![]() |
|
wie leest deze boeken?
ik ken eigenlijk niemand die ze leest, maar ik vind ze zo leuk, dat ik het nu toch echt met iemand moet delen ![]() Het is een hele serie, er zijn ondertussen 6 boeken van: - De grote Freakshow (klinkt heel fout, maar is best leuk), - Vampiersleerling, - Tunnels van bloed, - De Vampiersberg - Op leven en dood, - De vampiersprins Mjah, heb net het 6e deel gekocht..Ik ga proberen om hem te bewaren voor als ik op vakantie ga, maar ik denk niet dat ik dat volhoud.. ![]() Ik vind het vooral grappig dat de schrijver (darren shan) dezelfde is als de hoofdpersoon..het boek is in de ik-vorm geschreven, en de ik is dus darren. site: www.darrenshan.com als dat als reclame wordt beschouwd mogen de fb's die wel weghalen ![]()
|
![]() |
|
Ik heb alleen deel 6 (en 7, maar wist niet dat die al int NL was) nog niet gelezen, ik vind ze zo leuk!!
Zijn er nog meer mensen die in Mika VerLeth een zeer mooi manspersoontje zien?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
vergelijkbaar met Darren Shan kaketoe | 4 | 19-04-2012 22:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Leuke boeken geen LITERATUUR aub Annoniempie | 34 | 28-07-2004 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? pt. II Blitzkrieg Bop | 500 | 19-07-2004 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben iets engs waar ieder mens bang voor is brokendream | 22 | 03-06-2004 12:41 | |
Verhalen & Gedichten |
nog altijd benieuwd wat men nu leest... sublime | 500 | 25-01-2004 14:39 | |
Verhalen & Gedichten |
favoriete Vampier boek? Insatiable | 18 | 01-04-2003 20:21 |