Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Aishwarya schreef op 27-06-2003 @ 19:17:
Voor 10 uur: 2 stukken fruit en een volkoren beschuitje en een voedingssuplement.
2 uur: 1 snack-a-jack en een kop bouillon
5 uur: 2 stukken fruit en een volkoren beschuitje en water.
s'avonds: eet ik gewoon aardappelen of rijst met groente met een glas water.

Mijn vraag is kan ik zo wel afvallen? Want ik eet toch best wel veel.
Veel? Je eet achtelijk weinig. Maak een afspraak met een dietiste, kijk op sites wat iemand van jouw leeftijd gemiddeld moet eten en probeer het op een gezonde manier... Je lichaam heeft meer nodig dan wat jij eet...
Oud 27-06-2003, 21:49
sublime
sublime is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 19-06-2003 @ 18:06:
Skaten is heel leuk ! En kun je ook lang volhouden ... doen .
En zoals Wishfuldreaming zegt, zwemmen, ook wandelen (serieus)
wat ik me nou afvraag; zwemmen he, opzich heb ik het altijd heel leuk gevonden en ik weet ook dat het heel goed is, maar hebben jullie (of sommigen van jullie iig) nou ook niet dat je wel wílt zwemmen, maar het gewoon niet uhm durft...? als ik eenmaal in het water ben, is het niet erg, maar de afstandkleedhokje-zwembad afleggen in zwempak... not my kind of thing....
Oud 27-06-2003, 22:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
sublime schreef op 27-06-2003 @ 22:49:
wat ik me nou afvraag; zwemmen he, opzich heb ik het altijd heel leuk gevonden en ik weet ook dat het heel goed is, maar hebben jullie (of sommigen van jullie iig) nou ook niet dat je wel wílt zwemmen, maar het gewoon niet uhm durft...? als ik eenmaal in het water ben, is het niet erg, maar de afstandkleedhokje-zwembad afleggen in zwempak... not my kind of thing....

Gewoon niet zeuren en gaan. Niemand die zich interesseert in je, en ze vergeten je zo weer.
Oud 27-06-2003, 22:03
sublime
sublime is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-06-2003 @ 23:01:
Gewoon niet zeuren en gaan. Niemand die zich interesseert in je, en ze vergeten je zo weer.
zij misschien wel, maar ik niet
Oud 27-06-2003, 22:11
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
sublime schreef op 27-06-2003 @ 22:49:
Gewoon niet zeiken en doen ... ik schaam mij echt voor mijn lichaam, ik ben in oorlog met mijn lichaam, maar zwemmen ga ik dus wel. Het is zo'n geweldige sport, en dat ga ik mij gewoon NIET door mijn (zinloze) gevecht met mijn lichaam laten afpakken. En die kleedhokjes ... als je d'r bent en om je heen kijkt, zie je er vooral mensen die er erger uit zien dan jij. En schamen zij zich ergens voor ? Nee, je bent er namelijk niet om met je lichaam te pronken/je voor je lichaam te schamen.

Het is echt heel jammer als je dingen niet doet omdat je niet durft, maar het is zeker wel te verhelpen.
Oud 27-06-2003, 22:17
sublime
sublime is offline
>zucht< jullie hebben wel heel erg gelijk natuurlijk...

misschien toch maar weer eens proberen dan; had zelf al bedacht dat ik wel sochtends vroeg kan gaan, dan zijn er vaak alleen maar oude mensen
Oud 28-06-2003, 09:44
soske
soske is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-06-2003 @ 21:37:
Neej hoor het gaat hartstikke goed hier

Ik ontbijt met een of andere drank (yoghurt met kaneel/appel)
en lunch met een reep. Je denkt waarschijnlijk dat je vet veel honger krijgt maar eigenlijk heb ik minder honger dan eerst

Ik eet ook wel es pasta of soep.

Morgen ontbijt ik bijvoorbeeld gewoon met twee boterhammen met ei, lunch dan met een reep en heb een gewone maaltijd.

Vandaag heb ik alleen maar van slimfastzooi gegeten en een appel

Als ik echt goed afgevallen ben ga ik denk ik nog wel gewoon 1 keer per dag zo'n maaltijdvervanger gebruiken (de lunch dan, die repen zijn echt lekker ) en dan niet teveel meer met avondeten eten en dan blijf je gewoon op gewicht en je krijgt toch genoeg vitamines en mineralen binnen

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met: Ik dacht altijd dat als je iets anders at terwijl je zo'n dieet volgde, je heel snel aankwam en ook nog es meer dan wat je eerst woog.
Ik begreep het anders, ik dacht dat als je 3 weken zo'n dieet gevolgd hebt van maaltijdvervangers, en je eet dan een gewone maaltijd dat je dan heel snel weer aankomt. Maar jij combineert het, dan is het wat anders natuurlijk.
Oud 28-06-2003, 13:22
WishfulDreaming
Citaat:
soske schreef op 28-06-2003 @ 10:44:
Ik begreep het anders, ik dacht dat als je 3 weken zo'n dieet gevolgd hebt van maaltijdvervangers, en je eet dan een gewone maaltijd dat je dan heel snel weer aankomt. Maar jij combineert het, dan is het wat anders natuurlijk.
Er staat ook op de verpakking dat het is om te combineren met gewone maaltijden

En ik ben nog niet eens een week verder
Oud 28-06-2003, 14:33
Aishwarya
Aishwarya is offline
Hoi!

Bedankt voor al jullie reacties ik zal wel een beter en verantwoorder schema gaan maken. Maar met het schema dat ik nu heb krijg ik al 800 cal binnen! En dat is best veel.

Ik heb trouwens nog een tip voor iedereen die zich elke dag weegt. Dat is niet goed het beste wat je kunt doen is volgens het advies van een slim fast dietist dit (ze schreef dit aan me):

Het is heel normaal dat je 's avonds zwaarder bent dan 's ochtends; je eet namelijk gedurende de dag en dat zorgt voor die extra kilo.
Wij raden je aan om maximaal 1 keer per week te wegen, 's ochtends, op een vaste dag. Ook kun je je buikomtrek 1 keer per week wegen ter hoogte van je navel.

Ik heb ook nog een andere dietist gemaild en zei zegt dat dit het best mogelijke schema is om snel verantwoord af te vallen. Een schema dat je altijd kan volhouden:

Ontbijt: 4 sneetjes volkorenbrood met kaas en thee.
Tussendoor: Appel en water
Lunch: Muesli of Havermout
Tussendoor: Cup a Soup
Avondeten: 4 schepjes rijst met groenten (broccoli of bloemkool of spinazie)

Dus met zo'n schema waarmee je toch alles binnenkrijgt en nog lekker is ook kan je ook afvallen!!!!!!!!!!

Veel Succes Allemaal. Ik zal dit schema vanaf morgen starten. En dan vertel ik volgende week zondag of het nut heeft. IK weeg nu 53 (54) kilo dus hoop volgende week 52 te wegen als dat mogelijk is.

Succes Allemaal

Liefs Aish.
Oud 28-06-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Aishwarya schreef op 28-06-2003 @ 15:33:
Maar met het schema dat ik nu heb krijg ik al 800 cal binnen! En dat is best veel.
'Al' 800 cal...?! 'Best veel'? 800 cal is veels te weinig, 2400 is normaal voor iemand van jouw leeftijd, das het gemiddelde, onder de 1200 (Slim Fast dieet ) is het echt niet gezond meer, hoor, volgens mij. 800 is iig veels te weinig, en behalve dat is de kans dat je heel veel belangrijke voedingsstoffen mist dan errug groot.
Oud 28-06-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Aishwarya schreef op 28-06-2003 @ 15:33:

Ik heb ook nog een andere dietist gemaild en zei zegt dat dit het best mogelijke schema is om snel verantwoord af te vallen. Een schema dat je altijd kan volhouden:

Ontbijt: 4 sneetjes volkorenbrood met kaas en thee.
Tussendoor: Appel en water
Lunch: Muesli of Havermout
Tussendoor: Cup a Soup
Avondeten: 4 schepjes rijst met groenten (broccoli of bloemkool of spinazie)

Veel Succes Allemaal. Ik zal dit schema vanaf morgen starten. En dan vertel ik volgende week zondag of het nut heeft. IK weeg nu 53 (54) kilo dus hoop volgende week 52 te wegen als dat mogelijk is.
Dat dieet is iig een heel stuk normaler. Of het altijd vol te houden is, weet ik niet, maar het is iig een normaal schema ed. (Je mag btw ook best vlees of vleesvervanger 's avonds, lijkt me, ook daar zitten stoffen in die je nodig hebt.)

Twee kilo afvallen in één week is best veel...één kilo is al redelijk wat, de kans op het jojo-effect is dan vrij groot... Hoe lang ben je? 54/53/52 kg is niet echt veel (ligt natuurlijk wel aan je lengte).
Oud 28-06-2003, 14:53
Aishwarya
Aishwarya is offline
ik ben 1.50 en weeg normaal 53 kilo ik weet het niet erg veel maar ik ben best stevig en ik voel me er gewoon niet gelukkig mee ik wil 50 kilo of 49 wegen ik hoop dat dat te doen is binnen twee maanden.

Maar als ik gewoon altijd zo blijf eten en na het dieet gewoon wat meer brood of fruit krijg ik toch geen last van het jo jo effect of wel?
Oud 28-06-2003, 14:54
Aishwarya
Aishwarya is offline
http://www.me-net.dds.nl/dutch/dutch8.html

calorientabel als je er naar gaat kijken let dan op het vet bij fruit.
Oud 28-06-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Aishwarya schreef op 28-06-2003 @ 15:54:
http://www.me-net.dds.nl/dutch/dutch8.html

calorientabel als je er naar gaat kijken let dan op het vet bij fruit.
En? Ik denk dat iedereen dat zonder zo'n tabel ook wel had kunnen verzinnen. Verder heeft het niet zoveel zin om alleen naar calorieën te kijken.
Oud 28-06-2003, 15:26
Aishwarya
Aishwarya is offline
Ik heb effe twee vraagjes voor jullie:

1. Stel nou is je bent een week aan het dieten en het gaat fantastisch! Maar net als je zeven dagen bezig bent en merkt dat je zichtbaar slanker bent geworden komen je ouders thuis met een grote taart. Je vindt dit erg lekker je krijgt namelijk niet vaak taart en hebt erg trek. De vraag is nu neem je ook een stuk? Zo ja dan is er het risico dat je alles weer bij eet of dat je denkt van ach nu neem ik ook nog wel een beetje chips of een bonbon nu ik toch al ben begonnen je eet dan dus veels te veel en komt zeker aan. Of zeg je nee? En ga je gewoon door.
Ik vind dit zelf vrij moeilijk elke poging om gezond te eten of te dieten mislukt hierdoor bij mij. Ik had me vandaag gisteren en eergisteren telkens voorgenomen nu begin ik serieus. Maar gister en eergister kreeg ik een vreetbui en daarnet heb ik 2 cornetto's en wel 10 snack-a-jacks opgevreten en ook nog es brood en volkorenbeschuitje een banaan stokbrood soep en bouillon het is ongelooflijk! Zo val ik toch nooit af! Maar wat zouden jullie doen om je niet te laten verleiden?

2. Ik heb wat links gemaakt van 3 foto''s van indiase actrices en ik vroeg me af zouden jullie mij kunnen vertellen wie jullie dik dun of normaal vinden? Want ik weet dus echt niet meer wat normaal of dik is.

Nummer 1:
http://www.indiafm.com/memories/03/c...e/still2.shtml

Nummer 2:
http://www.indiafm.com/memories/03/andaaz/still2.shtml

Nummer 3:
http://www.indiafm.com/memories/03/thehero/still2.shtml
Oud 28-06-2003, 16:21
Cola_Light
Cola_Light is offline
Als ik in zo'n situatie als bij jou terecht kom zou ik bijv zeggen of, ik heb net gegeten en ik heb absoluut geen trek oid. Wat ik ook wel eens zeg "geef mij maar een heeeel klein stukje". Maar wat je dus nooit moet doen is meteen dan maar ook chips oid eten.

Even over die plaatjes. nr 1en 3 zijn best moeilijk te zien maar ik zou zeggen normaal tot dik. Nr. twee is best dun maar niet overdreven dun.
Oud 28-06-2003, 19:10
Missy_X
Missy_X is offline
De plaatjes vind ik heel mooie meisjes allemaal. Ik vind nr 1 een normaal figuur hebben, nr 2 een perfect figuur en nr 3 lijkt me iets molliger maar misschien ligt dat aan die grote jurk.
Maar hun gezichten en haren maken ze alledrie supermooi.
Oud 28-06-2003, 20:42
Verwijderd
n°2 is de enige duidelijke foto, vind ik.
Niet dik, niet te dun, maar wel mooi slank.

Btw, ben reeds één kilootje vermagerd...
(heb normaal gegeten ipv te vreten)
Oud 28-06-2003, 22:47
Verwijderd
hmm lijnen gaat neit echt geweldig dankzij die pillen.. maarja heb mn moeder vandaag dus gevraagd of ze light producten wou kopen omdat ik me soms echt niet kon inhouden

mn moeders reactie: anders eetje toch gewoon en steek je daarna een vinger in je keel, dan krijg je toch geen calorien binnen
tja van je familie meot je het hebben

en dan mag ik morgen naar mn vader toe die me helemaal volstopt ook als ik zeg dat ik volzit en als ik zeg dat ik me niet lekker voel toch mn bord volschept met eten.. en dan als ongeschreven regel, dat bord meot leeg

ach.. het zal wel vol te houden zijn.. ben vandaag meegegaan met de boodschappen.. mijn lekkers voor de komende tijd bestaat uit sinasappels, beschuitjes, rijstewafels, wortels, appels en kaugom;..
als ijsvariant de festini perenijsjes met slechts 55 kcal per ijsje..
Tja veel gezonder kan ik het denk ik niet maken.. Tja niet snoepen zou natuurlijk geweldig zijn maar of ik dat ooit kan volhouden..zeker nu ik extra honger en energie nodig heb dankzij die pillen..
Oud 29-06-2003, 09:22
soske
soske is offline
Citaat:
Aishwarya schreef op 28-06-2003 @ 16:26:
Ik heb effe twee vraagjes voor jullie:

1. Stel nou is je bent een week aan het dieten en het gaat fantastisch! Maar net als je zeven dagen bezig bent en merkt dat je zichtbaar slanker bent geworden komen je ouders thuis met een grote taart. Je vindt dit erg lekker je krijgt namelijk niet vaak taart en hebt erg trek. De vraag is nu neem je ook een stuk? Zo ja dan is er het risico dat je alles weer bij eet of dat je denkt van ach nu neem ik ook nog wel een beetje chips of een bonbon nu ik toch al ben begonnen je eet dan dus veels te veel en komt zeker aan. Of zeg je nee? En ga je gewoon door.
Ik vind dit zelf vrij moeilijk elke poging om gezond te eten of te dieten mislukt hierdoor bij mij. Ik had me vandaag gisteren en eergisteren telkens voorgenomen nu begin ik serieus. Maar gister en eergister kreeg ik een vreetbui en daarnet heb ik 2 cornetto's en wel 10 snack-a-jacks opgevreten en ook nog es brood en volkorenbeschuitje een banaan stokbrood soep en bouillon het is ongelooflijk! Zo val ik toch nooit af! Maar wat zouden jullie doen om je niet te laten verleiden?

2. Ik heb wat links gemaakt van 3 foto''s van indiase actrices en ik vroeg me af zouden jullie mij kunnen vertellen wie jullie dik dun of normaal vinden? Want ik weet dus echt niet meer wat normaal of dik is.

Nummer 1:
http://www.indiafm.com/memories/03/c...e/still2.shtml

Nummer 2:
http://www.indiafm.com/memories/03/andaaz/still2.shtml

Nummer 3:
http://www.indiafm.com/memories/03/thehero/still2.shtml
1. Ja ik zou zeker een stukje nemen. Als je een week goed hebt gedieet, waarom zou je dan niets lekkers mogen?? Ook al eet je die ene dag wat meer, dan komt nog niet alles aan. De volgende morgen weeg je weer minder en ga je weer verder met dieeten. Als je last hebt van vreetbuien, bedenk dan wanneer je er last van krijgt. Ik heb zelf altijd de behoefde aan eten als ik achter de computer zit. Ik heb minder zin in eten als ik huiswerk maak, lees of op mijn kamer zit. Probeer in die situaties dat je er behoefte aan krijgt appels, sla of gewoon iets gezonds bij de hand te hebben zonder veel calorieën. En natuurlijk een fles water, dat helpt ook goed. Succes ermee!!

2. Al die vrouwen vind ik prachtig, zo zou ik er ook uit willen zien. Mooie borsten, platte buik en mooie heupen en billen, ze hebben ook een mooi gezicht, niet ingevallen en geen ielige armpjes. Deze vrouwen hebben een perfect figuur vind ik. Ze zijn wel normaal. Mooi slank, goede verhoudingen en mooie vormen.
Oud 29-06-2003, 09:46
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
******** schreef op 28-06-2003 @ 23:47:
mn moeders reactie: anders eetje toch gewoon en steek je daarna een vinger in je keel, dan krijg je toch geen calorien binnen
J E Z U S
Oud 29-06-2003, 10:36
Verwijderd
@Aishwarya: daarom is een niet al te streng dieet ook handiger, kans op van die eetbuien is dan een heel stuk minder.
Over de foto: de enige foto waar je idd duidelijk wat op kunt zien is foto 2, en die zijn beide best oké. Maar ga jezelf nou niet met foto's vergelijken, iedereen heeft een eigen bouw, je zult dus nooit precies 100% iemand anders kunnen zijn. Zorg dat je je zelf goed voelt. En als je niet meer weet wat dik of dun is...volgens mij kun je dan beter een keertje met een proff. iemand gaan praten...

@********: praat met je moeder, zeg haar dat het niet echt slim is om dat soort opmerkingen te maken ed.

Volgens de weegschaal bij de zus van m'n vriend, ben ik anderhalve kilo aangekomen. Misschien ligt het aan de weegschaal...en zo niet, eigenlijk kan het me niet meer zo heel veel schelen, ik eet gezond en het gewicht waar ik nu rond zit, past kennelijk gewoon bij me, want ik kom er toch steeds weer op terug. 't moet alleen niet meer worden. (Over iets meer dan een jaar, dan wil ik er iig 3 of 4 kg afhebben, maar daar begin ik dan wel weer mee ofzo.)
Oud 29-06-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2003 @ 11:36:

@********: praat met je moeder, zeg haar dat het niet echt slim is om dat soort opmerkingen te maken ed.
\

heb ik ook gezegd en ik trek me dr ook niks van aan.. had gewoon niet verwacht dat ze echt xzo gierig is dat ze met dat soort oplossingen komt
Oud 29-06-2003, 13:56
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 29-06-2003 @ 14:30:
heb ik ook gezegd en ik trek me dr ook niks van aan.. had gewoon niet verwacht dat ze echt xzo gierig is dat ze met dat soort oplossingen komt
Heeft niet zoveel met gierig zijn te maken, of wel? Of wil ze geen light producten kopen en bedoel je het zo? Laat haar naar sabn.nl gaan of een andere site, zodat ze kan zien wat dat soort opmerkingen voor gevolg kunnen hebben.
Oud 29-06-2003, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2003 @ 14:56:
Heeft niet zoveel met gierig zijn te maken, of wel? Of wil ze geen light producten kopen en bedoel je het zo? Laat haar naar sabn.nl gaan of een andere site, zodat ze kan zien wat dat soort opmerkingen voor gevolg kunnen hebben.
nee meer met moeite
we hebben nu wel allemaal gezonde dingen gekocht enzo maar zze had eerst zoiets van, dan eet je toch eteveel.. je kan het er toch weer uitkotsen..
Oud 29-06-2003, 14:07
Verwijderd
Laat haar de gevolgen 'zien', misschien beseft ze dan dat dat soort opmerkingen toch niet zo slim zijn.
Oud 29-06-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2003 @ 15:07:
Laat haar de gevolgen 'zien', misschien beseft ze dan dat dat soort opmerkingen toch niet zo slim zijn.
ik heb het haar al uitgelegd,, dus voortaan zal ze hopelijk niet mer zoiets zeggen maar toch.,
Oud 29-06-2003, 19:25
Aishwarya
Aishwarya is offline
nou ik heb wel een goede reden om zwaar te dieten hier twee foto's van mij:

http://www.screenindia.com/may19/19mu4.jpg
Met mijn moeder

http://www.dialindia.com/bollywood/a...a/large/03.jpg
met mijn paard

ieder geval het is niet goed te zien hoe dik ik ben gelukkig. Maar je krijgt wel een indruk.
Oud 29-06-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Aishwarya schreef op 29-06-2003 @ 20:25:
niet goed te zien hoe dik ik ben gelukkig. Maar je krijgt wel een indruk.
Als jij dat bent op de foto's: Dik?! Volgens mij kun je beter aan je zelf beeld gaan werken... D'r is idd weinig op te zien, maar er is wel op te zien dat je absoluut niet dik bent. Als jij dik bent, dan zou ik moddervet zijn. Je hebt een goed (perfect) figuur...dat vind ik iig.
Oud 29-06-2003, 20:30
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2003 @ 20:30:
Als jij dat bent op de foto's: Dik?! Volgens mij kun je beter aan je zelf beeld gaan werken... D'r is idd weinig op te zien, maar er is wel op te zien dat je absoluut niet dik bent. Als jij dik bent, dan zou ik moddervet zijn. Je hebt een goed (perfect) figuur...dat vind ik iig.

Zeer zeker niet dik idd. Er is ook nog zoiets als uitstraling en dat heb jij zeker!. Hoe kijk jij naar jezelf, wat vind je van jezelf?(wat is je zelfbeeld)
Oud 30-06-2003, 10:20
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
phensic schreef op 29-06-2003 @ 01:12:
...Btw, ben reeds één kilootje vermagerd......
ik ook ik ook!
Oud 30-06-2003, 12:09
Aishwarya
Aishwarya is offline
nou ik ben dus echt wel dik. Wacht hier een link voor een hele foto:

http://www.dialindia.com/bollywood/a...a/large/15.jpg
Oud 30-06-2003, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Aishwarya schreef op 30-06-2003 @ 13:09:

waarom luister je neit naar de mensen om je heen die zeggen dat je niet dik bent
Oud 30-06-2003, 12:55
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
bweh...ik heb de hele nacht buikpijn gehad, van een zeurderige blijvende pijn tot zeer pijnlijk steken...
ik heb er nog steeds last van, maar het heeft ook een voordeel... : ik heb helemaal geen trek

moest ik even kwijt
en jaah ik weet dat ALS ik hiervan afval het er snel weer bij is
maar toch
Oud 30-06-2003, 14:22
Mara
Mara is offline
Citaat:

Ben jij een indiaase actrice?

Kijk HIER

Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 14:32.
Oud 30-06-2003, 15:04
Aishwarya
Aishwarya is offline
ik was een indiase actrice. Begon toen ik 10 jaar was! Maar ik was in Nl geboren. Ieder geval na een aantal jaren werd ik dikker en toen moest ik weg. Ben een jaar gestopt al. Hoop dat ik dunner word en weer terug kan naar India. Want het verschil tussen jullie en mij is dat ik ook wel scholier ben maar ik studeer maar een halfjaar per schooljaar de rest van het halve jaar zit ik in India en via mail enz maak ik toetsen enz. Ik zit op een sportschool dus daar houden ze rekening met dat soort dingen.
Oud 30-06-2003, 15:11
Verwijderd
shit he, dit gaat echt niet lekker.
van het weekend best wel vreetaanvallen gehad en was vanochtend ook weer een kilo zwaarder en dan vandaag ook weer veel te veel eten. ik voel me echt een opgeblazen konijn dat op barsten staat.
vandaag heb ik:
rijstwafel met kaas
2 boterhammen met pasta
1 boterham met kaas
1 boterham met honing
en het ergste van allemaal: een stukje appelvlaai...
ow ik kan mezelf wel neerknallen. maargoed, vanavond ga ik weer rennen en dan hoop ik dat ik niet nog een kilo ben aangekomen. en dan vanaf morgen gaat alles weer ok hoop ik.
weetje, ik vind het veel makkelijker als ik een goed gevulde dag heb, als ik naar school ga bijvoorbeeld, dan dat ik thuis was rondhang. ik ben echt constand kauwgom aant kauwen om maar niet te gaan eten.
moest ik ff kwijt.
Oud 30-06-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:

Nou, jij bent dus echt niet dik. Ik vind jou er echt onwijs mooi uitzien. Jij bent tenminste niet zo'n graatmager model. Dusseh, ik denk dat jij beter aan je zelfbeeld kunt gaan werken, want dik ben je niet hoor.
Oud 30-06-2003, 15:42
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 30-06-2003 @ 16:11:
shit he, dit gaat echt niet lekker.
van het weekend best wel vreetaanvallen gehad en was vanochtend ook weer een kilo zwaarder en dan vandaag ook weer veel te veel eten. ik voel me echt een opgeblazen konijn dat op barsten staat.
vandaag heb ik:
rijstwafel met kaas
2 boterhammen met pasta
1 boterham met kaas
1 boterham met honing
en het ergste van allemaal: een stukje appelvlaai...
Is dit echt alles wat je vandaag hebt gegeten?? 4 boterhammen, een rijstwafel en een stukje appelvlaai?? Dat is toch veelste weinig????
Geen wonder dat je honger hebt!!! Probeer anders een magere dingen te eten zoals een stuk wortel of komkommer. Dan eet je tenminste wat, want dit is nou niet echt veel.
Oud 30-06-2003, 16:25
WishfulDreaming
En ik weet niet wat voor pasta je op je brood hebt maar dat kan je het beste vervangen door iets anders.

Je kan gerust 4 boterhammen eten hoor,
ik ben ook veel afgevallen met 4 boterhammen per dag

En je moet jezelf niet gaan veroordelen door dat stukje appelvlaai, af en toe moet je best wat kunnen snoepen, anders word je echt gek en dan krijg je pas vreetaanvallen.
Oud 30-06-2003, 17:51
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Ik begrijp iets niet helemaal, in noten zit wel veel vet en ook veel Kcal maar het is beter dan chips? Je zult toch even snel aankomen van noten?
Oud 30-06-2003, 17:54
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:

Of je hebt een Zeer vertekend zelfbeeld of je probeert aandacht te trekken......
Oud 30-06-2003, 20:32
Mara
Mara is offline
Citaat:
Aishwarya schreef op 30-06-2003 @ 16:04:
ik was een indiase actrice. Begon toen ik 10 jaar was! Maar ik was in Nl geboren. Ieder geval na een aantal jaren werd ik dikker en toen moest ik weg. Ben een jaar gestopt al. Hoop dat ik dunner word en weer terug kan naar India. Want het verschil tussen jullie en mij is dat ik ook wel scholier ben maar ik studeer maar een halfjaar per schooljaar de rest van het halve jaar zit ik in India en via mail enz maak ik toetsen enz. Ik zit op een sportschool dus daar houden ze rekening met dat soort dingen.
En dit dan? *klik*

Sorry dat ik altijd zo sceptisch ben, maar dit is een pagina over die Preity Zinta, die vrouw waar jij een foto van liet zien. Niks over Nederland, en daar komt bij dat ze 31 januari 1974 geboren is. Ze is dus 29 jaar, en jij hebt bij je profiel 16 staan.
Ik trek liever geen (snelle) conclusies, maar voor zover ik kan zien, met de dingen die ik gevonden heb op het internet, ben jij niet helemaal eerlijk. Misschien wel helemaal niet.

Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 21:14.
Oud 30-06-2003, 20:58
WishfulDreaming
Citaat:
MeelFriek schreef op 30-06-2003 @ 21:32:
En dit dan? *klik*

Sorry dat ik altijd zo sceptisch ben, maar dit is een pagina over die Preity Zinta, die vrouw waar jij een foto van liet zien. Niks over Nederland, en daar komt bij dat ze 31 januari 1974 geboren is. Ze is dus 19 jaar, en jij hebt bij je profiel 16 staan.
Ik trek liever geen (snelle) conclusies, maar voor zover ik kan zien, met de dingen die ik gevonden heb op het internet, ben jij niet helemaal eerlijk. Misschien wel helemaal niet.
En jij kan niet tellen

29 jaar..
Oud 30-06-2003, 21:13
Mara
Mara is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-06-2003 @ 21:58:
En jij kan niet tellen

29 jaar..
Of 't is een typfout

Maar inderdaad een rekenfoutje..
Oud 30-06-2003, 21:44
Cola_Light
Cola_Light is offline
Geloofden jullie nou werkelijk dat zij een indiase actrice was Zij wilt gewoon aandacht.
Oud 01-07-2003, 08:43
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
kun je echt serieus door enkelt heel veel water op een dag te drinken, afvallen?
Oud 01-07-2003, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Cola_Light schreef op 30-06-2003 @ 22:44:
Geloofden jullie nou werkelijk dat zij een indiase actrice was Zij wilt gewoon aandacht.
Ik had er al bij gezet: 'Als jij dat bent op de foto's'.

@*~*SuSHiJoW*~*: Ik denk niet dat je alleen door heel veel water op een dag te drinken afvalt. Ik denk dat je daarvoor toch ook wel je eetpatroon aan moet passen en(/of) moet sporten ed. Was 't maar zo makkelijk, dan zou ik ook zo een kilo of wat kwijt zijn en met mij heel veel mensen, denk ik.
Oud 01-07-2003, 13:45
Verwijderd
hmm.. vandaag redelijk normaal gegeten met wel tussedoortjes.. maar dan wel de nieuwe soort.. oftewle de calorie arme/loze soort..

k heb een bakje komkommer en wortel als tussedoortje genomen en nu neem ik een sinaasappel..hmm denk dat dit wel een stuk beter is dan al die ongezonde troep en zo krijg ik meteen mn vitamientjes binnen
Oud 01-07-2003, 15:26
Mara
Mara is offline
Vandaag vrij goede dag, vergeleken bij andere.
Als ontbijt/lunch (was half 1 bed pas uit, ik voel me niet helemaal lekker) plak drentse bol (krentebrood dus) met kaas. Jammer genoeg 48+ kaas, we hebben nooit andere want dat willen m'n ouders niet.
Verder nog 2 boterhammen met tomaat.
Daarbij heb ik een halve mok milk&fruit light gehad.

Tussendoor heb ik 3 worteltjes gehad, en 2 glazen ranja (met heel weinig siroop, ik hou niet van die zoete bende)

Vanavond eten we Roti van Knor (van die reclame). Ik weet niet of dat gezond is, maar volgens mij zitten er wel aardig wat groenten in. Daar komt bij dat ik waarschijnlijk toch niet heel veel eet, aangezien ik me niet zo lekker voel.
Topic gesloten

Regels voor berichten