Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben soms wel kinderachtig bezig maar dan op een lompe manier. Dat ik soms hele gekke geluiden maak uit het niets , tekenfilms kijk , speelgoed winkels geweldig vind
![]() Ik gedrag me niet kinderachtig tegenover anderen , soms vind ik mezelf te serieus.
|
Ik heb laatst nog dubbel gelegen om Aladdin, ligt aan mijn bui.
Qua uiterlijk schatten mensen me ouder, fransen zeker. (die vragen in welk jaar universiteit ik zit) Mijn humor is soms wel kinderachtig en als ik me niet goed voel wil ik ook nog wel eens het kindje uithangen ofzo. Ligt echt aan mijn bui. Maar mensen zullen me nooit jonger schatten dan ik ben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Qua humor ben ik ontzettend kinderachtig, ik kan nog steeds dubbel liggen om het woord poep.
Qua uiterlijk ben ik wel volwassen, ik word altijd ouder geschat dan mijn twee jaar oudere zus (maarja, zij ziet eruit als 14 dus dat is niet zo vreemd ![]() En verder ben ik ook niet kinderachtig volgens mij, ik zal er eens op letten...
|
Ik gedraag me over het algemeen wel naar mijn leeftijd, dat gaat vanzelf
![]() ![]()
|
![]() |
Ik weet het eigenlijk niet.
Ze schatten mij altijd jonger,een jaar of 13. Ik ben niet echt volwassen denk ik, ik kan de slappe lach hebben om niets en meestal ben ik wel vrolijk (of dat met kinderachtigheid te maken heeft?) . Serieuze gesprekken kan ik alleen voeren als ik echt in de mood ben of zo ,en dan voel ik me ook ouder? conclu : ik ben nog een kindje.
|
![]() |
kin·der·ach·tig (bn.)
1 (van zaken) als van of voor een kind => kinderlijk 2 [pej.] niet erg flink => flauw 1) Nee, behalve als ik flame. 2) Nee, behalve als ik flame.
|
ben niet echt kinderachtig geloof ik.
zo kom ik soms alleen een beetje over. omdat ik barbie´s nog leuk vind. want tegenwoordig moet je daar vanaf je 9e al geen interesse meer in hebben, want dan ben je kinderachtig. ik speel er verder niet mee ofzo, zet ze gewoon weg op mn kamer en maak er af en toe kleertjes voor. mensen schatten me vaak 16, al snap ik niet waarom.
|
Verwijderd
|
Mensen schatten me vaak ouder dan ik ben, maar ik kan me soms toch nog wel kinderachtig gedragen hoor. Melige buien met mijn vriendinnen behoren zeker niet tot het verleden
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
fatsoen blijkt tegenwoordig ver te zoeken bij veel mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus als je mobiel belt ben je gelijk een idioot? Hoe lang geleden is bij jou de tijd stil blijven staan? En als ie nou toevallig een keer afgaat, en iemand zegt dat ie er last van heeft dan zet ik em of uit of ga ergens anders staan bellen (als het belangrijk is). En mijn gesprekken zijn WEL interessant ![]() leuke familie band heb je trouwens als je je nog niet eens met je zus wilt bemoeien. Maarja dit is dus ook kinderachtig ![]() |
![]() |
|
eigenlijk ben ik meestal wel kinderachtig, maar (ik hoop) niet op een vervelende manier.
Ik vind eigenlijk dat je pas echt kinderachtig bent als je er mensen mee kwetst zoals briefjesgedoe in een ruzie enz. Verder denk ik dat mensen mij wel kinderachtig kunnen vinden, ik lach altijd om niks, ik heb een teddybeer en bes wel een maffe rugzak maar wat dan nog; ik heb gewoon lol *zucht*, niet doordenken, want dan ben je pas écht kinderachrig......
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Over het algemeen ben ik wel heel volwassen denk ik, maar ik heb soms m'n momenten... als ik vrolijk ben, word ik soms heel hyper en dan kan dat misschien kinderachtig overkomen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben dus tegen het masaal continue bellen dat iedereen doet. Ik ben niet tegen mobiele telefoons. Ik heb er zelf ook 1 en het is heel handig als je weg bent en je bent bereikbaar, maar ik zit niet uren per dag te spenderen achter een telefoon om af te sluiten met "tot zo"... en dat ik me niet met mijn zus wil bemoeien, ligt aan de zooi waar het over gaat aan de telefoon. Daar hoef ik helemaal niks van te weten. Verder zie ik niet in waarom een discussie kinderachtig is... |
![]() |
||
Citaat:
![]() discussies zijn niet kinderachtig, als ze tenminste over iets gaan. Niet nutteloos gedoe |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Gezocht: Engels sprekende vrijwilligers voor een project met kinderen in Zuid Afrika africavolunteer | 0 | 19-07-2014 16:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het moreel verantwoord om in deze tijd nog zelf kinderen te krijgen? Verwijderd | 16 | 06-01-2004 20:53 | |
Gezinnen (met kinderen) financieel extraatje omdat ze kinderen hebben? juliettebinoche | 33 | 26-10-2003 16:10 | |
italiaanse kinderen de dikste kinderen van Europa Couscousje | 3 | 08-09-2003 13:11 |