Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor mij ligt de grens bij elke uiting van meer dan vriendschappelijke affectie jegens een ander. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat zoenen uit dronkenschap geen vreemdgaan is, maar dat valt makkelijker te vergeven. Er is immers geen onderliggende affectionele verhouding.
|
![]() |
|
Intieme dingen die niet vriendschappelijk bedoelt zijn, zou ik moeilijk vinden, zoals zijn hand op haar kont leggen, zoenen in haar nek, bijzonder intiem dansen..
![]() Verder vind ik alles vanaf zoenen (op de mond indien het lang is en niet-vriendschappelijk bedoelt) vreemdgaan. En dan kan meneer zijn koffers pakken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dan denk ik dat het beter is om er maar meteen een punt achter te zetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet iets rationeels. Iig bij mij niet. |
![]() |
|
![]() |
Zoenen, zou ik mss ergens nog kunnen vergeven. Ik denk dat dat afhankelijk is van enkele factoren!(met wie,wanneer, is er een waarom?,...)
Gaat het verder dan zoenen, dan kan hij van mijn part den hoogsten boom in. En ik ben niet iemand die gewoon zegt dat hij dan kan oprotten, hoe pijnlijk het dan ook voor mij zou zijn... ik doe het echt zenne!
|
Verwijderd
|
vreemdgaan??
hmm,......... daar vallen veel dingen onder........... kussen. strelen ect ect ect. maare zo erg is het toch niet,... ligt er maar net aan wat je zelf doet.................................................................. ............................ hmm nou ik er overnadenk kan vreemgaan ook veel voordelen hebben..... maar dat hou ik aan mezelf ![]() |
![]() |
|
Zoenen (als in: inclusief tong
![]() Alles 'daaronder' zoals tegen iemand aanleunen, knuffelen, een kus op de wang/mond geven, heb ik geen problemen mee.
|
![]() |
vreemdgaan is voor mij als hij achter mijn rug om met meisjes zoent of seks heeft. Maar nog erger zou ik vinden als hij hetzelfde zou voelen voor een ander als dat hij voor mij doet en dan hoeft hij nog niet eens iets te doen met die gevoelens.
|
Verwijderd
|
Dat ligt aan zijn intenties
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dronken or what so ever is voor mij geen reden, liefde is liefde, vreemdgaan is vreemdgaan, no mercy. Ik hou genoeg van mijn vriendin om niet vreemd te gaan en niet eens in de verleiding te komen. Als ik niet meer verliefd zou zijn zou ik het uitmaken en niet ondertussen met een ander aanpappen. Zoiets noemt men stijl ofzo.
|
![]() |
|
![]() |
mijn vriend is 1 keer vreemdgegaan... met zijn ex, heeft er lles mee gedaan behalve "het"... wist da'k da mens voor geen haar kon vertrouwen, is ook wel zijn schuld, ma kom... het ergst was dat hij het 4 maand verzwegen heeft... nu wil ik gewoon dat gij rechtuit is, vreemdgaan... tja, voor mijn part doet hij wat hij wil, zolang hij eerljk zegt wat hij gedaan heeft... dan praten we er wel over... ik ben wel een heel jaloers type, dus alshij al met een vriendin knuffelt begin ik al een beetje te koken. hoewel ik met men beste vriend vaak lig te knuffelen, maar daarop hoeft hij niks te zeggen... mja, ben gewoon zo jaloers geworden, ergens is het zijn eigen schuld... vind het niet fair van mezelf, kan het gewoon niet helpen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik denk dat knuffelen met bepaalde gedachten erachter vreemdgaan is....zolang die gedachte vriendschappelijk is is het niet vreemdgaan voor mij
ik vind echter, dat je ook kan vreemdgaan zonder iemand aan te raken... geestelijk zegmaar... ik kan echter niet goed uitleggen wat ik daar mee bedoel
|
Het ligt er ook aan met welk gevoel je iemand knuffelt en wat je van diegene vindt, en hoe klef de knuffel is..
![]() magoew, ik vind zoenen en alles wat daarna komt, zéker vreemdgaan, en erg klef doen, en erg close, vind ik ook een beetje verkeerd als je een relatie hebt...ligt eraan met wie of course..kleine kusjes, ligt er ook gewoon aan met wie.. Maar ik denk dat het beter is om met je vriend(in) te bepalen waar bepaalde grenzen liggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik vreemd willen gaan al erg zou vinden. Ik maak daarbij een onderscheid tussen emotioneel vreemdgaan, wat ik heel erg vindt, en sex met een ander zonder gevoelens. Dat zou ik nog niet eens zo'n probleem vinden, zolang het maar geen bedreiging voor mijn relatie op zou leveren.
Maar als hij verliefd worden op een ander, daar zou ik helemaal kapot aan gaan.
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 16:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mnou, ik vind dat wanneer je elkaar bijna zoent *zegmaar* dat dat ook wel vreemdgaan is*zoenen zelf ook* wanneer je elkaar ook constant aan zit te raken enzow, maar dan echt klef. en dat close gedoe
*hoe bedoel je vaag* maar ik probeer een situatie te schtesen en het lukt me niet echt *gromt* lamaar.. *hoe nutteloos, sorry* Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 17:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Op zulke zaken kan ik maar met moeite m'n agressie bewaren. Ik ga met een meid en andere jongens zitten er steeds aan :@ zoek zelf maar zo'n leuke meid; AFBLIJVEN. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat ze mijn bezit is maar ik wil gewoon aangeven dat dat klef gedoe maar met iem. anders moet
![]() *hoezo wazig* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik ben daar heel ingewikkeld in. Ik ken vele vormen van vreemdgaan.
Natuurlijk het zoenen en seks hebben met een ander, maar dat is logisch. Veel erger zou ik het echter vinden als ie opeens strontverliefd is op een ander, ook al doet ie niets met zijn gevoelens. Dan gaat ie geestelijk vreemd. Dat vind ik erger. Dan gaat het niet om de lust, maar om liefde. Ik zou het beide niet vergeven, maar het zou mij meer pijn doen als ik hoor dat ie al weken verliefd is op een ander dan wanneer hij vertelt dat ie een ander heeft gezoend. Verder zijn er kleine dingetjes die ik gewoon niet wil hebben. Heel knus tegen elkaar aanliggen (zoals lepeltjes ofzo) vind ik al niet kunnen, dat doe je niet met iemand anders dan je vriend/in. En weetje, ik kan er ook niet tegen als mijn vriend hand-in-hand loopt met een ander meisje. Als ze omarmd lopen of als hij haar een arm aanbied (begrijp je wat ik bedoel?) vind ik dat niet erg, maar op één of andere manier is hand-in-hand lopen best wel intiem. Tenminste in mijn beleving Tja.. Ik weet het niet. Het ligt helemaal aan de situatie, aan de personen, aan de reden, aan de intentie.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wie o wie ging al eens vreemd? zuurstok | 34 | 15-08-2011 09:48 | |
Liefde & Relatie |
Is cyberseks vreemdgaan? PCmuis | 56 | 16-02-2007 11:09 | |