht mag blij zijn als ze niet degraderen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 16:09
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
nec haalt 3e ronde uefa cup
nac 2e ronde. ajax ook maar dan in de cl
psv vliegt er gelijk weer keihard uit

volendam eindigt met 2 vingers in de neus 15e
hoewel een aantal spelers voor de dopingcommissie moet verschijnen

en ado eindigt onder volendam
geen idee wie er verder degraderen

vitesse komt er wel bovenop, 11e ofzo
nec wordt 8e

europees voetbal wordt weer heel spannend, roda & heerenveen halen iig europees
ajax wordt kampioen, psv 2e, feyenoord op grote achterstand 3e of 4e
Oud 23-06-2003, 16:43
Ketjing
Ketjing is offline
PSV wordt denk ik kampioen
Ajax (als ze zich kwalificeren) en PSV halen denk ik beide de 2e ronde van de CL
Nac, Nec, Utrecht kunnen maximaal tot de 2 ronde van de Uefa Cup komen.
Vitesse: ergens tussen de 8 en 12
Utrecht: Kan wel eens hetzelfde mee gebeuren als Vitesse dit seizoen
Zwolle en Volendam in nacompetitie/degradatie
ADO: net boven of net in de nacompetitie
Kezman wordt topscorer (als hij blijft)
Oud 23-06-2003, 17:06
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 23-06-2003 @ 17:43:
*lange lijst*
k mis feyenoord
Oud 23-06-2003, 17:10
Ketjing
Ketjing is offline
Feyenoord gaat de strijd aan met Ajax om de 2e plaats, veel hangt denk ik af van Van Hooijdonk, er zijn talloze geruchten dat hij zal vertrekken, als ie vertrekt ben ik benieuwd of Feyenoord een nieuwe spits koopt en zo ja wie dat is.
Oud 23-06-2003, 18:04
Verwijderd
ik denk dat ADO zich handhaaft in de competitie

van NAC en nec durf ik weinig te zeggen...ligt eraan welke spelers nog evt. weggaan bij NAC ( Nu henk ten cate bij barca zit is het reëel dat babos daar naartoe vertrekt)

Ajakkes wordt kampioen... feyenoord tweede... nac derde en p$v vierde.. rkc vijfde..

NAC wint ook de beker

en volendam degradeert, net als fc zwolle in de nacompetitie ofzo

Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 23-06-2003 @ 18:10:
Feyenoord gaat de strijd aan met Ajax om de 2e plaats, veel hangt denk ik af van Van Hooijdonk, er zijn talloze geruchten dat hij zal vertrekken, als ie vertrekt ben ik benieuwd of Feyenoord een nieuwe spits koopt en zo ja wie dat is.
kuijt is aangetrokken..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:30
Verwijderd
Kampioen wordt Ajax of PSV. Ik denk Ajax, omdat ik ze dit seizoen beter vond spelen en ik gok dat ze volgend seizoen minder CL-wedstrijden zullen spelen.
Feyenoord bakt er volgend seizoen weinig van denk ik. Met afstand derde.
Heerenveen 4e.
Roda haalt dit keer wel Europees: 5e.
6e Plaats kan vanalles worden.
NAC/NEC/RKC/Twente/Willem II/...
Onderin degradeert Volendam gelijk weer. RBC en Zwolle spelen nacompetitie.

Europees haalt Ajax 2e ronde CL. Meer niet helaas. Worden onverdiend waarschijnlijk uitgeschakeld door zo'n italiaans clubje.
PSV weten we nu allemaal wel.
Feyenoord 3e ronde UEFA Cup. Wanneer ze de iets betere clubs beginnen te loten halen ze het niet meer.
NAC, NEC en Utrecht: hooguit 1 van die clubs haalt de 2e ronde. NAC en NEC zijn ongeplaatst en loten dus moeilijkere clubs. En FC Utrecht speelt de eerste thuiswedstrijd zonder publiek.
't Wordt Europees voor de Nederlandse clubs dus helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:35
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vijf schreef op 23-06-2003 @ 19:05:
kuijt is aangetrokken..
Ik vind Kuyt en Buffel niet echt de ideale combinatie voor Feyenoord. Beter een grote balvaste spits (hooijdonk) en daaromheen kuyt/buffel
Oud 23-06-2003, 21:05
Rossoneri
Rossoneri is offline
Ik verwacht weer veel van AC Milan
Ze moeten alleen wel een paar goede aankopen doen
Figo of Totti
Ik denk dat ze allebei niet komen maar als één van de twee komt of allebei dan hebben ze wel een goed team
Als Figo niet komt kunnen ze Tomasson nog wel ruilen tegen Davids

-----------------Dida
Cafu Nesta Maldini Kaladse

---------Gattuso Pirlo
Figo----------Totti
--------Scheva Inzaghi

Of

-----------------Dida
Cafu Nesta Maldini Kaladse

-----Gattuso Pirlo Davids

-----------------Totti
-------------Scheva Inzaghu

of

------------------Dida
---Roque Junior Nesta Maldini

-----Gattusi Pirlo Davids

-Figo--------------Totti

-------------Scheva Inzaghi

Dan winnen ze zeker de CL..ja wel beter dan Real dnek ik
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:06
Rossoneri
Rossoneri is offline
ja klopt niet helemaal is een beetje scheef maar je snapt wel hoe ze spelen denk ik
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:10
freakysatan
freakysatan is offline
psv
Oud 23-06-2003, 21:11
pepijn 14
pepijn 14 is offline
je kan het niet echt voorspellen vin ik, ze krijgen nieuwe spelers misschien nieuwe taktiek enz.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:20
Rossoneri
Rossoneri is offline
PSV kampieon
Ajax 2e feyenoord 3e
Héél groot gat naar de 4e

PSV en Ajax 2e ronde
Feyenoord als enige redelijk in de Uefa cup

Volendam laatste
Zwolle ook nacompetitie en miss...ado
excelsior promoveert en miss...de graafschap

Kezman topscorer en doet t ook voor de verandering goed in de CL

AC Milan wint weer de Champions League
Real Madrid gaat het toch ook weer redelijk doen (finale)

Barcelona wordt 2e achter Real Madrid in de competitie
In de CL kwartfinale

Italiaans voetbal blijft 't goed doen
Duits voetbal blijft slecht

Arsenal kampioen en redelijk in de CL
ManU gaat 't ook wel redelijk doen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 22:17
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Wat ik niet begrijp is dat iedereen zo negatief denkt over fc utrecht... Ik begrijp zelf ook dat er qualiteit is ingeleverd met de vertrokken spelers maar de vervangers zijn al binnen:
Wapenaar-Ponk (denk aan Utrecht-Ajax afgelopen seizoen)
Vreven-Lamey
Kuijt-okay dat is wel een aderlating

én eventueel:
zwaanswijk-Friske(schijnt een Deen te zijn)&Touzani die weer terug id na een beenbreuk
Bosschaart-Daarvoor komt Broerse

Duss, naar mijn idee speelt er volgend seizoen weer een degelijk elftal, waarschijnlijk niet rijp voor Europees voetbal, maar te goed en te ervaren voor degradatie voetbal.
Oud 23-06-2003, 22:21
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Het probleem met Vitesse was dit seizoen dat ze teveel ervaring inleverde en te weinig (oudere) spelers hadden die de doorbrekende talentjes af en toe een schop onder de kont gaven. Voetballen kunnen ze wel die jochies (denk aan de Uefa cup, Wolfsburg) maar gewoon te weinig ervaring. Dit probleem is van blijvende aard (ze verkopen weer een oudere leidende speler nam stefanovic en van Halst is al weg) en daarom ben ik bang dat de generatie grote talenten van Vitesse nooit tot wasdom zal komen in Arnhem.
Bovendien is het genie van de jeugdopleiding inmiddels naar PSV dus ziet de toekomst er slecht uit voor Vitesse...
Oud 24-06-2003, 10:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 23-06-2003 @ 23:17:

Bosschaart-Daarvoor komt Broerse

Bosschaart is toch een centrale verdiger?
Oud 24-06-2003, 11:35
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
1. Ajax (Nu wordt klasseverschil wel eindelijk doorslaggevend, niet het stomme geluk van PSV)
2. Feyenoord (Sterk collectief)
3. PSV (moet het weer hebben van de spitsen en individuen)
4. SC Heerenveen (terug waar het hoort, vergroot stadion geeft vleugels, nieuwe verrassende aankopen)
5. Roda JC (profiteerd van halvering Utrecht)
...................................................................... ....
16. FC Zwolle
17. RBC
18. Volendam
Oud 24-06-2003, 11:54
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 24-06-2003 @ 12:35:
[B]
4. SC Heerenveen (terug waar het hoort, vergroot stadion geeft vleugels, nieuwe verrassende aankopen

Het speelde nog niet eens zo heel lang geleden Eerste Divisie dus hou je mond met dat gezeik "waar het hoort" kom op man doe ff normaal.

Dronken ofzo?
Oud 24-06-2003, 12:17
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-06-2003 @ 11:46:
Bosschaart is toch een centrale verdiger?
Nee nee Bosschaart begon bij utrecht 5 jaar geleden als linksbuiten werd toen linksback en speelde de afgelopen 2/3 jaar als centrale middenvelder.

Feyenoord wil hem in eerste instantie als linksback maar wil hem in de toekomst naar het centrum van de verdediging halen.

Bosschaart en Broerse speelden dus op dezelfde positie afgelopen seizoen
Oud 24-06-2003, 12:25
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-06-2003 @ 12:54:
Het speelde nog niet eens zo heel lang geleden Eerste Divisie dus hou je mond met dat gezeik "waar het hoort" kom op man doe ff normaal.

Dronken ofzo?
eeehm...into aan het woord??
Maar ik zal ff serieus reageren, waar denk jij dan waar Heerenveen thuishoort??Volgens mij is het een redelijke subtopper en er is sprake van een stadionvergroting, die de capaciteit brengt naar 25000-28000 toeschouwers. Lijkt me niet dat Heerenveen 28000 toeschouwers een duel om de 11e, 12e plek wil laten zien, maar Europees voetbal.
Bovendien heeft Heerenveen de 5e begroting van de Eredivie, mocht je het niet geloven, hier heb ik een bronnetje .
Dus, daarom hoort Heerenveen rond de plaatsen van de subtop. Dat zijn de plaatsen 4 t/m 8.
Oud 24-06-2003, 15:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nu al? Mwah... meestal wacht ik wel met een oordeel tot de spelersgroepen van volgend seizoen echt bekend zijn.

Maar nu al een beetje proberen te schatten kan geen kwaad...

Wie kampioen word kan ik nu nog niet zeggen, heb nog niet veel over transfers gehoord. Blijft nog ff afw8en... gaat Van Hooydonk weg? En Kezman en Van Bommel? En zo ja, wie komt daarvoor in de plaats?
Bij Utrecht, Zwolle en Twente gaan veel spelers weg dus van die ploegen "verwacht" ik niet veel. Zie op dit moment wel NEC en Roda wel weer in de subtop eindigen... NAC zou ook weer leuk zijn... RKC denk ik ook wel weer in het linker rijtje... hoop Heerenveen ook weer op een UEFA Cup plaats ...AZ heb ik niet altijd een spectaculaire club gevonden (zeker nu niet met alle financiële problemen) en Volendam lijkt me op dit moment (als ze nix aankopen) het lelijke eendje te worden, dus ik denk dat die ook niet echt voor een hoge plaats in aanmerking komen. ADO zie ik net wel of net niet 15e worden. Groningen hetzelfde...
En let op RBC! Sinds Maaskant daar is gekomen is het daar steeds beter gaan lopen! En naast Ajax, PSV en Feyenoord waren zij de enige club zonder financiële problemen. Ze kunnen dus goede spelers aankopen. Hebben nu wel Vos verloren, maar Ikedia en Hesp krijgen ze daarvoor terug. Het zou me niet verbazen als RBC aan het einde van volgend seizoen nog hoger staat dan aan het einde van dit seizoen!
Oud 24-06-2003, 17:30
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
ik hoop dat NAC het goed doet in de competitie maar dat zal afhangen van hoe ver nac komt in de uefa anders zal een terugslag misschien wel logisch zijn.
Ik denk dat nac best ver kan komen in de uefa cup ligt aan de tegenstanders maar als je ziet hoe nac heeft gespeeld dit jaar........met een scorende spits hadden we 6 wedstrijden voor het einde van de competitie al definitief 4e gestaan.
Als we(nac publiek) het stadion weer eens laten trillen zoals vroeger en het laatste deel van afgelopen competitie kan alles lukken al hoewel we met ten cate een goede trainer hebben ingeleverd kunnen we met Lokhoff een echte Naccer die de clubcultuur kent in thuiswedstrijden hoge ogen slaan uitwedstrijden weet ik nog niet.

gegroet!
Oud 25-06-2003, 17:21
AGH
AGH is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 24-06-2003 @ 18:30:
Als we(nac publiek) het stadion weer eens laten trillen zoals vroeger en het laatste deel van afgelopen competitie kan alles lukken al hoewel we met ten cate een goede trainer hebben ingeleverd kunnen we met Lokhoff een echte Naccer die de clubcultuur kent in thuiswedstrijden hoge ogen slaan uitwedstrijden weet ik nog niet.

gegroet!
Moet je anders een gouwe ouwe inzetten.
Wedden dat het stadion gaat trillen!

'En steek je kop maar uit het raam!'
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:47
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 23-06-2003 @ 23:21:
Het probleem met Vitesse was dit seizoen dat ze teveel ervaring inleverde en te weinig (oudere) spelers hadden die de doorbrekende talentjes af en toe een schop onder de kont gaven. Voetballen kunnen ze wel die jochies (denk aan de Uefa cup, Wolfsburg) maar gewoon te weinig ervaring. Dit probleem is van blijvende aard (ze verkopen weer een oudere leidende speler nam stefanovic en van Halst is al weg) en daarom ben ik bang dat de generatie grote talenten van Vitesse nooit tot wasdom zal komen in Arnhem.
Bovendien is het genie van de jeugdopleiding inmiddels naar PSV dus ziet de toekomst er slecht uit voor Vitesse...
Je zegt precies waar het probleem ligt, de jeugd breekt niet goed genoeg door. Jongens als Janssen, Hofs, v Beukering, Knol, Zongo, Mbamba worden/werden allemaal gerekend tot talent. Vele missen delen van seizoenen door blessures, anderen tonen niet de wil om het tot beste speler van Vitesse te schoppen. Het is zeer spijtig dat Stefanovic weg is, gezien de financiele situatie was dit helaas wel nodig. Van Halst vond ik geen leidende speler, hij voegde naar mijn mening niet veel toe aan Vitesse. De andere ervaren jongens (Claessens, Peeters, Martel, Cornelisse) laten te weinig van zich horen en sturen niet. Vitesse heeft een leider nodig en de doorbraak van talenten, gebuert dit: dan denk ik dat Vitesse er weer bovenop komt.

(oh en trouwens, de Uefa cup was tegen Werder Bremen en niet tegen Wolfsburg)
Oud 25-06-2003, 18:16
peaceflower
peaceflower is offline
Einduitslag seizoen 2003-2004:

1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. Roda JC
5. NEC
6. FC Utrecht
7. NAC
8. RKC
9. FC Twente
10. Vitesse
11. RBC
12. Heerenveen
13. Willem II
14. FC Zwolle
15. AZ
16. ADO Den Haag
17. Volendam
18. FC Groningen

Dit lijstje had ik eerder op dit forum geplaatst, maar ik ben van gedachten veranderd:

Draai Heerenveen en FC Utrecht maar om.
Oud 25-06-2003, 20:43
AGH
AGH is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 25-06-2003 @ 19:16:
Einduitslag seizoen 2003-2004:

14. FC Zwolle
15. AZ
16. ADO Den Haag
17. Volendam
18. FC Groningen

Dit lijstje had ik eerder op dit forum geplaatst, maar ik ben van gedachten veranderd:

Draai Heerenveen en FC Utrecht maar om.
Zwolle en Groningen ook!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:11
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
PSV kampioen, voor Ajax en Feyenoord.. Daarachter Heerenveen en Roda, dan een groot gat naar de rest. Onderaan Volendam, daarboven Zwolle en ADO.
Reageren

Regels voor berichten