Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nahjah ik zet m maar gelijk hier neer... verder sluit ik me aan op leonoor.. ik heb veel fotos waar een herinnering aan vast zit, maar deze heb ik op internet staan dus ![]() niet schrikken. fiepje en tazz (kat) ![]() sorry dat ie zo groot is ![]() herinnering: dit was de laatste keer dat ik mijn kat heb gezien, geknuffeld.... hij was van mijn ex en mij, en ik mag tazz niet hier thuis hebben ![]() dus hier ging ik nog ff knuffelen met m |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ff geen zin om te verkleinen, sorry.
Eén van de eerste keren (misschien zelfs wel de eerste keer) dat Muis en Fleur niet met elkaar vochten...daar was ik heel erg blij mee, was het mooiste verjaardagscadeau wat ik kon kringen. ![]() ![]() Het dochtertje van de zus van mijn vriend, in mijn armen: (Op de hele foto sta ik een beetje suf/moe ed, daarom maar alleen Jill, daar gaat het tenslotte toch om. ![]() Deze foto kan ik me niet meer herinneren, maar ik vind het wel een onwijs mooie foto en ik houd nog steeds verschrikkelijk veel van het strand ed. ![]() Aan de foto's van mijn vriend en mij die ekki gemaakt heeft heb ik (natuurlijk) ook goede herinneringen. Foto's van vakanties in Zweden kan ik helaas op dit moment even niet vinden, misschien later. |
![]() |
|
@ Leonoor: jouw katten zijn zoooooooo schattig!!!
![]() Ik heb wel foto's die herinneringen ophalen, waarvan een aantal heel waardevol. Bijvoorbeeld een foto waarop ik op een kleine pony zit die over een hekje springt; ik heb echt een band met dat beestje gehad. Of een foto van mijn vriend en mij op het valentijnsbal van vorig jaar (toen hadden we nog geen verkering). Of een paar foto's van mijn ouders en voormalige scoutinggroep... Ik haat onze scanner... Hij is al maanden kapot... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Van deze foto word ik altijd vrolijk. Hij is genomen op 'derde kerstdag', een dag die ik elk jaar met 8 vriendinnen vier. We maken dan gedichtjes voor elkaar en we gaan gezellig eten en drinken in een restaurantje. Hier zie je mij mijn gedichtje voorlezen. Mijn vriendinnetjes zijn gewoon lief.
||
Citaat:
![]() Ik zal eens een foto zoeken en online zetten. Van mn lieve Fieveltje..
|
![]() (k hoop dat ie het doet, ben niet zo handig met computers ![]() dit is een foto van gisteravond van het einfeest en het was ontzettend gezellig en later op de avond vertelde een vriendin(3e van links) dat ze me wou helpen met me problemen en dat k altijd bij dr terecht kon, k vond dat heel lief want k ken dr nog niet zo heel lang kuzzies [edit by Leonoor]Nu doet ie het wel als het goed is.[/edit] Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 16:33. |
![]() |
|
![]() Deze foto is op de laatste dag van mijn eerste studieweekend van mijn orkest gemaakt. Ik was toen heel erg moe, maar het was zo gezellig (daarom was ik dus ook moe) dat je dat niet aan me kunt zien. ![]() Het meisje naast me is in een jaar een hele goede vriendin geworden, ze is ook een soort naamgenootje van me. Sowieso doet deze foto (en ik heb er nog meer) me denken aan het feit dat ik volkomen mezelf kan zijn daar. Toen ik daar voor het eerst kwam kijken, was ik heel onzeker en wist ik niet hoe ik me moest gedragen (door een nare ervaring met mijn vorige orkest) maar tot mijn verbazing werd ik meteen geaccepteerd, zoals ik was. En dat was, is en blijft tot nu toe de beste ervaring uit mijn leven. ![]() Dus hier heb ik wel goede herinneringen aan.
||
Citaat:
@ Anneee: welke ben jij dan? De linker of de rechter? Ik had je btw echt heel anders voorgesteld.. Dat moest ik even kwijt, verder niks. ![]()
|
Nee, ik heb dat bij geen ene foto. Ik heb sowieso nauwelijks foto's, omdat ik er een gruwelijke hekel aan heb. Aan foto's gaan herinneringen kleven en je gaat je eraan hechten en daar houd ik niet van. Bovendien heb ik de neiging om altijd hartstikke stom op foto's te staan, dus vandaar...
||
Citaat:
kuzzies |
Advertentie |
|
![]() |
|
dr zijn heel veel foto's..bijvoorbeeld een hele zooi van hemelvaart...omdat het zo'n super gezellige dag was.
hier isser 1 van (sorry dat ie zo groot is) t was bij een toernooi van korfbal en dat was zo super (ik ben rechts op die rooie handdoek) deze is in zwitserland gemaakt...afgelopen zomer, het was zo'n super vakantie toen! en zo zijn er nog heel veel meer foto's! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar als je zou zeggen dat je 25 was geloofde ik het ook ![]() -xxx-
|
Verwijderd
|
Ik heb de foto niet, maar wel al erg vaak gezien.
Het is een foto van de moeder van mijn vriend, ze is nu bijna 21 jaar geleden overleden, voor ik geboren was dus. Maar ik weet dat ze zelfs nu nog heel erg veel voor mijn vriend en zijn zusje betekent. Op de foto kijkt ze eigenlijk heel natuurlijk, gewoon. 't Is een portretfoto, zwart-wit en ze kijk recht in de camera. Waarom ik die foto zo bijzonder vind? Ze lijkt zo erg op mijn vriend qua gezicht... en ik weet dat ze zijn moeder is en dat hij haar mist... dan moet ze bijzonder zijn geweest... en dat was ze ook, dat weet ik door wat hij over haar vertelt heeft. Ik zou haar zo graag leren kennen... en iets van haar hebben ofzo... een boodschap, ik weet niet... iets wat ik tegen m'n vriend zou kunnen zeggen om te laten merken dat het goed is. De foto maakt me blij en verdrietig te gelijk. Als ik denk aan de verhaaltjes die mijn vriend vertelde over haar zijn ze zo mooi dat ik haar automatisch met hem mee mis. 't Is raar, ik weet het ![]() Ennn... er is nog een foto; Een foto waarop ik baby ben en gigantisch de camera in glimlach, zonder tanden. Als ik die foto zie en ik bedenk dat ik dat ben, word ik zo vrolijk... Ik weet niet, 't voelt goed dan ![]() |
![]() |
|
Dis mn korfbalteam waarmee ik dit veldseizoen kampioen mee ben geworden en nahjah, was gewoon een gezellig team, dat nu uit elkaar gaat vallen
![]() ![]() ![]() ![]() En dit is mn verzorgpaard, dat ik nu verzorg, die in de stal staat van mn andere verzorgpaard, die is overleden aan een hart stilstand. In de hoek waar zij nu stond, zag ik mn andere verzorgpaard voor het laatst levend mij nakijken toen ik naar huis ging, met zo'n blik van: "Please ga niet weg." ![]() Owjah, dat blauwe touw, komt omdat ze er een hobby van maakt om dr stal aan te vallen ![]()
||
Citaat:
|
Mijn knuffelhaas , Zoef kreeg ik van mijn opa en oma rond mijn 6e jaar en meteen waren we grote vrienden .
![]() ![]() (mijn excuses voor de grote foto) |
![]() |
||
Citaat:
![]() en owja...daar voor in de plaatst komt...thijs ![]() Jantje weet niet wat ie ons aandoet ![]() ![]() Ga jij volgend seizoen meespelen? *hoopt* Owja, van Michelle, al haar blessures waren echt waar. Ze kon er niks aan doen, we hebben het allemaal uitgesproken en ze vindt het zelf ook enorm rot, majah, ze traint vanaf nu weer gewoon mee als het goed is ![]()
Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 10:46. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik 'ken' ook iemand alleen maar van foto's en verhalen, en had haar ook graag leren kennen. (dan was ze nu mn oma geweest)
|
Ik heb ook heel veel herineringen bij foto's, vooral bij foto's waar mn ouders nog gelukkig met elkaar op een foto staan (ze zijn nu al drie jaar gescheiden en nog steeds hebben ze altijd ruzie). Als ik zulke foto's zie kan ik een ontzettende huilbui krijgen.
Ik heb niet veel foto's online staan maar toch wel een paar waar ik bijzondere herineringen aan heb, komen ze: ![]() Deze foto is gemaakt op de camping in Zwitserland toen ik met mn vader en broertje op vakantie was terwijl mn ouders nog wel getrouwd waren, mn moeder was dus alleen thuis. Op zich best een rare situatie. ![]() Op deze foto staat de kat van mn broertje toen we hem nog maar pas hadden. Het is echt een super gaaf beest, je kan er echt alles mee doen zoals nu wel te zien is.
||
Citaat:
![]() ![]() Just kiddin'. Waarom zou je hem niet mogen posten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik weet niet of ik hem mag posten omdat zij er ook op staan. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kruimel houdt van fotootjes kijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Toen was ik nog lief en ja, ik vond kleine zusjes leuk. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is 1 foto die me ontzettend veel doet.. Hij is van anderhalve week geleden, van de dag waarop ik hoorde dat ik geslaagd was.
Mijn ouders zijn uit elkaar, maar op die foto staan we met zijn drietjes, blij dat ik geslaagd ben.. maar telkens als ik die foto zie moet ik huilen, omdat het zo als vanouds is. Een foto uit het verleden in de toekomst lijkt het wel.. Het is dus een ontzettend vrolijke foto, maar ik word er intens verdrietig van.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar waren het ineens weer mijn ouderS, als 1 front achter mij, als 1 front trots op mij.. en dat, dat mis ik zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het trouwens wel ontzettend leuk dat jou ouders er toch samen voor je zijn op zo'n moment, ik vrees dat dat bij mij heel moeilijk gaat worden om m'n ouders allebei op mn diploma uitreiking te krijgen en samen op een foto is al helemaal ondenkbaar op dit moment terwijl ze toch al drie jaar gescheiden zijn. Ik begrijp het wat je mist meisje, het zal nooit meer hetzelfde zijn als toen *knuffel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is namelijk niets neps aan, we hadden nogal de slappe lach door gekloot met de zelfontspanner enzovoorts.. De foto is een en al echtheid eigenlijk.. Ik besef me ook wel dat het heel waardevol is dat mijn ouders dit kunnen en dit op deze manier doen. Vijandigheid tussen ouders is ms wel duidelijker waarom ze uit elkaar zijn gegaan, maar als kin wel lastig om daar tussenin te staan lijkt me.. Mja *knuf* |
![]() |
|
Ik had een foto met herinnering aan een persoon, maar een hele tijd terug heb ik dat hoofdstuk afgesloten en de foto en allerlei andere spullen aan het graf gaan leggen, ik ga dr ook nooit meer heen en voel me er goed bij. De foto kan ik nog zo voor me halen maar niet meer met jullie delen. Ik denk dat als ik die nog had gehad ik die ook niet gepost zou hebben, lijkt me wat persoonlijk.
Verder heb ik foto's van mijn vriend die heel erg veel voor me betekenen, en ik ook niet ga delen met jullie ![]() ![]() ps: Alle foto's van het laatste jaar/anderhalf jaar zijn ook wel wat betekenisvol omdat het sindsdien steeds beter met me is gaan gaan, en op de een of andere manier zie je dat ook aan me (soms ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |