![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind mezelf gemiddeld seksueel aantrekkelijk. Pluspunten: -Stevige borsten -Beetje vet op m'n kont -Platte buik -Lange benen Minpunten: -Te kleine borsten -Cellulitis -Striae -Te bleekjes -Te dun |
![]() |
|
Ik ben blij met mijn lichaam.
De verhoudingen zijn goed; ik ben slank, mijn buik is strak, en mn kont ben ik ook tevreden mee. Van mn vriend krijg ik ook vrij regelmatig complimentjes. Dus over mijn lichaam heb ik niets te klagen en over de rest hebben we het gewoon niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar genoeg om dat te compenseren! ![]() Ik vind mezelf wel aantrekkelijk. Ik kan net zo dansen als Britney in de dark child remix! ![]() Verder ben ik niet dun, en niet dik, gewoon goed in verhouding. Tja wat nog meer, ik ben altijd wel mooi bruin en ik heb mooie ogen. Verder zal ik niet gaan, want anders lijk ik wel erg tevreden met mezelf! |
![]() |
|
Hm, ik ben niet sexy, ik ben functioneel...
Ik heb flinke neukteugels en een kont waar je een bierflesje op kan zetten...De droom van elke man, toch ![]() Ff serieus: Ik krijg vaak te horen dat ik altijd heel geil uit mn ogen kijk (of dat goed is weet ik zelf ook nog niet helemaal) en dat ik sexy dans... Maar als ik voor de spiegel sta de dansen vind ik altijd dat ik er eerder uitzie als een op hol geslagen olifant dan als een zwoel dansende britney ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Nee. Vroeger vond ik mezelf met mijn 55 kilo te mager, nu vind ik mezelf te dik met 65.
Moet ik toch weer gaan sporten. Met 60 kilo klaag ik niet. ( al dat vet gaat altijd op je reet en je pens zitten, en nooit eens op mijn schoudertjes en borstjes en armpjes....)
|
jesus, sommige mensen hier hebben echt last van minderwaardigheids complex. heb foto's gezien en heel veel mensen hier (annuhhhhh bijvoorbeeld) zijn ontzettend knap...dat weten jullie toch zelf ook wel
![]() en nee, ik vind mezelf niet sexueel aantrekkelijk. Mn gezicht is misschien wel mooi, maar mn figuur is klote. en tegenwoordig draait alles daar om ![]() ![]() maar ok, dit was ook weer een verspilling van mn kostbare tijd
||
Citaat:
Wie heeft er hier nou last van een minderwaardigheidscomplex? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ik vind mezelf wel aantrekkelijk.
||
Citaat:
dat heb ik ook al vaak gehoord ja ![]() en mijn kont valt altijd wel in trek.. ik heb alleen geen mooi sixpack of armspieren maar mijn armen zijn ook geen satestokjes dus ik vind het wel prima eigenlijk ![]()
|
Nou niet bepaald... Ik vind mezelf ook niet echt mooi, heb overal haar... Vind dat niet mooi.
Het enigste wat misschien wel "aantrekkelijk" zou kunnen zijn, is pielemans, ik vind van mezelf dat ik wel enigzins meer dan redelijk geschapen ben zeg maar, niks over te klagen iig, maar niemand die dit zo ziet, of zal opvallen, tenzij ik in mijn nakie sta natuurlijk. ![]() Dan ga ik maar voor het "breed" zijn, ben niet groot van stuk, maar wel best breed, denk dat dit wel opvalt. Ik heb stiekem ook wel eens gehoord dat ik adelijke trekjes heb maar wat ik me daar nou weer bij voor moet stellen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb gewoon m'n momenten.. de ene keer vind ik het wel, de andere keer niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() Gelukkig kom ik absoluut geen mannelijke aandacht te kort -ook al is het grotendeels van lelijkerds- maar als dat wel zo was geweest kwam ik waarschijnlijk het huis niet meer uit. |
![]() |
|
ja...als iemand iets over mn uiterlijk zegt wat niet leuk is, word ik zooooo onzeker, dan durf ik echt bijna niet de straat op ofzo...
en als iemand iets goeds zegt geloof ik t meestal niet eens....maarja.... t komt gewoon omdat ik mezelf echt totaal niet mooi vind....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar soms voel ik me ook ineens... mja.. niet mooi, maar gewoon zo'n gevoel van 'schijt aan iedereen!' en dan loop ik gewoon over straat... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 |