![]() |
|
Het nog titelloze nieuwe album van A Perfect Circle moet 30 september uitkomen naar het schijnt. Een nog lekkerder gerucht is dat ze in September met de Europese toer van Deftones meekomen.... Passenger live anyone????
check www.theprp.com voor de schamele details ![]()
|
![]() |
|
A Perfect Circle - Mer de Noms , is zeker een goede plaat. Heb hem ook in mijn collectie zitten. Staan een paar stevige nummers op, ben benieuwd wat een nieuwe cd zal bieden. Hopelijk doet Troy van Leeuwen idd. mee aan deze plaat. Maar aangezien die heel veel voor QOTSA doet betwijfel ik het. Maar we zien wel!
30 september? Is nieuw voor mij....Wel cool.
|
troy van leeuwen si vervangen door ik geloof danny nogwat die ooit in nine inch nails zat, geen slechte bandwisseling.
A perfect circle - mer de noms stond in mijn jaarlijst van 2000 op 1. dus ja, die vind ik wel enigzins aardig enzo.
||
Citaat:
![]() hoe meer nin hoe beter.
|
Als dit topic al nutteloos is, hoe nutteloos zijn die andere dan?
Ik was toevallig vergeten dat de nieuwe cd uit zou komen en ik wist het niet van de Europese tour dus deze topic heeft een heel speciaal plekje in mijn leven ingenomen. Rebels doen tegen Friso is leuk ![]()
||
Citaat:
![]()
|
DEFTONES/A PERFECT CIRCLE: More European Dates Announced - June 28, 2003
More dates have been released for the forthcoming European tour featuring THE DEFTONES and A PERFECT CIRCLE. They are as follows Sep. 19 - London, UK - Wembley Arena Sep. 20 - Leuven, BEL - Brabanthal Sep. 21 - Rotterdam, NETH - Ahoy Rotterdam Sep. 23 - Munich, GER - Zenith Hall Sep. 24 - Frankfurt, GER - Jahrhunderthalle Sep. 27 - Paris, FRA - P.O.P. Bercy Sep. 29 - Berlin, GER - Columbiahalle Sep. 30 - Dusseldorf, GER - Phillipshalle In other news, APerfectCircle.org has announced that the release date for A PERFECT CIRCLE's sophomore album is currently set for September 16, not September 30 as previously reported by MTV.com. In addition, they have dismissed as "incorrect" a report previously posted on this site and MTV.com suggesting that "The Outsider" is the projected first single from the upcoming CD (despite a previous posting on an Australian EMI/Virgin site to the contrary). No further information is available at this time. (Thanks: Base Tendencies)
||
Citaat:
![]() ik ga niet.
||
Citaat:
|
Kaartjes in Leuven kosten 30 Euro en zijn vanaf nu te reserveren bij www.goformusic.be.
Het 3de voorprogramma is the Revolution Smile. Het concert start om 20u, de deuren gaan open om 19u http://www.goformusic.be/nl/tickets/...new.asp?id=558 Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 04:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat een idiote regeling. Dan betaal je je eerst scheel voor een kaartje voor Ahoy, en dan moet je ook eerst nog een uur lang dat dronken geloei van Chino aanhoren.
En Leuven is ook een pokke eind. Of we moeten met een hele groep in Leuven de nacht doorbrengen. Zijn de kroegen daar een beetje lang open? ![]() Nieuw album klinkt echter interessant. Wie er verder op meedoen is ook niet zo belangrijk, aangezien Billy op Mer de Noms toch bijna alles geschreven heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Hoe laag kan een band vallen? Limp Bizkit weet het! Verwijderd | 65 | 26-09-2003 23:18 | |
Muziek |
Albums voor 2003 knivesout | 79 | 20-01-2003 16:00 |