![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het vooral aan de positie ligt..
De eerste keer deed helemaal geen pijn (amazone) terwijl de 2e keer (missionaris) toch wat minder leuk was.. Voor de rest moet je er écht klaar voor zijn. Niet omdat hij het wil, of omdat al je vriendinnen het al gedaan hebben, of omdat het hoort, of omdat het tijd wordt.. Jezelf niet laten opfokken door andere vriendinnen die zeiden dat het vreselijk veel pijn deed en dat ze bloedden als een rund. Dan ben je al angstig voor het begint, je spant je spieren aan en dan heb jij ook immens veel pijn. Niet met de eerste de beste het bed induiken. Scheelt je achteraf ook een hoop spijt. (ik ben blij dat ik gewacht heb ![]() |
![]() |
|
![]() |
het deed de 1ste keer bij mij heel pijn...waarom dat weet ik eigelijk niet...ja ik denk wel zenuwen...ik wou het wel maar ja...
ik bloeden 3 dagen nog na...dat was zeer minder... hij was wel heel lief voor me...echt...en ik was nat genoeg... maar toch zeer zal het altijd wel doen bij de 1e meer dan bij de andere...ik was wel rijp genoeg trouwens ![]() succes voor de mensen waar de 1ste keer snel gaat komen ofzow maar denk wel goed na voordat je het doet! |
![]() |
|
14?!
![]() ![]() sorry maar dat klinkt niet echt gezond ik was 16 en het maakt niet uit hoe nat je bent, die spanning van 'de eerste keer' heb je altijd wel. je kunt wel zeggen: ja je moet je ontspannen, maar geloof me; als het je eerste keer is dan gaat dat lastig (en bij de tweede keer ook, je moet er immers aan wennen ![]() ik zou daarom ook alleen seks hebben met iemand die je VOLLEDIG vertrouwd. suc6 |
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste keer dat we 't probeerden verging ik een halve seconde lang van de pijn. Meteen gestopt, verder gegaan met voorspel. Na een half uurtje nog eens geprobeerd, en toen deed het nauwelijks pijn, ik vond het vooral fijn. Ik denk dat ik dat eerste probeersel te gespannen was, en dat de houding verkeerd was, en dat we niet voorzichtig genoeg deden... waarvan daarna geen sprake meer was.
Verders: Ik was toen 3,5 jaar ongesteld, 16 jaar oud (en al vrij dicht bij de 17), toenmalige vriend was matig geschapen, ik was niet bang en niet droog en wou het erg graag. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste keer had ik echt nergens last van, ja, het deed een beetje pijn, maar dat hoort erbij, vond ik..
Maar de keren erna lukte het gewoon niet! Ik was gewoon te gespannen en waarschijnlijk ook niet nat genoeg..Maar ja, het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar het is niet leuk! Oja, misschien dat het de eerste keer wel lukte, omdat het spontaan ging...Het was echt zo van: Ow, we hebben sex...Ik had dus geen tijd om me gespannen te voelen, of om me zorgen te maken |
![]() |
|
ik heb maar heeel eventjes pijn gehad. ja, het rekte wat, en het was inderdaad groter en dikker dan een vinger, daarom. maar dat was voorbij voor ik het merkte.
- ik was helemaal niet gespannen. (echt niet..) - het was, denk ik nu (want dat kan veranderen, maar op het moment en nu voelde dat zo) met de juiste persoon. - ik heb me erg goed "ingelezen" op dit forum (bedankt daarvoor ![]() - er kon niemand de kamer binnenkomen, - we hadden alle tijd - en een lang en goed voorspel natuurlijk. - en ik zat boven. (dan kun je iig de bewegingen controleren, en dat is wel zo prettig.) ik had er zelf btw nog nooit meer dan één vinger ingekregen, en tampons deden ook pijn. (raar vind ik dat, dat zon groot "ding" er dan opeens wel ingaat, maar oke. ) Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 21:09. |
![]() |
||
Citaat:
n3uk hier: ik was toen 14, bijna 15. Het was mijn eigen keuze en ik vertrouwde de persoon waar ik het mee deed volledig. Ik heb er nooit spijt van gehad en ik heb ook niet gebloed oid. Je mag er van vinden wat je wilt, het was mijn eigen keuze en ik ben er niet trots op maar ik heb er ook geen spijt van. ![]()
|
![]() |
Ik moet zeggen bij mij deed het ook geen pijn, maarja komt omdat ik een man ben. Er is nooit iets in mij gestopt.....tenminste afgezonderd van die dildo,kaars,cola fles en zaklantaarn......
![]() Nu ff serieus......ik kan begrijpen dat het pijn doet, maar dat is gewoon verschillend per meisje natuurlijk. En de oorzaak ervan.....tja nogal logish.....het "openingetje" is niet echt gewend dat er iets in gaat........ |
![]() |
|
Ik had alles mee wat je mee moet hebben: lieve vriend, goed opgewonden, enorm vochtig
![]() Al de factoren met positieve invloed die hier door anderen worden aangehaald, waren bij mij aanwezig maar hebben er dus niet toe geleid dat ik minder pijn had. Pas na enkele keren vrijen is het pijnvrij geworden. Als ik 't kon overdoen, scheurde ik zelf mijn maagdenvlies op voorhand, zodat ik meer kon genieten van de eerste keer! |
![]() |
|
Verwijderd
|
het deed heel even pijn.
kwam denk ik omdat ik heel erg gespannen was.. eerst lag ik onder en toen probeerde hij t en nog een keer en dat deed pijn.. dus toen ben ik boven gegaan en toen kon ik t meer zelf bepalen en deed t klein beetje pijn. weet niet of hij groot geschapen was. veel heb ik er niet gezien en heb er ook niet naar durven kijken *vond t best wel eng eigenlijk*.... was ook niet heel nat.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en het ontspannen zijn is toch wel een van de belangrijkste dingen
|
Ik denk dat bij t ene meisje het maagdanvlies veel sterker is dan bij het andere... Ik kan me niet herinneren of ik bloedde of niet de eerste keer trouwens. Het maagdenvlies kan al scheuren door tampongebruik en ik durfde die nooit te gebruiken tot een jaartje terug, toen ik al lang en breed ontmaagd was. Misschien komt het daardoor? Meisjes die al vroeg tampons gebruiken kunnen minder last hebben van ontmaagding denkik...
|
![]() |
Ik had helemaal geen pijn de eerste keer en ook later niet. Tenzij af en toe als hij er net inzit, kan het wel wat pijn doen, net als het soms pijn doet als er vingers ingaan.
Ik had mijn maandstonden sedert 5-6 jaar voordien en we waren ook al een jaar uitgebreid bezig met hand- en mondwerk. Ook voor de eerste keer was er uitgebreid voorspel en was ik helemaal ontspannen. Ik voel wel heel weinig tijdens de geslachtsdaad op zich (hoe noem je dat nou?), en dat verbetert ook niet echt met andere houdingen. Soms voel ik zelfs niet of hij er wel of niet inzit. Dus het blijft wel elk om beurt klaarkomen zoals het vroeger was.
|
heel simpel: voor de ingang van mijn vagina zat een vernauwing veroorzaakt door een ' ringvormig vlies' dit is dus ook driedubbel ingescheurd bij mijn ontmaagding en ik bloedde hevig ( in de islamitische cultuur was ik een voorbeeldige maagd geweest)
nu zitten er nog steeds ' overblijfselen' van mijn maagdenvlies....
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kan me haast niet voorstellen dat het helpt maargoed, ze heeft haar eerste keer nog niet gehad want de jongen waarmee ze wilde kwam er gewoon niet doorheen (was ook nog maagd dus zal wel een flink gestuntel geweest zijn)
|
Verwijderd
|
Hele lieve (overbezorgde) vriend, opgewonden/nat etc. was er klaar voor, niet gespannen en zeker niet bang.
Geen spijt van, hij schrok zich te pleures omdat ik zo bloedde (ha dhij wel verwacht maar toen hij ineens felrood bloed zag schrok hij wel ff. Euhm, ja tering het deed pijn, en nog steeds. De tweede keer merkte ik dat ik me aanspande en daarna ging het iets beter maar jah, ik vrees dat het nog even oprekken moet. ![]() BEn al bijna 6 jaar ongesteld, groei al ruim een jaar niet echt meer... gebruik al erg lang tampons (maar alleen de mini's want meer heb ik niet nodig, en groter gaat pijn doen) en mijn vriend was niet de geschikste maat om mee te beginnen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk is deze opmerking dus alleen van toepassing op meiden die echt blijvend bloeden en pijn blijven hebben.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
HELP Huisarts doet niks Sjembekshine | 23 | 17-10-2011 10:01 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft er ook chronische ziekte? Catootjuh | 108 | 27-06-2003 11:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |