![]() |
|
Verwijderd
|
mijn haar heb k van mijn vader, ze zeggen dat ik op mijn moeder lijk, ben net zo'n schreeuwerd als mijn vader, op zich ben ik ook wel rustig net als mijn moeder op sommige momenten, ogen geen idee.., ben best klein (1.68m) net als mijn moeder (1.60m ofzo), gelukkig was mijn vader lang, uuuhhh wat nog meer.. geen idee
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Migraine( van mams
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kan nog wel ff doorgaan... |
![]() |
|
aanleg voor exacte vakken van m'n pa, bruin haar en blauwe ogen van m'n ma. Verder zitten creatieve vaardigheden als tekenen en schrijven in beide famillies (waar ik best blij mee ben). Op zich heb ik het niet slecht getroffen
![]()
|
kheb lenzen, door mn vader
![]() en mijn moeder is half indisch (indische oma/nl opa) en ik hoor steeds dat ik indische kenmerken in mn gezicht heb ofzo...zoals mn wenkbrauwen...en mijn boven lip heeft op het puntje een soort rond tuitje...pfff wat zeg ik nou....ach ja, dan kan je goed tuiten ![]()
|
![]() |
Mijn (kroes) haar heb ik van mijn moeder geerfd, maar dan erger.
mijn oorproblemen komen van mijn vader. mijn minder asertieve kant komt van mijn moeder. mijn analitische kant komt van mijn vader. mijn zwakke polsen komen van mijn moeder mijn lengte komt ergens van mijn vaders kant. mijn sterke bouw en zware botten komen via mijn moeder uit zweden (alle vier van mijn over-grootouders aan die kant zijn vanuit zweden naar de VS geemigreerd). mijn sadisme is puur aangeleerd ![]() ![]() |
![]() |
|
Figuur (vooral borstgrootte en beenlengte) van mn moeders familie
krullen van mn vader continu hoofdpijn van mn moeder en gelukkig heeft mijn oma van mn moeders kant de erfelijke borstkanker in haar familie NIET, dus mijn moeder, tante ik en mn zusje ook niet.. ![]()
|
slechte gezondheid (hart, vermoeidheid en al die shit): uhmm....van mezelf gwoon!
buiten ziektes om: ogen: van mij pappie (zijn big blue eyes hoor...let niet op m'n nickname...maar kmoest iets...en een beetje m'n id duister houden he!!) neus: van m'n moeder haren: van m'n moeder lichaamsbouw: moeders hersens: van m'n vader....lucky me!! handen: m'n vader voeten: m'n moeder lenigheid: van geen van beide...mee geboren uitstraling: m'n mams creativiteit: daddy winkeltik: m'n moeder tanden: moeders....een beugel doet wonderen...dus nu lijken ze er nie meer op! verders weet ik zow nix!
|
Verwijderd
|
het figuur van m'n moeder.. ben ik wel blij me
krullend haar van allebei.. ook wel okee rode neus als het koud is van m'n moeder neit oke m'n 4e teen is krom van m'n moeder.. niet zo leuk witheid van m'n moeder( is ze nu neit meer trouwens) ook nie zo fijn blond van m'n vader ... is wel oke ik ga LATER spataderen krijgen (k heb er al 2) van m'n vader... is stom het uitgaan wel es te veel drinken enz. van allebei.. ook neit ontevreden mee ![]() verder weet ik nu niets |
![]() |
|
![]() |
Naja, in principe heb je ALLES wel van iemand geerft he
![]() Oah alleen een paar kleine dingetjes waar ik me ontzettend aan erger, stelt nix voor ... dikke bovenbenen van mam en oma, nierafwijking van mam en oma, de lengte van mijn mam (ik ben te klein) ... en voor de rest, ogen van mam, haar van vader
|
Verwijderd
|
Mn pa en ma hebben allebei universiteit gedaan dus ik heb opzich wel wat breincelletjes geërfd (ofzo het is vroeg
![]() ![]() Mijn vader heeft hele mooie ogen en schijn ik ook te hebben ![]() ![]() Mijn grote voeten (48 ![]() Ja mijn lenghte (rond 1.95) ook niet echt, ik heb niet echt lange ouders. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|