Advertentie | |
|
![]() |
|
- Ik heb weer een stukje in Harry Potter 5 gelezen (ik ben er zoooooooo blij mee)
- Iedereen reageerde leuk op mijn nieuwe Online Adventure (vraag maar niet) Hm, ik vraag me af: volgens mij lijkt het als je een weekje van deze lijstjes achter elkaar zet dat je een gigantisch leuk leventje hebt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() want zo was het bedoeld.
|
Ik heb ZO'N k*tdag gehad!!!
Alles wat de laatste twee weken goed ging is in een klap verpest door die kutverjaardag met die kuttaart *huil* Wat er goed ging: Ik had geeneens een kater..
|
het ging vandaag heel slecht met me en toen heb ik twee vriendinnen en een vriend gebeld. Met de een heb ik afgesproken dat ik ga proberen hoe het is om huiswerk bij haar te maken (of ik me dan beter kan concentreren) en door de ander heb ik me laten troosten en moed laten inpraten. Bij die vriend heb ik zelfs durven huilen aan de telefoon, terwijl ik dat -voor zover ik me kan herinneren- nog nooit gedaan heb.
Ook heb ik vandaag nog dingen voor school gedaan ondanks dat ik me niet goed voelde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
-m'n ogen laten testen en ik moet idd een brilletje (voor tv kijken enzo) -ik dacht tijdens t eten ineens aan m'n medicijn (voor peesontsteking) dus die kon ik nog ff innemen, anders was ik um vergeten...
||
Citaat:
![]() Jammer dat je op dezelfde dag ook nog slecht nieuws krijgt, het is nooit leuk om zoiets te horen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar: gefeliciteerd ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Beleidszaken |
[psych] Blijf positief beleid Miracle | 60 | 22-11-2003 18:09 | |
Psychologie |
faalangst, hoe zien jullie dat?! Fantôme | 51 | 20-06-2003 11:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |