Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 18:36
Verwijderd
ik bied me ook wel even aan: ik speel al tien jaar trompet, maar heb niet de motivatie om naar het conservatorium te gaan. wel wil ik graag verder in de muziek. ik kan ook wel een beetje zingen en grunten als ik veel gerookt heb ben ook bereid om voor andere instrumenten te gaan leren, heb ik niet veel moeite mee.
Advertentie
Oud 08-06-2003, 16:14
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 01-06-2003 @ 22:14:
Ik kan sowieso niet drummen .
honden ook niet.
Oud 08-06-2003, 19:56
Natural Thing
Natural Thing is offline
Zijn hier ook mensen die van UFO, MSG en Boston houden? En Anouk niet te vergeten?
Oud 08-06-2003, 19:58
Magrip
Magrip is offline
GEZocht: MEnsen uit hoge..nu niet zow koude.. noorden die net als ik (ennognpaarmensjes.. zeg ik alleen omdat t dan interessanter is?) ontzettend van muziek houden..en dus samen ook wel wat willen creeeren..HINTHINT? Wat je kunt, maakt niet uit...(tot op zekere hoogte), liefst rock/metal..alternative..niet bang zijn voor psychedelische invloed ..MEld uw aan
madelieffie@hotmail.com
Oud 08-06-2003, 20:08
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 08-06-2003 @ 17:14:
honden ook niet.
Zolang jij niet alle honden kent weet je niet of dat waar is of niet.
Oud 09-06-2003, 14:37
Magrip
Magrip is offline
Citaat:
terror koe schreef op 09-06-2003 @ 13:03:
Ik hoop dat jij niet de teksten schrijft.
a. wow...chill weer leuk taalgebruik
b. nee, ik waarschijnlijk niet, nee
c. sinds wanneer heb je teksten nodig dan?

Oud 09-06-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Mief schreef op 09-06-2003 @ 15:37:
a. wow...chill weer leuk taalgebruik
b. nee, ik waarschijnlijk niet, nee
c. sinds wanneer heb je teksten nodig dan?

Ben je nou serieus of ligt je IQ echt rond kamertemperatuur?
Oud 09-06-2003, 16:44
we all die
we all die is offline
teksten zijn belangrijk...punt.
Oud 09-06-2003, 19:48
Magrip
Magrip is offline
Wat moet ik hier nu weer op zeggen? Dat ik inderdaad een IQ van rond de nul heb, lijkt me het handigst. Teksten zijn inderdaad erg belangrijk, maar zonder REDELIJKE muziek (en daar ging het hier volgens mij om) ben je hier helemaal nergens. Eerst muziek PUNT.

(en ik voel me hier inderdaad niet FIJNER door, ofzo. (bedankt.))
Oud 09-06-2003, 20:16
Magrip
Magrip is offline
Jej. Applaus.

Voor degenen die het nog niet duidelijk was: mijn IQ (en die van sommige anderen) is niet ZO HOOG. (geen misverstanden rond kamertemperatuur, nul graden, het kouder zijn in groningen: GEWOON NIET ZO HOOG)
(hoe ik dat dan weer wel weet, vraag het mij niet )
Oud 09-06-2003, 21:16
we all die
we all die is offline
Citaat:
sinds wanneer heb je teksten nodig dan?
hiermee suggereerde je dat teksten niet belangrijk waren enzo...mare ach, klein miscommunicatie, niets ernstigs...
Oud 10-06-2003, 10:45
DeadNation
DeadNation is offline
Ik zie t al die zit op zo'n vrije school
Oud 10-06-2003, 22:48
count.me.out
count.me.out is offline
Citaat:
GYS XXX EDGE schreef op 04-06-2003 @ 08:51:
Haha. Hoi Robert
hoi gijs
Oud 11-06-2003, 12:20
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 10-06-2003 @ 11:45:
Oud 11-06-2003, 12:33
Magrip
Magrip is offline
neej, dus..

vraag me dan af: wat is er dan MIS of anders...
Oud 11-06-2003, 17:23
Carn
Carn is offline
teksten zuigen, als het nummer muzikaal niet goed is dan helpt een leuke tekst ook niet. behalve bij hardcore en black metal, dat is vaak toch al uitgefilterde drek.
Oud 11-06-2003, 20:25
count.me.out
count.me.out is offline
je agree (op z'n frans hè, who the man? )
Oud 12-06-2003, 09:13
GYS XXX EDGE
GYS XXX EDGE is offline
Psst Robert... het is "je conviens"...
Oud 12-06-2003, 10:19
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 06-06-2003 @ 19:36:
ik bied me ook wel even aan: ik speel al tien jaar trompet, maar heb niet de motivatie om naar het conservatorium te gaan. wel wil ik graag verder in de muziek. ik kan ook wel een beetje zingen en grunten als ik veel gerookt heb ben ook bereid om voor andere instrumenten te gaan leren, heb ik niet veel moeite mee.
we kunnen wel een trompettist gebruiken met onze nieuwe band in wording alleen vladiwostok is nog wat ver denk ik
Oud 12-06-2003, 13:12
count.me.out
count.me.out is offline
Citaat:
GYS XXX EDGE schreef op 12-06-2003 @ 10:13:
Psst Robert... het is "je conviens"...
je thank toi
Oud 13-06-2003, 14:22
GYS XXX EDGE
GYS XXX EDGE is offline
Psst... Robert... Het is "merci"... je weet wel, van de chocolaatjes...
Oud 15-06-2003, 11:27
Magrip
Magrip is offline
Hier nog mensen die ook geinteresseerd zijn in jazz voortbrengen/creeren?

Oud 15-06-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef op 12-06-2003 @ 11:19:
we kunnen wel een trompettist gebruiken met onze nieuwe band in wording alleen vladiwostok is nog wat ver denk ik
en middelburg misschien? bovendien heb ik volgend jaar OV
Oud 16-06-2003, 20:31
indevuurpit
indevuurpit is offline
heew
we zijn een paar gasten uit een gehucht wat sommige mensen of eigenlijk de meeste mensen Edam noemen. we willen een punk,ska,reggea,deathmetal,grindcore,speed/trash metal,black metal, punkhardcore, bloodcore band beginnen, dus van alles eigenlijk. twee spelen slecht gitaar, twee andere doen eigenlijk geen fuck maat het word lachen oh nee eentje kan er vet goed grunten. en de andere kan op een viool en een piano een tyfus hard deathmetal terwege brengen. dus hou je ook van die mooie muzieksoorten van hierboven en je kan ook niet zo goed muziek maken en je wilt een band beginnen en je speelt drum,gitaar,bas,koekenpan,zang,panfluit,grunten, of iets dergelijks. We denken zelf dat er iets van een soort pannenfluitpunk uit komt roeien met invloeden van cannibal corpse, jimmy hendrix, corvus corax,six feet under,fuck im dead,flogging molly,dropkick murphys,bob marley,brainshake,aborted,metallica,nirvana,excrementory grindfuckers,DMX,markfoggo,nofx,bzn,profound,artery,extol,slayer,arch enemy, anthrax, faith no more,rage against the machine,not fade away, Dennis Burke and the soul survivers, Soloman Burke, last day of humanity,deeds of flesh,project pitchfork, rika zaraï, insision, Jewish, Cheb Khaled, Children of Bodom, Pig Distroyer, Nuclear Assault, zijlstra, hatebreed, do or die, pennywise, jan akkerman, bad religion, the dubliners, the pogues, the incredible string band, baka beyond, sublime, yngwie malmsteen, zack wylde, bounty killer, dreadlock pussy, the butthole surfers, sacrifed maggots, severe torture, cirith gorgor, brutus, vader, drdre, verderf, darkane, asgaroth, behemoth, bal sagoth, marduk , amon amarth, tokyo ska paradise orchestra, geert visser, witchery, dimmu borgir, slash, cradle of filth, roemer, napalm death, nasum, born to grind, engelbert humperdinck, frans bauer, kees ettema, shadows fall, callenisch circle, trails of tears, covenant, peter pan speedrock, opeth, siem, nile, ismael lo.
We komen dus uit Edam, en misschien denk je van die gasten menen het echt niet serieus maar we willen echt een band beginnen en dit waren echt de bands die we goed of grappig of droof ofzo vinden. Dus woon jij in Noord-Holland, en kan jij ook iets muzikaals en lijkt het je wat of je kan je gewoon heel leuk heen enw eer springen en headbangen laat het ons dan weten.
dan kan je mailen naar
pogo_roemer@hotmail.com, blacksnitz@hotmail.com of siemmortal666@hotmail.com
Je mag kiezen naar wie je stuurt.
wij hopen op wat reacties,dag!
Trouwens de leeftijd maakt niet echt uit een peuter van 2 is dan niet echt wat we zoeken, maar wij zijn zelf 16 jaar en de leeftijd maakt niet echt uit.
roemer vermeulen,siem slegt,geert visser en ng wat gasten.
amen

heew
we zijn een paar gasten uit een gehucht wat sommige mensen of eigenlijk de meeste mensen Edam noemen. we willen een punk,ska,reggea,deathmetal,grindcore,speed/trash metal,black metal, punkhardcore, bloodcore band beginnen, dus van alles eigenlijk. twee spelen slecht gitaar, twee andere doen eigenlijk geen fuck maat het word lachen oh nee eentje kan er vet goed grunten. en de andere kan op een viool en een piano een tyfus hard deathmetal terwege brengen. dus hou je ook van die mooie muzieksoorten van hierboven en je kan ook niet zo goed muziek maken en je wilt een band beginnen en je speelt drum,gitaar,bas,koekenpan,zang,panfluit,grunten, of iets dergelijks. We denken zelf dat er iets van een soort pannenfluitpunk uit komt roeien met invloeden van cannibal corpse, jimmy hendrix, corvus corax,six feet under,fuck im dead,flogging molly,dropkick murphys,bob marley,brainshake,aborted,metallica,nirvana,excrementory grindfuckers,DMX,markfoggo,nofx,bzn,profound,artery,extol,slayer,arch enemy, anthrax, faith no more,rage against the machine,not fade away, Dennis Burke and the soul survivers, Soloman Burke, last day of humanity,deeds of flesh,project pitchfork, rika zaraï, insision, Jewish, Cheb Khaled, Children of Bodom, Pig Distroyer, Nuclear Assault, zijlstra, hatebreed, do or die, pennywise, jan akkerman, bad religion, the dubliners, the pogues, the incredible string band, baka beyond, sublime, yngwie malmsteen, zack wylde, bounty killer, dreadlock pussy, the butthole surfers, sacrifed maggots, severe torture, cirith gorgor, brutus, vader, drdre, verderf, darkane, asgaroth, behemoth, bal sagoth, marduk , amon amarth, tokyo ska paradise orchestra, geert visser, witchery, dimmu borgir, slash, cradle of filth, roemer, napalm death, nasum, born to grind, engelbert humperdinck, frans bauer, kees ettema, shadows fall, callenisch circle, trails of tears, covenant, peter pan speedrock, opeth, siem, nile, ismael lo.
We komen dus uit Edam, en misschien denk je van die gasten menen het echt niet serieus maar we willen echt een band beginnen en dit waren echt de bands die we goed of grappig of droof ofzo vinden. Dus woon jij in Noord-Holland, en kan jij ook iets muzikaals en lijkt het je wat of je kan je gewoon heel leuk heen enw eer springen en headbangen laat het ons dan weten.
dan kan je mailen naar
pogo_roemer@hotmail.com, blacksnitz@hotmail.com of siemmortal666@hotmail.com
Je mag kiezen naar wie je stuurt.
wij hopen op wat reacties,dag!
Trouwens de leeftijd maakt niet echt uit een peuter van 2 is dan niet echt wat we zoeken, maar wij zijn zelf 16 jaar en de leeftijd maakt niet echt uit.
roemer vermeulen,siem slegt,geert visser en ng wat gasten.
amen
Oud 16-06-2003, 20:54
indevuurpit
indevuurpit is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-06-2003 @ 18:23:
teksten zuigen, als het nummer muzikaal niet goed is dan helpt een leuke tekst ook niet. behalve bij hardcore en black metal, dat is vaak toch al uitgefilterde drek.
de teksten van black metal zijn juist het bruutst uit de muziek aap
Oud 17-06-2003, 09:37
chaostar
chaostar is offline
Citaat:
indevuurpit schreef op 16-06-2003 @ 21:54:
de teksten van black metal zijn juist het bruutst uit de muziek aap
Grapjas
Oud 17-06-2003, 13:45
we all die
we all die is offline
oh leuk, als dit door ontwikkelt dan krijgen we hier weer een 'leuke' discussie over black metal...
Oud 19-06-2003, 12:15
Ratdebiel
Ratdebiel is offline
Wij zijn op zoek naar een tweede gitarist, zanger (grunts) en eventueel basspeler. We spelen al zo'n 3-4 jaar samen, maar willen nu toch echt eens ervoor gaan. Interesses liggen in het maken van eigen nummer in de stijl: Trash, Doom- metal

We hebben een oefenruimte!
interesse? mail naar ratdebiel@hotmail.com
Oud 19-06-2003, 14:16
Windir
Windir is offline
Citaat:
SeXieJ-MenDieJ schreef op 02-06-2003 @ 10:05:
Ik speel gew0ne 0uwe muZieK... en t0p40 z0alSz Di-reCt... BaCkStreet b0ySz... WeStlife... en Da So0rt Shit...
Jij bent eng.
Oud 19-06-2003, 14:40
we all die
we all die is offline
Citaat:
Wij zijn op zoek naar een tweede gitarist, zanger (grunts) en eventueel basspeler. We spelen al zo'n 3-4 jaar samen, maar willen nu toch echt eens ervoor gaan. Interesses liggen in het maken van eigen nummer in de stijl: Trash, Doom- metal
in welk deel van Nederland???
Oud 20-06-2003, 11:31
cottoncandy
cottoncandy is offline
gezocht, bassist en drummer voor beginnend noiserock bandje omgeving castricum/beverwijk/amsterdam/haarlem/amsterdam blabla daar ergens dus.

invloeden: sonic youth, oude punk, the white stripes, feverdream, interpol, trail of dead

we hebben nu 1,5 nummer ( ) en voorlopig zijn deze nog instrumentaal, dus verwacht niet teveel. feit is wel dat tom (1e gitarist) en ik (2de gitarist) wel al redelijk goed samen kunnen spelen. in feite schrijf ik de basis en teksten voor nummers en hij voegt er dingen aan toe (zodat in feite het hele nummer veranderd )

maarre, enthousiaste mensen zoeken we, die muziek wel serieus nemen maar niet emo zijn. over het algemeen is het onze bedoeling een beetje ironisch over te komen, en daarbij past geen kattengejank.

stuur maar een privé bericht als je interesse hebt.
Oud 22-06-2003, 13:11
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 20-06-2003 @ 12:31:
gezocht, bassist en drummer voor beginnend noiserock bandje omgeving castricum/beverwijk/amsterdam/haarlem/amsterdam blabla daar ergens dus.

invloeden: sonic youth, oude punk, the white stripes, feverdream, interpol, trail of dead

we hebben nu 1,5 nummer ( ) en voorlopig zijn deze nog instrumentaal, dus verwacht niet teveel. feit is wel dat tom (1e gitarist) en ik (2de gitarist) wel al redelijk goed samen kunnen spelen. in feite schrijf ik de basis en teksten voor nummers en hij voegt er dingen aan toe (zodat in feite het hele nummer veranderd )

maarre, enthousiaste mensen zoeken we, die muziek wel serieus nemen maar niet emo zijn. over het algemeen is het onze bedoeling een beetje ironisch over te komen, en daarbij past geen kattengejank.

stuur maar een privé bericht als je interesse hebt.
je sgrijft de teksten en de nummers zijn instrumentraal?
Oud 22-06-2003, 13:55
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Escapism schreef op 22-06-2003 @ 14:11:
je sgrijft de teksten en de nummers zijn instrumentraal?
je moet origineel blijven he
Oud 22-06-2003, 13:59
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 22-06-2003 @ 14:55:
je moet origineel blijven he
wat ik mooi en knap vind van jouw teksten is hoe je geen woord te veel zegt

alsof je elke zin, elk woord, elke letter afweegt om te kijken of het de fseer niet verstoord
Oud 22-06-2003, 14:40
cottoncandy
cottoncandy is offline
haha
nou eigenlijk zijn de nummers tot nu toe instrumentaal en komen er wel degelijk teksten. maar ik ga ze niet zingen omdat we anders misschien zo'n noise krezip worden maarre ja dan schreeuw ik ze wel, geen grunten ofzo, maar gewoon een beetje ehh riotgrrl stijl. ofzo.
Oud 22-06-2003, 14:45
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 22-06-2003 @ 15:40:
haha
nou eigenlijk zijn de nummers tot nu toe instrumentaal en komen er wel degelijk teksten. maar ik ga ze niet zingen omdat we anders misschien zo'n noise krezip worden maarre ja dan schreeuw ik ze wel, geen grunten ofzo, maar gewoon een beetje ehh riotgrrl stijl. ofzo.
altoverantwoord
Oud 22-06-2003, 14:54
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Escapism schreef op 22-06-2003 @ 15:45:
altoverantwoord
jazeker. als je het doet, moet je het rebels doen.
Oud 22-06-2003, 16:09
Anti-Flag
Anti-Flag is offline
Hmz... Ik wil graag een band starten...Ik heb momenteel al 2 gitaristen...Vrouwelijke vocaal...Ik zing zelf ook... en ik zoek nog drummer en bassist....Liefst uit omgeving den bosch/schijndel/veghel.....
Oud 22-06-2003, 23:51
Verwijderd
ik wil wel een altowband starten.....ik denk daarbij een beetje in de richting van de palingsound....grootheden als BZN e.a....lijkt me wel gezellig...wie vormt de puzzel tot mijn succes!
Oud 23-06-2003, 09:13
Supervixen
Supervixen is offline
Citaat:
jellerd schreef op 23-06-2003 @ 00:51:
ik wil wel een altowband starten.....ik denk daarbij een beetje in de richting van de palingsound....grootheden als BZN e.a....lijkt me wel gezellig...wie vormt de puzzel tot mijn succes!
Oud 24-06-2003, 13:49
DeadNation
DeadNation is offline
Neeee geen riotgrrrrl stem! We hebben al een Lady!Die....wat een zure band is dat zeg. I'm all for feminism hoor, maar die shit is nasty!
Oud 24-06-2003, 18:00
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben een zanger van 17 jaar uit Nijmegen. Als iemand heel serieuze interesse heeft, kan hij/zij een prive berichtje sturen of me mailen op abandon5000@free.fr...
Ik zing dingen als Iron Maiden, Sentenced, Kamelot, maar ook wel metallica, Manowar, Blind Guardian of vergelijkbare andere dingen.

Heb wat band en podiumervaring, ben een showmaker.

Vooral Metal dus, ben het ook wel eens met oudere hardrockinvloeden en houd heel erg van symfonische invloeden.

Leeftijd is niet heel belangrijk, maar liever geen K3 kleuterbandjes.
Oud 25-06-2003, 13:10
kale_sander
kale_sander is offline
Gezocht
Oud 26-06-2003, 12:28
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Gevonden
Oud 26-06-2003, 12:48
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 24-06-2003 @ 14:49:
Neeee geen riotgrrrrl stem! We hebben al een Lady!Die....wat een zure band is dat zeg. I'm all for feminism hoor, maar die shit is nasty!
tegen wie heb je het?
ik hou niet zo van riot grrl stemmen, ik ga meer voor kim gordon stemmen
Oud 28-06-2003, 00:39
konflict
konflict is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 26-06-2003 @ 13:48:
kim gordon
Oud 28-06-2003, 16:57
Shake-wijf
Shake-wijf is offline
Wij zijn 3 mensjes...we willen een bandje op te richten en we zoeken nog een zanger/zangeres...omg Valkenswaard en tussen de 12 en 16 jaar oud....mail naar Juudjuhh1988@hotmail.com
Oud 28-06-2003, 17:35
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
konflict schreef op 28-06-2003 @ 01:39:

nou nighttime bird wil al bassen
nu nog een manse drummer
Oud 30-06-2003, 21:03
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
SeXieJ-MenDieJ schreef op 02-06-2003 @ 10:05:
Ik speel gew0ne 0uwe muZieK... en t0p40 z0alSz Di-reCt... BaCkStreet b0ySz... WeStlife... en Da So0rt Shit...
oei, wat ben jij seksie
Oud 30-06-2003, 21:05
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 10-06-2003 @ 11:45:
Niks tegen de vrije school menneke.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten