![]() |
|
Verwijderd
|
Hoezo is wachten dan raar?
Ik ben er lichamelijk rijp voor Maar ik wil pas met iemand naar bed als ik zeker weet dat hij The One is. Ik wil niet met iemand naar bed waarvan ik weet dat het goed nog maar een weekje kan duren. Ik heb 2 serieuze relaties gehad (Allebei een half jaar) en ik wilde niet met ze naar bed omdat ik 'Tha Feeling' nog niet had... En Ra Ra? Allebei maakte ze het uit. Goed dat ik het niet gedaan heb dan.. Ik bedoel, Ik wil mijn eerste keer speciaal maken, met een speciaal iemand.. Is wachten dan zo raar? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, het is je lichaam wat je dan "weggeeft", tis wel belangrijk dat, als jij met iemand sex hebt omdat je van diegene houdt, je weet dat de ander hetzelfde voelt voor jou, anders voel je je daarna alleen maar gebruikt en dán heb je pas spijt. tis gewoon veel intiemer dan zoenen (d000h) xxx Alicia |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wachten is alleen raar als je er geestelijk en lichamelijk klaar voor bent. Daar bedoel ik mee: wachten omdat je een jonge leeftijd hebt, of wachten omdat anderen vinden dat het nog niet "kan".
Wachten is niet raar als je er zelf nog niet klaar voor bent.. Maar ik begrijp wat je bedoelt ![]() Alleen het gaat niet alleen om het lichamelijk he? ![]() Ik was er lichamelijk al wel klaar voor op mijn 12e ofzo, maja geestelijk echt nog lang niet. En dan ben ik blij dat ik "gewacht" heb, want ik heb er zeker geen spijt van ![]() |
![]() |
|
Sex is wat je ervan maakt.
T kan ook zijn dat je pas met iemand naa rbed wilt als je diegene volledig vertrouwd en je helemaal aan diegene wil prijsgeven. Bij sex geef je iets van jezelf prijs, je meest persoonlijke emoties komen naar boven. En voordat je dat deelt, moet je wel een bepaalde geestelijke status hebben denk ik. [/filozofische mood] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz..
ja kijk.. ik persoonlijk heb het voor het eerst met een jongen gedaan waarvan ik wist dat het uit zou gaan.. dat hij niet the one was zeg maar.. En daar hebbik achteraf een dubbel gevoel over.. aan de ene kant ben ik namelijk blij dat ik bij hem de gigantische pijn van de eerste keer en het geklungel (het was dus zoiezo allesbehalve speciaal door de pijn en het geklungel ![]() Wachten is dus echt iets raars.. Het verschilt zooo erg per persoon!! De een is zoveel eerder klaar dan de ander.. Ik denk dat het goede moment is wanneer jij denkt dat het het goede moment is.. leeftijd en dergelijke maakt dan niet meer uit.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oohh jij ben iemand waar ik mee kan prate!!!! ben ik helemaal mee eens!!!! ![]() |
![]() |
|
Wachten op the one vind ik een beetje onzinnig eigenlijk. De kans dat dat ook uitgaat is namelijk groot, en dan heb je een boel lol misgelopen voor iets wat ook weer overgaat....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De voorbijganger. Aletta Jacobs | 3 | 20-05-2012 21:52 | |
Studeren |
Verloskunde Laura220 | 169 | 23-01-2012 18:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Raar om te vragen??? mira_love | 12 | 18-07-2005 14:23 | |
Psychologie |
Hoe vertel ik dit? black-raven | 29 | 25-09-2004 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Help ben verliefd op 2 jongens, wat moet ik doen!! sunflower83 | 19 | 10-05-2004 20:13 |