Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 21:06
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
BARON schreef op 29-06-2003 @ 15:20:
Jij hebt al de rang van inquisiteur bereikt, met je eeuwige linkse dogma's.
en jij met je rechtse dogma's
Oud 30-06-2003, 01:48
Endony-X
Endony-X is offline
Met deze topic ben ik het geheel eens!

Respect voor de mensen die net zoals mij denken !
Oud 30-06-2003, 06:40
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 28-06-2003 @ 11:42:
ik vind het een puik plan, dat ze er meteen werk van maken
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 07:52
Joostje
Joostje is offline
toch zie ik een schrijnend tekort aan argumenten bij de bovenstaande twee reacties.

jammer
Oud 30-06-2003, 09:24
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Endony-X schreef op 30-06-2003 @ 02:48:
Met deze topic ben ik het geheel eens!

Respect voor de mensen die net zoals mij denken !
Alleen als ze ook met argumenten waarom ze er voor zijn komen.
Oud 30-06-2003, 09:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 29-06-2003 @ 18:43:

ja maar voetbalsupporters worden harder aangepakt en dan hoor je niks over mensen die klagen(buiten voetbalsupporters) maar zodra we aan de allochtonen komen dan oeioei

Omdat allochtoon-zijn te maken heeft met etniciteit en voetbalhooligan-zijn te maken heeft met gedrag.

Citaat:

vind ik niet ze zijn hier te gast en dan moet je je gedragen iemand die zich bij jou thuis misdraagt zet je toch ook je huis uit?

En Nederlanders (autochtonen) behoren zich ook te gedragen en moeten daarom even hard worden aangepakt als allochtonen wanneer ze de mis in gaan.
Of vind je het wel goed wanneer iemand van jouw eigen huis (broer ofzo) jouw spullen jat, beklad of kapotmaakt?

Citaat:

kan maar ook iemand met een verblijfsvergunning
Je bedoelt het intrekken van een verblijfsvergunning.
Moet ie wel tijdelijk zijn. Want permanent is permanent.
Oud 30-06-2003, 09:28
Gatara
Gatara is offline
En btw, als we de logica van deze politieman gaan volgen, dan vind ik ook dat we mannen flink harder moeten straffen dan vrouwen, aangezien die laatste groep bijna nooit crimineel is.
Oud 30-06-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 29-06-2003 @ 22:03:
ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is, ik bedoel hierdoor kun je wel veel meer "opstand" krijgen van de allochtone jongeren, en daar schiet je toch ook niets mee op?
en ik vind t zelf echt belachelijk dat ze de allochtone jongeren zwaarder willen gaan straffen, ik bedoel met straffen bereik je echt niet alles hoor, ze kunnen beter wat aan de oorzaken hiervan gaan doen, want de meeste allochtonen schrikken echt niet van een celstraf
Jij en Atje mogen de bak in waar wij een taakstrafje krijgen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 10:06
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 29-06-2003 @ 18:03:
Maar een figuur dat hier een paar maanden is of zo iets en dan gaat stelen die moeten harder worden aangepakt een signaal afgeven,gelijk een pak slaag geven en dan uitzetten.
Verdiep je eens in de situatie van een illegaal of asielzoeker voordat je met deze onzin komt.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 30-06-2003 @ 08:52:
toch zie ik een schrijnend tekort aan argumenten bij de bovenstaande twee reacties.

jammer
95% van de mensen kan niet normaal redeneren.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:59
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
MISSCHIEN HOUDT DAT FUCKING DAN MISSCHIEN OP

als ze weer iets hebben gemold, (voor de zoveelste keer)
zitten ze een n8 in de bak en de dag erna doen ze het weer

en ga nou niet zitten zeuren dat is niet waar, want het is statistisch bewezen dat meer dan 80% van criminele acties door allochtonen worden gedaan

x zo veel man doen het, dus ook maar 4x zo veel straf

Rechts=OKe
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 12:20
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 30-06-2003 @ 12:59:

en ga nou niet zitten zeuren dat is niet waar, want het is statistisch bewezen dat meer dan 80% van criminele acties door allochtonen worden gedaan

Rechts=OKe
Dan vind ik ook dat als ik te hard rijd (50 km per uur teveel dan toegestaan) in mijn wagen ik maar 10 Euro hoef te betalen en een man een taakstraf moet krijgen, aangezien mannen vaker te hard rijden dan vrouwen.
Oud 30-06-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 30-06-2003 @ 13:20:
Dan vind ik ook dat als ik te hard rijd (50 km per uur teveel dan toegestaan) in mijn wagen ik maar 10 Euro hoef te betalen en een man een taakstraf moet krijgen, aangezien mannen vaker te hard rijden dan vrouwen.
Dat je er nog serieus op ingaat. Respect
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:39
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-06-2003 @ 10:28:

Omdat allochtoon-zijn te maken heeft met etniciteit en voetbalhooligan-zijn te maken heeft met gedrag.
Het heeft allebei wel met gedrag te maken hoor..
Oud 30-06-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 30-06-2003 @ 12:59:

Rechts=OKe
Het kan statistisch allemaal wel kloppen, maar daar zijn oorzaken voor. En dat zijn geen genetische oorzaken. Ik wil ze wel noemen, maar ik vraag me af of die korte inleiding in de criminologie wel aan jou besteed is.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 30-06-2003 @ 14:39:
Dan moet je het daarop ook beoordelen, niet op de evt. afkomst.

Ik erger me steeds meer aan dat 'weg met de politieke correctheid-sfeertje' in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 15:17
geen punt.
geen punt. is offline
Ik heb nu nog geen enkel argument voor het strenger straffen genoemd..... Buiten het feit dat het hier om discriminatie gaat, gaat dit gewoon voorbij aan het doel van een straf en aan het feit dat we rechters in NL hebben.
Oud 30-06-2003, 15:59
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-06-2003 @ 10:28:

nee en daar hoor je links niet over!altijd altijd!zeiken over gelijke behandeling voor buitenlanders als nederlanders en hier hebben ze het gvd nooit over

[/b]

En Nederlanders (autochtonen) behoren zich ook te gedragen en moeten daarom even hard worden aangepakt als allochtonen wanneer ze de mis in gaan.
Of vind je het wel goed wanneer iemand van jouw eigen huis (broer ofzo) jouw spullen jat, beklad of kapotmaakt?

nee maar die kan ik niet uitzetten

Je bedoelt het intrekken van een verblijfsvergunning.
Moet ie wel tijdelijk zijn. Want permanent is permanent. [/B]
als een buitenlander een pernamente verblijfsvergunning heeft gekregen en dan een misdaad begaat rot hij maar op
dit moet gewoon een wet worden pernamente verblijfsvegunning vervalt bij een misdaad uitzetting volgt.
Oud 30-06-2003, 16:02
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 30-06-2003 @ 15:49:
Dan moet je het daarop ook beoordelen, niet op de evt. afkomst.

Ik erger me steeds meer aan dat 'weg met de politieke correctheid-sfeertje' in Nederland.
laten we teruggaan naar het niksdoen!

pim fortuyn had gekke ideeen maar in sommige kan ik mezelf goed inleven maar het belangrijkste hij bond er geen doekjes om hij zei het en dat gaat nu ook steeds meer gebeuren en dat bevalt mij prima
Oud 30-06-2003, 16:23
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 30-06-2003 @ 16:59:
nee maar die kan ik niet uitzetten

als een buitenlander een pernamente verblijfsvergunning heeft gekregen en dan een misdaad begaat rot hij maar op
dit moet gewoon een wet worden pernamente verblijfsvegunning vervalt bij een misdaad uitzetting volgt.
Ja, heel fijn. Waar je aan voorbij gaat is dat de meeste 'probleem-allochtonen' helemaal geen verblijfsvergunning hebben, maar een Nederlands paspoort (ze zijn nl. van de tweede of derde generatie). Dus kun je ze niet uitzetten, want voor de wet zijn het Nederlanders.
Oud 30-06-2003, 17:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Zaina schreef op 30-06-2003 @ 14:39:
Een voetbalhooligan gedraagt zich als een hooligan; niet erg aanpassend aan hoe je je moet gedragen als supporter bij een voetbalwedstrijd, dus.

Een allochtoon... jee, kun jij definieren hoe je je gedraagt als allochtoon? Ik niet. Aangezien er verschillende allochtonen zijn.

Neuh. Dat laatste heeft toch echt niks met gedrag te maken, maar met afkomst.
Oud 30-06-2003, 18:15
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 30-06-2003 @ 17:23:
Ja, heel fijn. Waar je aan voorbij gaat is dat de meeste 'probleem-allochtonen' helemaal geen verblijfsvergunning hebben, maar een Nederlands paspoort (ze zijn nl. van de tweede of derde generatie). Dus kun je ze niet uitzetten, want voor de wet zijn het Nederlanders.
dat maakt mij niet uit het is tijd om de wet te veranderen

en ik vind het dan ook onzin om ze allochtonen te noemen ''als het toch nederlanders zijn''
Oud 30-06-2003, 18:18
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 30-06-2003 @ 19:15:

Jij probeert maar (zo makkelijk gaat dat niet).

Citaat:

en ik vind het dan ook onzin om ze allochtonen te noemen ''als het toch nederlanders zijn''
Dat vind ik ook maar helaas worden met allochtonen ook Nederlanders bedoelt die tweede of zelfs derde generatie allochtoon is.
Goh. Dan ben ik er ook 1.
Oud 30-06-2003, 18:21
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Dan zit je altijd nog met het feit dat de meesten hier in Nederland zijn geboren en opgegroeid. Je kunt ze niet 'uitzetten', want dan verban je ze in feite uit hun eigen land (Nederland).
Citaat:
Zegt de term 'allochtone Nederlander' je iets? Je bent al allochtoon als een van je ouders niet in Nederland is geboren. Zelfs Prins Willem-Alexander en zijn broers zijn allochtoon. Sterker nog: onze koningin is allochtoon! Wil je die dan ook allemaal strenger gaan straffen?
Oud 30-06-2003, 18:48
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-06-2003 @ 18:56:
Een voetbalhooligan gedraagt zich als een hooligan; niet erg aanpassend aan hoe je je moet gedragen als supporter bij een voetbalwedstrijd, dus.

Een allochtoon... jee, kun jij definieren hoe je je gedraagt als allochtoon? Ik niet. Aangezien er verschillende allochtonen zijn.

Neuh. Dat laatste heeft toch echt niks met gedrag te maken, maar met afkomst.
Het probleem zit hem meer in dat het ook om voetbal supporters gaat en niet perse om hooligans. Normale supporters veroorzaken geen problemen, maar worden toch extra gecontroleerd rond de stadions. Het zou geen kwaad kunnen om bij probleem wijken extra te controleren.
Oud 30-06-2003, 18:48
geen punt.
geen punt. is offline
Even een informatief vraagje: wanneer ben je nu allochtoon? Als minimaal één van je ouders van uit het buitenland komt, of als minimaal één van je ouders allochtoon is (dus wanneer bijvoorbeeld je oma uit het buitenland komt)? Want in dat laatste geval is dus iedereen allochtoon.
Oud 30-06-2003, 19:14
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
meelman schreef op 30-06-2003 @ 19:48:
Even een informatief vraagje: wanneer ben je nu allochtoon? Als minimaal één van je ouders van uit het buitenland komt, of als minimaal één van je ouders allochtoon is (dus wanneer bijvoorbeeld je oma uit het buitenland komt)? Want in dat laatste geval is dus iedereen allochtoon.
Je bent allochtoon als je niet de Nederlandse nationaliteit bezit, als je buiten Nederland bent geboren of als een of beide van je ouders buiten Nederland is geboren.
Oud 30-06-2003, 20:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Zaina schreef op 30-06-2003 @ 19:48:
Het probleem zit hem meer in dat het ook om voetbal supporters gaat en niet perse om hooligans. Normale supporters veroorzaken geen problemen, maar worden toch extra gecontroleerd rond de stadions. Het zou geen kwaad kunnen om bij probleem wijken extra te controleren.
nee want dan beginnen die mensen weet te mauwen en is het discriminatie en dat soort gelul ik vind het ook onzin dat politie niet mag fouilleren maar het motto hier in Nederland is:beter genezen dan voorkomen.
Oud 30-06-2003, 20:07
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 30-06-2003 @ 21:00:
nee want dan beginnen die mensen weet te mauwen en is het discriminatie en dat soort gelul ik vind het ook onzin dat politie niet mag fouilleren maar het motto hier in Nederland is:beter genezen dan voorkomen.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden

Maar ja het is geen discriminatie gewoon. In veel probleem wijken zitten meestal veel allochtonen, maar ook wel Nederlanders en die hebben er ook last van. Dus dan kunnen de buitenlanders in dit geval ook mee profiteren. Zij komen minder vaak negatief in de media, waar de meeste mensen hun meningen vandaan halen. Zij blij, wij blij
Oud 30-06-2003, 20:31
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 30-06-2003 @ 11:04:
Jij en Atje mogen de bak in waar wij een taakstrafje krijgen
hehehehe, ik zie t al voor me
Oud 30-06-2003, 20:44
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:

Ja best dom he.........

Misschien dat het over een aantal jaren word afgeschaft.
Want in Amerika doen ze dat toch ook niet.
Wie de Amerikaanse papieren heeft is Amerikaan!
Zo moet en hoort dat.

Welke idiot heeft zo'n idee naar boven gebracht?
Toch niet overgedragen van de duiters?
Niet discriminerend bedoeld....maar het is mogelijk.

MJ
Oud 30-06-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
meelman schreef op 30-06-2003 @ 19:48:
De wet kent het woord allochtoon niet. Er wordt alleen onderscheid gemaakt tussen Nederlanders en vreemdelingen, waarbij onder die laatste nog een categorie ongewenste vreemdelingen valt. De Vreemdelingenwet en het Vreemdelingenbesluit gebruiken deze terminologie. Dit is van belang voor de toepassing van de Nederlandse strafwet.

Als iemand de Nederlandse nationaliteit heeft (en dat is het geval bij vrijwel alle kutmarokkaantjes waar korpschef Wiarda op doelt) wordt hij net zo behandeld als iemand die hier al generaties lang woont. Een Nederlander is een Nederlander. Natuurlijk wordt daarbij zoals ik hierboven al schreef wel rekening gehouden met de culturele achtergrond van de verdachte. Dat valt immers te brengen onder de persoon van de verdachte, of onder de omstandigheden van het geval. Cultuureigen aspecten als eerwraak worden dus wel degelijk meegewogen in een strafvonnis tegen een 'allochtoon'.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 22:51
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 30-06-2003 @ 20:14:
Je bent allochtoon als je niet de Nederlandse nationaliteit bezit, als je buiten Nederland bent geboren of als een of beide van je ouders buiten Nederland is geboren.
En als je daar een kind van bent ben je of een tweede generatie of een derde generatie allochtoon.

Nog steeds allochtoon dus.
Oud 30-06-2003, 22:57
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-06-2003 @ 23:51:
En als je daar een kind van bent ben je of een tweede generatie of een derde generatie allochtoon.

Nog steeds allochtoon dus.
Maar officieel gezien soms niet meer. De tweede generatie heeft nog buiten Nederland geboren ouders meestal, terwijl de derde generatie alleen nog allochtoon kan zijn als een van de ouders de andere ouder uit het land van herkomst heeft gehaald.
Oud 01-07-2003, 00:23
Verwijderd
Quelle onzin!

Niet allochtonen alleen moeten meer gestraft worden, er moet sowieso veel zwaarder gestraft worden. De nederlandse regering is veel te 'lief' voor criminelen. Gewoon even de stok eroverheen halen, en dan 1-3 jaar de nor in voor een geweldpleging.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:08
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-07-2003 @ 01:23:
Quelle onzin!

Niet allochtonen alleen moeten meer gestraft worden, er moet sowieso veel zwaarder gestraft worden. De nederlandse regering is veel te 'lief' voor criminelen. Gewoon even de stok eroverheen halen, en dan 1-3 jaar de nor in voor een geweldpleging.
[argumenten]
Oud 01-07-2003, 15:32
Verwijderd
[QUOTE]timbo85 schreef op 30-06-2003 @ 17:02:

Niks doen? Hoe bedoel je niks doen? Terug naar de tijden waarin men niet een integratiecursus hoefde te volgen (de jaren zeventig) lijkt me onwenselijk, maar dat is al lang geleden. Wilde je soms beweren dat de laatste paar jaar niets gedaan is aan de problemen die een aantal allochtonen veroorzaakt?

pim fortuyn had gekke ideeen maar in sommige kan ik mezelf goed inleven maar het belangrijkste hij bond er geen doekjes om hij zei het en dat gaat nu ook steeds meer gebeuren en dat bevalt mij prima

Bond er geen doekjes om? Ik vind dat Pim Fortuyn veroorzaakt heeft dat iedere boerenlul nu zit te zeiken op allochtonen en meent allochtone vrouwen te mogen bespugen en elke allochtoon als dief of lui te mogen beschouwen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:41
BARON
BARON is offline
[QUOTE]Che Guevara schreef op 01-07-2003 @ 16:32:
Citaat:
timbo85 schreef op 30-06-2003 @ 17:02:

Niks doen? Hoe bedoel je niks doen? Terug naar de tijden waarin men niet een integratiecursus hoefde te volgen (de jaren zeventig) lijkt me onwenselijk, maar dat is al lang geleden. Wilde je soms beweren dat de laatste paar jaar niets gedaan is aan de problemen die een aantal allochtonen veroorzaakt?

Bond er geen doekjes om? Ik vind dat Pim Fortuyn veroorzaakt heeft dat iedere boerenlul nu zit te zeiken op allochtonen en meent allochtone vrouwen te mogen bespugen en elke allochtoon als dief of lui te mogen beschouwen.
Och ja, en dat gebeurt ook echt hè? De meeste allochtonen hebben een schijthekel aan Nederlanders en laten dit met hun onaangepaste gedrag ook goed merken. Dat die Nederlanders er op een keer genoeg van zouden krijgen lijkt me duidelijk. Gelukkig was Pim Fortuyn er om die gevoelens van onvrde, DIE ER AL WAREN, te kanaliseren.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:42
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 01-07-2003 @ 16:41:
De meeste allochtonen hebben een schijthekel aan Nederlanders en laten dit met hun onaangepaste gedrag ook goed merken.
'De meeste'
Oud 01-07-2003, 15:45
BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 01-07-2003 @ 16:42:
'De meeste'
ik bedoel natuurlijk de overgrote meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:46
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 01-07-2003 @ 16:45:
ik bedoel natuurlijk de overgrote meerderheid.
'De overgrote meerderheid'

Waar haal jij deze onzin überhaupt vandaan?
Oud 01-07-2003, 15:53
BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 01-07-2003 @ 16:46:
'De overgrote meerderheid'

Waar haal jij deze onzin überhaupt vandaan?
- van het feit dat 80% van de criminelen allochtoon is en Nederlanders hier het slachtoffer van worden.
- van het feit dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland een hekel hebben aan het westen en ons gewoon minachten.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:55
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 01-07-2003 @ 16:41:
Och ja, en dat gebeurt ook echt hè? De meeste allochtonen hebben een schijthekel aan Nederlanders en laten dit met hun onaangepaste gedrag ook goed merken. Dat die Nederlanders er op een keer genoeg van zouden krijgen lijkt me duidelijk. Gelukkig was Pim Fortuyn er om die gevoelens van onvrde, DIE ER AL WAREN, te kanaliseren.
Ach ja, als de meeste allochtonen een hekel aan Nederland hebben, waarom wonen ze hier dan nog? Als ik in een land zou wonen waar ik de inwoners niet van mag, zou ik liever verhuizen. En het kan wel zijn dat die gevoelens er waren, maar ik bedoel dat je dergelijke discussies op een beschaafde manier moet voeren en niet al bij voorbaat moet gaan roepen dat de islam een achterlijke cultuur is en allochtonen uitschot zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:56
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef op 01-07-2003 @ 16:53:

- van het feit dat de overgrote meerderheid van de moslims in Nederland een hekel hebben aan het westen en ons gewoon minachten.
[bron]
Oud 01-07-2003, 15:57
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 01-07-2003 @ 16:53:
- van het feit dat 80% van de criminelen allochtoon is en Nederlanders hier het slachtoffer van worden.
Misschien is 80% van de criminelen allochtoon (ik betwijfel het, de Nederlanders staan hoger op de criminele ladder en blijven zo buiten schot), maar dat betekent niet dat 80% van de allochtonen crimineel is.
Citaat:
Dat is gewoon niet waar. Dat is een enorm vertekend beeld. Dit zijn die onderbuikgevoelens waar onze kale professor zo handig op wist in te spelen.
Oud 01-07-2003, 15:58
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 01-07-2003 @ 16:56:
[bron]
Kijk eens even naar de Arabische tv of luister naar een aantal imams
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:59
Verwijderd
[QUOTE]BARON schreef op 01-07-2003 @ 16:53:
[B]- van het feit dat 80% van de criminelen allochtoon is en Nederlanders hier het slachtoffer van worden.

OORZAAK NR. 1: achtergestelde positie. Per saldo kan je het merendeel van de (vermogens)criminaliteit terugvoeren op deze oorzaak.

Waar haal je dat vandaan? Bronnen? Of heb je er zelf onderzoek naar gedaan? En ook voor de ''haat'' tegen het westen kan ik je oorzaken geven:
- ongewenste Amerikaanse interventie
- armoede in eigen land

En waarom zouden er dan Marokkanen en Turken hier zijn, als ze Nederland een kloteland vinden met heidense inwoners?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:59
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Assasin schreef op 01-07-2003 @ 16:58:
Kijk eens even naar de Arabische tv
En die hebben het over de moslims in Nederland
Oud 01-07-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 01-07-2003 @ 16:58:
Kijk eens even naar de Arabische tv of luister naar een aantal imams
O ja, de gemiddelde Nederlander kan vloeiende Arabisch/berbers.
Thamza.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:01
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 01-07-2003 @ 16:59:
En die hebben het over de moslims in Nederland
Goed gelezen, heb je ook nog inhoudelijk wat te zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten