Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2003, 19:06
klikorat
klikorat is offline
ben jij vaak kinderachtig? Of word jij vaak kinderachtig genoemd?
Iedereen heeft natuurlijk zijn momenten. Ik helemaal!

En jij? Altijd heel volwassen of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2003, 19:30
soske
soske is offline
Hmmm volgens mij niet zo. Maar ik kan kinderachtig zijn in de zin van dat ik nog weleens aangebrand reageer ofzo, schijnt ook kinderachtig te zijn. Maar ik heb niet echt van die kinderachtige humor, hoewel ik tekenfilms vaak heel leuk vind ik ben ook niet echt volwassen, liever nog iets kinderachtiger vaak dan te volwassen. Daarentegen heb ik weer een hekel aan die kinders met hun gehuppel en gespring en zow lieviguh beertjes, beestjes en Anne Geddes dingen, maargoed dat zijn ook wel ernstige gevallen. Ik word niet vaak kinderachtig genoemd, soms wel serieus of juist een gekke meid, maar niet volwassen of kinderachtig.
Oud 26-06-2003, 19:36
jeffry
jeffry is offline
ze zeggen dat ik kinderachtig ben in mijn reacties op anderen
Oud 26-06-2003, 19:48
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
jeffry schreef op 26-06-2003 @ 20:36:
ze zeggen dat ik kinderachtig ben in mijn reacties op anderen
en in je avatar
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:53
Sirenie
Sirenie is offline
Ik ben langs de ene kant enorm overdreven kinderachtig, maar dan ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik meestal niet, maar soms wel heel erg gruwelijk. al heb ik het na een tijdje door, maar dan ben ik meestal al geirriteerd door de reactie van anderen, dat ik maar doorga hehe.

Soms ligt kinderachtig zijn en principes dicht bij elkaar overigens. Ik weiger te eten (avondeten, wat we gezamelijk doen) als mijn zus aan het bellen is. Ik eis dat we rustig kunnen eten, zo nodig wacht ik tot mijn eten koud is. Mijn ouders noemen het wel eens kinderachtig, maar ik noem het juist asociaal dat er aan tafel gebeld wordt, en dan houd ik mij vast aan mijn principe en wacht tot ze klaar is met bellen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:17
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-06-2003 @ 21:00:
ik meestal niet, maar soms wel heel erg gruwelijk. al heb ik het na een tijdje door, maar dan ben ik meestal al geirriteerd door de reactie van anderen, dat ik maar doorga hehe.

Soms ligt kinderachtig zijn en principes dicht bij elkaar overigens. Ik weiger te eten (avondeten, wat we gezamelijk doen) als mijn zus aan het bellen is. Ik eis dat we rustig kunnen eten, zo nodig wacht ik tot mijn eten koud is. Mijn ouders noemen het wel eens kinderachtig, maar ik noem het juist asociaal dat er aan tafel gebeld wordt, en dan houd ik mij vast aan mijn principe en wacht tot ze klaar is met bellen.
als mijn broer dat zou doen zouk er strontziek van worden om het maar ff lomp te zeggen. Ik zou echt zoiets hebben van waar bemoei je je mee. Luister dan niet mee. Maar meestal zegt mijn moeder dan iets (als er toevallig gebeld wordt, tis geen gewoonte) en dat irriteert me dan weer niet...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:19
Anijs
Anijs is offline
Meestal wel heel volwassen

Maar soms heb je t ff nodig om lekker kinderachtig te doen

HEEEEERLIJK
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:20
ZerO
ZerO is offline
Ik ben soms wel kinderachtig bezig maar dan op een lompe manier. Dat ik soms hele gekke geluiden maak uit het niets , tekenfilms kijk , speelgoed winkels geweldig vind maar daar houd het op.
Ik gedrag me niet kinderachtig tegenover anderen , soms vind ik mezelf te serieus.
Oud 26-06-2003, 20:21
Shinosu
Shinosu is offline
Ik heb laatst nog dubbel gelegen om Aladdin, ligt aan mijn bui.
Qua uiterlijk schatten mensen me ouder, fransen zeker. (die vragen in welk jaar universiteit ik zit) Mijn humor is soms wel kinderachtig en als ik me niet goed voel wil ik ook nog wel eens het kindje uithangen ofzo. Ligt echt aan mijn bui. Maar mensen zullen me nooit jonger schatten dan ik ben.
Oud 26-06-2003, 20:23
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb dagelijks mensen in mn omgeving die een jaar/jaren ouder zijn dan ik, ik heb wel geleerd om niet kinderachtig te doen.

maar soms, als ik in mn eentje ben.. dan even wel zo doen *grin*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Shinosu schreef op 26-06-2003 @ 21:21:
Ik heb laatst nog dubbel gelegen om Aladdin, ligt aan mijn bui.
Qua uiterlijk schatten mensen me ouder, fransen zeker. (die vragen in welk jaar universiteit ik zit) Mijn humor is soms wel kinderachtig en als ik me niet goed voel wil ik ook nog wel eens het kindje uithangen ofzo. Ligt echt aan mijn bui. Maar mensen zullen me nooit jonger schatten dan ik ben.
Dat zeggen ze alleen maar om je te kunnen neuken.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 20:57
Maddan
Maddan is offline
ja
Oud 26-06-2003, 21:16
Gadje
Gadje is offline
ik vind me niet zo kindeerachtig, ik wil wel eens iets niet eten als een klein kind of ik wil kinderdingetjes hebben maar over het algemeen ben ik vrij 'volwassen'.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:58
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik hoop het niet, ik kan kinderachtige mensen niet uitstaan
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 00:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
nee, eigenlijk niet, ik heb die periode een tijdje gelden achter me gelaten.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 01:44
Thomas
Thomas is offline
Nooit, want ik ben het ook absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 01:48
Agnès
Agnès is offline
Ja ik wel, 'k heb later nog alle tijd volwassen te zijn!
Oud 27-06-2003, 01:49
Thomas
Thomas is offline
Kinderachtig, wat versta je daar precies onder dan?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 08:12
nps
nps is offline
op sommige punten wel, op andere niet.
Oud 27-06-2003, 09:51
Verwijderd
Wanneer ik een aantal drankjes heb geconsumeerd die alcohol bevatte kan ik me nogal onder mijn leeftijd gedragen ja

Maar over het algemeen niet
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 09:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik wil nogal eens mijn zin doordrijven, en ik vind bijvoorbeeld het sprookjesbos in de Efteling geweldig, en suikerspinnen. Ook kan ik blij zijn als een klein kind. In mijn gedrag naar anderen -vreemden- toe ben ik juist best serieus.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 10:00
Fortisi
Fortisi is offline
Qua humor ben ik ontzettend kinderachtig, ik kan nog steeds dubbel liggen om het woord poep.

Qua uiterlijk ben ik wel volwassen, ik word altijd ouder geschat dan mijn twee jaar oudere zus (maarja, zij ziet eruit als 14 dus dat is niet zo vreemd)
En verder ben ik ook niet kinderachtig volgens mij, ik zal er eens op letten...
Oud 27-06-2003, 10:17
sinsere
sinsere is offline
Ik gedraag me over het algemeen wel naar mijn leeftijd, dat gaat vanzelf .. wat niet wil zeggen dat ik me niet dood kan lachen met vriendinnen. Maar echt kinderachtig .. nee, dat denk ik niet. Eerder eens gewoon een flauwe bui met mn vriend ofzo
Oud 27-06-2003, 10:53
Avelon
Avelon is offline
ik ben niet echt kinderachtig. maar niet zo volwassen als zou kunnen zijn?
ben nogniet bepaald zelfstandig en ik had zelf altijd een ander beeld van 19-jarigen. mensen schatten me eigenlijk ook bijna altijd jonger.
Oud 27-06-2003, 13:43
Laïs
Laïs is offline
Ik weet het eigenlijk niet.
Ze schatten mij altijd jonger,een jaar of 13.
Ik ben niet echt volwassen denk ik, ik kan de slappe lach hebben om niets en meestal ben ik wel vrolijk (of dat met kinderachtigheid te maken heeft?) .
Serieuze gesprekken kan ik alleen voeren als ik echt in de mood ben of zo ,en dan voel ik me ook ouder?

conclu : ik ben nog een kindje.
Oud 27-06-2003, 16:26
Verwijderd
En ik ben er trots op!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 16:45
dystopia
dystopia is offline
kin·der·ach·tig (bn.)
1 (van zaken) als van of voor een kind => kinderlijk
2 [pej.] niet erg flink => flauw

1) Nee, behalve als ik flame.
2) Nee, behalve als ik flame.
Oud 27-06-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Sirenie schreef op 26-06-2003 @ 20:53:
Ik ben langs de ene kant enorm overdreven kinderachtig, maar dan ook weer niet.
Idem. Ik kan heel kinderachtig doen, maar ook heel volwassen. Ligt aan mijn bui, de mensen waar ik mee ben, de situatie etc.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 17:17
posthuman
posthuman is offline
ben niet echt kinderachtig geloof ik.
zo kom ik soms alleen een beetje over. omdat ik barbie´s nog leuk vind. want tegenwoordig moet je daar vanaf je 9e al geen interesse meer in hebben, want dan ben je kinderachtig.
ik speel er verder niet mee ofzo, zet ze gewoon weg op mn kamer en maak er af en toe kleertjes voor.
mensen schatten me vaak 16, al snap ik niet waarom.
Oud 27-06-2003, 18:31
Verwijderd
Mensen schatten me vaak ouder dan ik ben, maar ik kan me soms toch nog wel kinderachtig gedragen hoor. Melige buien met mijn vriendinnen behoren zeker niet tot het verleden . Ik ben natuurlijk niet meer zo kinderachtig als vroeger, maar het blijft leuk om af en toe nog eens lekker flauw te doen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 19:05
vixen
vixen is offline
Ik kan echt gigantisch kinderachtig doen, vooral als ik knuffels zie of bellenblaas of iets. Ik vind het ook leuker om kinderlijk te doen dan volwassen, niet zo streng enzo.
Oud 27-06-2003, 21:35
raarbeestje
raarbeestje is offline
SOMS heel erg!!!!
maar da licht er aan als ik met mijn beste vriendin samen heel melig zijn! whaha
maar ik kan ook heel serieus zijn en op een "volwassen" manier over dingen praten
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 21:48
Verwijderd
Meestal alleen als ik dronken ben.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 22:10
sterrenhemel
sterrenhemel is offline
ja het antwoord wat hier al 10 keer is gegeven: in sommige dingen wel , sommige dingen niet...
Oud 27-06-2003, 22:13
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
klikorat schreef op 26-06-2003 @ 21:17:
als mijn broer dat zou doen zouk er strontziek van worden om het maar ff lomp te zeggen. Ik zou echt zoiets hebben van waar bemoei je je mee. Luister dan niet mee. Maar meestal zegt mijn moeder dan iets (als er toevallig gebeld wordt, tis geen gewoonte) en dat irriteert me dan weer niet...
ik wordt strontziek van dat gebel. Heb het fatsoen om, als je zelf zo'n idiote mobiele <bleep> wil zijn, ten minste niet andere gaat lastig vallen met je NIET interessante gesprekken. Ik wil me niet met mijn zus bemoeien, waarom moet ik die bagger van haar dan aanhoren? precies, oprotten met die telefoon...

fatsoen blijkt tegenwoordig ver te zoeken bij veel mensen
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 08:15
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-06-2003 @ 23:13:
ik wordt strontziek van dat gebel. Heb het fatsoen om, als je zelf zo'n idiote mobiele <bleep> wil zijn, ten minste niet andere gaat lastig vallen met je NIET interessante gesprekken. Ik wil me niet met mijn zus bemoeien, waarom moet ik die bagger van haar dan aanhoren? precies, oprotten met die telefoon...

fatsoen blijkt tegenwoordig ver te zoeken bij veel mensen
Offtopic:
dus als je mobiel belt ben je gelijk een idioot? Hoe lang geleden is bij jou de tijd stil blijven staan?
En als ie nou toevallig een keer afgaat, en iemand zegt dat ie er last van heeft dan zet ik em of uit of ga ergens anders staan bellen (als het belangrijk is). En mijn gesprekken zijn WEL interessant

leuke familie band heb je trouwens als je je nog niet eens met je zus wilt bemoeien. Maarja

dit is dus ook kinderachtig
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 17:14
June bug
June bug is offline
Ja soms kan ik best wel es kinderachtig doen... Als ik in een gekke bui ben, of als ik ruzie heb met m'n moeder...
Niks mis mee toch, als ik daar toch zin in heb
Oud 28-06-2003, 18:53
howshesings
howshesings is offline
ja hoor, ik kan af en toe heerlijk kinderachtig zijn... en de meeste 'volwassen' mensen in mn omgeving doen dan vrolijk mee
Oud 28-06-2003, 22:32
duifeltje
duifeltje is offline
eigenlijk ben ik meestal wel kinderachtig, maar (ik hoop) niet op een vervelende manier.
Ik vind eigenlijk dat je pas echt kinderachtig bent als je er mensen mee kwetst zoals briefjesgedoe in een ruzie enz.
Verder denk ik dat mensen mij wel kinderachtig kunnen vinden, ik lach altijd om niks, ik heb een teddybeer en bes wel een maffe rugzak maar wat dan nog; ik heb gewoon lol

*zucht*, niet doordenken, want dan ben je pas écht kinderachrig......
Oud 29-06-2003, 10:01
Verwijderd
Citaat:
klikorat schreef op 28-06-2003 @ 09:15:
Offtopic:
dus als je mobiel belt ben je gelijk een idioot? Hoe lang geleden is bij jou de tijd stil blijven staan?
En als ie nou toevallig een keer afgaat, en iemand zegt dat ie er last van heeft dan zet ik em of uit of ga ergens anders staan bellen (als het belangrijk is). En mijn gesprekken zijn WEL interessant

leuke familie band heb je trouwens als je je nog niet eens met je zus wilt bemoeien. Maarja

Je trekt het ff wat te ver door. Natuurlijk ben je niet direct een idioot als je een mobiel hebt, maar bellen in gezelschap is gewoon onfatsoenlijk/asociaal. Zo moeilijk is het niet om ff weg te lopen, of weg te drukken mocht het ff niet uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:08
Overjoyed
Overjoyed is offline
Nee, ik ben niet alto.
Oud 29-06-2003, 10:11
fairyangel
fairyangel is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 27-06-2003 @ 17:48:
Idem. Ik kan heel kinderachtig doen, maar ook heel volwassen. Ligt aan mijn bui, de mensen waar ik mee ben, de situatie etc.
Inderdaad, hier hetzelfde. Maar mensen schatten mij wel altijd 18 of 19 Terwijl mijn zus 21 is en haar schatten ze 17
Oud 30-06-2003, 12:04
Esmée
Esmée is offline
Over het algemeen ben ik wel heel volwassen denk ik, maar ik heb soms m'n momenten... als ik vrolijk ben, word ik soms heel hyper en dan kan dat misschien kinderachtig overkomen Kan ook wel goed doordrammen, ook niet erg volwassen. Maar verder gedraag ik me naar m'n leeftijd
Oud 30-06-2003, 13:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
klikorat schreef op 28-06-2003 @ 09:15:
Offtopic:

Zoals glow al aangaf, het gaat niet om een incidentiele situatie, maar om continue gebel. Je kan bijna niet meer door de stad lopen zonder kanker op te lopen van de straling (vette hyperbool, maargoed ).

Ik ben dus tegen het masaal continue bellen dat iedereen doet. Ik ben niet tegen mobiele telefoons. Ik heb er zelf ook 1 en het is heel handig als je weg bent en je bent bereikbaar, maar ik zit niet uren per dag te spenderen achter een telefoon om af te sluiten met "tot zo"...

en dat ik me niet met mijn zus wil bemoeien, ligt aan de zooi waar het over gaat aan de telefoon. Daar hoef ik helemaal niks van te weten.

Verder zie ik niet in waarom een discussie kinderachtig is...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 10:52
Verwijderd
Sommige mensen vinden mij kinderachtig omdat ik naar Nickelodeon, Fox Kids en Disneyfilms kijk

Op het Fancy Forum vinden ze mij volwassen door het commentaar dat ik altijd heb

Ik ben het denk ik allebei
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 10:58
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 30-06-2003 @ 14:36:
Zoals glow al aangaf, het gaat niet om een incidentiele situatie, maar om continue gebel. Je kan bijna niet meer door de stad lopen zonder kanker op te lopen van de straling (vette hyperbool, maargoed ).

Ik ben dus tegen het masaal continue bellen dat iedereen doet. Ik ben niet tegen mobiele telefoons. Ik heb er zelf ook 1 en het is heel handig als je weg bent en je bent bereikbaar, maar ik zit niet uren per dag te spenderen achter een telefoon om af te sluiten met "tot zo"...

en dat ik me niet met mijn zus wil bemoeien, ligt aan de zooi waar het over gaat aan de telefoon. Daar hoef ik helemaal niks van te weten.

Verder zie ik niet in waarom een discussie kinderachtig is...
ok dan, als je het zo brengt ben ik het wel met je eens.
discussies zijn niet kinderachtig, als ze tenminste over iets gaan. Niet nutteloos gedoe
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 10:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ja
ben af en toe nog net een kleuter
wat wel leuk kan zijn, maar af en toe wordt er boos op mij gereageerd als ik niet volwassen genoeg ben...
Oud 03-07-2003, 11:05
Dree
Dree is offline
Citaat:
klikorat schreef op 26-06-2003 @ 20:06:
ben jij vaak kinderachtig? Of word jij vaak kinderachtig genoemd?
Iedereen heeft natuurlijk zijn momenten. Ik helemaal!

En jij? Altijd heel volwassen of niet?
Vrij volwassen. Ik loop wel es in een huppeltje naar iemand toe, maak soms kinderachtige grapjes, kan een beetje speels worden van de zee, disneyfilms zijn voor mij jeugdsentiment, maar daar houdt het ook wel mee op.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef op 30-06-2003 @ 13:04:
Over het algemeen ben ik wel heel volwassen denk ik, maar ik heb soms m'n momenten... als ik vrolijk ben, word ik soms heel hyper en dan kan dat misschien kinderachtig overkomen Kan ook wel goed doordrammen, ook niet erg volwassen. Maar verder gedraag ik me naar m'n leeftijd
Je haalt me de woorden uit de mond!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten