Advertentie | |
|
![]() |
|
nou, ik ging net op de website van ticketservice en paradiso kijken en ik zag niets staan over dat het uitverkocht zou zijn.. dus ik ticketservice bellen en er zijn gewoon nog kaartjes! heb er 2 gereserveerd en ben echt helemaal blij.
maar wat een doos dan bij het gwk, jezus ik was gister al pokke chagrijnig.. ze heeft dus echt verkeerd gekeken of ze heeft het expres gedaan. grrr ![]() maja ik zou zeggen, reserveer snel. via ticketservice is het wel 30 euro voor 2 kaartjes, en bij gwk zelf 28 euro en bij paradiso 22 euro.. dus misschien ga ik nog ff langs paradiso en laat die reservering vervallen.
|
jaaa, ik ga ook! en het is nog niet uitverkocht, stom gedoe met creditcard. dat was dus weer 30 euro minder voor 2 kaartjes.. grrr.... maar goed, conor (liefst met sjaal) maakt alles goed.. en eh, winona ryder heeft een ander vriendje geloof ik. !? (weer die van soul asylum?)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
SNAP JE?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ga met een vriend van me en hij zou me bellen over hoe en wat maar nee niks gehoord. beetje jammer. daarnaast stond ik net op utrecht op mijn vriendje te wachten. maar hij kwam niet opdagen. toen moest ik helemaal terug naar castricum. ook een beetje jammer. ben 4 uur onderweg geweest in totaal met gemistte treinen enzo.
![]() morgen moet ik trouwens werken kom ik om 7 uur thuis moet ik nog eten en naar amsterdam :\
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vond het concert wel ok, vooral erg warm. hij speelde weinig nummers die ik ken terwijl ik zijn laatste 2 albums toch redelijk vaak luister. superjammer dat ze niet the calendar hung itself speelden ![]() ook stom dat hij maar 1.55 cm lang was ofzo ![]()
|
ZO GOED
![]() ![]() Ik had hem vorig jaar al in nighttown rotterdam gezien, dat was echt...niet zo goed. Iedereen was totaal ongeďnteresseerd daar en het was ook heel kort toen. Maar dit concert was echt zo goed....wel een beetje..spugerig (als in..recht in ons gezicht aangezien we recht voor hem stonden..) Na het concert zijn we nog even blijven hangen en kwam Conor ineens langslopen.. ![]() en zijn we bier gaan drinken op het artiestenterrein van paradiso (dat trouwens nu echt een wrak is door al die verbouwingen ![]() Hij was alleen nogal..uhmm..dronken? en slaperig, maar wel superaardig (en schattig ![]() ![]() Al met al echt een supergaaf concert en echt heel cool om nog met hem te kunnen praten achteraf.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het was echt geweldig. goed geluid, "free winona" tshirt, lover i dont have to love, de drummer van the faint, free beer, americans in amsterdam. verlegen conor. maar zo lief. ik heb jellybean gemist want ik zat buiten, maar het klonk toch niet zo boeiend. op een bankstel hangen is veel leuker, vooral buiten.
(sorry aan alle mensen aan wie ik heb gevraagd of ze toevallig yoeri waren. ik heb hem niet gevonden.)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
bright eyes @ melkweg RockaholiC | 95 | 16-07-2007 13:55 | |
Muziek |
The Mars Volta in Paradiso IEMOW-KOR | 154 | 14-03-2005 18:57 | |
Muziek |
Vetste shows van t afgelopen jaar.... DeadNation | 72 | 21-12-2003 15:01 | |
Muziek |
wat is de laatste show waar je heen bent geweest? Shah of Blah | 216 | 14-10-2003 22:51 | |
Muziek |
Bright Eyes setlist + livestream? BillyFish | 4 | 10-08-2003 22:19 | |
Muziek |
Bright eyes op TV IEMOW-KOR | 17 | 05-12-2002 11:37 |