Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 21:53
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik ben wel benieuwd wat voor idiote creaties jullie al met jullie haartjes hebben uitgeprobeerd
Dreads, hair extensions, vlechtjes, hanekammen, figuurtjes...? Vind je het leuk veel af te wisselen en waarom? Wat betekent 'haar' voor jou?

Zelf ben ik niet zo extreem. Ik heb wel een keer m'n haar helemaal stekeltjeskort laten knippen terwijl het bijna tot m'n kont was en wat kleurtjes zo nu en dan. Ook laat ik het 1 x in de zoveel tijd invlechten. Nu heb ik kort/half lang haar en draag het meestal in een staartje of gewoon lekker warrig los.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 22:08
Vespasienne
Vespasienne is offline
Ik heb stekels gehad en van die blauwe gedraaide puntjes maar ik liep te ver voor in mijn tijd! jaja, en verder eigenlijk bloempot totdat ik krullen kreeg op m'n 12e en sindsdien heb ik het 'lang'.
Erg, erg origineel!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 22:11
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ewm wat heb ik allemaal gehad

nou ik ben witblond geboren had engelhaar heeeeeeeeel stijl met een knipje in de zijkant en de rest hing langs mijn oog.
later kreeg ik ook nog eens slag erin en was mijn haar tot mijn onderrug..en toen heb ik het rood geverft en kortgeknipt toen was ik denk ik 10, sindsdien heb ik alle kleurtjes gehad die er onderhand zijn, a-symetrische kapsels, hairextensions felrode in zwart haar, vlechtjes, allemaal kleine staartjes rechtop op mijn hoofd kleine palmboompjes, knotjes, haarstukken, en heeeeeeel kort bijna gemillimeterd gehad met de voorkant heel lang hmz voorderest ben ik nog niet verder mijn volgende creatie word wel wat radicaler ik zal ff een plaatje daarvan zoeken

dit is de bedoeling nog steeds..maar het duurd dus zolang omdat het pas mag als ik het huis uit ben het word wel zwart niet paars dit ben ik dus niet he..zou het wel willen

haar vind ik belangrijk en leuk..niet dat ik nog veel heb na al dta verfen maar ik vind het gewoon iets wta je keer op keer gewoon kan veranderen zonder consequenties het groeit wel weer aan en tsja het is gewoon leuk

Laatst gewijzigd op 17-04-2002 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 22:13
Verwijderd
Ik heb er nog nooit echt iets mee gedaan, altijd heel braaf "normaal"

Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 22:15
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
ehmm...

effe kijken

meestal gewoon geverfd, maar eignelijk alleen rood of zwart, of half/half

toen dreads (rooie)

toen kortgeknipt

en nu gewoon zwart en ik ben het weer lang aan het laten groeien en dan verf ik het weer rood en dan neem ik weer dreads
( vicieuze circel )
Oud 17-04-2002, 22:39
independancy wanted
independancy wanted is offline
Hmm... Ik had vroeger meestal heel saai haar: kort enzo... Het is ook nog eventjes schouderlengte geweest... En later is het getransformeerd tot een kammie, wat ik nu nog steeds heb...
Oud 17-04-2002, 22:43
Verwijderd
kheb mn haar paars/rood/oranje gehad (alle kleuren tegelijk dus he)
was wel leuk

heb een a-symmetrische ponny gehad (wow hoe stoer eng ewaarg )

tja verder nie echt boeiende dingen, wilde het donkerblauw (metallic) maar dat kon niet volgens de kinki want ik heb zwart haar enzo en blabla...

nu ist gewoon lang...scheiding in eht midden en klaar..saaaai maja..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 06:49
Roos
Roos is offline
Vroeger was ik een enorme krullebol, die krullen zijn er later (groep 6) uitgegaan, en nu komen ze weer een beetje terug.

Ik heb m'n haar heel lang gehad, maar ook op schouderlengte. Gewoon recht en in laagjes.

Nooit geverfd oid.

Nu is het vrij lang met een slag, en vrij recht geknipt. Van de zomer doe ik het weer wat korter.
Oud 18-04-2002, 06:59
SpiT
SpiT is offline
hm khad eerst altijd gwoon zo'n 'kinderkapsel' ja ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen, heb kort haar net onder men oren gehad.. heel lang haar gehad.. en dat bleef zo door gaan.
toen ik 'zelf mocht' kiezen wa'k wou.. heb ik het kort laten knippen.. eerst niet te kort, toen iets korter en daarna had ik de eerste plukken wat langer en de rest omhoog en zwart geverfd. daarna weer alles even lang, kort duz, en allemaal omhoog, stekels. toen had ik het rood/bruin geverfd. toen weer zwart en nu heb ik het nog steeds zwart maar men haar is wel lang, thangt zegmaar gwoon... ik kan dat niet uitlegge, maar ik ben het aant laten groeien. maar over 2/3 weken ga'k een hanekam nemen.. waarschijnlijk zwart/rood
Oud 18-04-2002, 08:03
Roxy
Roxy is offline
Ik heb altijd maar saai haar eigenlijk, de lengtes veranderen van halverwege mn rug tot mn schouders ongeveer, de kleuren veranderen van wat lichtbruin tot wat roodbruin en nou donkerbruin... de ene keer recht geknipt, rond geknipt of in laagjes geknipt... en een uitschieter toen ik mn haar een half jaar rood/groen had... en nou ga ik het misschien donkerblauw maken...
Oud 18-04-2002, 08:08
Qamra
Qamra is offline
*heeft gister 4 dreads (2 roze, 2 blauwe) in weten te vlechten..

Verder ben ik niet zo creatief met me haar (onhandelbaar haar )
Oud 18-04-2002, 09:45
Verwijderd
eeh veel geverfd, soort van mislukte coupe soleil in de brugklas , 3x hele haar met nepdreads, paarse gloed, regenbooghairextensions, super lang haar en jongenskort (thnx mum >>>groep 5...) en dat wassut..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:46
Li
Li is offline
vroeger had ik blond lang haar met een slag erin, altijd 2 staarten met strikken
Toen werd m'n haar steeds donkerder en kreeg ik krullen (onderhand zijn het pijpenkrullen geworden) en nu draag ik mijn haar in een staart, soms vlechtje, knotje, 2 staartjes of los met een speldje aan de voorkant
Ik heb het trouwens nog nooit geverfd...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:46
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
eeh veel geverfd, soort van mislukte coupe soleil in de brugklas , 3x hele haar met nepdreads, paarse gloed, regenbooghairextensions, super lang haar en jongenskort (thnx mum >>>groep 5...) en dat wassut..
Jij maakt zelf ook hair extensions toch?
En gefeliciteerd trouwens!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:55
Verwijderd
Ehmz, lang gehad, in laagjes, tussenin, heel kort, nog korter, nu een beetje tussenin. Kleuren.. Ehmz.. rood, paars, blauw, groen <-- mislukt , oranje, roze, zwart, bruin, blond, lila..

Verder.. hmz, niet echt veel meegedaan, geloof ik.. Ohjawel, hairextensions heb ik ook nog gehad, vorig jaar.. Van echt HEEL kort haar naar heel lang haar, was erg koel.. Verder HOOP ik dit jaar nog dreads te kunnen laten zetten, maar het is telkens te kort, omdat ik nogal moeite heb bij de kapper om NIET te zeggen 'Knip maar kort'
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:55
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Kaal, Stekeltjes, Spikes, Hanekam, 5-hanekammen, Lange blonde krullen (toen ik klein was) Hmmm... heb ook nog geverfd haar gehad: (rood, blauw, zwart/wit als combinatie, groen, oranje dat was mislukt namelijk)
Oud 18-04-2002, 10:00
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Woooow echt veel variatie hier allemaal!

Heeft iemand weleens van die 'echte' hair extensions gehad? Great Lenghts ofzo heet dat. Dan wordt je haar bijv. verlengd en ziet het er helemaal natuurlijk uit. Ik zou dat dus echt super graag willen maar met mijn haarhoeveelheid wordt dat iets van 500 euro ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:06
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Woooow echt veel variatie hier allemaal!

Heeft iemand weleens van die 'echte' hair extensions gehad? Great Lenghts ofzo heet dat. Dan wordt je haar bijv. verlengd en ziet het er helemaal natuurlijk uit. Ik zou dat dus echt super graag willen maar met mijn haarhoeveelheid wordt dat iets van 500 euro ofzo
ja klopt maar dat is rottig hoor want je hoofdhuid kan niet meer ademen!!! Ook je huid schifers kunnen neit weg en gaat enorm jeuken echt soms...tis dan dat mijn dreads me niet zoveel geld gekost hebben (want je ik maak ze dus zelluf ) dat ik ze er dan uithaal maar voor dat geld zou ik zelf t risico nie nemen!

Btw great lenghts heeft ook een site!

www.greatlengths.com ?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:09
Verwijderd
oh nee toch neit hahahha
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:09
Verwijderd
Trouwens, ik vergeet trouwens de kleurencombinaties. Ik heb 't ook nog rood-zwart, paars-zwart, lila-zwart, roze-zwart, roze-rood, roze-paars-blauw, blauw-zwart.. Hmz.. Ohja, en ik heb ECHTE hairextensions gehad ja.. 'Twas wel duur, maar ik kreeg er geen last van.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:10
Verwijderd
www.greatlengths.nl

over hairextensions dus
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
oh nee toch neit hahahha
Wat een lelijke jurken staan er op die site.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:13
Gwen.
Gwen. is offline
Uhm wat heb ik allemaal gehad? Ik had het vroeger bloempot met 'n staartje maar dan praten we ook over groep 1 . Toen was ik echt superkoel witblond. Later werd het wat donkerder, asblond erg leluk vind ik zelf. Toen heb ik het eerst schouderlang gehad met een pony (gatverdamme) en toen wou ik het langer laten groeien maar dat mocht niet van mijn mamma dus toen liet ik het helemaal superjongetjeskort knippen en ik was toen erg tevreden. Toen heb ik het weer laten groeien, en weer laten afknippen in de tweede ofzo, voor lang en achter korter. Toen heb ik het weer laten groeien (hel hoor), en een keer geblondeerd, en een keer roodblond geverf (wat oranje werd) en weer geblondeerd en weer geblondeerd en het bleef lelijk. Toen heb ik het recentelijk weer af laten knippen, weer voor lange plukken en achter een beetje punky door me kaar enzo en worstel nu met mun uitgroei. Verder heb ik een drie keer vlechten gehad.. een keer roze en blond en zwart.. da was erg leuk.. en een keer groen blond oranje en blauw.. ook leuk.. en de laatste keer een klein stukje vlecht en de rest los (maar da ging dreaden) en dan 3 tinten blond. Dat was echt vollop mooi maar het deed gruwelijk pijn, ik kon d'r niet van slapen en ik werd helemaal gek. Ik weet niet of ik het nog een keer durf te laten doen maar tis wel heel mooi en als de vlechtjes dan wat minder dun zijn ist misschien minder pijnlijk.. Ik wil me haar ook heel graag weer verven maar tis nou in een gruwelijk slechte conditie . En ik haat uitgroei, dat vind ik gruwelijk.

Verder vind ik haar gewoon een groot deel van je uiterlijk en ik vind uiterlijk heel belangrijk, kleding, make-up, haar, piercings, alles. Die dingen maken een persoon en die maken de wereld leuk en divers. Ik ben nogal een kijkfreak en ik verzamel dan ook foto's en zo van mensen met leuk haar en kleding en een bijzonder uiterlijk enzo. .
Oud 18-04-2002, 10:16
Gwen.
Gwen. is offline
Ghehe wat een lange post.. ik heb echt een haarobsessie
Oud 18-04-2002, 10:22
Dark Angel
Dark Angel is offline
Mijn haar was altijd heel blond, ik heb het toen een tijd bruin/zwart gehad, toen ik dat eruit liet bleken werd het niet blond maar oranje. Vond ik eigenlijk ook wel leuk, dus nu henna ik het elke drie weken ofzo

M'n haar is net-over-de schouderlengte en heel erg dik; ik vind het moeilijk om het op te steken omdat het zo zwaar en stijl is. Als ik 'snachts vlechten heb is het iets makkelijker, maar het blijft toch nooit echt zitten. Ik zou willen dat ik kon invlechten, maar dat lukt me niet zelf en ik heb ook niemand in de buurt die het wel kan

Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 10:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 11:07
vixen
vixen is offline
hell, ik ben nogal saai gloof ik.. ik hebbet alleen knalroze en knalrood gehad en verder doe ik dr nooit wat mee... gewoon beetje omhoog dingessen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:18
eztah
eztah is offline
Ik begon met een kaal hoofd, wel een jaar lang ofzo
Daarna kreeg ik kleine blonde krulletjes, die langzamerhand veranderden in een steile modderkleurige haarslierten.
Toen was ik 12/13, en begon ik met af en toe verfen, rood enzo.
Toen ik 14 was had ik het jongetjeskort, daarna laten groeien en toen had ik een heel leuk kapsel, a-symetrisch, achter korter dan voor en de zijkanten ongelijk.
Begin van dit jaar heb ik een hanekam genomen, die af en toe omhoog staat (te lui).
Ik wil ook zoiets als dat plattje wat MoD postte, lang haar en de zijkanten gemillimeterd, ik vind dat zo mooi
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:01
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
* plaatje meisje met paarse vlechtjes en onder kaal*
wauw!! dat is koel!! oow dat vinnik egt kjoetig hihi
Oud 18-04-2002, 15:19
boardbabe
boardbabe is offline
och, nooit zoveel echt aparts ofzo meegedaan, ik ga er wel een gedeelte van groen kleuren (helemaal mocht nie vamme mams) en vandaag had ik zo'n ketting met van die punten van 3 cm ofzo (van mn big brother gejat) in mn haar gedaan als een soort haarband. Ik werd 'Lady Liberty'genoemd op school haha, zag er welleuk uit al zeg ik het zelf
Oud 18-04-2002, 15:21
de
de is offline
altijd een scheiding gehad..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:04
S
S is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:

wauw!! dat is koel!! oow dat vinnik egt kjoetig hihi
Das sick .

Nou ja, ik heb een keer mijn haar Night-Red (nummer 48) gehad. 2 × voor de phun.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:34
Shaal
Shaal is offline
zow heey kewle dinge hier allemaal!
Mm ik heb het heel lang gewoon zwart gehad, later met blonde plukke erin. Daarna met rode plukken, en daarna wilde ik het blauw hebben. Daarvoor moest ik het ontkleuren, dus heb ik een dag met blond haar rondgelopen en een dag met oranje haar (dan zou het blauw beter pakke) Daarna dus de achterkant blauw en de voorkant donkerbruin. Inmiddels is de voorkant zwart (zwart vind ik toch mooier ) en de achterkant nog steeds blauw.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:01
Verwijderd
Ik heb vroeger echt rare dingen met mijn haren uitgespookt ik heb het een keer rose gehad (twee dagen, toen was ik het al zat) en ik heb het zwart gehad...
Tegenwoordig ben ik een beetje saai qua haar...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:25
Undeclinable
Undeclinable is offline
Heel vroeger altijd korte stekeltjes enzo...

Hmm..toen vanaf de ..eh.. 1ste beetje standaard scheiding op m'n kop en dan beetje rand enzo.. te veel gel

TOen keertje die rand kwijtgeraakt..en zwaar lang (voor mijn doen) gehad.. helemaal over mn oren heen..

Toen keer afgeknipt en stekeltjes gehad..
Toen weer laten groeien (tot iets over mn oren).. en weer keer aardig afgeknipt..
Toen weer laten groeien en 2 keer dreadjes gehad..
(en dat was steeds voor maar 2 daagjes ..rothaar)
.. toen uit frustratie weer behoorlijk kort gedaan.. en nu heb ik het zitten zoals je kunt zien in het fototopic op muziek ... boel murrays dr in en punterig.. ongelijk geknipt enzo..vinnet zelf wel lollig
Oud 18-04-2002, 19:34
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Vroeger lang kaal geweest Daarna kreeg ik licht/bruin donkelblond haar. Dat werd weer een jongenskoppie toen ik 6 was. Daarna liet ik het steeds lang groeien en weer kort knippen. Af en toe een beetje geverfd (rood, blond, bruin) Nu is het iets over mn schouders (stijl) Binnekort wil ik dreadz nemun.
Oud 18-04-2002, 20:08
Bienie
Bienie is offline
Ik heb ene redelijk kort kapsel...kan lekker wild dus . Doe ik ook best vaak, lekker ff mijn haar door de war gooien .
Oud 19-04-2002, 08:34
xsten
xsten is offline
Ik ben nooit zo extreem geweest qua haar. Vroeger had ik altijd een bob-lijn, met schuin een klein invlechtje met een lintje of een staartje of gewoon een speldje. Ik heb altijd al donkerblond haar gehad.
Ik heb het daarna bijna altijd op schouderlengte gehad. Meestal gewoon in een rommelig knotje. Ik heb het al vaak coupe-soleil geverfd, maar dan zo dat je het niet ziet dat het geverfd is. Eén keer wilde ik wat anders en toen heb ik het "warm"bruin laten verven, maar dat werd al snel oranje achtig bruin .
Nu is het gewoon in laagjes geknipt tot op mn schouders (net iets erboven) en een klein beetje blond er door heen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 12:29
eztah
eztah is offline
Citaat:
S schreef:

Das sick .

Cultuurbarbaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten