Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. Voor mij is intimiteit de helft van een relatie, en via internet kan dat gewoon niet.
Als ik kijk naar hoe het tussen mijn vriendje en mij is.. Msn is bijvoorbeeld echt killing dan, wat we willen zeggen komt zo vaak fout over enzovoorts, puur omdat je de helft van de informatie mist (gezichtsuitdrukking, intonatie etc.). Neej, ik moet en kunnen knuffelen en aanraken |
![]() |
|
Puur over internet, dat je elkaar nog nooit hebt gezien..
Lijkt me niet ehm.. optimaal.. Heb je elkaar eenmaal ontmoet, en 't klikt.. Jaaaa, dan kan alles.. (kspreek uit ervaring.. ![]() Hoezo Mark, wil jij zo'n internet relatie willen beginnen dan? ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriend heb ik leren kennen op het internet, maar het is pas echt iets geworden nadat we elkaar in het echt hebben gezien (super gezellig dagje sixflags
![]() Inmiddels is het bijna een jaar geleden dat dit gebeurd is en morgen vieren we ons eerste gelukkige jaartje samen (en er gaat nog veeeeeeeeeeeeeeel meer bij komen!!!) liefs, hanne *vannacht om 00:30 is het precies een jaar piepbeessie en miewbeessie (onze bijnamen voor elkaar)* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't kan wel goed gaan...mijn vriend ken ik ook via inet...we msnden veel ed, we spraken af, hebben ruim een jaar lang minstens één keer per week afgesproken en uiteindelijk sprong de vonk over. Als ik iemand alleen via inet zou kennen, zou ik het denk ik niet kunnen/willen. |
![]() |
||
Citaat:
(Wat me opvalt, is dat veel internet-ontmoetingen tot iets leiden.. Je kent elkaar goed, via internet, en dan als je elkaar écht ziet, is 't plaatje compleet.. Dat was bij mij echt zo.. En het is gewoon geweldig, dat je nu weet met wie je zo lang MSNde en sms-te en belde.. Life 's great! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
liefs, hanne |
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie 'jaar samenzijn'!! Dus goed, afstand is bést te overbruggen.. Nu is 't nog Alkmaar - Putten.. Volgend jaar wordt 't dan Rotterdam - Amsterdam.. Mja, moet wel lukken.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vond hem al leuk op msn en dergelijke. maar toen was het allemaal gewoon heel vriendschappelijk. het bellen ook en onze dates een half jaar lang ook. tenminste, dat probeerden we. en toen ging ik vriendschappelijk een nachtje bij hem logeren en toen kwam de lang verwachte zoen. en de jongen die ik kende van internet werd mijn vriendje. wat een verhaal. ![]() |
![]() |
|
Als je iemand via het chatten regelamatig spreekt, en dat spreekt je aan wel. Mits je elkaar dan ook een paar keer gezien hebt, waarom niet?
Kan me btw niet voorstellen dat je verliefd kunt worden via internet. Wel een soort aantrekkingskracht misschien maar niet "echt" verliefd. Daarvoor moet je elkaar toch wel irl ook gezien en gesproken hebben. |
![]() |
|
ja heb ik zelfs,dis de derde vriend die ik via chatten ken.
En we zijn al sinds oktober samen dus nu 9maanden ![]() Echt supergozer en we waren al verliefs voordat we ook maar een foto ofzo gezien haddden,gewoon puur op innnerlijk gevallen,maar is wel superschatje ook qua uiterlijk ![]() We waren WEL echt verliefs voordat we elkaar zagen en ik smolt ook al helemaal van zijn stem ![]()
||
Citaat:
![]() Zelf vind ik het goed kunnen, meestal is het namelijk andersom. Je wordt verliefd en pas daarna kom je echt alles te weten van je vriend(in). Over internet is het misschien wel andersom. Je kan eerst alles, maar dan ook alles bespreken, om vervolgens iets te beginnen, natuurlijk na ontmoeting irl. ![]() Maar snappen jullie het idee nu? ![]()
|
nee, als ik hem echt alleen via het internet ken dan zou ik dat niet kunnen.
Ik wil hem toch wel eens in het echt gezien en meegemaakt hebben.. Je wilt toch weten of hij echt zo is als hij via internet doet..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je zit in de wildernis, alleen: hoe snel zou je een dier doden om te eten? Missy | 57 | 01-05-2011 08:28 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je een dag ... mocht zijn Verwijderd | 113 | 27-10-2008 08:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Zou je mij vergeven? Anno 1986 | 5 | 13-07-2004 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Zou je.. MissMorena | 1 | 20-04-2003 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
zou je... DwergHamstertje | 2 | 04-01-2002 01:06 |