Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou goed, ik neem aan dat de feestjes in het leven hierna mij meer zullen aanspreken dan de feestjes hier. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die heb ik zelf vroeger ook wel gehad. Koekhappen, spijkerpoepen enzo. Geweldig! Nou ja goed het gaat dan ook om de kinderen he ![]() maar vind dat toch wel als mijn kinderen dan fun hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en behalve tijd die je kunt besteden aan leukere dingen te verspillen aan een voorbereiding voor een overgang die - volgens jullie opvatting - iedereen, voorbereiding of niet, tóch wel maakt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En als ze wat ouder worden, willen ze naar de film.
||
Citaat:
was heel goed voor me. Hoewel het natuurlijk niet de intentie van een ouder mag zijn om zijn kind vet te mesten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom moet er doordeweeks gezond gegeten worden, en dan gaan de bordjes leeg en anders geen toetje. Appelmoes erbij is toegestaan.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vergeet het maar. De pasta willen ze best apart, maar saus lusten ze niet hoor. Zeker niet als er 'vuur' in zit. Ik merk het al: nog geen oom zeker? Geen oppaservaring? Ondankbare krengen bennen het. Ze lusten niks! Je slooft je uit, en ze eten alleen de gebakken broodreepjes en de appelmoes. Maar goed, als Tante oppast is het feest natuurlijk, dan misdragen ze zich schandelijk. Van mij mag namelijk( bijna) alles.
||
Citaat:
ik lustte vroeger mij moeders pastasaus ook niet, totdat ze het in de koekenpan begon te maken met ham ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() vaak is het per definitie wat ze weinig krijgen, dat willen ze het liefst, en verder als het er niet lekker uitziet, smaakt het ook niet lekker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ze vier zijn, geef je ze een keer 13 dagen spruitjes en dan de 14e dag die pasta. Nou dan weet je het wel! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En alle italiaanse kruiden natuurlijk, de kaneel en de peterselie is voor het griekse smaakje. Ook verrukkelijk met rijst. Hoezo off topic? Mijn moeder kon echt niet koken, en dat was 22 jaar lang een living hell voor mij.
||
![]() |
Citaat:
![]() een op-en-top-vader hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LOL! Hij heeft het snel genoeg door dat je toch niet kunt winnen van een eenjarige die zijn kaken stijf op elkaar klemt. En de rest die van de weeromstuit nog even gaat meedoen. Zit je met ruzie aantafel. Volgende dag ga je aardappels koken,....met bloemkool. En een papje. Die pot appelmoes werkt toch het beste. En de eerste tijd geen sterk smakende dingen. Geen pittig eten, geen knapperige dingetjes, geen stukjes in de saus, geen dingen die er raar uitzien of een ander eetgedrag vereisen dan de mik opendoen en er een homogene prak inschuiven. Je moet ze wennen aan vast voedsel, dat duurt jaaaaren.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Zeg, Iwein, wat stel jij je voor bij de Renaissance? Ik krijg de indruk dat je meent dat in die periode de mens eindelijk zijn verstand ging gebruiken, de ratio ontdekte, en daardoor zich van de illusies van het geloof bevrijdde. Maar dat is niet juist. Neen. Het is zelfs onjuist. Het christendom bleef onverminderd voortbestaan. Hooguit was het gevolg van de gewaarwordingen, zogezegd, dier tijd dat men bepaalde katholieke dogma's verwierp, met als bekende proponent van de anti-papisten natuurlijk Luther. En als we Renaissance strikt opvatten als de wedergeboorte van de klassieke oudheid, dan kan daar nauwelijks een de religie ondergravende impuls van zijn uitgegaan nu juist de Grieken en de Romeinen religieus waren. Sterker, de promulgatie van een en ander is te danken, of te wijten (hoe je het wilt zien), aan de sanctionering, in positieve zin, van met name Constantinus en, dit zeg ik enigszins voorzichtiglijk, Theodosius (ik geloof dat hij het christendom de staatsgodsdienst maakte en later ook alle heidense riten verbood). Je kunt dus stellen dat uit en door de klassieke wereld het christendom niet zozeer is ontstaan, maar wel over het overige Europa is verspreid geworden. Zo opgevat kan de Renaissance, los natuurlijk van de feitelijke situatie inhoudende dat de Renaissance bepaald geen einde van het christendom betekende maar feitelijk een stimulans (met name op artistiek gebied: denk aan de schilderkunst en de muziek) daarvoor vormde, ook niet anders dan NIET die weerslag hebben gehad op Europa die jou voor ogen stond.
|
![]() |
|
voor mij is dit al de hel. kan er niets aan doen amar zo voel ik erover. als ik om me heen kijk zie ik vaak nadelige dingen. negatieve dingen die met elkaar botsen. kijk naar onze samenleving. kijk naar het milieu. kijk naar jezelf. ik word er niet goed van. dus daarom is dit voor mij al de hel. en als ik een tuintje op mn buik krijg, kom ik in de "hemel".
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat komt door het ijzeren dertien dagen spruitjes en een dag pasta regime dat je moeder toepaste. Je hebt ze léren eten, zoals moeders dat noemen. Wat een drogreden om je kroost iets smerigs voor te kunnen schotelen. Ik lust nu wel spruitjes, maar alleen met kastanjepuree in bladerdeeg. En niet van die geelgekookte waterbommen waar zo'n lucht afkwam...bleh. De hel, dat was het bij ons thuis iedere dag klokslag zes uur.
||
![]() |
Citaat:
als ik 2 maanden gelukkig ben heb ik het alweer bekeken hoor! kan er zonder verdriet en pijn wel geluk zijn? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is dus echt gewoon puur een versinsel! in deze wereld heb ik nu al vaak het gevoel "been there, done that" met veel dingen,... oneindig veel ontdekken --> heel veel dingen lijken zoveel op elkaar dat ze niet nieuw meer zijn en je ontdekkingslust neemt af het is echt puur een versinsel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
natuurlijk bestaat er een Hel, kijk maar eens goed in de spiegel als je klaar bent met masturberen morgen. Yep ik zie jullie al denken: wat voor beren? nou gewoon van die geile beesten die best zeldzaam zijn, ze komen alleen voor in het Mastur-gebergte.
in dat gebergte wonen ook mensen en die rukken en vingeren de hele dag door en daarom is het landschap daar hobbelig want als de zon opkomt en er rijdt een Nissan voorbij dan gaan de bomen janken en zet ik een lekkere kop thee.
|
![]() |
Natuurlijk is er een hel.
Ik ga iedere week op bezoek bij mijn oma, die in een bejaardentehuis woont in de Hel. Ze heeft het daar heel erg naar haar zin, want je kan er heel goed kaasfonduen. Daarom breng ik ook iedere week een homp kaas voor haar mee, meestal geitenkaas met gaten, wat overigens niet bestaat, want geitenkaas heeft geen gaten, dus kun je nagaan waar het op slaat. Maar speciaal voor mijn oma maak ik er gaatjes in met een kaas-puporavirator. Dat vind ze erg lekker. En ik ook. Mijn oma gaat binnenkort ook trouwen, maar ik vind die man niet zo aardig want hij is rood met hoorntjes en hij ruikt naar SO2
||
![]() |
Citaat:
hoe kun jij mij vertellen dat IK het niet snap, terwijl er zelf absoluut geen enkel bewijs is - behalve dat hersenspinsels het óók (zouden) kunnen zijn - dat het echt is, en dat het met alle fysysche wetten zóóveel aannemelijker is dat het er niet is? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hel TheAtheist | 30 | 10-11-2015 22:53 | |
Lifestyle |
De zin of onzin van bidden, Bid jij wel of bid jij niet Linda Prins | 85 | 23-10-2012 21:46 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Hel? Hem | 64 | 18-09-2005 20:52 | |
jehova getuigen Hernuel Fan | 103 | 01-04-2005 19:19 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |