Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2003, 14:47
masterlijk
masterlijk is offline
Seedorf
Oud 21-06-2003, 15:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
M@niac schreef op 21-06-2003 @ 11:53:
- Eric vd Leur

+ de voltallige selectie van R*d* Jc
MVV-supporter of Fortuna-supporter?

Ik zelf MVV-supporter...
Oud 21-06-2003, 15:13
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
M@niac schreef op 21-06-2003 @ 11:53:
- Eric vd Leur

+ de voltallige selectie van R*d* Jc
Whaha - sterk argument grijze muis. Ga maar lekker spelen met jullie Belgische & Maastrichtse vriendjes..
Oud 21-06-2003, 15:54
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
masterlijk schreef op 21-06-2003 @ 15:47:
Seedorf
3x CL en overal waar hij speelt erg gewaardeerd. Ophouden met zeiken hier. Hij is goed en als ze hem in het NL 11tal belangrijk maken winnen ze weer eens.
Oud 21-06-2003, 16:17
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De brazzen sergio en christiano Van Galen(kankerlijer!)

Figo wat een enorme achterbakse matennaaier is dat zeg!
Oud 21-06-2003, 17:51
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
De kritiek op Stijn Vreven vind ik ook onterecht,hij is hard,maar zeker niet achterbaks en gaat er altijd voor.

wel irritant zijn:

Mark Van Bommel(psv):veel uitdelen maar weinig kunnen incaseren,loopt constant te zeuren om kaarten voor de tegenstander.

Rivaldo:tja dat incident tegen de turken op het WK vergeet ik nooit meer,die man had niet meer mogen voetballen in dat toernooi,bah wat onsportief zeg.

Jelle van Damme(ajax):erg onsportief om een eerdere verklaring te veranderen

Wesley Sneyder(ajax):wat een irritant arrogant kut kereltje is dat zeg

Theo Janssen(vitesse):mislukte arrogante dikke arnepper,denkt dat hij het al gemaakt heeft nu zit hij weer lekker op de bank

Figo:tja dat is een jankerd zeg,vreselijk wat een matennaaier zeg

vroeger die duitsers,matthaus,effenberg,sammer brrr wat een enge lui waren dat zeg,veel mensen hebben ook wat tegen Kahn maar die vind ik weer minder irritant

seedorf:laat hem asjeblieft oprotten uit oranje,weg met die nepvoetballer
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 20:28
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 21-06-2003 @ 18:51:

vroeger die duitsers,matthaus,effenberg,sammer brrr wat een enge lui waren dat zeg,veel mensen hebben ook wat tegen Kahn maar die vind ik weer minder irritant

Effenberg vind ik een fantastische voetballer, heerlijk zo irritant. hij was de enige die al zijn tegenstanders kon irriteren en daardoor uit de wedstrijd kon halen. fantastisch wat een voetballer, on-duitse techniek.
ik begrijp dat bijna niemand hem mag, maar 'die effe' is voor mij een van de grootste voetballers van europa in de jaren negentig op zijn positie. samen met Hagi en Stoichkov.
Oud 21-06-2003, 21:22
houn
houn is offline
Gothic queen...

over een paar dingen ben ik het niet met je eens, en over een paar dingen wel:

Van bommel: ben ik mee eens, hij schopt menigeen neer maar jankt al als ie zelf even wordt aangeraakt..

Rivaldo: het was inderdaad een onsportieve actie maar om nou te zeggen dat ie nooit meer mag voetballen...

Jelle van Damme: Het was natuurlijk niet zijn beslissing om die verklaring te veranderen, dit gebeurde omdat hij onder druk werd gezet door Ajax zelf.

Wesley Sneijder: volgens mij zit er een licht anti-ajax geurtje aan jouw mening.. maar arrogant is hij zeker niet.

Theo Janssen: heb ik geen mening over

Figo: inderdaad een janker, ook prachtig dat hij die penalty tegen juve mistte

de duitsers: ben ik het ook mee eens.. vooral in de jaren tachtig waren er vreslijk irritante spelers zoals Andreas Moller en Lothar Mattheus

Clarence Seedorf: ben ik het totaal niet mee eens.. als je kijkt naar de laatste wedstrijden van het Nederlands elftal was vaak 1 van de besten.. en ook bij AC Milan heeft ie een aardig aandeeltje gehad in de CL winst... die hij overigens al voor de 3e keer won.. en oke, hij doet soms net alsof ie JEZUS is, maar daar moet je dan maar over kunnen..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 00:04
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Rivaldo mag van mijn heus wel voetballen,alleen voor dat WK had hij geschorst moeten worden dat bedoel ik
En ik geef inderdaad toe dat ik anti ajax ben
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 00:38
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 21-06-2003 @ 21:28:
Effenberg vind ik een fantastische voetballer, heerlijk zo irritant. hij was de enige die al zijn tegenstanders kon irriteren en daardoor uit de wedstrijd kon halen. fantastisch wat een voetballer, on-duitse techniek.
ik begrijp dat bijna niemand hem mag, maar 'die effe' is voor mij een van de grootste voetballers van europa in de jaren negentig op zijn positie. samen met Hagi en Stoichkov.
Juist ! Vooral GHEORGHE HAGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:19
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Rivaldo ook nog ja wat een smerige kwal is dat zeg die moet een donkerrode kaart voor de rest van zijn leven krijgen
Oud 22-06-2003, 11:49
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Rivaldo heeft dit jaar toch niet zo veel gespeeld, dat is zijn straf(God straft meteen )
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:07
Verwijderd
offtopic: eej zlatani9 ofzo.. wel een leuke avater van storm over europe hoor
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:59
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
vijf schreef op 22-06-2003 @ 13:07:
offtopic: eej zlatani9 ofzo.. wel een leuke avater van storm over europe hoor
Vet Cool!!
Oud 22-06-2003, 13:28
Verwijderd
[QUOTE]Toeter! schreef op 20-06-2003 @ 19:58:
[B]
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-06-2003 @ 11:50:

-- nog een oudje: Henk Fräser

De enige speler die kon koppen met zn noppen idd

- John de Wolf, die zn teamgenoten oplichtte tijdens t kaarten
dat waren mooie tijden
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 17:20
the Phitt
the Phitt is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 19-06-2003 @ 19:55:
Welke voetballer is zo irritant dat ze hem zo hard moeten schoppen dat hij nooit meer kan voetballen?
Mijn keuzes :
Mark van Bommel
Winston Bogarde
Clarence Seedorf
Nikos Machlas
Jou nominatie voor Winston is onterecht kansloos.
Bogarde was 1 van de beste verdedigers die we in het nederlands elftal hebben gehad. De WK98 wonnen we mede dankzij zijn beenbreuk niet.
Oud 22-06-2003, 17:31
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
the Phitt schreef op 22-06-2003 @ 18:20:
Jou nominatie voor Winston is onterecht kansloos.
Bogarde was 1 van de beste verdedigers die we in het nederlands elftal hebben gehad. De WK98 wonnen we mede dankzij zijn beenbreuk niet.
onzin, want hij was wisselspeler achter arthur numan die rood kreeg tegen argentinie.. daarom zou bogarde voor hem invallen tijdens brazilie-nederland die brak echter zijn been en dus moest philip cocu de honeurs waarnemen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 17:53
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Teunster schreef op 22-06-2003 @ 18:31:
onzin, want hij was wisselspeler achter arthur numan die rood kreeg tegen argentinie.. daarom zou bogarde voor hem invallen tijdens brazilie-nederland die brak echter zijn been en dus moest philip cocu de honeurs waarnemen
Idd, hier sluit ik me bij aan.

Numan was beter dan Bogarde !
Oud 22-06-2003, 18:18
Bobby James
Bobby James is offline
hij was inderdaad beter, veel zekerder en betrouwbaar
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 12:38
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Ik vind Bogarde beter vanwege zijn onverzettelijkheid en zijn uitstraling. Als rechtsbuiten scheit je zeven kleuren stront als je weet dat je tegen hem moet spelen.

Numan zal technisch/tactisch wel beter zijn maar is minder intimiderend.
Oud 24-06-2003, 13:04
houn
houn is offline
dan kan je beter Mike Tyson opstellen, die is pas intimiderend
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:09
AGH
AGH is offline
Lim-Duan????!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:12
De Skaaf
De Skaaf is offline
ik vind de naam lim-duan alleen al meer op damesdeodorant lijken dan dattie voetballer lijkt.
over echte minne hounen gesproken...........
Oud 25-06-2003, 00:46
Verwijderd
Kezman
van Bommel
Rivaldo
Zlatan

zoiets
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 01:01
Verwijderd
Citaat:
T-ijsje? schreef op 24-06-2003 @ 13:38:
Ik vind Bogarde beter vanwege zijn onverzettelijkheid en zijn uitstraling. Als rechtsbuiten scheit je zeven kleuren stront als je weet dat je tegen hem moet spelen.

Numan zal technisch/tactisch wel beter zijn maar is minder intimiderend.
over onverzettelijke spelers gebroken (als je doelt op doorzettingsvermogen)

Paul Bosvelt

verder @ iederen die Seedorf haat.

Ga jullie alsjeblieft diep schamen,
hij is een geweldige voetballer met een goede techniek goed inzicht en een prachtig schot.
Volgens mij zijn degene die Seedorf haten van die kansloze kneusjes die alleen maar naar zijn gemistte strafschoppen.
ALSJEBLIEFT zeg, hij verdient alle respect dat hij in het Nederlands Elftal na z'n eerste gemiste penalty (ergens in '96 geloof ik) de enige was die nog een penalty durfde te nemen (die hij tevergeefs mistte)
Alle respect voor Seedorf

@ Figo-haters:
Ik kan er wel in komen dat jullie zijn schwalbes en om kaart zeik acties niet waarderen. Maar voor de rest is het een geweldige voetballer. Balvast geweldig schot, en een nog geweldiger voorbeeld voor een team.

@ vijf:
Waarom haat je van Persie
Enige reden die ik kan verzinnen is dat hij een straatvoetballertjes uitstraling heeft, en dat vind ik alleen maar koel

@ Vreven-haters:
Vind ik ook onterecht.
Zoals al gezegd is, hij gaat elke wedstrijd voor de winst, en dat hij het publiek stimuleert / provoceert, laat alleen maar zien dat het publiek er niet voor niks zit. Laat zien dat ze echt WEL steun aan de spelers bieden.

Cantona:
Ja hij is over de scheef gegaan met het supporter trappen.
Maar hij was vroeger altijd een idool van me, hij speelde altijd zo goed, had altijd zulke mooie doelpunten.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:48
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Stig Tofting
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:58
AGH
AGH is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 24-06-2003 @ 18:12:
ik vind de naam lim-duan alleen al meer op damesdeodorant lijken dan dattie voetballer lijkt.
over echte minne hounen gesproken...........
En hij kan vliegen als een gek!
Om nog maar een voetbalcliché uit de doeken te doen: 'Scheids heeft altijd gelijk!'

Toch...
Sla-Vink!??
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 23:05
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Heel objectief : Peter van Vossen (echt niet alleen omdat hij ooit bij Feyenoord heeft gespeeld, want dat heeft Koeman ook en die is ) MAAR:

omdat hij
1. denkt dat hij heel wat is, maar niet boven de doorsnee Ere-divisievoetballer van Nederland uitkomt
2. het publiek altijd zo ophitst
3. al 2x halverwege het seizoen bij een club is vertrokken (Feijenoord & De Graafschap) nadat zijn contract niet verlengd werd (waardoor nu geen enkele club hem nog wil hebben )
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 23:07
Verwijderd
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 25-06-2003 @ 17:48:
Stig Tofting
Stig Tofting bajesklant
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 26-06-2003 @ 00:05:
Heel objectief : Peter van Vossen (echt niet alleen omdat hij ooit bij Feyenoord heeft gespeeld, want dat heeft Koeman ook en die is ) MAAR:

omdat hij
1. denkt dat hij heel wat is, maar niet boven de doorsnee Ere-divisievoetballer van Nederland uitkomt
2. het publiek altijd zo ophitst
3. al 2x halverwege het seizoen bij een club is vertrokken (Feijenoord & De Graafschap) nadat zijn contract niet verlengd werd (waardoor nu geen enkele club hem nog wil hebben )
1. Hij is absoluut wel meer dan de doorsnee Ere-divisievoetballer
Zijn balvastheid en z'n passing zijn geweldig
2. Dat vind ik alleen maar positief in een speler. Het is ook een sport voor het publiek of niet dan?
3. True
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:10
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Bazz schreef op 25-06-2003 @ 02:01:

Ga jullie alsjeblieft diep schamen,
hij is een geweldige voetballer met een goede techniek goed inzicht en een prachtig schot.
Volgens mij zijn degene die Seedorf haten van die kansloze kneusjes die alleen maar naar zijn gemistte strafschoppen.
ALSJEBLIEFT zeg, hij verdient alle respect dat hij in het Nederlands Elftal na z'n eerste gemiste penalty (ergens in '96 geloof ik) de enige was die nog een penalty durfde te nemen (die hij tevergeefs mistte)
Alle respect voor Seedorf
Oh dus jij was die ene persoon die boven de fluitconcerten probeerde uit te klappen vorig jaar tegen Inter?

Respect voor Seedorf zal ik nooit kunnen opbrengen vermoed ik, hoe goed hij ook zal spelen, hoeveel penalties hij ooit nog zal maken. Overigens heeft mijn hekel richting Seedorf niks te maken met zijn prestaties in Oranje of op wel EK of WK dan ook.

Hetzelfde geldt voor Kluivert, en ook Richard Witschge had wat mij betreft nooit lopend de dug-out bereikt. Louis van Gaal mag ook aan het lijstje worden toegevoegd, hoewel dat geen voetballer is. Trouwens Van der Vaart is ook goed bezig om zich aan de lijst toe te voegen.

Ik heb trouwens wel aan meer dingen een hekel, zo win ik liever met 8-3 dan met 8-2!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:19
De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 26-06-2003 @ 12:10:
Oh dus jij was die ene persoon die boven de fluitconcerten probeerde uit te klappen vorig jaar tegen Inter?

Respect voor Seedorf zal ik nooit kunnen opbrengen vermoed ik, hoe goed hij ook zal spelen, hoeveel penalties hij ooit nog zal maken. Overigens heeft mijn hekel richting Seedorf niks te maken met zijn prestaties in Oranje of op wel EK of WK dan ook.

Hetzelfde geldt voor Kluivert, en ook Richard Witschge had wat mij betreft nooit lopend de dug-out bereikt. Louis van Gaal mag ook aan het lijstje worden toegevoegd, hoewel dat geen voetballer is. Trouwens Van der Vaart is ook goed bezig om zich aan de lijst toe te voegen.

Ik heb trouwens wel aan meer dingen een hekel, zo win ik liever met 8-3 dan met 8-2!
probeer jij je mening eerst maar eens wat te nuanceren jongen.
ipv spelers te beoordelen met een ajax achtergrond kun je ook eens proberen te letten op gedrag/kwaliteiten.
Oud 26-06-2003, 11:40
S.C. Feijenoord
Citaat:
De Skaaf schreef op 26-06-2003 @ 12:19:
ipv spelers te beoordelen met een ajax achtergrond kun je ook eens proberen te letten op gedrag/kwaliteiten.
Waarom mag ik spelers niet beoordelen op hun achtergrond?
Moet ik alleen maar ik mij achterhoofd houden dat ze schitterend combineren met één keer aanraken? Héél leuk hoor, maar niet in mijn eigen stadion!
Of moet ik genieten van een Richard Witschge die 9 of 10 keer hooghoudt tegen mijn eigen club?!
Nee, heel leuk dat ze goed kunnen voetballen maar daar baseer ik mij mening niet op. Ik heb geen hekel aan beperkte voetballers, en ik heb niet automatisch respect voor technisch begaafde voetballers.

Achtergrond speelt voor mij weldegelijk een rol. Spelers die zich te goed vinden voor de hele wereld, een trainer die alleen maar vol lof praat over zijn eigen functioneren, spelers die provocerend juigen voor de vakken de tegenstanders, nee daar kan ik geen enkel respect opbrengen. Erger nog ik krijg een hekel aan zulke spelers.

Geef mij maar de beperkte schopper, dan de arrogante alleskunner.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:56
De Skaaf
De Skaaf is offline
mag ik dan jou mening over Lurling?Van Persie? ook niet de meest aangename voetballers. vrij arrogant zou ik zeggen. daar hoor ik jou niet over.
Oud 26-06-2003, 13:03
Bram
Bram is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 20-06-2003 @ 16:46:
<------

Toevoegingen aan het lijstje :
--Paolo Maldini

hoe kun je nu Maldini haten?? Forza Paolo Il Capitano #1 !!!
Oud 26-06-2003, 13:08
Bram
Bram is offline
Citaat:
Baggio vergeten??
Oud 26-06-2003, 13:24
leon-v
leon-v is offline
sladan...
Oud 26-06-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 26-06-2003 @ 12:10:
Nee
Ik was er niet bij vorig jaar
Pfeiffer en shit
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
De Skaaf schreef op 26-06-2003 @ 12:56:
mag ik dan jou mening over Lurling?Van Persie? ook niet de meest aangename voetballers. vrij arrogant zou ik zeggen. daar hoor ik jou niet over.
Die van mij?
Of die van S.C. Feijenoord?

iig

Ik vind van Persie's arrogantie net tolerant genoeg (behalve dan 2 seizoenen terug, dat was behoorlijk over de scheef) maar zoals hij nu speelt en zich opstelt, vind ik precies tolereerbaar (wtf? ).

Lurling, ag, behoorlijke kaartennaaier, maar hij is geen slechte voetballer of onsportief.
En wanneer iemand slecht speelt (Julio Ricardo Cruz : \ ) of onsportief is (G. De Nooijer)
Dan worden ze bij mij in het haat lijstje thuis
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:48
AGH
AGH is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 25-06-2003 @ 17:48:
Stig Tofting
Ik ga liever met Tofting een avondje stappen dan met Peter Boeve....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:59
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Je krijgt vanzelf een soort hekel aan Zwolle‘
door Gert Kramer

13 JUNI 2003 - DEVENTER - Vanavond speelt GA Eagles het cruciale nacompetitieduel tegen aartsrivaal FC Zwolle. Het zal - na de ‘gestolen‘ Zwolse zege van afgelopen maandag - ongetwijfeld gaan spoken in de Adelaarshorst. Is rancune na het onterechte 2-1 verlies de enige drijfveer voor de Eagles? Of zijn er ook spelers die een hardnekkige ‘Zwolle-haat‘ in zich dragen?

Ja, Dennis Hulshoff haat FC Zwolle. Van kinds af aan. Nee, het is de 33-jarige rechtsback van GA Eagles thuis niet met de paplepel ingegoten. ‘Ik was als kind supporter van Go Ahead. En dan krijg je vanzelf een soort hekel aan Zwolle. Zoiets sluipt er gewoon in.‘ Ooit was hij geschorst voor de uitwedstrijd tegen de gehate provinciegenoot. ‘Ging ik mee met de supportersbus. Boel trammelant in ons vak. Charges van de ME, het ging er flink bij. Ik stond in het midden van het vak. Zover kwam de ME gelukkig niet.‘

Hulshoff liet zijn antipathie tegen FC Zwolle afgelopen maandag de vrije loop. ‘We bedankten eerst de fans van Go Ahead en kwamen daarna langs de hoofdtribune. Heb ik die gasten die daar achter het hek stonden helemaal verrot gescholden. Ik was woest. Marco Holster deed vrolijk mee. Hij stak zelfs z‘n middelvinger nog op. We voelden ons ook zó genaaid...‘

Niels Wellenberg (20) kent naar eigen zeggen geen Zwolle-haat, máár: ‘Het komt wel dicht in de buurt. Als Zwolle verliest, ben ik blij. Ik gun ze niets. Als wij niet promoveren, hoop ik dat Zwolle in elk geval degradeert.‘ Wellenberg groeide op in Raalte, dus pal tussen Deventer en Zwolle in. ‘Ik kende vroeger veel meer mensen bij Zwolle, maar koos voor Go Ahead. Go Ahead is een veel mooiere club qua historie en uitstraling. En er gebeurt altijd wat. Zwolle is een dooie boel.‘

Middenvelder Wellenberg stond als klein knaapje regelmatig met zijn pa in de Adelaarshorst. ‘Achter het doel. Vond ik gaaf. Als C‘tje ging ik bij Go Ahead voetballen, terwijl ik ook naar Zwolle kon. In de jeugd mocht je al niet verliezen van Zwolle. Gebeurde dat wel, dan kreeg je dat te horen ook. Ik heb in de jeugd vaak tegen Lim-Duan gespeeld. Hij liet zich maandag nota bene theatraal vallen, waardoor Zwolle die penalty kreeg... Had-ie ons mooi te pakken. Maar we zijn erop gebrand om dat recht te trekken.‘

De 30-jarige Dick Kooijman kwam in 1999 van Emmen naar GA Eagles. ‘Ik had toen nog niet het besef dat de rivaliteit tussen Zwolle en Go Ahead zó diep zat. De eerste keer dat ik tegen Zwolle speelde, verloren we in de Adelaarshorst met 2-3. Lijkt spannend, maar we werden weggespeeld. Toen merkte ik in het stadion voor het eerst hoe hard een nederlaag tegen Zwolle aankomt in Deventer.‘

Kooijman raakte met het verstrijken der jaren steeds meer gebrand op een zege op de rivaal uit de Overijsselse hoofdstad. ‘Maar dat heeft niet zozeer te maken met haat of zo. Daarvoor moet je bij Dennis Hulshoff zijn. Een echte Go Ahead-jongen, hij heeft veel vrienden onder de supporters. Ik wil gewoon wel eens een keer winnen van Zwolle. Da‘s in de competitie al twaalf jaar lang niet gebeurd. We moeten de fans een keer een mooi cadeau geven in de vorm van een zege. Vrijdag gaat dat gebeuren, denk ik. We winnen met zoveel-nul...‘

Koen Brack is opgevoed met de stelling dat Zwolle de vijand is. De 21-jarige centrumverdediger van GA Eagles: ‘Dat werd er met de paplepel ingegoten. Ik kom uit een echte Go Ahead-familie. M‘n opa stond vroeger voor een duppie op de Leo Halle-tribune en hij nam m‘n pa mee onder z‘n regenjas.‘ Brack zag als jonge supporter talloze beladen derby‘s. ‘Maar ik liet me nooit gaan. Genoot altijd van de sfeer, zonder opgefokt te zijn.‘

Nu, als speler, is dat een tikkeltje anders. ‘Kort voor een wedstrijd tegen Zwolle ben ik meer gespannen dan normaal. Kom ik wat moeizamer op gang, zoals afgelopen maandag. Je voelt dan toch de druk van een heel speciale wedstrijd.‘
Zag dit op een ander forum staan.
Heeft niet echt te maken met gehate voetballers maar vind het wel een grappig stukje om te lezen en dacht dat het wel in deze topic kon.
Oud 26-06-2003, 18:05
AGH
AGH is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 26-06-2003 @ 12:19:
Voetbal draait niet alleen om voetbal.
Voetbal draait om het arrogante Ajax van '96, wat de ommekeer betekende voor het supporteren van het Nederlands elftal in zo'n beetje heel Nederland.
Voetbal draait om Romano Sion die Heering een gebroken been schopt wat ertoe leidde dat het jaar erop de dubbelganger van Sion onder politie begeleiding naar huis moest en Sion wegens veiligheidsoverwegingen gewoon thuis was gebleven.
Voetbal draait om Jeroen Boere die geen ene pepernoot wist te raken maar elke speler die zijn teamgenoot naaide of schopte een gigantische rottrap na kwam geven.
Voetbal draait om die jongen die niet kan voetballen, maar wel knetterhard voor de club werkt.
Om Eijkelkamp die bij de degradatiewedstrijd van GAE tegen PSV een bal voor open doel bewust mist.

Wat kan mij het verekken dat een Marcel Muhlack een groot talent was, als hij alleen rechtsbuiten wil staan i.p.v. rechtsback dan verdient hij het niet om het logo van de club op zijn borst te raken.
Leo van Veen die bij voorbaat zegt: 'Wanneer GAE degradeert wil ik er geen trainer zijn' hoeft van mij ook geen trainer te worden.
Prima dat Wijnands misschien wel een goede verdediger is, maar dan heb ik liever een slechtere verdediger dan een jongen die in hart en nier zwollenaar is en in het uitvak zit als hij niet meespeelt.
Geef mij dan nog maar Hulshof.
Voetballend allang over zijn hoogtepunt heen, het matje is vervangen voor een kale kop en hij is niet meer zo snel als vroeger.
Maar geweldig toch zo'n speler?
Een grote tatoeage van GAE en Deventer op zijn rug, de jongen die bevriend is met jongens van de harde kern, die zelf nog met ons mee liep te vechten in Zwolle toen hij geblesseerd was, die tijdens uitgaan gewoon even een praatje komt maken, een biertje mee drinkt, een jointje op z'n tijd, die na het behalen van de nacompetitie zich snel gaat douchen om het feestje met de supporters te vieren, die niet in de skybox wil zitten maar gewoon over het hek klimt als hij niet in het uitvak mag zitten, die gewoon in de krant zegt dat hij zwolle haat, dat hij de kleedkamer heeft gesloopt en supporters heeft uitgescholden.
Niet correct.
Boeiend.
Voetbal hoeft van mij niet oogstrelend mooi en correct te zijn.
Als er maar passie en gevoel is.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 18:08
AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-06-2003 @ 18:59:
Zag dit op een ander forum staan.
Heeft niet echt te maken met gehate voetballers maar vind het wel een grappig stukje om te lezen en dacht dat het wel in deze topic kon.
Prima timing!
Ik heb het krantenartikel nu even niet bij de hand, maar vergeet ook niet de: 'Als we zwolle kunnen naaien, dan doen we dat zeker!'

Helaas allemaal niet gebaat.
De haat is er nog steeds, alleen speelt zwolle nu eredivisie en mogen wij weer naar almelo.....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 18:09
RayMania
RayMania is offline
- Mark van Bommel
- Theo Lucius
- Jan Vennegoor of Hesselink
- Jens Jeremies
- Stefan Effenberg
- Oliver Kahn
- Rivaldo
- Arnold Bruggink

Seedorf rulez, topspeler maar erg wisselvallig.

Vreven is ook , die gaat er tenminste voor.
Die spirit die hij vertoont mis ik vaak bij andere spelers.
Oud 26-06-2003, 21:00
squat
squat is offline
Citaat:
v/d Vaart - Arrogante kut Amsterdammer.
Ten eerste - geen amsterdammer.
Ten tweede - absoluut niet arrogant.

Zelfde geld voor Sneijder.

Mijn lijst:
Kezman
V. Bommel
Inzaghi
Tomasson
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:34
El Dar
El Dar is offline
1. Rivaldo (onvergetelijke schwalbe)
2. Inzaghi (vleesgeworden schwalbe)
3. Machlas (een vent gaat niet janken op het veld + schwalbe tegen feyenoord
4. Kezman (duimpjes, maar hij gaat vooruit)
5. Vreven (anti voetballer is het, hij kan het een beetje maar hij schopt meer dan dat hij voetbalt )
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 23:27
Joey Tribbiani
Joey Tribbiani is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef op 19-06-2003 @ 22:25:
Die Duitsers he... Jeremies, Effenberg en Mattheus (vroeger)
& kahn, ballack, etc.
Oud 27-06-2003, 00:16
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
*ik wens hem dingen toe die ik hier niet wil plaatsen* Daar wilde ik het bij laten.
Ik spreek niet snel over 'haat' maar bij hem...
Oud 27-06-2003, 00:19
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Bram schreef op 26-06-2003 @ 14:03:
hoe kun je nu Maldini haten??
idd, Maldini is een held.
Oud 27-06-2003, 10:45
S.C. Feijenoord
Citaat:
De Skaaf schreef op 26-06-2003 @ 12:56:
Lurling heeft het in het begin ook niet makkelijk gehad in Rotterdam. En niet geheel onterecht, als Heerenveen op bezoek kwam was Lurling negen van de tien keer het mikpunt (het Kalou-incident).
Maar eerlijk gezegd heb ik Lurling nooit kunnen betrappen op arrogante uitspraken, en al helemaal niet richting mijn club.
Ook Van Persie is teruggefloten op zijn gedrag, en deels ook terecht.
Maar ik neem aan dat ik toch niet hoef uit te leggen dat ik een hekel heb aan spelers die mijn eigen club vernederen. Van Persie en Lurling hebben me club nooit op die manier vernederd, dat geldt wel voor figuren als Van Gaal en Witschge.

Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 10:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten