Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik enorm zat ben stap ik zo op de fiets, als ik stoned ben ook. Dat is mijn eigen verantwoordelijkheid. Je hebt als fietser niet echt een grote kans dat je iemand doodrijdt als je een verkeersfout maakt, je verwondt hooguit jezelf.
Auto- of brommerrijden onder invloed van drugs vind ik niet goed te praten. Daarbij maakt het niet uit dat het besturen van een motorrijtuig terwijl je stoned bent niet verboden is. Als je knetterstoned bent kun je echt niet meer zo snel reageren als wanneer je nuchter bent. Als je met alcohol op of stoned in de auto stapt, ben je gewoon een ontzettend grote klootzak, verdien je het om strafrechtelijk vervolgd te worden en een enorme schadevergoedingsvordering aan je broek te krijgen van degene die je aanrijdt. |
![]() |
|
![]() |
Ik stap gewoon op de brommer hoor als ik geblowt heb. Nog nooit ongelukken gemaakt *klopt af*. Wanneer je veel blowt wen je er wel aan om stoned te rijden. En ik ben meestal goed geconcentreerd wanneer ik stoned rij. Let dan o.a. veel beter op wegen van rechts, waar ik normaal gewoon wel eens volgas wil doorrijden.
Over paar maandjes autorijbewijs, moet denk ik ook wel lukken om stoned auto te kunnen rijden ![]()
|
ik rij alleen met de fiets of het grasmachien...brommer hebik nog nie...alsik zat ben ga ik te voet of met de fiets...wel fijn,overtlaatst wasik met iemand meegereden en opeens stopt die en roept pasop ze schiete op ons!!!!neenee eva ge hebt platte band
![]()
||
Citaat:
En ik ga ook altijd met de fiets ![]() Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 12:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zijn ook mensen die wél emoties hebben; die mensen zit het wél dwars als ze een fietser halfdood rijden, ook al konden ze er niets aan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ghehe... ik zei niet dat ik dat wél doe
![]() Als ik een paar (...) biertjes op heb fiets ik ook gewoon naar huis, dus ik loop dat risico net zo goed. Ik wilde alleen maar zeggen dat als er iets gebeurt, de gevolgen voor anderen meestal niet alleen bij het financiële blijven, maar zo te zien zijn we het daar toch over eens ![]() (Valt met dat risico volgens mij best wel mee... het kan aan mij liggen, maar als ik 's nachts onderweg naar huis drie auto's tegenkom dan is het veel.)
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik was ook eens dronken...het bleef nie bij 1 keer maar ik was dus eens dronken en toen gingen wij op de fiets naar huis en waren met 20 man de sloot in gerede en wij fietsen bijna het hele stuk langs een sloot dus dachten wij gaan we op de weg fietsen reden we daar met z`n 20en dronken op de fiets op de openbare weg
![]() ![]() ![]()
|
ik vind dat er een heel duidelijk onderscheid gemaakt kan worden tussen auto/scooter/brommer rijden onder invloed enop je fietsje rijden onder invloed... wat zijn de kansen dat je met je fietsje om 4/5/6 (al dan niet later) iemand doodrijdt
![]() Wanneer je echter onder invloed 8er het stuur gaat zitten vind ik het een heel ander verhaal, en dan praat ik niet eens over de financiele gevolgen... Wat als je iemand aanrijd, dan blijf je toch cker voor de rest van je leven met de vraag zitten, wat als ik niet die paar glaasjes op had gehad, had ik hem/haar dan wel op tijd gezien?was ik dan wel op tijd geremd? En dan maakt het echt niets uit of het wel of niet de schuld van de alcohol was, ook al had je maar 1 glaasje op, het lijkt me redelijk normaal dat die vragen dan voor de rest van je leven in je hoofd blijven rondspoken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pedo's de politiek in EvilConduct | 500 | 18-07-2006 00:14 | |
Drugs & Alcohol |
Rijden onder invloed Verwijderd | 57 | 10-02-2005 13:45 | |
Lifestyle |