![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik scheer m'n schaamhaar ook weg, m'n vriend vind dat ook prettiger, en het is moeilijker dan het lijkt hoor! Dus helemaal geen slecht idee om het hem te laten doen..ik zie namelijk nooit wat ik doe, als ik m'n schaamlippen moet scheren.
|
![]() |
Ik haal het eens in de zoveel tijd helemaal weg, en laat het dan weer aangroeien terwijl ik alleen de randjes e.d. bijwerk. T gaat namelijk irriteren als ik alles de hele tijd kaal hou. Dus dan maar het beroemde streepje
![]() Scheren is handig, met een scheermesje, een beetje handigheid en desnoods scheerschuim kom je een heel eind. Epileren is niet aan te raden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste gaat het irriteren, ten tweede kost het me teveel tijd, en ten derde ik vind het niet eens mooi ![]() Nahja bijknippen doe ik ook wel, voor mezelf maar ook voor m'n vriend, want ik kan me voorstellen dat ie al die haren daar niet zo lekker vindt.. Maar kheb hem ook nog nooit horen klagen, dus.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
HAHAHA ik zie NIET in wat daar ranzig aan is???? ut zijn maar haartjes.. ik scheer zijn gezicht ook welleens ![]() maar kheb zelf nog nooit me schaamhaar door iemand anders laten scheren.. beetje eng maby ![]() kheb welleens voor de gein een hap haar uit ZIJN benen geschoren ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neeh Niets voor mij Maar als je daar pleizer an beleeft gewon doen haha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ze hebben op de tellsell zon leuke spray ene.... ff spreye en tis weg... Nou bespreej ik mn vriendin wel vaker, maar deze sprej zou na n paar seconden het haar al 'losgeweekt' hebben.
Dat zou ik evt aanbevelen, maar aangezien ik tellsell niet zou aanbevelen raad ik je toch aan iets dergelijks te kopen of desnoods ergens anders dit zpul vandahn te halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik geloof echt nix van dat middel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik denk dat was of veet een betere oplossing is als een scheermesje...
met een mesje krijg je in het begin zo die ingegroeide haartjes, stoppels en zo meer van die lolletjes... was doet misschien effe pijn, maar is el zeeeer effectief.... veet doet niet pijn, maar je laat soms een beetje staan, en die moet je dan toch uittrekken...dus nog pijn.... niet zo evident dus...vind ik...
||
Citaat:
wat zegtie? WAT zegtie??? ik snap geen hol van het hier neergekalkte...werkelijk niet... Maargoed... zou gewoon z8jus scheren pijnlijk zijn? Ik ga mn vriendinnetje scheren (zis luij ja). En zou een elek of een handscheermes beter zijn? |
![]() |
|
![]() |
Nouw, duur is het in ieder geval niet hoor! Hoezo duur eigenlijk?!
Pijnlijk? Soms wel. Na 3 dagen ben je inderdaad al zo'n 'stoppel doos' en als ik het dan weer bij ga werken kan het soms een beetje pijn doen. Dan gaat het een beetje irriteren, die huid is gewoon zo gevoelig! Maar goed, het interesseert me echt voor geen f**k hoe ik mijn schaamhaar heb! Heb het nu kaal, omdat mijn vriend dat heel mooi vindt. Ik doe dat dus om hem een pleziertje te doen.. Hij vindt dat ik het zelf moet weten, maar aangezien het mij niet boeit hoe ik het heb doe ik wel wat hij mooi vindt.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geschoren of natuurlijk? losingxmind | 116 | 15-04-2014 17:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 13-06-2012 15:49 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 10-06-2012 15:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar vraagje..... x-ViXeN-x | 51 | 24-08-2003 20:29 | |
Seksualiteit |
Another schaamhaar vraagje :) JuztAGiRl | 14 | 05-03-2002 15:41 | |
Seksualiteit |
Vraagje over schaamhaar aan meiden maar ook aan jongens! Dingetje19 | 16 | 13-02-2002 16:43 |