Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 08:54
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Er zijn hier heel veel topics over dat weet ik,, maar de vraag is altijd, wat is voor jou de grens van wat vreemdgaan is,, zoenen of all the way.... Nou is mijn vraag,,, zijn er ook nog grenzen VOOR zoenen... Dus ga je al te ver als je een avond op een feessie tegen een andere jongen aangeluind zit, een beetje met iemand knuffelt,., of verzin het maar...

Kus mij
Oud 01-07-2003, 08:56
Billy_bob
Billy_bob is offline
Zoenen is gewoon vreemdgaan
Oud 01-07-2003, 08:59
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
ja, ik snap dat de meeste dat vinden, dat vind ik ook,,, maar dat is dus mijn vraag niet,,. zijn er ook dingen VOOR zoenen die al vreemdgaan zijn.. zoals met een andere jongen knuffelen
Oud 01-07-2003, 09:05
Verwijderd
Knuffelen vind ik geen vreemdgaan. Als dat zo was, dan zou ik echt heel vaak zijn vreemdgegaan..

Het ligt natuurlijk wel aan de manier waarop. Als hij haar knuffelt en dan haar kont aanraakt ofzo dan zou ik dat nogal raar vinden.. das nogal overbodig bij een normale knuffel.
Of kusjes in de nek ofzo.. of dat hij haar borsten aan zou raken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:05
annabegins
annabegins is offline
neej, knuffelen is voor mij zeker geen vreemdgaan.. anders ga ik altijd vreemd met mn beste vrienden. een kusje (zonder tong ofow) op de mond vinnik ook geen vreemdgaan. of n beetje close met iemand dansen...
voor mij ligt de grens toch echt bij (echt) zoenen
Oud 01-07-2003, 09:18
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Ik vind zoenen ookal vreemd gaan!
als je een relatie hebt dan ga je toch sowieso niet met iemand zoenen?
lijkt mij dan hoor
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:28
annabegins
annabegins is offline
Citaat:
Secret_girl3 schreef op 01-07-2003 @ 10:18:
Ik vind zoenen ookal vreemd gaan!
als je een relatie hebt dan ga je toch sowieso niet met iemand zoenen?
lijkt mij dan hoor

t ging om de dingen voor zoenen en wat je daarvan vreemdgaan vond
Oud 01-07-2003, 10:12
Verwijderd
ligt eraan, ik denk zelf van niet, zelfs zoenen zou ik kunnen vergeven, ligt allemaal aan de situatie, over t algemeen zie ik zoenen als vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 10:56
Verwijderd
Voor mij ligt de grens bij elke uiting van meer dan vriendschappelijke affectie jegens een ander. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat zoenen uit dronkenschap geen vreemdgaan is, maar dat valt makkelijker te vergeven. Er is immers geen onderliggende affectionele verhouding.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 11:07
Vevay
Intieme dingen die niet vriendschappelijk bedoelt zijn, zou ik moeilijk vinden, zoals zijn hand op haar kont leggen, zoenen in haar nek, bijzonder intiem dansen..
Verder vind ik alles vanaf zoenen (op de mond indien het lang is en niet-vriendschappelijk bedoelt) vreemdgaan. En dan kan meneer zijn koffers pakken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 11:09
Spydogez
Spydogez is offline
Nee knuffelen is geen vreemdgaan, tegen iemand aanleunen ook niet, zoenen wel!
Oud 01-07-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Vevay schreef op 01-07-2003 @ 12:07:
En dan kan meneer zijn koffers pakken.
Hm, zo rigide ben ik er niet in. Het is voor mij een afweging. Als ze het in een vlaag van verstandsverbijstering heeft gedaan, onder invloed van alcohol of drugs, dan ben ik eerder geneigd haar te vergeven. Ze zal dan wel moeten bloeden om mijn vertrouwen terug te willen, maar een zwart/witsituatie 'vreemdgaan is oprotten' is voor mij te drastisch.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 11:31
pyres74
pyres74 is offline
ze zal moeten bloeden?
hoe drastisch
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 11:31
Verwijderd
Literally
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 11:55
miro
miro is offline
Als mijn vriend zou laten merken aan een meisje dat ie interesse in dr heeft.

Daaronder versta ik, uitdagend gaan doen tegen haar, afpraken maken, en alles wat daarna komt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 12:07
Verwijderd
hangt af van het gevoel wat je (of je vriend/in) hebt bij het knuffelen etc..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 12:54
Vevay
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2003 @ 12:24:
maar een zwart/witsituatie 'vreemdgaan is oprotten' is voor mij te drastisch.
Voor mij op zich ook, maar ik zou er zelf aan kapot gaan. Steeds als ik met hem zou zoenen zou ik denken aan dat andere meisje, en hoe hij haar vastgehouden heeft..
En dan denk ik dat het beter is om er maar meteen een punt achter te zetten.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Vevay schreef op 01-07-2003 @ 13:54:
Voor mij op zich ook, maar ik zou er zelf aan kapot gaan. Steeds als ik met hem zou zoenen zou ik denken aan dat andere meisje, en hoe hij haar vastgehouden heeft..
En dan denk ik dat het beter is om er maar meteen een punt achter te zetten.
Ja dat is bij mij ook het probleem. Ik zou het niet achter me kunnen laten. Ik zou hem denk ik niet meer kunnen vertrouwen en het altijd in mijn achterhoofd houden. Niet dat ik niet wil dat het goedkomt, maar het kan dan gewoon niet meer..

Het is niet iets rationeels. Iig bij mij niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Een ander een kus op de mond geven en alles wat daarop lijkt is vreemdgaan, seks met een ander natuurlijk ook, knuffelen een beetje; daar valt over te praten. Aan iemands kont of borsten zitten zou ik ook niet pikken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:23
lieve
lieve is offline
Zoenen, zou ik mss ergens nog kunnen vergeven. Ik denk dat dat afhankelijk is van enkele factoren!(met wie,wanneer, is er een waarom?,...)
Gaat het verder dan zoenen, dan kan hij van mijn part den hoogsten boom in. En ik ben niet iemand die gewoon zegt dat hij dan kan oprotten, hoe pijnlijk het dan ook voor mij zou zijn... ik doe het echt zenne!
Oud 01-07-2003, 19:24
Verwijderd
vreemdgaan??
hmm,......... daar vallen veel dingen onder........... kussen. strelen ect ect ect.

maare zo erg is het toch niet,... ligt er maar net aan wat je zelf doet.................................................................. ............................

hmm nou ik er overnadenk kan vreemgaan ook veel voordelen hebben..... maar dat hou ik aan mezelf
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:44
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Zoenen (als in: inclusief tong) en alles 'daarboven' is vreemdgaan.

Alles 'daaronder' zoals tegen iemand aanleunen, knuffelen, een kus op de wang/mond geven, heb ik geen problemen mee.
Oud 01-07-2003, 20:49
Magdalena
Magdalena is offline
vreemdgaan is voor mij als hij achter mijn rug om met meisjes zoent of seks heeft. Maar nog erger zou ik vinden als hij hetzelfde zou voelen voor een ander als dat hij voor mij doet en dan hoeft hij nog niet eens iets te doen met die gevoelens.
Oud 01-07-2003, 20:54
Verwijderd
Dat ligt aan zijn intenties. Als hij lief is tegen een meisje, over hoofd aait etc met als doel uiteindelijk een relatie met haar te krijgen en mij tot die tijd aan te houden, dan mag-ie oprotten. Als-ie volkomen dronken is, wordt gezoend en dan terugzoent, dan wijt ik dat aan ontoerekeningsvatbaarheid.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:00
MissMorena
MissMorena is offline
Vreemdgaan is zoenen en sex hebben met een ander...knufffelen inprincipe niet maar ik zal et niet goedkeuren!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2003, 22:00
horsepills
horsepills is offline
Dronken or what so ever is voor mij geen reden, liefde is liefde, vreemdgaan is vreemdgaan, no mercy. Ik hou genoeg van mijn vriendin om niet vreemd te gaan en niet eens in de verleiding te komen. Als ik niet meer verliefd zou zijn zou ik het uitmaken en niet ondertussen met een ander aanpappen. Zoiets noemt men stijl ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:53
Jozzy
Jozzy is offline
Zoenen is sowieso vreemdgaan voor mij, maar minder dan dat kán ook vreemdgaan zijn. Hangt gewoon van de situatie af, en de manier waarop dat gebeurt; dat kan ontzettend kleffie-beffie zijn, maar ook totaal niet, dat maakt wel zo'n beetje het verschil.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 11:46
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Vevay schreef op 01-07-2003 @ 12:07:
En dan kan meneer zijn koffers pakken.
Sinds wanneer heb ik koffers bij je staan schat?
Oud 02-07-2003, 11:47
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-07-2003 @ 21:54:
Als-ie volkomen dronken is, wordt gezoend en dan terugzoent, dan wijt ik dat aan ontoerekeningsvatbaarheid.
Prima smoes, zou ik ook gebruiken.
Oud 02-07-2003, 12:51
kn0pje
kn0pje is offline
mijn vriend is 1 keer vreemdgegaan... met zijn ex, heeft er lles mee gedaan behalve "het"... wist da'k da mens voor geen haar kon vertrouwen, is ook wel zijn schuld, ma kom... het ergst was dat hij het 4 maand verzwegen heeft... nu wil ik gewoon dat gij rechtuit is, vreemdgaan... tja, voor mijn part doet hij wat hij wil, zolang hij eerljk zegt wat hij gedaan heeft... dan praten we er wel over... ik ben wel een heel jaloers type, dus alshij al met een vriendin knuffelt begin ik al een beetje te koken. hoewel ik met men beste vriend vaak lig te knuffelen, maar daarop hoeft hij niks te zeggen... mja, ben gewoon zo jaloers geworden, ergens is het zijn eigen schuld... vind het niet fair van mezelf, kan het gewoon niet helpen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 16:52
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
kn0pje schreef op 02-07-2003 @ 13:51:
mijn vriend is 1 keer vreemdgegaan... met zijn ex, heeft er lles mee gedaan behalve "het"... wist da'k da mens voor geen haar kon vertrouwen, is ook wel zijn schuld, ma kom... het ergst was dat hij het 4 maand verzwegen heeft... nu wil ik gewoon dat gij rechtuit is, vreemdgaan... tja, voor mijn part doet hij wat hij wil, zolang hij eerljk zegt wat hij gedaan heeft... dan praten we er wel over... ik ben wel een heel jaloers type, dus alshij al met een vriendin knuffelt begin ik al een beetje te koken. hoewel ik met men beste vriend vaak lig te knuffelen, maar daarop hoeft hij niks te zeggen... mja, ben gewoon zo jaloers geworden, ergens is het zijn eigen schuld... vind het niet fair van mezelf, kan het gewoon niet helpen
Ik zou het jezelf niet verwijten dat je jaloers bent, jaloers zijn is opzich heel normaal, en voor jou meer dan normaal omdat je vriend is vreemdgegaan. Ik zou het in jouw plaats absoluut niet pikken van hem. Je vermoeid jezelf alleen maar met jaloers zijn, doet jezelf pijn door dingen te denken van hem...
Oud 02-07-2003, 17:20
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2003 @ 12:24:
maar een zwart/witsituatie 'vreemdgaan is oprotten' is voor mij te drastisch.
En dat uiteraard onder het mom van 'de sex is best goed'

B00fje dat je d'r bent.
Oud 02-07-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Overjoyed schreef op 02-07-2003 @ 12:47:
Prima smoes, zou ik ook gebruiken.
Ik kan zelf toch zien of 't zo is? Hij gaat alleen uit als ik hem dwing
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 06:48
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Citaat:
Xizang schreef op 01-07-2003 @ 23:00:
Dronken or what so ever is voor mij geen reden, liefde is liefde, vreemdgaan is vreemdgaan, no mercy. Ik hou genoeg van mijn vriendin om niet vreemd te gaan en niet eens in de verleiding te komen. Als ik niet meer verliefd zou zijn zou ik het uitmaken en niet ondertussen met een ander aanpappen. Zoiets noemt men stijl ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:50
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik denk dat knuffelen met bepaalde gedachten erachter vreemdgaan is....zolang die gedachte vriendschappelijk is is het niet vreemdgaan voor mij

ik vind echter, dat je ook kan vreemdgaan zonder iemand aan te raken... geestelijk zegmaar... ik kan echter niet goed uitleggen wat ik daar mee bedoel
Oud 05-07-2003, 00:23
lonsdale-nl
lonsdale-nl is offline
zoenen is gewoon vreemdgaan klaar uit en met vreemdgaan is vertrouwen weg dus over

><><><H4L><><><
Oud 05-07-2003, 12:12
groovy
groovy is offline
Het ligt er ook aan met welk gevoel je iemand knuffelt en wat je van diegene vindt, en hoe klef de knuffel is..

magoew, ik vind zoenen en alles wat daarna komt, zéker vreemdgaan, en erg klef doen, en erg close, vind ik ook een beetje verkeerd als je een relatie hebt...ligt eraan met wie of course..kleine kusjes, ligt er ook gewoon aan met wie..

Maar ik denk dat het beter is om met je vriend(in) te bepalen waar bepaalde grenzen liggen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 14:20
Gwinnie
Gwinnie is offline
zoenen is vreemdgaan.

maar als mijn vriend met een ander grietje heeft gezoend valt er nog over te praten, al ben ik wel pissed. als hij alles met haar doet kan die t raam uit springen.

en te intiem bij elkaar liggen kanook een soort vreemdgaan zijn vind ik.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 15:03
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ach m'n vriend geeft z'n beste vriendin altijd een lange zoen op de mond. Daar kan ik echt niet mee zitten, dat is gewoon hun manier om te hun vriendschap te tonen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 07:52
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Ik vind dat je al een beetje vreemd gaat als je met een andere jongen/meisje loopt te flurten je mag best in de discotheek met een ander meisje/jongen dansen maar niet meer dan dat
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 09:56
lacyra
lacyra is offline
En wat dan als je vriend(in) gezoend wordt?..Is het dan wel anders?...

Ik vroeg het me af..
Oud 06-07-2003, 14:16
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
miss_loves_you schreef op 06-07-2003 @ 08:52:
Ik vind dat je al een beetje vreemd gaat als je met een andere jongen/meisje loopt te flurten je mag best in de discotheek met een ander meisje/jongen dansen maar niet meer dan dat
Hmm ik ben echt wel een flirtkonijn, dat ga ik niet zomaar opgeven voor een jaloersigaard. Zolang het niet serieus is kan je toch wel blijven flirten; een mens is geen robot hé. En op die manier blijf je ook een beetje interessant voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 15:54
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 02-07-2003 @ 18:20:
En dat uiteraard onder het mom van 'de sex is best goed'

B00fje dat je d'r bent.
Alles is een afweging Als zij terug komt met het excuus dat het bij mij veel beter is, dan ontvang ik haar natuurlijk met open armen _
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 16:10
poesiefox
poesiefox is offline
Ik denk dat ik vreemd willen gaan al erg zou vinden. Ik maak daarbij een onderscheid tussen emotioneel vreemdgaan, wat ik heel erg vindt, en sex met een ander zonder gevoelens. Dat zou ik nog niet eens zo'n probleem vinden, zolang het maar geen bedreiging voor mijn relatie op zou leveren.

Maar als hij verliefd worden op een ander, daar zou ik helemaal kapot aan gaan.

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 17:00
Verwijderd
mnou, ik vind dat wanneer je elkaar bijna zoent *zegmaar* dat dat ook wel vreemdgaan is*zoenen zelf ook* wanneer je elkaar ook constant aan zit te raken enzow, maar dan echt klef. en dat close gedoe

*hoe bedoel je vaag* maar ik probeer een situatie te schtesen en het lukt me niet echt *gromt* lamaar.. *hoe nutteloos, sorry*

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 17:38
Verwijderd
voor mij is zoenen ook vreemdgaan, omdat wij het altijd zo lief doen, en dan zou hij dat ineens aan iemand anders geven... Dacht het niet...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:11
SHAZZ
SHAZZ is offline
En wat vinden jullie dan van knus in elkaars armen liggen? Als je vriendin dus helemaal in de armen/ half op schoot van iemand anders ligt, of je vriend iemand anders in zijn armen/ op schoot heeft liggen?

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef op 06-07-2003 @ 19:11:
En wat vinden jullie dan van knus in elkaars armen liggen? Als je vriendin dus helemaal in de armen/ half op schoot van iemand anders ligt, of je vriend iemand anders in zijn armen/ op schoot heeft liggen?

xxx Shazz
ik zou het niet leuk vinden denk ik en mijn vriend erop aanspreken....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:39
Rubke18
Rubke18 is offline
Op zulke zaken kan ik maar met moeite m'n agressie bewaren. Ik ga met een meid en andere jongens zitten er steeds aan :@ zoek zelf maar zo'n leuke meid; AFBLIJVEN. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat ze mijn bezit is maar ik wil gewoon aangeven dat dat klef gedoe maar met iem. anders moet

*hoezo wazig*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:13
Verwijderd
Hmm, ik ben daar heel ingewikkeld in. Ik ken vele vormen van vreemdgaan.
Natuurlijk het zoenen en seks hebben met een ander, maar dat is logisch. Veel erger zou ik het echter vinden als ie opeens strontverliefd is op een ander, ook al doet ie niets met zijn gevoelens. Dan gaat ie geestelijk vreemd. Dat vind ik erger. Dan gaat het niet om de lust, maar om liefde.
Ik zou het beide niet vergeven, maar het zou mij meer pijn doen als ik hoor dat ie al weken verliefd is op een ander dan wanneer hij vertelt dat ie een ander heeft gezoend.

Verder zijn er kleine dingetjes die ik gewoon niet wil hebben. Heel knus tegen elkaar aanliggen (zoals lepeltjes ofzo) vind ik al niet kunnen, dat doe je niet met iemand anders dan je vriend/in.
En weetje, ik kan er ook niet tegen als mijn vriend hand-in-hand loopt met een ander meisje. Als ze omarmd lopen of als hij haar een arm aanbied (begrijp je wat ik bedoel?) vind ik dat niet erg, maar op één of andere manier is hand-in-hand lopen best wel intiem. Tenminste in mijn beleving

Tja.. Ik weet het niet. Het ligt helemaal aan de situatie, aan de personen, aan de reden, aan de intentie..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten