Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij wil magie leren voor het goede maar wat hij ook probeert of het lukt hem nie of hij weet nie waar hij moet beginnen daarom vroeg hij aan mij of ik het kon opzoeken...hij vind magie heel mooi en interresant maar het lukt hem gewoon nie daarom zoek ik het voor em op...alleen ja zoals...ik al zei...ikke weet nie waar... en nee hij wil geen geest of duivel of weet ik wat oproepen maar gewoon spreuken en dan gewoon goede spreuken die goed zijn weet jij misschien een site? kheb er wel wat verstand van maar kan het nie vinden |
![]() |
|
Verwijderd
|
Magie is niet zoiets simpels... en echte spreuken moet je zelf schrijven. Het is jammer dat die persoon geen internet heeft.
Wat hij wil met die spreuken, ik weet niet eens of die spreuken op het net staan, ik weet wel sites met spreuken, maar die hebben allemaal een vaste bedoeling. Ik zou je vriend willen aanraden eerst wat meer info over magie in te winnen en dan pas ermee te beginnen. Ik wil hem wel helpen, maar ja, zonder internet is dat een lastig iets. www.verdani.nl www.heksen.pagina.nl Geen spreuken, maar wel als je erop rondzoekt. Gewoon informatieve sites. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in ieder geval thx ![]() |
![]() |
||
No offence, maar er zijn tegenwoordig ook een soort van tastbare website samengebonden in een harde kaft en die kun je overal kopen. Voordeel van deze dingen is dat alles er vaak overzichtelijk en compleet in staat. Dat in tegenstelling tot de dingen die vaak op websites staan. Als je vriend zich hiermee wil gaan bezighouden, dan raad ik hem ook aan om er een boek (want zo heten deze dingen) over te kopen en niet zelf iets samen te stellen van alle dingen die hij op internet vindt. Het is een wonderschoon medium, maar als je (vooral in dit geval) niet duidelijk weet wat je zoekt, dan vind je het waarschijnlijk ook niet of moet je zelf een verhaal maken van de dingen die je tegenkomt en dat raad ik je in dezen ook niet aan.
En daarbij inderdaad: Citaat:
|
ik heb een vraagje over hetzelfde onderwerp als undertaker
Ik heb een paar artikelen over wicca gelezen en onder andere www.verdani.nl bekeken en wicca interessert me enorm. Ik wil graag Wicca worden en meer leren over de feesten en rituelen. Weet iemand boeken over wicca die de moeite waard zijn om te lezen of gewoon duidelijke informatie geven over wicca? en weet iemand of er in de buurt van doetinchem, arnhem of silvolde een winkel is die wicca boeken en producten verkoopt? groeten Eowyn
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Eerst zorgen dat ie beter in z'n vel zit, dan pas magie gaan leren...
Eerder gaat het echt niet werken want dan denkt hij onbewust misschien niet goed na over de consequenties van magiegebruik. Daarbij is magie bedoeld om anderen te helpen, niet jezelf...
|
Op een groot heksenforum waar ik vaak kom, heb ik wél vaker gelezen dat mensen beter in hun vel gaan zitten (geestelijk dan) omdat ze heks worden. Voor dit geloof gekozen hebben dus. Maar niet dat ze beter in hun vel zitten omdat ze aan magie doen.
Daarom denk ik dat je beter eerst veel over het geloof kan lezen. Voel je, dat het bij je past, dan zorg je dat je erin groeit. Magie hoef je daarvoor niet te leren. Als je daar je tijd aan besteedt, gaat die tijd af van het bestuderen van het geloof op zich. En zul je minder snel lekker in je vel gaan zitten. Natuurlijk werkt dit niet, als je gevoel zegt, dat je niet voor hekserij moet kiezen als godsdienst. Bij mij bijv. werkt het niet, omdat het mijn persoonlijke geloof niet kan zijn. Maar om lekker in je vel te gaan zitten moet je je binnenkant veranderen, en dat kan wel met een geloof (bijv. hekserij) maar niet met magie. Omdat magie op de buitenkant gericht is. peter. |
![]() |
|
![]() |
Jij kunt die spreuken niet voor je vriend vinden, dat moet hij zelf doen. Actief zoeken is daarbij niet nodig, ze komen vanzelf op. Ga op een heldere dag op zolder zitten met een leeg glas voor je dat je langzaam met water uit een kan vult. Dit symboliseert je geest die geïnspireerd wordt. Neem een onbeschreven en ongebleekt vel papier en een houtskoolstaaf en schrijf op wat in je opkomt, elke gedachte, elk hersenspinsel en bewandel elk donker steegje van je geest. Wat je hebt opgeschreven zal onzin lijken, maar wanneer je een spreuk nodig denkt te hebben prik je met je ogen dicht op het blad en je vinger zal op de juiste terechtkomen. Spreek deze vervolgens uit en neem daarna een slok appelsap om jezelf energie te geven en je gedachten niet te laten vertroebelen. Succes.
P.S. vergeet de liefde niet. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben ervan overtuigd dat je geen spreuken moet hanteren om jezelf gelukkiger te maken, want je wordt er alleen maar minder van als je ze niet op de juiste manier gebruikt en de consequenties ervan overziet. Daarbij zijn ze oorspronkelijk niet bedoeld voor jezelf maar om anderen in je omgeving te helpen.
||
Citaat:
Het geeft duidelijk weer wat de gedachte achter Wicca is en hoe alles in elkaar steekt. Nu staat me bij dat er ook nog een vervolg op dit boek is, waar dieper ingegaan wordt op de dingen die in het eerste boek beschreven worden. Naar mijn idee is het een goed boek om mee te starten en je te oriënteren.
||
![]() |
Citaat:
Water en appelsap: water bevat niet de energetische en opwekkende krachten van appelsap en appelsap is de helderste van alle vruchtensappen. |
![]() |
||
Citaat:
lijst met winkeltjes in het land. Hierin vond ik voor Arnhem en Doetinchem: http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/vie...=116917#116917 . En een link naar deze site: http://www.samhain.dds.nl/html/wicshop.html . Hier staan niet alleen winkeltjes in Arnhem en Doetinchem in, maar ook in de rest van Nederland en België! Je kunt natuurlijk ook zelf op whiteshadow rondneuzen en eventueel daar vragen stellen. Er zijn daar massa’s beginnende heksen van zeg maar 13-23 jaar, en veel van je eigen vragen zul je daar op het forum terugvinden. Via het adres in deze link: http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/vie...ght=doetinchem vind je misschien heksencontacten of een heksencafé's in doetinchem. groeten, peter. Laatst gewijzigd op 05-07-2003 om 12:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je op Verdani rond hebt geneust, zou je onder mijn naam kunnen kijken: Falah, daar geef ik tips over sites en boeken. Als je nog meer wilt, moet je me maar een pm sturen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |