Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk irriteer ik me eraan, maar dat komt door de 'onintelligentie' van het persoon in kwestie, schelden (en dan zeker de hele tijd door, en voor elk woord wat je zegt) spreekt van 'niet weten wat je moet zeggen'. Dus ik irriteer me wel aan het schelden zelf (op grote mate dus), maar niet aan de betekenis die erachter zit. |
![]() |
|
Ach. Alles waar iemand mee spot kan iemand anders kwetsen.
Heb me er ontzettend aan geërgerd vaak, als mensen lopen te gooien met woorden alsof het ballen zijn, die mensen dingen toewensen die je niet wìl hebben, die luchtig kunnen zeggen dat 'je dan maar zelfmoord moet plegen'. Kan me er nog steeds aan ergeren, maar goed, mensen die zulke dingen zeggen denken ècht niet over na hoe het zou zijn als zijn/haar woorden ook daadwerkelijk uitkwamen, of dat ziektes ed voor andere mensen realiteit zijn. Ze weten niet waarover ze praten, en tja, om nou iedereen een uitgebreide uitleg te geven.. Mensen spotten met alles, of het nou leuk is of niet, of mensen erdoor gekwetst raken of niet. Niks aan te doen, niet te zwaar opvatten, erover heen stappen. En natuurlijk is het niet leuk als iemand met een ziekte loopt te schelden waar jij net een dierbaar iemand aan verloren hebt, en wat mij betreft mag je dan ook echt wel uit je dak gaan of diegene erop aanspreken. Vraag me alleen af wat voor nut het heeft, en of het nou wel de moeite waard is. Sommige dingen gebeuren nou eenmaal. (plus dat woorden er soms uitfloepen)
|
Ik vind het echt het lompste wat er is, als mensen zich stoer gaan vinden en constant met kanker lopen te roepen. Daar erger ik me echt dood aan. Dat van Kanker dit en kanker dat. Echt dan heb ik zoiets van: Moet dit nou? Waar is het goed voor? Dat je een machtig scheldwoord hebt gevonden? Ken dr wel meer die machtiger zijn als je ze op het juiste moment zegt.
Nee, ik vind dit zwaar irritant
|
![]() |
|
|