Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voetbal: komend seizoen m'n 13e jaar, voetbal zo vaak als ik kan / wil. Minstens 4x per week. (Behalve de laatste tijd ivm lekke bal
![]() Tennis: Volgend jaar weer tennisen ![]() ![]() Stijldansen: Volgend jaar 3e jaar, kijken wat het word ![]() Kickboxen: Officieus kickboxen met m'n zwager, van de zomer even 3 tot 5 weken met hem trainen |
![]() |
|
- Atletiek: vooral lange afstand, 6 dagen op 7 vlaamse wegen en velden verkennen, ben wel naar Nederlandse club gegaan voor professionelere pistetrainingen -> miskend talent in België
- Zwemmen: heb k zo een 6 jaar gedaan - Mountainbike: op totaal amateurisch niveau Denk eraan triatlon te gaan doen ![]()
|
- 1 x per week paardrijden
- 3x per week hockeyen - 1/2 x per week minitrampolinespringen (wat een woord) en van paardrijden heb ik af en toe een wedstrijd, en met minitrampolinespringe zou ik meedoen aan et NK (helaas brak ik mn sleutelbeen 3 weke drvoor, maja volgend jaar nieuwe kans)
|
Muay Thai: 2 keer per week ongeveer anderhalf uur (na de vakantie wordt et meer)
Paardrijden: elke dag Fietsen: elke dag 40 km (behalve in de vakantie, maar dan ga ik mountainbiken)
|
Verwijderd
|
Ik heb een tijd jiu jitsu gedaan maar ik ben ziek geworden en moest stoppen. Zo ook met klimmen en paardrijden.
Op het moment is stijldansen het enige wat ik doe. Twee keer per week 2 uur en ik vind het heerlijk. Als ik beter ben wil ik weer beginnen met klimmen en paardrijden, klimmen is heerlijk intensief en geen sport waarbij je je gedachten ergens anders kan hebben en zo ook met paardrijden. Ik geniet er altijd erg van. |
![]() |
|
Ik handbal... zo'n vier keer per week nu.. eerst was 't 6x maar werd me toch een beetje te veel (met school enzo). En ik handbalde eerst ook nog bij de utrechtselectie maar dat dus ook niet meer. Nu alleen nog maar met mn eigen team en 't 1ste
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik volleybal. Dat begon 1 jaar geleden omdat het volgens de dokter goed zou zijn voor mijn rug, daar ik een scoliose heb. Het bleek niet te helpen tegen rugpijn of zo, maar ik vind het wel heel leuk. Ben zomaar even tot Talent Van Het Jaar van de vereniging gekozen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Tennis, 2x per week training, en (bijna) iedere dag op de baan te vinden. Zaterdag wedstrijden en competities
![]() Mountainbike/wielrennen, iedere zondag met mijn papa ![]() Verder moet ik nog iedere dag 14 km héén en terug naar school fietsen, dat is dus 28 km per dag. Ook wel iets van sport, toch? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ook ik doe aan sport. Ik doe zelf aan tennis en voetbal.
Ik train twee keer in de week voor het voetballen en één keer voor tennis. Daarnaast heb ik nog wiskunde bijles (buiten schooltijd) dus wordt zeker druk volgend schooljaar. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 13-06-2012 15:49 | |