Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2003, 14:10
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
... van iemand via het internet.....

of iemand opsporen ofzo..... ?
Oud 21-06-2003, 14:15
Verwijderd
Dag Expo, kom je mijn forum ook es bezoeken

Via internet toekomst voorspellen, met divinatiemiddelen kun je niet echt de toekomst voorspellen, wel kun je over die persoon dromen of visioenen krijgen. Of is dat niet wat je bedoelt via internet?

Opsporen via internet... opsporen gebeurt meestal door de stappen van de persoon na te gaan, de energieën te voelen die de persoon heeft achtergelaten, maar mij lijkt niet dat die energieën achterblijven op een website.
Oud 21-06-2003, 14:18
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
Mutant schreef op 21-06-2003 @ 15:15:
Dag Expo, kom je mijn forum ook es bezoeken

Via internet toekomst voorspellen, met divinatiemiddelen kun je niet echt de toekomst voorspellen, wel kun je over die persoon dromen of visioenen krijgen. Of is dat niet wat je bedoelt via internet?

Opsporen via internet... opsporen gebeurt meestal door de stappen van de persoon na te gaan, de energieën te voelen die de persoon heeft achtergelaten, maar mij lijkt niet dat die energieën achterblijven op een website.
nee ik dacht al dat het niet mogelijk was omdat je neit iets hebt van de persoon..... vroeg het me gewoon af

ja leuk he dat ik hier ook ben

ik sta ook al op een andere plek
Oud 21-06-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
ExPoDeRmUs schreef op 21-06-2003 @ 15:18:
nee ik dacht al dat het niet mogelijk was omdat je neit iets hebt van de persoon..... vroeg het me gewoon af

ja leuk he dat ik hier ook ben

ik sta ook al op een andere plek
Sommige mensen hebben iets nodig van de persoon, anderen niet. Het is altijd wel handig.
Oud 21-06-2003, 22:31
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik betwijfel of het sowieso mogelijk is om de toekomst te voorspellen
Oud 22-06-2003, 00:14
Verwijderd
Ik denk dat het sowieso al niet kan.
Oud 22-06-2003, 10:39
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
tsja ik weet het neit of het kan en of het niet kan..... het gaat ook niet specifiek over de toekomst.....

maarja iedereen heeft weleens een gevoel of droom gehad die weer helemaal terugkomt als je het daadwerkelijk meemaakt.... tenmisnte.... ik heb dat weleens gehad..... ik weet ook niet of het psies zo is, het was ook geen belangrijke droom, maar ik wist zeker dat ik iets eerder gezien had, terwijl ik zekerweten nog nooit op die plek geweest kan zijn
Oud 22-06-2003, 12:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
met remote viewing zou je ook deels in te toekomst moeten kunnen kijken, meen ik me te herinneren. En sja, als dat zo zou zijn, dan boeit het niet of het de toekomst van jezelf is, of van iemand aan de andere kant van de wereld.
Oud 24-06-2003, 09:39
barkrukkie
barkrukkie is offline
Toekomst voorspellen kan niet, en áls het zou kunnen is het nutteloos.
Er zijn twee mogelijkheden:
- De toekomst ligt vast
- De toekomst is onzeker

Bij de 1e zou toekomstvoorspellen mogelijk zijn. Maar wat heeft dat voor nut? Je kunt er toch niks meer aan veranderen. Ik zou er zelf niet blijer van worden als ik zou weten dat ik morgen onder een auto zou komen, aangezien ik het toch niet meer kan veranderen, omdat dat toekomst vast ligt.

Bij de 2e is toekomstvoorspellen onmogelijk, aangezien deze beïnvloedbaar is. Hooguit kan er een mogelijkheid gegeven worden, de een meer waarschijnlijk dan de ander. Dromen lijken soms voorspellend te zijn, maar het zijn slechts verwerkingen van je gedachtes. Maar omdat deze vaak over jezelf of naasten gaan, kun je er een redelijk realistisch toekomstbeeld van voorstellen in je droom, omdat je jezelf en je naasten goed kent. Daarom lijkt het alsof die dromen de toekomst voorspellen, terwijl het in werkelijkheid eigenlijk gewoon een waarschijnlijk verloop van toekomstige gebeurtenissen is
Oud 24-06-2003, 20:10
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 24-06-2003 @ 10:39:
- De toekomst ligt vast
- De toekomst is onzeker

*knip*
hoe verklaar je dan van die "dejavu" momenten???? terwijl je ergens nog never eerder bent geweest???
Oud 24-06-2003, 20:41
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
ExPoDeRmUs schreef op 24-06-2003 @ 21:10:
hoe verklaar je dan van die "dejavu" momenten???? terwijl je ergens nog never eerder bent geweest???
deja vu, op zich wel vaker besproken, kgeloof dat er toen ook een website bij stond met een 'wetenschappelijke' verklaring.

Maar voor mij is het meer dit:
- je beleeft een moment dat je verwacht te beleven (zoiets als voorspellende dromen), alleen op het moment dat je dat verwachte moment beleeft, weet je niet meer dat je het verwachtte (als je het nog kunt volgen )
- Je beleeft een moment dat gewoon heel veel op een eerder beleefd moment lijkt
Oud 24-06-2003, 20:43
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 24-06-2003 @ 21:41:
deja vu, op zich wel vaker besproken, kgeloof dat er toen ook een website bij stond met een 'wetenschappelijke' verklaring.

Maar voor mij is het meer dit:
- je beleeft een moment dat je verwacht te beleven (zoiets als voorspellende dromen), alleen op het moment dat je dat verwachte moment beleeft, weet je niet meer dat je het verwachtte (als je het nog kunt volgen )
- Je beleeft een moment dat gewoon heel veel op een eerder beleefd moment lijkt
ik heb weleens een droom gehad, en een paar jaar later was ik in America (waar ik een jaartje op school gezeten heb) ik stond op het footbal veld.... keek om me heen en dacht...... dit plaatje heb ik zo eerder gezien...... erg raar.... een echt kippevel moment....
Oud 01-07-2003, 15:31
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik heb eens een droom gehad over iets en later dat ik dacht precies alsof ik dit al eens meegemaakt heb.
Oud 01-07-2003, 15:42
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 01-07-2003 @ 16:31:
Ik heb eens een droom gehad over iets en later dat ik dacht precies alsof ik dit al eens meegemaakt heb.
vind je dat meer eng, spannend, leuk of wat anders??? en is dit een soort toekomst voorspellen???
Oud 01-07-2003, 15:51
AngelLena
AngelLena is offline
Klein beetje opgeschoond door een aantal nutteloze en niet erg aardige reacties op het topic, kunnen we weer mooi verder.

Toekomst van iemand via internet voorspellen is denk ik niet erg mogelijk. Als je de toekomst van iemand wil gaan voorspellen heb je denk ik iets meer nodig dan een paar feiten als geboortedatum en tijd, zoals een bepaald gevoel of een indruk van een persoon zelf... Maar, da's mijn idee...
Oud 01-07-2003, 16:01
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
ExPoDeRmUs schreef op 01-07-2003 @ 16:42:
vind je dat meer eng, spannend, leuk of wat anders??? en is dit een soort toekomst voorspellen???
Ik vond het wel cool ja
echt heel raar.
Heb het nog maar 2 keer gehad eigenlijk.
Oud 01-07-2003, 19:32
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 16:51:
Klein beetje opgeschoond door een aantal nutteloze en niet erg aardige reacties op het topic, kunnen we weer mooi verder.

Toekomst van iemand via internet voorspellen is denk ik niet erg mogelijk. Als je de toekomst van iemand wil gaan voorspellen heb je denk ik iets meer nodig dan een paar feiten als geboortedatum en tijd, zoals een bepaald gevoel of een indruk van een persoon zelf... Maar, da's mijn idee...
maar je kan soms wel via het internet een band voelen met iemand..... is dat dan ook niet genoeg???
Oud 01-07-2003, 19:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ExPoDeRmUs schreef op 01-07-2003 @ 20:32:
maar je kan soms wel via het internet een band voelen met iemand..... is dat dan ook niet genoeg???
Nee, kijk maar eens waar dat toch geregeld op uit loopt: ze ontmoeten elkaar, 1 van de 2 wordt verkracht door de ander, was die persoon toch net zo lief als je dacht...

Ik ben daar heel voorzichtig mee, dingen via inernet...
Oud 01-07-2003, 22:59
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 20:51:
Nee, kijk maar eens waar dat toch geregeld op uit loopt: ze ontmoeten elkaar, 1 van de 2 wordt verkracht door de ander, was die persoon toch net zo lief als je dacht...

Ik ben daar heel voorzichtig mee, dingen via inernet...
ik juist niet... mijn soulmates ken ik via internet, heb al veel vrienden via het net leren kennen en zelfs exvriendjes dus .
Oud 02-07-2003, 20:18
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 24-06-2003 @ 10:39:
- De toekomst ligt vast
- De toekomst is onzeker
Hier ben ik het niet mee eens. De toekomst ligt sowieso vast. Het enige wat er eigenlijk zijn zijn deeltjes en/of golven (quarks en fotonen, quarks en golven of golven en golven) en hun snelheid. Als je dan een supercomputer zou hebben die alle deeltjes en hun snelheden kent en sneller kan rekenen dan er tijd verstrijkt dan berekent die de ahw vaststaande toekomst.

Dus, - toekomstvoorspellende gaven zijn mogelijk als iemand in staat is alle deeltjes in een straal van minstens 100 lichtjaar om hem heen te voelen, hun vector en snelheid te meten, en erg goed is in rekenen. - ja ok, iedereen die beweert de toekomst te kunnen voorspellen lult.

Je hebt btw ook desequentiëring van herinneringen en dromen. Dromen hebben vrijwel geen tijdsreferentie. Het gebeurt ook vaak dat je zegmaar 2 maanden geleden iets meemaakte, dat een halve maand daarna weer droomde, en je dan nu die herinneringen verkeerd hebt en denk dat je die droom vóór de gebeurtenis had. - voor alles wat niet opzettelijk gelul is vermoed ik dat dit de verklaring is.
Oud 02-07-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 02-07-2003 @ 21:18:
Hier ben ik het niet mee eens. De toekomst ligt sowieso vast. Het enige wat er eigenlijk zijn zijn deeltjes en/of golven (quarks en fotonen, quarks en golven of golven en golven) en hun snelheid. Als je dan een supercomputer zou hebben die alle deeltjes en hun snelheden kent en sneller kan rekenen dan er tijd verstrijkt dan berekent die de ahw vaststaande toekomst.

Dus, - toekomstvoorspellende gaven zijn mogelijk als iemand in staat is alle deeltjes in een straal van minstens 100 lichtjaar om hem heen te voelen, hun vector en snelheid te meten, en erg goed is in rekenen. - ja ok, iedereen die beweert de toekomst te kunnen voorspellen lult.

Je hebt btw ook desequentiëring van herinneringen en dromen. Dromen hebben vrijwel geen tijdsreferentie. Het gebeurt ook vaak dat je zegmaar 2 maanden geleden iets meemaakte, dat een halve maand daarna weer droomde, en je dan nu die herinneringen verkeerd hebt en denk dat je die droom vóór de gebeurtenis had. - voor alles wat niet opzettelijk gelul is vermoed ik dat dit de verklaring is.
Idd. Je kunt zelfs denken dat je iets meegemaakt hebt, terwijl dat helemaal niet zo is.
Mijn moeder heeft vrijwel haar hele leven lang gedacht dat mijn oma háár per ongeluk in de vingers heeft genaaid met de naaimachine (au, ja), maar dat was dus haar broer.
Oud 02-07-2003, 20:50
Rerisen Phoenix

Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 02-07-2003 @ 21:18:
Bijzonder interessant. Dit klopt namelijk als je een computer neemt die niet deel is van het geheel van deeltjes, golven en energie... EN niet gelezen wordt door iemand die zich er wel in bevindt.

Wat nou, je maakt die computer... wat zal hij wel niet berekenen? Je komt onder auto, dus doe je iets anders maar de computer vertelt je dus iets anders en daarom ga je daar wel heen en kom je er wel onder maar je kwam er niet onder omdat computer het wel weer zei... ---> Paradox ---> tenzij Chaos - nee, hmm... ehm .... ---> PW
--> PW
Oud 02-07-2003, 22:06
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
Mutant schreef op 01-07-2003 @ 23:59:
ik juist niet... mijn soulmates ken ik via internet, heb al veel vrienden via het net leren kennen en zelfs exvriendjes dus .
en last but not least.... je hebt mij ontmoet
Oud 02-07-2003, 22:08
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
ik geloof niet dat je toekomst al vast ligt, anders zou er ook iemand moeten zijn die het allemaal bijhoud.... dan is een moordenaar een geboren moordenaar, en een fietsenmaker geboren om fietsen te maken....
Oud 03-07-2003, 12:52
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
ExPoDeRmUs schreef op 02-07-2003 @ 23:08:
dan is een moordenaar een geboren moordenaar, en een fietsenmaker geboren om fietsen te maken....
Is dat dan een tegenargument?
Advertentie
Oud 03-07-2003, 20:16
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ja hoor ik kan ook de toekomst voorspellen. Ik voorspel nu dat er nog wel iemnand gaat reageren op dit topic.
Oud 03-07-2003, 20:22
Nebula
Nebula is offline
Ik kan ook de toekomst voorspellen. Ik voorspel dat Bush niet herkozen zal worden, ik voorspel dat de volgende Star Wars film geen happy-end zal hebben en ik voorspel dat onze komende telefoonrekening de spuigaten uit zal lopen
Oud 03-07-2003, 20:42
Rerisen Phoenix
idd, veel 'toekomstvoorspellers' die gelijk krijgen hebben gewoon een goed inzicht maar beseffen dat niet en/of willen aandacht. De rest die gebruikt zulke vage bewoordingen dat alles achteraf zo op is te vatten als het uiteindelijk gebeurde (zie Nostradamus, altijd wordt na de gebeurtenissen gezegd dat hij het voorspelde)... nooit ervoor (met uitzondering van dingen als "er zal dan een wereldoorlog komen" want dat is voorspelbaar. Destructievere technologie, ongelijkheid en populatiegroei leiden daar gewoon toe).

Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 20:45.
Oud 03-07-2003, 23:07
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
Just Johan schreef op 03-07-2003 @ 13:52:
Is dat dan een tegenargument?
ik bedoel gewoon dat het leven is wat je er van maakt..... toch.... maar dat er momenten zijn die nog moeten komen die je maybe mogelijk kan aanvoelen....
Oud 04-07-2003, 01:33
Joostje
Joostje is offline
lijkt me nogal zinloos ivm chaostheorie en quantummechanica enzo.
Oud 04-07-2003, 08:07
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-07-2003 @ 02:33:
lijkt me nogal zinloos ivm chaostheorie en quantummechanica enzo.
tsja maar stel dat alles in je leven nou al vast staat..... wie weet staat dat ook allemaal vast
Oud 13-07-2003, 14:59
drumster
drumster is offline
Soms weet ik wel iets voordat het gebeurd. Maar dat heb ik dan in een droom ofzo gezien en dan heb ik het nog niet door. Pas als het later echt gebeurd weet ik weer dat ik het al wist dat het zou gebeuren. Heel raar is dat.
Oud 15-07-2003, 06:49
Blues
Blues is offline
Ik ben 't 'r mee eens met Rerisen Phoenix over dat mensen die beweren de toekomst te kunnen voorspellen (of iets anders) vaak aandacht willen (misschien onbewuwst) mensen die (echt) of denken dat ze dat echt kunnen doen daar niet zo lacherig over en praten 'r met vrijwel weinig anderen over (ze worden meestal toch voor gek verklaart)
Oud 15-07-2003, 11:38
Sleepingsun
Sleepingsun is offline
Het kan hoor, om visioenen over iemand te krijgen heb je niks van diegene nodig..
Oud 15-07-2003, 19:44
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Frummel schreef op 15-07-2003 @ 12:38:
Het kan hoor, om visioenen over iemand te krijgen heb je niks van diegene nodig..
Visioenen, ja dat kan... Maar serieus de toekomst voorspellen als het enige wat je over die persoon hebt een stel lettertjes op een scherm is, daar geloof ik dus niet in. Visioenen kan je niet oproepen, die komen. Toekomst voorspellen wel (degenen die die gave hebben dan, maar die gebruiken het zo min mogelijk).
Oud 15-07-2003, 19:47
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
ExPoDeRmUs schreef op 21-06-2003 @ 15:10:
... van iemand via het internet.....

of iemand opsporen ofzo..... ?
kkan n klein btje karakters ontrafelen
en btje toekomst voorspellen..op basis van hun sterrenbeeld doe ik dat.....

verder btje dromen ontrafelen

maar kneem mezelf maar niet te serieus

hoewel ik vaak gelijk heb gehad bij lafjuh, atox bijvoorbeeld
maar wel bij meer geloof ik
Oud 16-07-2003, 07:44
pe51
pe51 is offline
Iemand heeft mijn aura eens gelezen via msn. Dat klopte best wel. Ook kunnen mensen soms via msn dingen aanvoelen van me. En er zijn mensen, die foto kunnen lezen via internet, of tarotkaarten leggen voor iemand.

Mijn ervaring is dat als iemand dit harder nodig heeft, dat het aura lezen, het aanvoelen of tarot leggen of foto lezen dan duidelijker wordt. Het is volgens mij niet iets, om wetenschappelijk te onderzoeken. Het paranormale is er om mensen te helpen.
Advertentie

Regels voor berichten