Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehmz, lang gehad, in laagjes, tussenin, heel kort, nog korter, nu een beetje tussenin. Kleuren.. Ehmz.. rood, paars, blauw, groen <-- mislukt
![]() Verder.. hmz, niet echt veel meegedaan, geloof ik.. Ohjawel, hairextensions heb ik ook nog gehad, vorig jaar.. Van echt HEEL kort haar naar heel lang haar, was erg koel.. Verder HOOP ik dit jaar nog dreads te kunnen laten zetten, maar het is telkens te kort, omdat ik nogal moeite heb bij de kapper om NIET te zeggen 'Knip maar kort' ![]() ![]() |
![]() |
|
Kaal, Stekeltjes, Spikes, Hanekam, 5-hanekammen, Lange blonde krullen (toen ik klein was) Hmmm... heb ook nog geverfd haar gehad: (rood, blauw, zwart/wit als combinatie, groen, oranje dat was mislukt namelijk)
|
![]() |
Woooow echt veel variatie hier allemaal!
![]() Heeft iemand weleens van die 'echte' hair extensions gehad? Great Lenghts ofzo heet dat. Dan wordt je haar bijv. verlengd en ziet het er helemaal natuurlijk uit. Ik zou dat dus echt super graag willen maar met mijn haarhoeveelheid wordt dat iets van 500 euro ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Btw great lenghts heeft ook een site! www.greatlengths.com ? |
![]() |
|
Uhm wat heb ik allemaal gehad? Ik had het vroeger bloempot met 'n staartje maar dan praten we ook over groep 1
![]() ![]() Verder vind ik haar gewoon een groot deel van je uiterlijk en ik vind uiterlijk heel belangrijk, kleding, make-up, haar, piercings, alles. Die dingen maken een persoon en die maken de wereld leuk en divers. Ik ben nogal een kijkfreak en ik verzamel dan ook foto's en zo van mensen met leuk haar en kleding en een bijzonder uiterlijk enzo. ![]()
|
Mijn haar was altijd heel blond, ik heb het toen een tijd bruin/zwart gehad, toen ik dat eruit liet bleken werd het niet blond maar oranje. Vond ik eigenlijk ook wel leuk, dus nu henna ik het elke drie weken ofzo
![]() M'n haar is net-over-de schouderlengte en heel erg dik; ik vind het moeilijk om het op te steken omdat het zo zwaar en stijl is. Als ik 'snachts vlechten heb is het iets makkelijker, maar het blijft toch nooit echt zitten. Ik zou willen dat ik kon invlechten, maar dat lukt me niet zelf en ik heb ook niemand in de buurt die het wel kan ![]()
Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 10:52. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik begon met een kaal hoofd, wel een jaar lang ofzo
![]() Daarna kreeg ik kleine blonde krulletjes, die langzamerhand veranderden in een steile modderkleurige haarslierten ![]() Toen was ik 12/13, en begon ik met af en toe verfen, rood enzo. Toen ik 14 was had ik het jongetjeskort, daarna laten groeien en toen had ik een heel leuk kapsel, a-symetrisch, achter korter dan voor en de zijkanten ongelijk. Begin van dit jaar heb ik een hanekam genomen, die af en toe omhoog staat (te lui ![]() Ik wil ook zoiets als dat plattje wat MoD postte, lang haar en de zijkanten gemillimeterd, ik vind dat zo mooi ![]() |
![]() |
|
och, nooit zoveel echt aparts ofzo meegedaan, ik ga er wel een gedeelte van groen kleuren (helemaal mocht nie vamme mams) en vandaag had ik zo'n ketting met van die punten van 3 cm ofzo (van mn big brother gejat) in mn haar gedaan als een soort haarband. Ik werd 'Lady Liberty'genoemd op school haha, zag er welleuk uit al zeg ik het zelf
|
![]() |
zow heey kewle dinge hier allemaal!
Mm ik heb het heel lang gewoon zwart gehad, later met blonde plukke erin. Daarna met rode plukken, en daarna wilde ik het blauw hebben. Daarvoor moest ik het ontkleuren, dus heb ik een dag met blond haar rondgelopen en een dag met oranje haar (dan zou het blauw beter pakke) Daarna dus de achterkant blauw en de voorkant donkerbruin. Inmiddels is de voorkant zwart (zwart vind ik toch mooier ![]() |
![]() |
|
Heel vroeger altijd korte stekeltjes enzo...
Hmm..toen vanaf de ..eh.. 1ste beetje standaard scheiding op m'n kop en dan beetje rand enzo.. te veel gel ![]() TOen keertje die rand kwijtgeraakt..en zwaar lang (voor mijn doen) gehad.. helemaal over mn oren heen.. Toen keer afgeknipt en stekeltjes gehad.. Toen weer laten groeien (tot iets over mn oren).. en weer keer aardig afgeknipt.. Toen weer laten groeien en 2 keer dreadjes gehad.. (en dat was steeds voor maar 2 daagjes ![]() .. toen uit frustratie weer behoorlijk kort gedaan.. en nu heb ik het zitten zoals je kunt zien in het fototopic op muziek ... boel murrays dr in en punterig.. ongelijk geknipt enzo..vinnet zelf wel lollig
|
Vroeger lang kaal geweest
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben nooit zo extreem geweest qua haar. Vroeger had ik altijd een bob-lijn, met schuin een klein invlechtje met een lintje of een staartje of gewoon een speldje. Ik heb altijd al donkerblond haar gehad.
Ik heb het daarna bijna altijd op schouderlengte gehad. Meestal gewoon in een rommelig knotje. Ik heb het al vaak coupe-soleil geverfd, maar dan zo dat je het niet ziet dat het geverfd is. Eén keer wilde ik wat anders en toen heb ik het "warm"bruin laten verven, maar dat werd al snel oranje achtig bruin ![]() Nu is het gewoon in laagjes geknipt tot op mn schouders (net iets erboven) en een klein beetje blond er door heen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
creationistische wetenschapsfilosofie Kapee | 271 | 15-04-2006 12:54 | |
ARTistiek |
Bevrijdingspop Creatie shanna_nl | 0 | 22-03-2006 22:51 | |