Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
13:51 Zwolle 7a Amersfoort Stoptrein 5648 13:58 Wezep 14:04 Harde ('t) 14:10 Nunspeet 14:18 Harderwijk 14:22 Ermelo 14:27 Putten 14:32 Nijkerk 14:38 Amersfoort Schothorst 14:42 Amersfoort 6a 14:44 Amersfoort 7 Hilversum Sneltrein 5848 14:51 Baarn 14:58 Hilversum 15:03 Naarden-Bussum 15:12 Weesp 15:24 Amsterdam Centraal 10b Dus niet erg Zutphen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vanaf apeldoorn kun je wel met mij mee dan
|
het was echt meesterlijk goed ja en ik geloof wel dat ik de hele forumcrew wel heb gezien... opsomming van mensjes: rutger, willem, sooz, weezzz, rocksaan, pharmacon, roelofprophetjongen, darkstar zn rug ja ja, facethetruth, lennart en muziekvlindermeisje
hoe gaaf was het gister, echt super super super super koel... jammer dat mn fototoestel dood is, had wel fotos willen maken..
Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 09:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ff een korte samenvatting:
Ateryu was cool. De cd vind ik niet fantastisch maar live waren ze erg overtuigend en hun metalposes waren erg geslaagd. ZZ-top de gekste ![]() Boysetsfire was boven verwachting goed. Zang is live loepzuiver en algehele presentatie leuk, alleen moet die kerel niet zo preken want dat slaat voor het grootste gedeelte toch niet aan bij nuchtere Nederlanders. Wij weten ook wel dat Amerika een grote boeman is. Helaas lag ik na 3/4 nummers pitten al ongeveer in puin. Mn onderarm is helemaal dik en opgezet (da's hetzelfde) en ik kreeg nog een crowdsurfer in mn gezicht (z'n voet welteverstaan) dus het was weer feest. Ik zou bijna zeggen dat ik hier te oud voor word, maar dat doe ik maar niet. M'n meeting met muziekvlinder was wel een groot succes dus dat maakte weer veel goed ![]()
|
![]() |
wow, het was wederom echt heel erg gaaf!
![]() Goede show van beide bands, al vond ik atreyu niet echt overtuigen de eerste nummers. Laatste nummer was (natuurlijk) ontzettend gaaf. BSF was goed. Like doh. ![]() Volgens mij wel ongeveer alle forummers gezien, denk ik. woensdag en donderdag weer atreyu! absoluut geslaagde avond, afgezien van het feit dat de merch van atreyu zoog, geen hooded sweaters en ook geen girlies ![]()
|
maakt niets uit joh
![]() vond het helemaal geweldig ![]() Oh, en ik heb een guitarpick van de gitarist ![]() ok, commentaar over forummers die ik heb gezien a new nose: Rutger was ontzettend lief, alleen dronk hij wel al mn water op die ik backstage had gestolen ![]() ![]() rocksaan: roxanne was het meisje waarmee ik het meest heb gepraat en het hele concert mee heb gestaan en ze was heel lief en redde me van allemaal stampende gozers harrie84: Willem kan goed dansen ![]() sooz+weezzz: niet echt onzettend veel mee gepraat maar kun crowdsurf actie was wel vet!! roxy: Ook niet mee gepraat maar ze zag er heel schattig uit ![]() Ce-El-Wan: mn concert-buddy. het klikte eigenlijk meteen ![]() ![]() van de verte gezien maar niet mee gepraat: pharmacon, darkstar sorry voor dit idiot lange verslag ![]()
Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 10:33. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Boy Sets Fire in Tivoli de Helling Georia | 104 | 01-09-2006 10:32 | |
Muziek |
14/5 Rotterdam - Tribute To Nothing (UK) / Embrace Fire / DividedByHearts threetimes | 0 | 07-05-2006 12:41 | |
Muziek |
Lowlands/Pukkelpop/Terremoto Part 666 Hi, I'm Nora | 236 | 03-09-2003 11:21 | |
Muziek |
Lowlands/Pukkelpop/Terremoto Part 4 Ninpo Otaku | 234 | 28-08-2003 01:53 |