Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
staat ie vast wel ergens tussen ![]() (bij het oude nieuws) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
operation flashpoint zeker het beste oorlogsspel singleplayer, je zit in een squad en je krijgt commando's via radio en je kan hulp oproepen etc, jammer dat het beetje buggy was maar het is wel het enigste spel die dat heeft geloof ik, daarom wacht ik op smart op de nieuwe flashpoint
![]() ik vind RtCW: ET of Ameriça's Army (Beide gratis) zeer verslavend op internet, vooral het geluid van ET is werkelijk zeer realistisch
|
misschien ben ik ouderwets ofzo, maar ik kan nog altijd nachten doorspelen met age of empires 2.
vinnek veruit het heerlijkste spelleke (buiten de tomb-raider reeks) dat men ooit gemaakt heeft! is er nu iets zaligers dan met olifantjes en katapulten elkaar belegeren? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 21:16. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
RTCW en Wolvenstein Enemy Terrority RULES
Dat zijn zowiezo de betere spelen Dr. Evil http://www.fileshack.com/file.x?fid=2742 |
![]() |
|
Ik ga ook voor operatoin flashpoint!!
Heb ik veel over LAN gespeeld (niet dat ik altijd won) Wat ik ook helemaal te gek vind is dat je zelf levels kunt maken ![]() bijv. dat je met 2 apaches tegen elkaar gaat.. en kijken wie elkaar als eerste uit de lucht knalt ![]() en dan je broer voor de gek houden en gewoon uit de heli springen (met para) ![]() echt goed spel ![]() Verder vond/vind ik delta force ook wel goed.. maar je krijgt der niet echt het gevoel dat je in een oorlog zit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en zelf in die tank zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
IK speel hem nu steeds meer en meer. ![]()
|
![]() |
Starcraft, duidelijk.
AoE 2 is ook best te pruimen. Steel Panthers als je wat meer realisme en strategie gaat. W-stein 3d voor de schieter der schieters Heroes of M&M, speelt lekker. Ben je in mp ook wel aardig wat verslaafde uurtjes zoet. DuneII voor de moeder der realtime strategie spellen. WarcraftIII voor lekker micro Bahamut Lagoon voor wat meer console oorlog voeren. Civ2. Heerlijk spel. Lekker landje pikken. Ascendancy. Lekker landje pikken in de ruimte. Speelt ook lekker weg. Etc. Etc. Etc. Er zijn zoveel goede oorloggames. (wanneer is iets trouwens een oorlog game ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gameplay liep niet echt goed battlefield daarentegen is wel heel goed (de ultieme oorlogsgame blijft OFP) wanneer is iets een oorlogsgame, ik denk dat als het gaat over een oorlog, en je ook zelf oorlog moet voeren. zoals bijna alle spellen die hier genoemd zijn dat heb je natuurlijk ook nog verschil tussen een WC3 en een Battlefield
|
een opmerking over CC generals, is niet echt een gevoel of je in de oorlog zit maar ik vond dat ze een ding vergeten zijn:
Land: ![]() Lucht: ![]() Water: ![]() Waarom hebben ze geen duikboten ingebracht en andere schepen?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Medieval Total War is errug goed, is eigenlijk twee spellen in een.
Civilization 1 blijft ook erg leuk, evenals age of empires en natuurlijk warcraft 2+3. Praetorians vind ik net iets minder. Nou we toch bezig zijn, kent iemand Devastation (shooter)?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Oldies but Goldies tommiegun | 142 | 15-11-2005 22:03 | |
Games |
Topmomenten uit je gamecarriere Daboman | 152 | 26-08-2005 21:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Computerspel uit de schappen na moord Mr. Pignati | 55 | 21-08-2004 18:11 | |
Games |