Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In principe is elk nieuw idee dik, al is het maar omdat je de eerste bent die er aan denkt. Ben benieuwd hoe het eind-resultaat wordt. Misschien wel leuk als je voor het negatieve effect kleuren pakt die ongelofelijk slecht bij elkaar passen. Niet mooi, wel komisch en kun je nog beter zien of het echt negatief is.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
gvd wat is dit kut, als dit een concept is dan moet je het wel heel goor uitwerken wil het uiteindelijk iets worden
en houd toch op met je 'conceptuele kunst' gezeik, het slaat gewoon nergens op als je nou behalve je slome geouwehoer nog een goede tekening zou produceren viel het nog mee, maar dit is echt niks en je hoeft niet te reply-en met dat ik niks van kunst weet, want dat weet ik wel, en mensen die dit mooi of leuk bedacht vinden hebben gewoon geen smaak ik heb altijd al mensen gehaat die totaal niks kunnen produceren, maar dan met een sloom verhaal eromheen doen alsof ze heel wat in huis hebben ik zou ook wel een cirkel kunnen tekenen en er dan een verhaal bij verzinnen van: "Ja nou en dit stelt dus de eeuwige cirkel van het leven voor, je ziet dat er geen begin, maar eigenlijk ook geen eind aan komt. Eigenlijk gaat het leven altijd door en dat heb ik proberen uit te drukken met deze cirkel." zo kan je alles kunst noemen
||
Citaat:
Verder had ik geen aanvallende kritiek op jouw persoon, maar je moet gewoon oppassen met wat je zegt. Zo gauw je iemand gaat lopen afzeiken omdat JIJ iets niet mooi vindt ben je gewoon fout bezig. |
![]() |
|
![]() |
Ik kan er dus echt niet tegen dat al die mensen die zo'n kanker kruisje als een serieus concept zien waar veel hoop op een goed werkstuk in zit.
en dan zeggen dat ik kleurplaten in moet vullen. La me nie lachen. echt kauw m'n vuist ofzo en sterf een gore *** dood. en chill of wathever get a live
Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 17:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kunt niet verwachten dat je iets post en enkel positieve reacties krijgt, dat zou picasso nog niet lukken ik houd niet van dit soort 'kunst' en dat mag ik laten weten ook als naar mijn mening gevraagd wordt. een negatieve mening betekent niet automatisch afzeiken. als de persoon niet tegen kritiek kan wordt het al snel zo opgevat, en dat is meer zijn probleem dan het mijne
|
Wat grappig om te lezen wat voor felle reacties je hier op krijgt
![]() ![]() Alleen kan iemand me nou es uitleggen wat dit (naar mijn inziens, ik hoop dat ik niemand ermee beledig) vrij eenvoudige werk nou zo bijzonder maakt? Ik kan nog steeds niet begrijpen dat mensen dit soort werken als geniaal kunnen benoemen (dit is dus niet bedoeld om het werk opzich af te kraken). Zoals hierboven al in minder elegante woorden stond; waarom wordt de waarde van het werk opeens hoger als je er een 'verhaaltje' achter verzint? Noem me dom, noem me smakeloos, of noem me niet in kunst geïntresseerd... Van dat soort uitspraken kan ik nou niet egt warm of koud worden... Ik probeer het alleen te begrijpen, vandaar mijn vraag. |
![]() |
|
![]() |
Het is ook niet geniaal. Maar als Artmaster de waarheid spreekt, heeft hij dit gedaan om negatieve reacties op te roepen. Als je dan ziet hoe iedereen begint te zeiken moet je wel toegeven dat hij geslaagd is
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben het daarmee roerend eens. Hij heeft een bepaald effect willen hebben en dat heeft hij gehad. Het ging meer om de reactie op het werk, dan om het werk zelf, temeer omdat dit nog maar was om te kijken of het idee uberhaupt bruikbaar was. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|