Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en sowieso milieufreaks ![]() ![]() ![]() ik ken Lucille Werner (Get the picture) ze woont of woonde vlak bij me, zie haar niet zoveel meer tegenwoordig, een jaar of 3 geleden was ik daar echt super vaak en Servais Knaven en Erik Dekker (sportman van het jaar geweest) wonen ook vlakbij me (wielrenners) maar ik ken hen verder niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Peer Mascini, dat is die man van die reclame 'Ik heb nog zo gezegd, geen bommetje!'. Die melkunie-reclames dus. Hij doet nu geloof ik Iglo o.i.d.
Is de vader van mijn beste vriendin op de basisschool. Die man is in het echt net zo raar als hij overkomt in die reclames. Zijn huis ![]() Verder komen er wel wat kleine beroemdheidjes van mijn school (Klaas, Caro Lenssen) maar die ken ik niet persoonlijk. Het huis van Herman Brood was bij de school van een vriendin. We gingen altijd zijn konijntje aaien. En ik ben begluurd door Osdorp Posse *eek* Oja. Paul van de Party Animals, die met die lange haren ![]() De dochter van Lydia Rood (schrijfster) zat bij mij in de klas. Toen kwam zij ineens bij 'Zo vader, zo zoon'. En zo verder. |
![]() |
|
Echt kennen is een groot woord, maar ik krijg altijd 3 zoenen van Kees Boot als ik m zie. (johnny uit all stars en john de manager uit de cupasoup reclame. toffe acteur
![]() Zelfde met Frank Lammers... En Giovanni van Bronckhorst is de neef van de vriendin van m´n oom.
|
|